Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2003, 14:29
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
mijn nichtje van 14 wilde laatst naar the ring gaan en werd daar geweigerd. Ik dacht altijd dat die leeftijden alleen maar advies leeftijden waren. Maar ja...ik heb het nog even bij kijk wijzer opgezocht en bioscopen mogen idd mensen onder de 16 de toegang weigeren.

Maar je mag toch wel met een ouder iemand mee? of is zelfs dat niet toegestaan. Dat zou ik wel heel stom vinden zeg.

En wat vinden jullie er verder van. Vind je het goed dat er mensen geweigerd worden, of moet het idd alleen als advies leeftijd dienen?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2003, 14:37
S
Avatar van S
S is offline
Ik vind het echt debiel.

Op mijn 12e kwam ik al binnen bij films voor 16 j.e/o en heb ik er iets aan over gehouden? Ja, film-kennis.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:38
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind dat niet debiel. Die adviezen zijn er niet voor niks.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:40
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Klopt. Een vriend van mij is een keertje geweigerd, maar later (halfuurtje) kwamen we er nog wel in. Ze kunnen geloof ik een boete krijgen als ze kindjes erin laten die jonger zijn dan aanbevolen (of dus wettelijk gesteld eigenlijk). Ik vind het niet zo erg omdat ik overal wel in kom, maar vroeger vond ik het wel altijd erg dat ik geen films mee kreeg bij de videotheek (16 jaar of ouder).

Kzou het beter vinden als je een soort van digitale handtekening van je ouders kunt krijgen dat ze zeggen van je mag wel naar films die minder geschikt zijn voor jongeren. En dat ze dat dan via je bankpas of iets dergelijks kunnen checken of je ouders die handtekening hebben neer gezet. Dat heb je tegenwoordig ook met het roken ofzo. Je kunt dan zegmaar op je bankpas een iets laten zetten dat zegt hoe oud je bent.

Then again. Dat vind ik wel veel gedoe
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:47
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
maar jullie weten dus niet of je met een ouder iemand wel mee mag?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:52
miro
Avatar van miro
miro is offline
ik weet het niet, maar ik zou t een btje dom vinden. Ik bedoel, ze ziet dan nog steeds de film die ze niet mag zijn, daar kan een begeleider niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 14:53
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 24-03-2003 @ 15:47:
maar jullie weten dus niet of je met een ouder iemand wel mee mag?
Als die ander 18 jaar of ouder is, dan mag het wetteleijk wel geloof ik. Dat geld trouwens bij heel veel dingen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:26
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
Morridin schreef op 24-03-2003 @ 15:53:
Als die ander 18 jaar of ouder is, dan mag het wetteleijk wel geloof ik. Dat geld trouwens bij heel veel dingen.
ik dacht eigenlijk dat het helemaal niet meer mocht, ook niet als je met bv je ouders bent, wat ik zelf nogal stom vind.

Dat ze mensen onder de 16 weigeren, dat kan ik nog begrijpen, maar als je zelfs niet meer binnenkomt als je samen met je ouders bent:
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:32
Verwijderd
nou wij gingen naar vlissingen naar de bios met z'n vieren. en ik ben 16 en had me kunne identificeren, en een vriendin van me ook, dies bijna 17 maar me vriend had nix bij en is bijna 17 en nog een vriendin die had niets bij.. die was ook ech 15 maarja..

wij kwamen dus echt niet naar binnen bij the ring..

en dat was vet klote

hebbe ze het ineens in hun kop en gaan ze om id's vrage dus volgend weekend ware me vriend en ik naar maastricht gegaan en daar hoefde we nie te identificeren.. konde we er zo inlope.. ech achterlijk hoor


toen ik 15 was kwam ik overal in.. en nu ben ik 16 en komen we er nog niet in
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:40
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
AJMouse:
Ze kunnen geloof ik een boete krijgen als ze kindjes erin laten die jonger zijn dan aanbevolen (of dus wettelijk gesteld eigenlijk).
Ja en fors ook.

