Oud 31-08-2013, 08:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het nieuwe serie-seizoen staat weer voor de deur! Welke series ga jij weer volgen of volg je al, welke nieuwe series kijk je naar uit en wat heeft voor jou vorig jaar afgedaan?


Deel hier je meningen, tips, etc!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2013, 11:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wacht nog steeds op Glee, Greys Anatomy en Vampire Diaries. Die laatste ben ik aan het herkijken om de tijd te overlappen
Ik heb nog een heleboel nieuwe series staan, maar om een of andere reden geen zin om ze te gaan volgen. Komt vast nog wel. Wil eigenlijk gaan beginnen met Heroes, maar kan me er nog niet toe zetten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2013, 12:58
Verwijderd
Heroes hoef je maar 2-3 seizoenen van te kijken, daarna werd het net als dexter compleet verneukt

Ik kijk nu hell on wheels en ondanks dat het eigenlijk best wel een slechte serie is is het net leuk genoeg om te blijven volgen. Verder wacht ik op de nieuwe Boardwalk Empire.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 00:50
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik kan het tegenwoordig bijna niet eens meer bijhouden allemaal Komt steeds meer op de markt, en het wordt er allemaal niet echt beter op. Daarom ben ik mijn aandacht steeds meer naar Britse panelshows gaan verplaatsen, want de geïmproviseerde elementen houden de boel wel vers en origineel

Wat ik nog kijk uit voorgaande jaren: 2 Broke Girls, American Dad, Anger Management, Bones, CSI, Criminal Minds, Community, Episodes, Falling Skies, Family Guy, Game of Thrones, Hawai Five-0, Homeland, Last Man Standing, Mike and Molly, NCIS, NCIS LA, New Girl, Nikita, Person of Interest en White Collar.
Volgens mij ben ik nog niet eens aan iets nieuws van afgelopen TV-seizoen toegekomen Laat staan dat ik naar het nieuwe gekeken heb.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 11:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wacht op White Collar, New Girl, 1600 Penn, Bunheads, Cougar Town, Downton Abbey, Girls, Glee, Hart of Dixie, Modern Family, Once Upon a Time, Parenthood, Smash, The Carrie Diaries en The Vampire Diaries.

En ik keek (of kijk nog steeds) afgelopen seizoen Dexter, Pretty Little Liars, Switched at Birth, Game of Thrones, Perception, True Blood en The Fosters.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 13:16
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
1600 Penn kan je dan lang op gaan wachten, volgens mij

Ik ben wel een beetje benieuwd hoe NCIS zich staande gaat houden. Het is nu al een aantal jaar op rij de best bekeken (gescripte) serie in de US, maar met het vertrek van Cote de Pablo kon daar wel eens verandering in komen
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 13:29
Verwijderd
NCIS is nu ook al een aantal jaar de meest belachelijk slechte serie die er draait.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 13:47
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Nee. Bij verre niet.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 13:50
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 14:01
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
O ja, want als het op computer-gedoe aankomt gedraagt de rest van TV-land zich wel altijd realistisch

Sorry, maar nee Kwalitatief steekt NCIS nog vrij boven de middelmaat van huidige tv-standaarden uit, wat geen slechte prestatie is voor een show die al 10 jaar draait. Dat jij het dan niet leuk vindt is een ander verhaal
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 14:14
Verwijderd
Citaat:
O ja, want als het op computer-gedoe aankomt gedraagt de rest van TV-land zich wel altijd realistisch
..dus?
Citaat:
Sorry, maar nee Kwalitatief steekt NCIS nog vrij boven de middelmaat van huidige tv-standaarden uit, wat geen slechte prestatie is voor een show die al 10 jaar draait. Dat jij het dan niet leuk vindt is een ander verhaal
Kwalitatief is het pure bagger. Dat het al 10 jaar draait en/of populair is verandert daar niets aan. Bold & the Beatiful draaide al veel langer.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 14:34
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dus is het geen goed argument om één specifieke serie daar wel op af te serveren, laat staan een fragment van 1 minuut op 230+ afleveringen, en de rest niet

