Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2005, 08:42
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Mijn vriend heeft al heel erg lang last van pukkeltjes op zijn rug en een beetje op zijn borst. Het is niet echt storend, maar mooi is het ook niet. Alle anti-puisten-cremes en lotions bij de drogist zijn voor je gezicht, ik denk niet dat die goed zijn voor de huid van je rug (bovendien kan hij daar niet zo goed bij...). Heeft iemand een idee hoe je deze pukkels wel weg kan krijgen? Het zijn geen puberpukkels meer trouwens...hij is 23.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 10:53
Kaneelstok
Avatar van Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Ik zou naar een dermatoloog gaan. Ik heb er ook last van gehad en bij mij was het een infectie die na een antibioticum-kuur weg was.

Maar ik kan iets totaal anders gehad hebben dan je vriend, maar zoiezo: Dermatoloog die kan zien wat het veroorzaakt. Of het een jeugdpuistje is of iets anders etc.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 11:37
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Inderdaad, door laten verwijzen naar de dermatoloog. Ik had ze ook in mn gezicht, nek, borst, rug, ondertussen zitten ze overal, en het bleek dus inderdaad ook wat anders te zijn dan acne.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 15:56
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
probeer eens elke avond met een watje Tea Tree Oil aan te brengen, dat is goed voor elke huidafwijking, ik heb het ook en bij mij helpt het wel.
Je kunt het in een natuurvoedingswinkel krijgen en van de apotheker, al is die van de apotheker vele duurder.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:15
Verwijderd
Dingen voor je gezicht kun je best gebruiken voor je rug. Je gezichtshuid is gevoeliger dan die van je rug, niet andersom. Daarbij kunnen de meeste jonge mensen op zich wel elke plek op hun rug aanraken; de ene keer ga je over je schouder, de andere keer langs je zij.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:13
Verwijderd
Citaat:
nienie schreef op 06-01-2005 @ 09:42 :
Mijn vriend heeft al heel erg lang last van pukkeltjes op zijn rug en een beetje op zijn borst. Het is niet echt storend, maar mooi is het ook niet. Alle anti-puisten-cremes en lotions bij de drogist zijn voor je gezicht, ik denk niet dat die goed zijn voor de huid van je rug (bovendien kan hij daar niet zo goed bij...). Heeft iemand een idee hoe je deze pukkels wel weg kan krijgen? Het zijn geen puberpukkels meer trouwens...hij is 23.
Eventjes langs de dokter laten gaan. Vragen naar antibiotica (tetracycline), grote kans dat dat helpt. (niet in de zomer gebruiken, dan verbrand je!! voor in de zomer zijn er andere middelen)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:50
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Ik schreef op 06-01-2005 @ 19:13 :
(tetracycline), grote kans dat dat helpt. (niet in de zomer gebruiken, dan verbrand je!!
Ja, dat was lekker handig. Dat kreeg ik ook. Kon ik elke avond mn gezicht, borst en complete rug (met hulp van mn moeder) gaan deppen. Was een half uur bezig . Bovendien brandde het ontzettend en werd ik in de zon inderdaad knalrood, moest op school altijd in de schaduw zitten etc, wordt je niet echt blij van.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 06-01-2005 @ 19:50 :
Ja, dat was lekker handig. Dat kreeg ik ook. Kon ik elke avond mn gezicht, borst en complete rug (met hulp van mn moeder) gaan deppen. Was een half uur bezig . Bovendien brandde het ontzettend en werd ik in de zon inderdaad knalrood, moest op school altijd in de schaduw zitten etc, wordt je niet echt blij van.
Die tetracycline slik je. Dus NIETS smeren.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 20:51
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Ik schreef op 06-01-2005 @ 19:58 :
Die tetracycline slik je. Dus NIETS smeren.
Ok, sorry. Ik heb zoveel gehad. Had ook iets wat ik moest deppen (ik zei dus deppen, das wat anders dan smeren), wat ook niet in de zon mocht. Maar whatever.
Advies blijft hetzelfde: ga naar een dermatoloog.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 06-01-2005 @ 21:51 :
Ok, sorry. Ik heb zoveel gehad. Had ook iets wat ik moest deppen (ik zei dus deppen, das wat anders dan smeren), wat ook niet in de zon mocht. Maar whatever.
Advies blijft hetzelfde: ga naar een dermatoloog.
en mijn advies blijft: ga eventjes naar de dokter
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:15
Verwijderd
Het kan idd met vanalles te maken hebben. Ik heb ze dan wel omdat ik last heb van acné, maar hoorde pas ook van iemand dat die er last van had als hij ananas ophad. Schijnt dat mensen die daar allergisch voor zijn dan ook bulten/tjes op hun rug kunnen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 13:41
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik heb hier ook nogal last van, het is echt heel vervelend i.v.m. leuke truitjes enz.
Ik heb er niet echt last van in m'n gezicht maar wel altijd op m'n rug.....
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:07
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 07-01-2005 @ 14:15 :
...
hay. jij ook hier
Ik wist niet dat je nog op het forum kwam.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ervaringen met Roaccutane #2
Apomes
500 02-07-2008 17:59
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #128!
darkfairy
493 15-05-2008 19:52
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #16
ekki
500 11-12-2006 17:57
Lichaam & Gezondheid bultjes/pukkels/whatever op borstkast en rug?
Gothicgirliej
9 17-05-2004 08:17
Liefde & Relatie pukkels bij je (toekomstige?) vriend(in)
verwijderddeze
45 06-11-2003 21:42
Lichaam & Gezondheid bultjes door de zon/warmte?
evalevi
12 12-08-2003 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.