Citaat:
Morridin schreef:
Als die ander 18 jaar of ouder is, dan mag het wetteleijk wel geloof ik.
Nee
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:43
Pla
Pla is offline
Tja, ik ben een persoon die wel tegen enge films kan, maar er zijn mensen die echt nog dagen erna nachtmerries hebben..
Aan de ene kant is het goed dat ze mensen kunnen weigeren, aan de andere kant is het belachelijk, want je kunt toch wel een beetje zelf beslissen of die film geschikt is voor jou of niet..
Dus een advies leeftijd lijkt me beter.. maarja.. wie ben ik
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:45
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Met begeleiding van 18 jaar en ouder mag je zeker wel naar binnen.
Bij ons in de videotheek is het ook zo, er wordt denk ik wel minder streng op gelet, maar als ik Ichi the killer aan een 12-jarige verhuur kan ik een boete krijgen, maar als die 12-jarige een meerderjarig iemand bij zich heeft dan mag ik hem wel mee geven.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:36
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Je mag aan een 18 jarige inderdaad een video verhuren, duh, maar dan is de videotheek niet meer verantwoordelijk ervoor dat jij em als 16 jarige kijkt. Als je in de bios als 18 jarige iemand van 12 meeneemt is de bioscoop nog steeds verantwoordelijk, omdat zij jou in feite tóch toegang geven als 12 jarige om die beelden te zien. Dat mág simpelweg niet.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:52
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
maar dit zijn dan zeker allemaal nieuwe regels die gekomen zijn met dat kijkwijzer?
want in mijn tijd dat ik nog jonger dan 16 was, ben ik heel vaak naar films geweest voor 16 jaar en ouder, gewoon met vrienden. En ik heb echt nog nooit iets gemerkt van controle
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 24-03-2003 @ 16:45:
Met begeleiding van 18 jaar en ouder mag je zeker wel naar binnen.
Nou ik weet niet hoe je daaraan komt, maar bij ons mag diegene zeker NIET naar binnen...
Zoals AJ mouse zei, de bios blijft verantwoordelijk voor de toegelaten personen...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:55
Martijn
Avatar van Martijn
Martijn is offline
Ik kwam der niet in bij Hannibal

12 is ie zegmaar geadviseerd om niet onder de 12 jaar te layen kijken en
16 dan mag het absoluut niet onder 16 jaar laten zien worden
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 16:55
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 24-03-2003 @ 17:52:
maar dit zijn dan zeker allemaal nieuwe regels die gekomen zijn met dat kijkwijzer?
want in mijn tijd dat ik nog jonger dan 16 was, ben ik heel vaak naar films geweest voor 16 jaar en ouder, gewoon met vrienden. En ik heb echt nog nooit iets gemerkt van controle
Sinds het nieuwe jaar is de controle en wetgeving daarop erg versterkt, staat volges mij zelfs los van die kijkwijzer want die was al eerder ingevoerd.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:08
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Sithan schreef op 24-03-2003 @ 17:55:
Sinds het nieuwe jaar is de controle en wetgeving daarop erg versterkt, staat volges mij zelfs los van die kijkwijzer want die was al eerder ingevoerd.
Sithan heeft gelijk. De regels waren altijd al zo, er wordt alleen nu inderdaad meer gecontrolleerd. Maar sommige biossen kunnen het risico wel nemen denken ze. De boete is echt heel hoog als ze ze erop pakken.

Maar ik heb idd nog nooit meegemaakt dat ze de zaal binnenkomen om te controlleren. Zo gebeurt het geloof ik ook niet. Ik denk dat er bij een eventuele controle gebruik wordt gemaakt van zoganaamde 'nep-bezoekers'. Net als bij een restaurant, onaangekondigd.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-03-2003, 17:31
Verwijderd
Ben ik blij dat ik 18 ben