En kwalitatief zit het prima in elkaar. Er wordt voldoende moeite in de scripts en productie gestoken en de acteerprestaties zin prima, op niveau dat vaak een slag hoger ligt dan een boel anderen netwerk-series. Dat gebeurde al vanaf dag één en heeft niets met populariteit/speelduur te maken. Ten opzichte van iets als CSI - wat qua productie het ook netjes doet - zijn de scripts en uitwerking van personages tegenwoordig merkbaar beter. Person of Interest zit ook all-round op een hoger niveau.
Als het jou verder niet kan boeien, prima, maar verkondig het niet als een algemeen gegeven. Ik vind Game of Thrones niet zo geweldig en van Breaking Bad snap ik de populariteit ook niet, maar ik ga niet zeggen dat kwalitatief bagger is want dat is het niet. Ik vind Nikita dan weer erg vermakelijk, maar dat zit wel duidelijk nogal middelmatig, soms redelijk slecht, in elkaar.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Dus is het geen goed argument om één specifieke serie daar wel op af te serveren, laat staan een fragment van 1 minuut op 230+ afleveringen, en de rest niet
Nee, het is nutteloos om een serie op die manier tegen andere series af te zetten. Als jij een verschrikkelijk slechte aardappelschotel hebt gegeten troost je je toch ook niet met de gedachte dat er "vast nog wel slechtere aardappelschotels zijn"?
Citaat:
En kwalitatief zit het prima in elkaar. Er wordt voldoende moeite in de scripts en productie gestoken en de acteerprestaties zin prima, op niveau dat vaak een slag hoger ligt dan een boel anderen netwerk-series. Dat gebeurde al vanaf dag één en heeft niets met populariteit/speelduur te maken. Ten opzichte van iets als CSI - wat qua productie het ook netjes doet - zijn de scripts en uitwerking van personages tegenwoordig merkbaar beter. Person of Interest zit ook all-round op een hoger niveau.
Helaas met alles oneens. Acteerprestaties zijn erbarmelijk en de scripts zijn ongeïnspireerd en incoherent. Een typische serie voor de simpele man.
Citaat:
Als het jou verder niet kan boeien, prima, maar verkondig het niet als een algemeen gegeven.
Ik handel uitsluitend in meningen. Dat het een goede serie is is net zo goed geen algemeen gegeven.
Citaat:
Ik vind Game of Thrones niet zo geweldig en van Breaking Bad snap ik de populariteit ook niet, maar ik ga niet zeggen dat kwalitatief bagger is want dat is het niet. Ik vind Nikita dan weer erg vermakelijk, maar dat zit wel duidelijk nogal middelmatig, soms redelijk slecht, in elkaar.
ok? Ik zeg wel van ncis dat het kwalitatief bagger is. Wat jouw mening is over andere series lijkt me niet geheel relevant.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:03
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ah, oké Ik had nog niet het genoegen gehad met jou te discussiëren, maar ik begrijp nu waarom het als verspeelde moeite wordt gezien Laat maar zitten dan
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ah, oké Ik had nog niet het genoegen gehad met jou te discussiëren, maar ik begrijp nu waarom het als verspeelde moeite wordt gezien Laat maar zitten dan
Nou maak jij je er wel makkelijk van af, zeg.

