Oud 18-07-2021, 16:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
yup
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Oud 18-07-2021, 18:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Raar verhaal.
Oud 18-07-2021, 18:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als je geen account hebt, hoe kan je vog dan worden gekoppeld aan de bestelling?
Oud 18-07-2021, 19:23
Verwijderd
Bel je school anders even.. snap het ook niet.
Oud 19-07-2021, 09:07
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Vliegtickets gekocht! Voor het eerst in 3,5 jaar weer naar Nederland! ❤️
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 19-07-2021, 14:45
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Vliegtickets gekocht! Voor het eerst in 3,5 jaar weer naar Nederland! ❤️
Jaaaa leuk! vast druk! Even kijken of we elkaar mssn toch even kunnen ziennnnn
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 19-07-2021, 14:46
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
wauw een cursief hartje
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 19-07-2021, 16:50
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Willem Engels denkt dat de overstromingen in Limburg een hoax zijn lmao wat een eikel
Oud 19-07-2021, 16:51
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
‘Hoe kan dat deel overstromen terwijl het het hoogstgelegen deel van Nederland is’
Oud 19-07-2021, 17:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
‘Hoe kan dat deel overstromen terwijl het het hoogstgelegen deel van Nederland is’
Omdat het weer geo-geëngineered wordt door de elites en duivel Bill Gates
Oud 19-07-2021, 17:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Bill raakt het billetje aan van Jeffrey.
Ze hebben samen intieme dingen gedaan
Oud 19-07-2021, 17:22
Verwijderd
Citaat:
‘Hoe kan dat deel overstromen terwijl het het hoogstgelegen deel van Nederland is’
NEE. :/
Oud 19-07-2021, 18:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
wauw een cursief hartje
Cursief? Oh je gebruikt de ketterse non-gele skin.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-07-2021, 10:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ben zojuist naar psychotherapie geweest, ben weer naar huis gegaan
Oud 20-07-2021, 10:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
"Hoe kan ik je helpen / wat wil je?"
Ik wil van mijn sombere gevoelens af omg daarom ben ik hier
Oud 20-07-2021, 10:17
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik snap ergens dat dit zo'n standaardvraag is, maar ja
Oud 20-07-2021, 10:57
Verwijderd
En aan de hand van wat je antwoordde, hebben jullie dan nog een fijn gesprek gehad?
Oud 20-07-2021, 10:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
En aan de hand van wat je antwoordde, hebben jullie dan nog een fijn gesprek gehad?
Ja, denk het
Oud 20-07-2021, 14:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
"Hoe kan ik je helpen / wat wil je?"
Ik wil van mijn sombere gevoelens af omg daarom ben ik hier
Fijn dat ze het vraagt toch? Ik snap dat het ingewikkeld is, maar goed dat ze niet alles klakkeloos voor je invult of probeert met een pasklare oplossing te komen. Die is er namelijk niet. Je bent namelijk een slimme jongen en als er een pasklare oplossing zou zijn, had je het zelf wel opgelost.
Oud 20-07-2021, 16:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het kost ook tijd om te wennen en je op je gemak te voelen bij iemand. Dat duurt ook wel even. Waarschijnlijk haal je binnenkort wel meer uit de sessies.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-07-2021, 17:46
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ben geslaagd voor Cambridge Engels

Heb een overall score van 180, dus C1-niveau
Oud 21-07-2021, 21:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik weet niet wat dat betekent, maar gefeliciteerd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2021, 22:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik ben geslaagd voor Cambridge Engels

Heb een overall score van 180, dus C1-niveau
Nice, gefeliciteerd!
Citaat:
Ik weet niet wat dat betekent, maar gefeliciteerd
Op één na hoogste niveau in het europese taalniveau systeem.
Citaat:
"Hoe kan ik je helpen / wat wil je?"
Ik wil van mijn sombere gevoelens af omg daarom ben ik hier
Ja beetje ongemakkelijk maar je moet toch ergens mee beginnen. Lijkt me juist wel goed dat ze eerst vragen wat jouw verwachtingen zijn. Hoe zou jij zo'n gesprek aanpakken als je aan de andere kant zat?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-07-2021, 23:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah, lekker bezig gvd!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2021, 23:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks, NfS (K)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-07-2021, 23:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ah, lekker bezig gvd!