Maareh, als je een film in de bios wilt kijken, kom maar naar Apeldoorn, hier is der geen controle op. Niet voor zover ik weet tenminste. Maar ja, ze moeten ook wat, want die bios hier is zware bagger. Hoge prijzen voor eten en drinken, geluid is niet echt geweldig en het beeld moeten ze ook nodig vervangen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:56
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik vind het wel stom dat je sommmige films niet in mag. Zo zijn sommige films voor 16 en ouder bijvoorbeeld heel slap en sommige films van 12 jaar en ouder weer niks voor kindertjes van 12. De adviezen kloppen niet altijd. Ik denk dat je toch op eigen verantwoording naar de bios gaat en dat als je zo'n film niet in d ebios ziet je hem toch wel te zien krijgt bij iemand anders of als je hem huurt. ik denk dat door deze regel de bioscopen wel minder verdienen omdat ik genoeg mensen ken die naar films van 16 jaar en ouder willen en dan geweigerd worden. Als ze ze noiet zouden weiegeren zou de omzet wel wat groter zijn!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 17:58
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 24-03-2003 @ 18:56:
Als ze ze noiet zouden weiegeren zou de omzet wel wat groter zijn!

Daarom zijn er ook aardig wat mensen die zeggen
"kheb nog nooit controle gehad"
"ik kom overal in terwijl ik et eigenlijk niet mag"
"bij ons doen ze nooit controle!"
"mijn broertje kwam er ook gewoon in"

Het is ook zo, er wordt niet in alle bioscopen veel gecontroleerd, en het argument mogen duidelijk zijn. Omzet.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:23
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-03-2003 @ 18:08:
Maar ik heb idd nog nooit meegemaakt dat ze de zaal binnenkomen om te controlleren. Zo gebeurt het geloof ik ook niet. Ik denk dat er bij een eventuele controle gebruik wordt gemaakt van zoganaamde 'nep-bezoekers'. Net als bij een restaurant, onaangekondigd.
Dat zullen ze niet duidelijk laten merken nee...ja achteraf misschien...

'k Heb zelf heel wat mensen bij The Ring moeten weigeren...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 22:46
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Sithan schreef op 24-03-2003 @ 23:23:
Dat zullen ze niet duidelijk laten merken nee...ja achteraf misschien...

'k Heb zelf heel wat mensen bij The Ring moeten weigeren...
tis naar mijn idee de enigste manier om een bios te controlleren
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 10:46
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Pla schreef op 24-03-2003 @ 16:43:
Tja, ik ben een persoon die wel tegen enge films kan, maar er zijn mensen die echt nog dagen erna nachtmerries hebben..
het gaat de kijkwijzer niet zozeer om de nachtmerries, als wel om de slechte invloed die een film zou kunnen hebben. iedereen onder de 16 zegt dat hij/zij er wel tegen kan; maar de mening (en onderzoeksresultaten) van een batterij psychologen (die de kijkwijzer opstellen) zegt ook wel wat

voorbeeld dat psychologisch onderzoek beter inzicht verschaft dan de mening van een puber: uit een Britse studie bleek dat mensen die rond hun 15e films als 'faces of death' hadden gezien (en daarmee natuurlijk heel stoer waren) er 10 jaar later ineens meer moeite mee hadden dan toen ze de films net gezien hadden...



verder kan een bioscoop iedereen weigeren, want het is geen publieke ruimte (zie het als een besloten feest)



en persoonlijk heb ik altijd nog liever strenge controle op leeftijden, dan dat alle films gecensureerd worden