Overigens denk ik dat de populariteit van series als Dexter en Breaking Bad komt vanwege het morele kompas dat de protagonisten hanteren; het daagt de kijker uit na te denken over de acties, redenen en gevolgen zonder een vervelend moraliserend vingertje.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:21
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Als het de moeite niet waard is, steek ik er ook geen tijd in
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Als het de moeite niet waard is, steek ik er ook geen tijd in
Dat YT-fragmentje van Reverend vind ik anders ook tenenkrommend, denk jij daar anders over? Een standaardformule afwerken in episodes zoals men dat bij House deed (wat óók steevast deus ex machina volgens bekend recept is) kan eigenlijk alleen als de karakters, dialogen en interactie interessant genoeg is om te volgen. Bij NCIS mis ik dat volledig. Ik deel Reverend z'n mening aangaande NCIS dan ook wel.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik kan NCIS prima waarderen, hoogstaand? Nee, misschien niet. Leuk genoeg om me niet te vervelen? Absoluut. Ik volg het niet religieus, maar laat het wel staan tijdens het zappen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2013, 15:44
Verwijderd
Mijn ouders kijken NCIS en ik ga niet dood als ik een keer mee kijk als ik daar ben, maar zelf zou ik het nooit opzetten.

Ik wacht op Homeland en GoT4. En ik zag dat Touch2 bezig was maar gezien 2BE de programmatie slecht had doorgegeven, heeft Telenet niet goed kunnen opnemen en kwam ik er na 3 afleveringen achter dat het laatste kwartier er nooit op stond, dus daar hoef ik ook nog niet naar te kijken.

Eigenlijk ben ik niet op de hoogte wanneer iets uitkomt, er zijn maar weinig series die mij echt kunnen blijven boeien zodat ik ze ook blijf volgen. Meestal begin ik er niet eens aan.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:51
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Dat YT-fragmentje van Reverend vind ik anders ook tenenkrommend, denk jij daar anders over? Een standaardformule afwerken in episodes zoals men dat bij House deed (wat óók steevast deus ex machina volgens bekend recept is) kan eigenlijk alleen als de karakters, dialogen en interactie interessant genoeg is om te volgen. Bij NCIS mis ik dat volledig. Ik deel Reverend z'n mening aangaande NCIS dan ook wel.
Ja, dat specifieke deel was even slecht. Zulke tenenkrommende misstappen zie ik in genoeg tv-series en films, en daar kan ik mij prima overheen zetten. Het is jammer, maar niet representatief. Zeker niet omdat andere shows zich daar net zo schuldig aan maken.

Maar dat is het punt. JIJ vindt het niet interessant. Dat maakt het niet per definitie een slechte serie. Waar iemand zich mee kan identificeren staat los van de kwaliteit van datgene.

In feite heeft een serie twee doelen: geld binnenharken voor het netwerk, en de kijkers vermaken. Het doet beiden in grote mate. Als product is het dus goed. Dan is er nog subjectieve kwaliteit, en objectieve kwaliteit. Als je een serie niet leuk vindt, zal je dat op die subjectieve kwaliteiten - zoals wat je er niet aan boeit - afserveren. Prima. Maar maak er niet van dat de objectief kwaliteit 'pure bagger' is of 'belachelijk slechtste serie' van, want daar zijn tal van andere kandidaten voor die het echt nog een stuk slechter in elkaar zitten, ongeacht hoe die verder subjectief ontvangen worden. 95 procent van tv, film en de boeken is 'voor de simpele consument', terwijl in feite de massaconsument niet per definitie simpel is, maar iets simpels wil ter afleiding. Het probleem wat hier ontstaat is dat mensen die zichzelf achten daarboven te staan en enkel 'kwalitatief' kijkt, aan dat eenvoudige gegeven voorbij gaat.

Maar dat is een issue dat op elk vlak in de samenleving wel terug komt, omdat iedereen zijn persoonlijke interesse als maatstaf voor kwaliteit hanteert
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.

Laatst gewijzigd op 02-09-2013 om 16:00.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 15:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik volg niet zoveel series. The Mentalist vond ik altijd wel de moeite waard, maar dat had ik altijd een beetje random gekeken dus daar ben ik maar weer helemaal aan het begin gestart.
Dus ik wacht alleen op het nieuwe seizoen van Korra, omdat ik heel benieuwd ben hoe het verhaal verder gaat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 16:03
Verwijderd
Glee moet weer komen, Nikita opnieuw, Bones en CSI volg ik weer.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat specifieke deel was even slecht.
Mooi, dan zijn we het daar vast over eens

Citaat:
Maar dat is het punt. JIJ vindt het niet interessant. Dat maakt het niet per definitie een slechte serie. Waar iemand zich mee kan identificeren staat los van de kwaliteit van datgene.
Ik heb 't nooit over 'identificeren mét' gehad. Maar inderdaad; ik vind het niet interessant, dat NCIS.

