Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2003, 23:38
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Peyote is 1 van de drugs die ik ooit nog een keer wil gebruiken. Ik heb een aantal vraagjes:

1. Voor de mensen die het ooit hebben gebruikt, hoe was de trip?

2. Hoe kom je eraan en hoe duur is het ongeveer? (is het gewoon bij een smartshop verkrijgbaar)

3. Wat zijn de risico's? Is er een grote kans op permanente schade (of zijn de risico's ongeveer gelijk aan paddo's)

4. Wat is de beste manier om ze te nuttigen? Ze schijnen nl. mega vies te zijn en volgens mij kots je ze meestal weer uit

5. Hoe groot is de kans op een badtrip? En wat kan je er tegen doen? Ik las dat de trips meestal tussen de 10 en 12 uur duren en ik heb niet echt zin om 12 uur in een badtrip te zitten

en wat is een Peyote button? Op erowid kom je die term nogal vaak tegen (link)
__________________
You lost...

Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 23:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2003, 00:03
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Om te beginnen, een peyote button is zeg maar eeen cactus (ze hebben min of meer de vorm van een "bol" vers, men noemt ze dus "button", omdat technisch gezien meerdere van die bollen tot dezelfde plant kunnen behoren (ze hebben hetzelfde wortelstelsel). Er is helaas lastig aan te komen in de smartshop, anders gezegd, ze hebben de cactussen wel in levende vorm, maar die zijn BELACHELIJK duur. Voor een aardige dosis zijn minstens 4 peyotecactussen nodig (dus 4 "buttons"). Als die, zoals in de smartshop, snel zijn opgekweekt, onder een groeilamp dus, bevatten ze weinig mescaline (werkzame bestanddeel van peyote). Het is dan maar de vraag of het goed werkt dus...

Ik heb zelf een paar keer geprobeerd zelf peyote uit zaad op te kweken, maar dat viel erg tegen, langer dan 2 jaar hielden ze het niet uit. (zelfs paddestoelen zijn makkelijker te kweken dan die cactussen uit zaad...).

San Pedro cactussen bevatten meer mescaline en groeien veeeel makkelijker. Net als peyote zijn ze goedkoop en van erg goede kwaliteit te koop bij een kraam op de bloemenmarkt in a'dam... Kwalitatief veel beter en veel goedkoper dan in smartshops....


Ik ben erg gefascineerd door dit soort cactussen blijkt waarschijnlijk wel... Ik zou ook nog een aantal pagina's vol kunnen schrijven, maarja, dat leest weer niet boeiend. Laat maar wat horen voor meer specifieke informatie.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 00:38
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:
Om te beginnen, een peyote button is zeg maar eeen cactus (ze hebben min of meer de vorm van een "bol" vers, men noemt ze dus "button", omdat technisch gezien meerdere van die bollen tot dezelfde plant kunnen behoren (ze hebben hetzelfde wortelstelsel). Er is helaas lastig aan te komen in de smartshop, anders gezegd, ze hebben de cactussen wel in levende vorm, maar die zijn BELACHELIJK duur. Voor een aardige dosis zijn minstens 4 peyotecactussen nodig (dus 4 "buttons"). Als die, zoals in de smartshop, snel zijn opgekweekt, onder een groeilamp dus, bevatten ze weinig mescaline (werkzame bestanddeel van peyote). Het is dan maar de vraag of het goed werkt dus...

Ik heb zelf een paar keer geprobeerd zelf peyote uit zaad op te kweken, maar dat viel erg tegen, langer dan 2 jaar hielden ze het niet uit. (zelfs paddestoelen zijn makkelijker te kweken dan die cactussen uit zaad...).

San Pedro cactussen bevatten meer mescaline en groeien veeeel makkelijker. Net als peyote zijn ze goedkoop en van erg goede kwaliteit te koop bij een kraam op de bloemenmarkt in a'dam... Kwalitatief veel beter en veel goedkoper dan in smartshops....


Ik ben erg gefascineerd door dit soort cactussen blijkt waarschijnlijk wel... Ik zou ook nog een aantal pagina's vol kunnen schrijven, maarja, dat leest weer niet boeiend. Laat maar wat horen voor meer specifieke informatie.
ik wil wel weten wat voorn trip je hebt bij een cactus, en hoe lang enzo, heb gehoord dat et een paar dagen kan duren ofso maarja dat zal dan wel weer niet
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 00:41
Verwijderd


1. Voor de mensen die het ooit hebben gebruikt, hoe was de trip? Nooit gebruikt, sorry

2. Hoe kom je eraan en hoe duur is het ongeveer? (is het gewoon bij een smartshop verkrijgbaar) prijs weetikniet, niet zo HEEL duur volgens mij, hoogstens 50 euro ?