als je 14 bent, moet je daar maar mee leren leven
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 11:12
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-03-2003 @ 23:46:
tis naar mijn idee de enigste manier om een bios te controlleren
zoals ik al zei heb ik het zelf echt nog nooit meegemaakt dat ik geweigerd werd, maar waar doen ze dat dan? bij de kassa, of bij het binnen gaan van de zaal?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2003, 11:16
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-03-2003 @ 12:12:
zoals ik al zei heb ik het zelf echt nog nooit meegemaakt dat ik geweigerd werd, maar waar doen ze dat dan? bij de kassa, of bij het binnen gaan van de zaal?
Allebei...
Als iemand jonger is dan 16 bij de kassa komt, wordt ie geweigerd...maja pa of moe of weet ik veel wie kan natuurlijk ook kaartjes kopen en zelf uiteindelijk niet gaan...dus dan nog bij de ingang van de zaal ook...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:38
m@rie
m@rie is offline
ik wilde laatst naar een film met mijn zusje, maar kwam er niet in ondanks dat ik wel 18 ben. We zijn toen gewoon naar een andere bioscoop gegaan en kwamen er daar zonder moeite in
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:43
MissEvil
Avatar van MissEvil
MissEvil is offline
Hier bij de bios word echt heel streng gecontroleerd.. (duitsland)
Meteen bij de kassa..
Bij een film van 16 moet je bijna altijd je paspoort laten zien, als je niet kan bewijzen dat je ook echt 16 bent, kom je er ook echt niet in..
Dat is wel jammer, maar toch geef ik ze eigenlijk wel gelijk.
Maar als bijvoorbeeld een film in nederland of weet ik veel welk land vanaf 16 is, is dat dan in elk land zo?
Want volgens mij draaide hier een keer een film vanaf 16 terwijl die in nederland vanaf 12 jaar was..
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 13:02
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
*-MissEvil-* schreef op 25-03-2003 @ 13:43:
Hier bij de bios word echt heel streng gecontroleerd.. (duitsland)
Meteen bij de kassa..
Bij een film van 16 moet je bijna altijd je paspoort laten zien, als je niet kan bewijzen dat je ook echt 16 bent, kom je er ook echt niet in..
Dat is wel jammer, maar toch geef ik ze eigenlijk wel gelijk.
Maar als bijvoorbeeld een film in nederland of weet ik veel welk land vanaf 16 is, is dat dan in elk land zo?
Want volgens mij draaide hier een keer een film vanaf 16 terwijl die in nederland vanaf 12 jaar was..
landen verschillen zeker weten. Extreem voorbeeld is Amerika, PG13 heb je daar bijvoorbeeld, dus een grens op 13 jaar. Die heb je hier niet.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:09
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Maar je mag toch wel met een ouder iemand mee? of is zelfs dat niet toegestaan. Dat zou ik wel heel stom vinden zeg.
Dat is zo gekomen DOOR bezoekers van films. DIE hebben geklaagd.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:16
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Sithan schreef op 24-03-2003 @ 23:23:


'k Heb zelf heel wat mensen bij The Ring moeten weigeren...
Bitch .
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 25-03-2003 @ 14:02:
landen verschillen zeker weten. Extreem voorbeeld is Amerika, PG13 heb je daar bijvoorbeeld, dus een grens op 13 jaar. Die heb je hier niet.
Ik weet nog wel dat het spel wolfenstein3d PG-13 werd gerate. Of was het een andere leeftijd?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:53
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
De bioscoop die de KIJKWIJZER overtreedt en toegang biedt voor minderjarigen krijgt een boete van circa 10.000 euro en loopt kans op celstraf (de theatermanager danwel). Met een beetje pech sluiten ze ook je hele bioscoop.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 18:56
heavinly
heavinly is offline
Ik vind 't niet zo heel erg gek dat ze een grens stellen bij een film als 'the ring'. In België zijn ze nog strenger dan in Nederland trouwens, daar kwam ik er toen ik 15 was helemaal niet in bij dat soort films.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:25
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
ik werd op mijn 18e bijna geweigerd bij The Exorcist... t was dat ik mijn OV bij me had anders was ik niet binnen gekomen...
en dat terwijl 2 meiden voor mij, van een jaar of 15 (Ze zagen er niet eens ouder uit!!!) zonder legitimatie zo door mochten lopen!
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:43
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 25-03-2003 @ 21:25:
ik werd op mijn 18e bijna geweigerd bij The Exorcist... t was dat ik mijn OV bij me had anders was ik niet binnen gekomen...
en dat terwijl 2 meiden voor mij, van een jaar of 15 (Ze zagen er niet eens ouder uit!!!) zonder legitimatie zo door mochten lopen!
ja, waarschijnlijk is het gewoon een beetje steeksproef gewijs ofzo . Heel vaak zijn het ook gewoon jongeren die als bijbaantje daar in de bios staan weet je wel. dus ja......dan weet je het al.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2003, 20:48
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
trouwens......

nog effe een vraagje voor Sithan (moest even zo groot, zodat het voor jou opviel ) Jij staat immers zelf in de bios te controleren dus jij weet er alles van af.