Citaat:
In feite heeft een serie twee doelen: geld binnenharken voor het netwerk, en de kijkers vermaken. Het doet beiden in grote mate. Als product is het dus goed.
Tsja, Britney Spears heeft meer platen verkocht dan Maria Callas. Maakt dat haar een goede of misschien zelfs betere zangeres? Ik denk het niet. Niet alles waar bákken met geld mee verdiend wordt is ook daadwerkelijk góed. McDonalds loopt als een trein; maar je kan het moeilijk goed voedsel noemen.

Citaat:
Dan is er nog subjectieve kwaliteit, en objectieve kwaliteit. Als je een serie niet leuk vindt, zal je dat op die subjectieve kwaliteiten - zoals wat je er niet aan boeit - afserveren. Prima. Maar maak er niet van dat de objectief kwaliteit 'pure bagger' is of 'belachelijk slechtste serie' van, want daar zijn tal van andere kandidaten voor die het echt nog een stuk slechter in elkaar zitten, ongeacht hoe die verder subjectief ontvangen worden. 95 procent van tv, film en de boeken is 'voor de simpele consument', terwijl in feite de massaconsument niet per definitie simpel is, maar iets simpels wil ter afleiding. Het probleem wat hier ontstaat is dat mensen die zichzelf achten daarboven te staan en enkel 'kwalitatief' kijkt, aan dat eenvoudige gegeven voorbij gaat.
Tsja, het is maar net wat je als maatstaf neemt. Ik vind het geen goed argument, dat 'Maar andere series zijn net zo kut, zo niet kutter dussss!' Neerleggen bij middelmaat, neh. Gelukkig ben ik daar niet de enige in getuige de stroom aan behoorlijke series die de afgelopen 8 jaar verschenen zijn
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ah, oké Ik had nog niet het genoegen gehad met jou te discussiëren, maar ik begrijp nu waarom het als verspeelde moeite wordt gezien Laat maar zitten dan
Sowieso is er weinig sprake van discussie als je met woorden als "ja maar andere series doen ook slechte dingen dus alle kritiek die je hebt op ncis is ongegegrond" komt. Dat je vervolgens met bovenstaande emotionele reactie zegt een stuk meer over jouw manier van discussie voeren dan die van mij.
Citaat:
Ja, dat specifieke deel was even slecht. Zulke tenenkrommende misstappen zie ik in genoeg tv-series en films, en daar kan ik mij prima overheen zetten. Het is jammer, maar niet representatief. Zeker niet omdat andere shows zich daar net zo schuldig aan maken.
Zoals ik al zei: Andere shows hebben helemaal niets met het onderwerp te maken. Het gaat om NCIS. Het maakt niet zoveel uit of jij daarnaast breaking bad wel of niet graag mag kijken.
Citaat:
Maar dat is het punt. JIJ vindt het niet interessant. Dat maakt het niet per definitie een slechte serie. Waar iemand zich mee kan identificeren staat los van de kwaliteit van datgene.
En dat jij het een goede serie vindt maakt het ook niet automatisch een goede serie. Nogal voor de hand liggend allemaal.
Citaat:
In feite heeft een serie twee doelen: geld binnenharken voor het netwerk, en de kijkers vermaken. Het doet beiden in grote mate. Als product is het dus goed. Dan is er nog subjectieve kwaliteit, en objectieve kwaliteit. Als je een serie niet leuk vindt, zal je dat op die subjectieve kwaliteiten - zoals wat je er niet aan boeit - afserveren. Prima. Maar maak er niet van dat de objectief kwaliteit 'pure bagger' is of 'belachelijk slechtste serie' van, want daar zijn tal van andere kandidaten voor die het echt nog een stuk slechter in elkaar zitten, ongeacht hoe die verder subjectief ontvangen worden.
Nee hoor, NCIS behoort tot het dieptepunt van hedendaagse series. Objectief heeft er niets mee te maken, het is een en al subjectief. Andere series staan daar wederom los van.
Citaat:
95 procent van tv, film en de boeken is 'voor de simpele consument', terwijl in feite de massaconsument niet per definitie simpel is, maar iets simpels wil ter afleiding. Het probleem wat hier ontstaat is dat mensen die zichzelf achten daarboven te staan en enkel 'kwalitatief' kijkt, aan dat eenvoudige gegeven voorbij gaat.
Ik zie niet in wat daar een probleem aan is, zeker niet gezien je je daar min of meer zelf nu schuldig aan maakt.
Citaat:
Maar dat is een issue dat op elk vlak in de samenleving wel terug komt, omdat iedereen zijn persoonlijke interesse als maatstaf voor kwaliteit hanteert
Kwaliteit is dan ook doorgaans vrij persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 17:36
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline


