Oud 15-12-2009, 20:11
allan53
allan53 is offline
Heej iedereen ik ben Allan, een jongen van 16 en heb enorme last van pukkels&littekentjes(die ellendige rode vlekjes). Na jaren (2/3 jaar) allemaal verschillende middeltjes te hebben geprobeerd om dr van aftekomen ben ik begonnen met roaccutane te slikken. De eerste week merkte ik geen verschil maar t ging steeds beter! Nu 1maand en 12 dagen later heb ik weer een terugval gehad, ik weet niet of dit hoort?!?! Maar opeens kwam alles weer opzetten en das best kut! Ik weet dat 1,5 maand nog heel weinig is (want me dermatholoog vertelde dat de beste resultaten bij 9 maanden werden gehaalt) en dat ik misschien te veel verwacht, daarom zou ik graag jullie evaring willen horen met roaccutane! Hebben jullie ook terugvallen gehad? Na hoelang begon het echt goed te werken?Doordat ik zo dom was geweest aan me pukkels te zitten zijn het littekentjes geworden . Maar me dermatoloog vertelde me dat ook deze weg gingen.

Mijn vraag is: hoelang duurde het bij jullie dat al die pukkels & littekens weg waren/ minder werden?En hebben jullie ook gehad dat het een tijd goed gaat en dan dat alles dan weer opeens komt opzetten?

alvast bedankt!
Oud 15-12-2009, 21:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik verplaats dit even naar L&G, wellicht krijg je daar eerder antwoord.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-12-2009, 09:25
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
er is hier een speciaal roaccutane topic voor! dus deze gaat dicht, en je mag je post nog eens posten in dat topic.

Het topic staat gewoon op de eerste pagina met topics.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ervaringen met Roaccutane #2
Apomes
500 02-07-2008 18:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.