Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2006, 09:35
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
In de vakantie's ben ik altijd volop aan het trainen, ik begin in de ochtend graag met rekken en een beetje fitness, ga in de middag of avond parkouren, hardlopen, zwemmen, klimmen, etc. In de ochtend dus vooral soepel worden en fit worden en in de middag of avond echt goed trainen.

Nu zit ik alleen met school, in de ochtend train ik niet en van school word ik vaak zo lam dat ik smiddags te moe ben om te trainen en als ik dan in de avond ga trainen kan ik niet goed slapen en zo blijf ik overdag moe.

Hoe ga jij om met training en studie of werk? Heb je een vast schema, train je als je er zin in hebt of doe je het anders?
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2006, 11:41
Verwijderd
Ik doe een teamsport en train dus op een vaste dag. Helaas valt dat op een dag dat ik college heb, maar als ik niet ga kan ik niet trainen, dus ga ik altijd gewoon. Soms ben ik te moe en heb ik niet het idee dat ik echt volledig mee kan doen, soms word ik juist fitter door de training.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 18:53
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Ik train sowieso altijd dinsdag en donderdagavond en zaterdagochtend. Ik heb, ook als ik naar school ben geweest de hele dag, 's avonds veeel meer energie dan 's ochtends, dus dat is geen probleem. Ik zorg ook altijd dat ik zo veel mogelijk huiswerk maak in het weekend voor de hele week, zodat ik niet in de problemen kom en een training moet missen.

Zaterdagochtend heb ik niets te doen en ik hou niet van uitslapen dus voor mij is dat ook geen probleem. Zondag ga ik altijd maar een half uurtje trainen, dus er blijft genoeg tijd over voor iets anders zoals bijvoorbeeld huiswerk. Wanneer ik zin heb ga ik naar de sportschool. Meestal vrijdag, omdat ik dan om 10 uur al uit ben, maar soms blijf ik ook gewoon lekker thuis.

In de vakantie doe ik eigenlijk precies hetzelfde Soms wat minder omdat je jezelf ook een beetje rust moet gunnen.
__________________
droeftoeter
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 19:54
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
mijn probleem is meer dat ik op school nu niks in me op kan nemen omdat ik daar te lam voor ben.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 20:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De laatste jaren ben ik vooral aan het fitnessen. Dat probeer ik altijd wel op een vaste doordeweeksse avond in de week te doen ja. Na een paar maanden niets gedaan te hebben, ga ik vanaf volgende week weer beginnen met sporten, waarschijnlijk dinsdag fitnessen en waarschijnlijk donderdag een uur lang baantjes trekken in het zwembad. Al kunnen het ook andere avonden worden... ach ja zolang ik maar 2 keer kan sporten elke week.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2006, 22:25
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Voordeel is dat ik voor mn werk veel moet sporten en het ook veel in de tijd vd baas doe.
Verder zorg ik dat ik goed eet als ik weet dat me iets te doen staat als trainen maar ook voor herstel.

Als je je moe voelt in de middag zou ik iets kritischer zijn op je voeding, 9 vd 10 keer kun je daar veel meer mee bereiken.
Verder moet je gewoon ff doorbijten het went vanzelf.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 07:45
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik doe een teamsport en train 2x in de week op vaste avonden (1x 2 uur en 1x 3 uur). Soms ben ik moe door de combinatie weinig slaap en studie, maar vaak krijg ik juist weer energie van trainen! Idd kan ik niet meteen na het trainen slapen, maar ik ben altijd pas een uur na het einde van de training thuis en dan ga ik op z'n vroegst weer een uur later slapen en dan lukt 't prima...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 11:57
Rambo
Avatar van Rambo
Rambo is offline
ik sta sochtends eerder op voor me krachtraining
als ik van shcool kom slaap ik tot me avond eten en daarna train ik weer.
__________________
Het gaat er niet om dat je storm overleeft maar dat je in de regen kan dansen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Lichaam & Gezondheid [Centraal] Buik(spieren)
Verwijderd
19 08-08-2005 03:12
Lichaam & Gezondheid Buik trainen
Martijngr
21 07-03-2003 13:26
Lichaam & Gezondheid hoe werk je een bierbuik weg?
Muizzz
18 04-03-2003 07:25
Psychologie Niet onder druk kunnen presteren
marlies
8 21-11-2002 07:37
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.