Derhalve:
Citaat:
Laat maar zitten dan
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2013, 18:37
Verwijderd
Sterk Typische NCIS-kijker.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 11:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hoe lang wil je dan doorgaan met welles-nietusen?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 13:39
Verwijderd
Niet. Ik hoopte op enige onderbouwing van z'n standpunten. Helaas lijkt dat te lastig te zijn, wat niet geheel een verrassing is als je een dergelijke serie moet verdedigen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 16:43
Hazel
Hazel is offline
Ik volg op dit moment alleen Dexter en wil Under the Dome gaan kijken. Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat me te wachten staat
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 20:08
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Breaking Bad is al bezig, dat volg ik. Verder niks.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 10:47
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Ik volg Under the Dome en het is erg slecht.
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 16:23
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Person of Interest en Haven zijn weer begonnen
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 21:22
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ga weer een hele zooi vergetelijke netwerk-meuk kijken, denk ik. In ieder geval tot Hannibal weer terug is.

Tja, Breaking Bad loopt af. Wat moet je dan.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2013, 21:58
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik volg op het moment alleen GoT en Boardwalk Empire.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 14:17
Verwijderd
Futurama ben ik aan het opnemen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2013, 23:40
Verwijderd
En Homeland, 7 oktober <3
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-09-2013, 23:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik volg GoT en boardwalk empire. Vandaag heb ik de eerste aflevering van black is the new orange gekeken en dat beviel ook wel.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 14:53
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Heb Boardwalk Empire een keer geprobeerd, was niet slecht, maar het greep me nog niet gelijk. Misschien ga ik dat toch weer eens proberen.

Heel misschien ga ik Breaking Bad nog eens doen, maar dat vond ik na s2 een beetje meer van hetzelfde worden.
Op dit moment wacht ik qua lopende series alleen in spanning op GoT s4.
En, ook al komt ie niet, een Friends-reünie.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 22:01
IGiveYouAdvice
IGiveYouAdvice is offline
The walking dead seizoen 4
Met citaat reageren
Oud 02-10-2013, 22:14
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Breaking Bad spoilers:
Spoiler


En nu? Misschien toch 'ns aan The Wire beginnen, of GoT weer oppakken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2013, 17:36
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Heb Boardwalk Empire een keer geprobeerd, was niet slecht, maar het greep me nog niet gelijk. Misschien ga ik dat toch weer eens proberen.
Wij zijn nu bijna bij het einde van het eerste seizoen (wij = ik en mijn wederhelft). Hij vond het meteen te gek en ik kom er nu pas in.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 15:21
Verwijderd
Ohja, homeland was ook weer begonnen maar die serie begon me het afgelopen seizoen al op m'n zenuwen te werken en de eerste aflevering van het nieuwe seizoen illustreerde alvast dat er weinig inhoudelijks ging veranderen. Vanavond aflevering 2 een kansje geven en wellicht volgende week nog aflevering 3, anders moet ik weer op zoek naar een vervanger.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2013, 15:50
Verwijderd
Vikings