Heb jij nog voorschriften met betrekking tot het soort legitimatie waar jij om moet vragen?
Moet het perse een paspoort of id kaart zijn. of mag het ook gewoon een ov-kaart zijn. of misschien wel je schoolpas ofzo?

(*mijn nichtje is vastbesloten om het nog een keer te proberen, dus dan word het maar een of andere pas vervalsen *)
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 08:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Rotterdam Pathé Schouwburgplein controleert ook al

Ze controleren bij de kassa en bij de ingang van de zaal, dus je kan niet je vriend een kaartje laten kopen, want dan kom je er boven nog niet in :/

CJP-pas was voor mij legetimatie genoeg. (want daar staat EN een pasfoto EN een geboortedatum op)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 10:15
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 25-03-2003 @ 21:48:
trouwens......

nog effe een vraagje voor Sithan (moest even zo groot, zodat het voor jou opviel ) Jij staat immers zelf in de bios te controleren dus jij weet er alles van af.

Heb jij nog voorschriften met betrekking tot het soort legitimatie waar jij om moet vragen?
Moet het perse een paspoort of id kaart zijn. of mag het ook gewoon een ov-kaart zijn. of misschien wel je schoolpas ofzo?

(*mijn nichtje is vastbesloten om het nog een keer te proberen, dus dan word het maar een of andere pas vervalsen *)
Om eerlijk te zijn kan ik al aan de reactie zien of ze ouder dan 16 zijn of nie, als ze zelfverzekerd iets te voorschijn halen is t voor mij al goed...maar niet een cjp pas of zo...wel een bromfietscert. of een OV of zo...wij hebben niet echt voorschriften daarin, maar degene die jonger zijn, zeggen altijd dat ze m niet bij zich hebben en dan mogen ze dus niet naar binnen

Er was ook een keer een groepje van 13-jarige meisjes dat naar The Ring wilde en ik zag ze binnenkomen, dus ik er gelijk op af...en ik vraag: "mag ik wat id zien, want volges mij is er iemand van jullie vast nog geen 16..."
En wat zeggen ze terug: "Wie van ons wel dan" ...hoe dom kun je zijn
'k hoefde gelijk geen id meer te zien
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 26-03-2003 om 11:32.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 11:25
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sithan schreef op 26-03-2003 @ 11:15:
...maar niet een cjp pas of zo...
ow, bij mij wel
Ik had namelijk om naar de bios te kunnen gebruik gemaakt van mijn CKV bonnen, en daarbij moest ik mijn CJP pas laten zien. Deze had een pasfoto en een geboortedatum (geplastificeerd), en dat was goed genoeg blijkbaar
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:11
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
de nep school pas is al bijna klaar

Handig als je een vader hebt die foto- en video bewerking doet. Het ziet er echt mooi uit !!!!

Volgende week gaan mijn nichtje en ik lekker naar the ring
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 21:55
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
als adviesleeftijd 6 jaar of 12 jaar is mag je naar binnen met begeleiding.
alleen de adviesleeftijd 16 jaar en ouder is beetje maf... want als de bioscoop iemand van onder de 16 naar binnen laat krijgt de bioscoop een boete als t wordt ontdekt... dus
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Ilsje schreef op 26-03-2003 @ 22:55:
als adviesleeftijd 6 jaar of 12 jaar is mag je naar binnen met begeleiding.
alleen de adviesleeftijd 16 jaar en ouder is beetje maf... want als de bioscoop iemand van onder de 16 naar binnen laat krijgt de bioscoop een boete als t wordt ontdekt... dus
Had ik eerst dus bijna gelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.