Oud 01-02-2011, 19:34
Meganos
Meganos is offline
Ik ben een meisje van 14 jaar en vind al een tijdje een jongen heel leuk. Het probleem is alleen dat hij ten eerste 16 is en ik hem eigenlijk alleen van gezicht ken. Hoe kom ik in contact met hem? op hem afstappen durf ik niet. Ik heb op schoolfeesten al een paar keer oogcontact geprobeerd te maken, maar het probleem is dat zijn vrienden er vaak bij zijn.
Hij zit ook in een bandje. Hij in de 5e, ik in de 3e. kussssssss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2011, 22:35
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Wat dacht je van een gesprek aankopen met hem?
Sowieso klinkt het alsof hij je dus totaal niet kent en waarschijnlijk ook niet directe intresse vanuit hemzelf heeft. Anders had hij op dat schoolfeest wel een gesprek met je kunnen starten.
Verder moet je er rekening mee houden dat er jongens van 16 zijn die een meisje van 14 zien als 'te jong' voor een relatie. (hoeft natuurlijk niet. Misschien is hij die fase van 'ik wil een vriendin van (bijna) dezelfde leeftijd wel voorbij, maar het zou best kunnen dat hij meisjes van 16 veel interessanter vindt OF misschien heeft hij al wel een vriendin en weet je daar niks van )
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 22:46
Meganos
Meganos is offline
Jaa je hebt misschien wel gelijk maar hij heeft in ieder geval geen vriendin dat weet ik zeker. . Ik blijf hem hoe dan ook echt leuk vinden. Misschien moet ik maar opgeven. En ik ben best verlegen in zulke situaties, dus dat schiet ook niet op. Weet iemand niet nog een trucje ofzo? Hah dit klinkt stom
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 08:52
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Niet geschoten is altijd mis. Misschien moet je hem eens op hyves opzoeken? Of twitter?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 16:04
Meganos
Meganos is offline
Jaa hij heeft facebook en hyves. Zal ik beginnen met foto respecteren ofzo? ik ga niet achter hem aanlopen want ikzelf vind dat echt irritant
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 16:07
Verwijderd
Foto respecteren :')

Ik zou van zijn hyves wegblijven en hem maar eens aanspreken tijdens een feestje. Dan merk je snel genoeg of hij zin heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 16:09
Meganos
Meganos is offline
Hmm oke zal ik doen probleem is nu dat ik grounded ben door mijn ouders, mijn cijfers waren niet al te best maar ben nu alled aan het inhalen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 16:09
Meganos
Meganos is offline
En hoe begin ik gesprek, ik ben daar slecht in met 'onbekenden'
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 17:05
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
En hoe begin ik gesprek, ik ben daar slecht in met 'onbekenden'
Ik ook. Daar ben ik heel slecht in, maar als ik alcohol op heb lukt dat steeds beter.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 20:59
Meganos
Meganos is offline
bij mij maakt het niet veel uit, maar ik voel me wel vrijer. Ik ga het proberen. Als je nog iets weet graag
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 22:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kan hem niet zomaar strikken, zeker niet als je niet op hem af durft te stappen. Ik begrijp dat dat echt heel eng is, ik ken het. Bedenk een reden om een gesprekje te beginnen of zoiets. Kan je niet via via met hem in contact komen ofzo? Ik zou zelf namelijk echt totaal niet weten hoe je een onbekende 'strikt' zonder eerst gewoon zoveel zelfvertrouwen uit te stralen dat als je hem aanspreekt hij automatisch met je verder wil praten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 19:51
Yadee
Avatar van Yadee
Yadee is offline
Zoals cherry springs zegt, je moet inderdaad iets bedenken om hem aan te kunnen spreken. Je kunt niet zomaar iemand strikken, als je de persoon nog niet eens kent. Dus stap 1 is: kennis maken! Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41
Liefde & Relatie Mijn vriend is te..
Llewcethin
23 18-03-2013 19:12
Levensbeschouwing & Filosofie geloof, hoop, liefde
Gerlinda
126 12-05-2009 07:32
Verhalen & Gedichten Kleuters
Zut Alors!
25 19-04-2005 17:32
Verhalen & Gedichten ik ben een verhaal aan het schrijven
cactus metro
7 02-05-2004 19:45
Liefde & Relatie ouders..
miss x
23 22-05-2003 12:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.