Dankje!

Alleen het jammere is dat lezen, schrijven & luisteren op 1 dag waren. Dus ik moest 5 uur lang waaronder 3x10 minuten pauzes. Ging vooral onderuit bij het schrijfvaardigheid gedeelte. Luisteren ging oke, maar ik was heel moe door de stress.

Spreekvaardigheid ging zeer goed, omdat ik het goed kon vinden met de examinatoren, dankzij dat was er bijna geen stress. Vandaar dat ik bijna C2 heb behaald.

In principe is het wel gelukt om net C1-niveau te behalen. Dus kan ik naar een universiteit uit keuze.

Laatst gewijzigd op 22-07-2021 om 00:01.
Oud 21-07-2021, 23:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik weet niet waarom, maar ben echt heel gevoelig voor stress. Als ik dat heb, kan ik minder goed nadenken :/
Oud 22-07-2021, 00:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja beetje ongemakkelijk maar je moet toch ergens mee beginnen. Lijkt me juist wel goed dat ze eerst vragen wat jouw verwachtingen zijn. Hoe zou jij zo'n gesprek aanpakken als je aan de andere kant zat?
Ik reageerde vooral uit emotie toendertijd, maar ja ik snap het wel. Je moet ergens beginnen, en de POH wilt je helpen.
Oud 22-07-2021, 08:27
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Ik ben geslaagd voor Cambridge Engels

Heb een overall score van 180, dus C1-niveau
Lekker bezig, gefeliciteerd!
Oud 22-07-2021, 13:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet niet waarom, maar ben echt heel gevoelig voor stress. Als ik dat heb, kan ik minder goed nadenken :/
Ik ook. Ik zeg bij sollicitaties ook nooit meer dat ik stressbestendig ben
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-07-2021, 15:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn schoonvader kon gisteren bijna niet meer wandelen, maar is een koppige oude man die dokters natuurlijk zo lang mogelijk vermijdt. Vriendin was wat ongerust en wilde dat ik het ging bekijken.

Dus ik ging vandaag eens langs en hij stond verdorie zijn buitenmuur te schilderen 😂

Ach dan heb ik hem zijn smartphone wat proberen uitleggen want ik kan net dat tikkeltje minder gefrustreerd raken dan mijn vriendin. Ik ben benieuwd hoe vlot het zal gaan.

/Ideale schoonzoon gespeeld
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-07-2021, 16:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
In februari had ik gedeeld met jullie dat er ruzie was met mijn beste vriend, en vandaag is het weer uitgepraat en gaan we weer op naar een mooie vriendschap
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 22-07-2021, 19:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-07-2021, 18:16
Verwijderd
Gefeliciteerd Destruct!!
Oud 23-07-2021, 20:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik denk dat ik een oplossing heb gevonden tegen mijn depressie, het is alleen beetje rigoureus.

Elke keer als ik ga denken over hoe shit ik het heb of dat mensen het 'beter' hebben (vergelijkingen maken met mensen) of niet iets weten, dan ga ik automatisch in een spiraal. Ik heb genoeg redenen om depressief te zijn, maar als ik er niet over nadenk en wat optimistisch denk dan gaat het opeens makkelijker.

Hoeveel modder er tegenaan gegooid wordt, je zal wel door moeten gaan, en een depressie is dan zo'n gat waar je opeens stopt met het leven.
Oud 23-07-2021, 20:30
Verwijderd
Als je niet nadenkt over de negatieve shit?
Oud 23-07-2021, 20:31
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Puberdepressie wordt (I guess) veroorzaakt doordat er een dysfunctionele familiedynamiek is, en mijn ouders zijn niet bepaald goede opvoeders in mijn ogen. Misschien speelde verwaarlozing ook mee, en dat ik nooit met hen iets over kon praten en dat ik dan weer geschreeuw of negativiteit tegen me kreeg. Die warmte, empathie etc. krijg ik niet.