3. Wat zijn de risico's? Is er een grote kans op permanente schade (of zijn de risico's ongeveer gelijk aan paddo's) geen risico's, zelfde als paddos jah

4. Wat is de beste manier om ze te nuttigen? Ze schijnen nl. mega vies te zijn en volgens mij kots je ze meestal weer uit gewoon opeten die hap , weeniet , vraag in de smartshop

5. Hoe groot is de kans op een badtrip? En wat kan je er tegen doen? Ik las dat de trips meestal tussen de 10 en 12 uur duren en ik heb niet echt zin om 12 uur in een badtrip te zitten Als je zo denkt over badtrips kan je beter echt niet aan zo een trip beginnen.... Pas als je 100% confident en zeker bent zou ik het doen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 08:40
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Citaat:
2. Hoe kom je eraan en hoe duur is het ongeveer? (is het gewoon bij een smartshop verkrijgbaar) prijs weetikniet, niet zo HEEL duur volgens mij, hoogstens 50 euro
a. Waar dan/ is het voldoende voor een dosis (en niet een zo'n bolletje voor €50???)
b. €50,- IS erg duur
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 09:31
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
een vriend van me had er een thuis staan, zo'n ingevallen, schraal cactusje
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 12:39
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik denk dat ik dan maar zelf ga proberen een San Pedro cactus te laten groeien

Vind het opzich ook geen probleem als ik een paar jaar moet wachten, ik ben er denk ik op dit moment ook nog niet helemaal klaar voor

Is er nog een verschil in de trips tussen peyote en san pedro ?
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:43
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik heb net naar de smartshop gebeld

eerst vroeg die gast
Heb je ervaring met cactussen?
dus ik zei: nee, maar wel met paddo's

Toen zei hij
Dan zou ik geen cactus nemen. Het is netzoiets als je 1e autorijles in een helicopter nemen. De kans op een badtrip is 95%. Ik zou alleen cactussen adviseren als het voor Shamanistische doeleinde is

Is dit waar?
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 16:22
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Het klinkt alsof hij er verstand van heeft. Dus ik denk wel dat je het serieus moet nemen.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 16:43
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Ik heb net naar de smartshop gebeld

eerst vroeg die gast
Heb je ervaring met cactussen?
dus ik zei: nee, maar wel met paddo's

Toen zei hij
Dan zou ik geen cactus nemen. Het is netzoiets als je 1e autorijles in een helicopter nemen. De kans op een badtrip is 95%. Ik zou alleen cactussen adviseren als het voor Shamanistische doeleinde is

Is dit waar?
Hoe wil je dan ooit aan de cactus beginnen? Eens moet de eerste keer zijn...

Overigens klinkt dat gedoe omtrent spirituele speurtochten mij wel heel rooskleurig in de oren.

Binnenkort ga ik er ook een kopen.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 14:35
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Hoe wil je dan ooit aan de cactus beginnen? Eens moet de eerste keer zijn...

Overigens klinkt dat gedoe omtrent spirituele speurtochten mij wel heel rooskleurig in de oren.

Binnenkort ga ik er ook een kopen.
veel plezier in de rest van je verspeeste leven
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:54
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
harrie the 5th schreef:
veel plezier in de rest van je verspeeste leven
ik denk dat dat wel mee valt. Als je op erowid wat verslagen leest klinkt het super tof en bij een aantal staat er dat ze de volgende dag weer helemaal normaal wakker werden
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Drexz schreef:
Ik heb net naar de smartshop gebeld

eerst vroeg die gast
Heb je ervaring met cactussen?
dus ik zei: nee, maar wel met paddo's

Toen zei hij
Dan zou ik geen cactus nemen. Het is netzoiets als je 1e autorijles in een helicopter nemen. De kans op een badtrip is 95%. Ik zou alleen cactussen adviseren als het voor Shamanistische doeleinde is

Is dit waar?
bullshitttttttt, kans op badtrip 95% JHAHAHAHA
badtrip bestaat niet man, komop, vreet die shit nou maar gewoon
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 17:03
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
bullshitttttttt, kans op badtrip 95% JHAHAHAHA
badtrip bestaat niet man, komop, vreet die shit nou maar gewoon
Die man zegt dat heus niets voor niets.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 23:01
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Hmmm nou ik vind het toch echt een overdreven verhaal van die smartshophouder. Mag ik Wasp er even op wijzen dat voor smartshopverkoper geen diploma ofzo nodig is??? Natuurlijk, het is absoluut geen partydrug, maar peyote is toch wel de basis (het beginpunt) van de westerse samenleving wat betreft psychedelische drugs (doors of perception, weet je niet wie dat schreef, nou zoek maar op gasten). De eerste psychedelische ervaringen die in de westerse samenleving naarvoren kwamen, waren die veroorzaakt door Peyote. Het is serieus, net zo serieus als dat je een hele portie hawaii gaat eten, maar mensen, overdrijf het nou niet.... Je doet het niet om effe lekker te relaxen, maar als je op een serieuze manier bezig bent met psychedelische drugs, dan zal Mescalito je wel helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Paddoverbod
Lenny K
150 17-07-2007 14:20
Flora & Fauna cactussen kweken
MoonWolf
3 28-04-2005 14:08
Drugs & Alcohol mescaline
freak on a leash
47 30-08-2004 09:40
Drugs & Alcohol Peyote (cactus)
apekop123
26 18-05-2004 11:44
Drugs & Alcohol Amanita extract
Artemis
26 04-03-2004 13:31
Drugs & Alcohol Stelling: Drugs maakt slimmer..
Aaaaaart..
22 16-07-2002 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54.