Een begin gemaakt met S01, de eerste vier afleveringen. Ik vind 't smullen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 02:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben begonnen met The Originals, een spinoff van The Vampire Diaries. Best goed tot nu toe

En ik ben inmiddels toch begonnen met Heroes en ik vind het gaaf. Zit nu in seizoen 2, dus ik benieuwd of het zo sterk kan blijven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 10:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vikings

Een begin gemaakt met S01, de eerste vier afleveringen. Ik vind 't smullen
Tagline:
Winter The Storm Is Coming
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
En ik ben inmiddels toch begonnen met Heroes en ik vind het gaaf. Zit nu in seizoen 2, dus ik benieuwd of het zo sterk kan blijven.
Kan het niet. Ik was ook enthousiast en toen kwam er opeens een seizoen (ik weet niet meer welke, 4 denk ik?) waarbij ze duidelijk geen enkel idee meer hadden wat te doen. Jammer, want het was inderdaad een leuke serie.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 22:49
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Series die deze maand zijn en/of worden uitgezonden:


Dinsdag
  1. The Originals S1 (spin-off van The Vampire Diaries)
  2. Pretty Little Liars S4 (jaarlijkse halloweentussenuitzending/ backdoor-pilot voor Ravenswood)
  3. Ravenswood S1 (spin-off van Pretty Little Liars)
  4. Sons of Anarchy S6 (ben zelf nog bij S3)

    Woensdag
  5. Modern Family S5
  6. South Park S17 (spaar het seizoen op)
  7. American Horror Story S3

    Donderdag
  8. Once Upon a Time in Wonderland S1 (spin-off van Once Upon a Time)
  9. The Vampire Diaries S5
  10. White Collar S5
  11. Project Runway S12 (net afgelopen)
  12. Project Runway Allstars S3 (spin-off van Project Runway)

    Vrijdag
  13. America's Next Top Model S20 (net afgelopen, maar moet nog bijna alles zien)
  14. Grimm S3

    Zondag
  15. Once Upon a Time S3
  16. Drop Dead Diva S5
Met citaat reageren
Oud 27-10-2013, 23:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Misschien toch 'ns aan The Wire beginnen
Wat, heb je dat nog niet gezien? Ik ben oprecht verbaasd!

OT: Agents of SHIELD is wel vermakelijk maar wat zitten daar een paar slechte acteurs tussen, om te janken. Ik hoop dat ze dood gaan. Verder lees ik her en der dat Sleepy Hollow voor een onzinserie schijnbaar best grappig is; dus dat ga ik ook maar eens bekijken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 29-10-2013, 20:09
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb trouwens net het eerste seizoen van new girl gekeken. Dat is ook leuk <3
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-10-2013, 20:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zie dat ik zelf nog niet gereageerd had, dus laat ik dat ook maar eens doen

Dit jaar ga ik proberen geen nieuwe series meer te starten tot er minstens een paar andere stoppen, meeste kijk ik al in het weekend of spaar ik op.

Maandag:
Revenge (seizoen 3)
The Simpsons (seizoen 25)

Dinsdag:
How I Met Your Mother (seizoen 9)
2 Broke Girls (seizoen 3)

Woensdag:
Person of Interest (seizoen 3)
New Girl (seizoen 3)
Supernatural (seizoen 9)

Donderdag:
Arrow (seizoen 2)
Revolution (seizoen 2)
South Park (seizoen 17)

Vrijdag:
The Big Bang Theory (seizoen 7)

Zaterdag:
Haven (seizoen 4)
Grimm (seizoen 3)

Series die in de zomermaanden worden uitgezonden staan hier dus niet tussen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.