Mijn moeder is ook depressief, dus dat helpt ook niet helemaal. Het is echt helemaal kut.
Oud 23-07-2021, 20:32
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Als je niet nadenkt over de negatieve shit?
Ja, want elke keer als ik naar een negatieve ervaring denk, dan gaat mijn blijheidsfactor omlaag en dan zit je in een spiraal
Oud 23-07-2021, 20:33
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Nu voel ik me nog steeds kut, want het leven gaat niet zoals ik het wil, maar ik zal er wel doorvechten. Dat is nog een contribuerende factor.
Oud 23-07-2021, 20:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik vraag me alleen echt oprecht af waarom ze dan kinderen gemaakt hebben...
Oud 23-07-2021, 20:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Als ik er echt objectief ga over nadenken dan ga ik me juist zwaar kut voelen, help me
Oud 23-07-2021, 20:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat is beter, keiharde realiteit of een comfortabele illusie???
Oud 23-07-2021, 20:40
Verwijderd
Zou je niet proberen om te leren omgaan met negatieve shit? Er niet aan denken is wellicht op korte termijn een prima oplossing, maar er zullen altijd kutdingen zijn en ee niet over nadenken is niet altijd een oplossing. Mij hielp het heel goed om te onderzoeken wat ik precies dacht en voelde en me daar bewust van te worden. En toen ik me eenmaal bewust was van wat er gebeurde, kon ik dat veranderen in een constructieve gedachte.
Oud 23-07-2021, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Puberdepressie wordt (I guess) veroorzaakt doordat er een dysfunctionele familiedynamiek is, en mijn ouders zijn niet bepaald goede opvoeders in mijn ogen. Misschien speelde verwaarlozing ook mee, en dat ik nooit met hen iets over kon praten en dat ik dan weer geschreeuw of negativiteit tegen me kreeg. Die warmte, empathie etc. krijg ik niet.

Mijn moeder is ook depressief, dus dat helpt ook niet helemaal. Het is echt helemaal kut.
Bespreek je dit met je psych?
Oud 23-07-2021, 20:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Zou je niet proberen om te leren omgaan met negatieve shit? Er niet aan denken is wellicht op korte termijn een prima oplossing, maar er zullen altijd kutdingen zijn en ee niet over nadenken is niet altijd een oplossing. Mij hielp het heel goed om te onderzoeken wat ik precies dacht en voelde en me daar bewust van te worden. En toen ik me eenmaal bewust was van wat er gebeurde, kon ik dat veranderen in een constructieve gedachte.
Ik heb het weleens geprobeerd, en dan heb ik veel afleiding gezocht, maar uiteindelijk komt het toch weer boven water, daarom niet rigoureus
Oud 23-07-2021, 20:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Bespreek je dit met je psych?
Als ik dit doe dan krijg ik morgen de kinderbescherming voor de deur, nee dankje
Oud 23-07-2021, 20:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik zit juist in een dilemma, want als ik ga zeggen hoe het thuisgaat, dan komt de kinderbescherming langs en heb ik dit de rest van mijn leven op m'n geweten en dat mijn ouders me zien als een monster.

Dus ik ga niet eens over mijn thuissituatie vertellen dan ga ik dood van de stress
Oud 23-07-2021, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het weleens geprobeerd, en dan heb ik veel afleiding gezocht, maar uiteindelijk komt het toch weer boven water, daarom niet rigoureus
Geprobeerd om om te leren gaan met negatieve shit? Dat zit m ook niet in afleiding zoeken, maar in (gedachte)patronen leren herkennen en die ombuigen.
Oud 23-07-2021, 20:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik kan helemaal niks op mijn 17de; ik kan niet stoppen met school, ik kan niet weg van huis, ik kan X of Y nietm
Oud 23-07-2021, 20:45
Verwijderd
Kusje voor jou, kom je hier wonen? We isoleren het tuinhuisje wel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.