Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2009, 23:11
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Ik heb de mening van buitenstaanders nodig over het volgende:

Ik zit met de volgende situatie:
Ik vind iemand leuk, die werkt op een plaats waar ik vaak kom (de sportschool). Als hij aan het werk is en hij ziet me binnenkomen dan komt hij altijd naar me toe. Hij vraagt veel naar mijn persoonlijke leven, vooral veel vragen als: wat heb je het afgelopen weekend gedaan/wat ga je nog doen?
Hij kijkt me altijd lang aan en als hij mensen helpt werpt hij ook altijd een blik + grote glimlach.
Ik ben meestal samen met andere mensen aan het sporten en hij wacht altijd totdat de anderen weg zijn en komt dan naar me toe om te praten.
Als hij het druk heeft kijkt hij me nog steeds om de zoveel tijd aan en hij lacht altijd naar me. Ook bij het praten kijkt hij me onafgebroken strak in m'n ogen aan en hij verteld soms ook (ongevraagd ) dingen over zichzelf en wat hij meemaakt etc.
Als hij er is en niet hoeft te werken dan knoopt hij ook een praatje aan en zoekt hij me altijd op voordat hij weggaat om te gedag te zeggen. Pas had ik mijn haar eens anders en dat merkte hij meteen op en hij maakte ook gelijk een compliment erover.

Ik zou niet kunnen zeggen of hij net zo veel tijd en aandacht besteed aan andere meisjes op de sportschool, van wat ik zie in ieder geval niet. Ik denk wel dat hij aardig sociaal ingesteld is, ik zie hem eigenlijk met niemand zo lang praten als met mij, maar hij praat wel met meerdere mensen omdat hij natuurlijk ook daar werkt.

Ik heb al eens een hint gegeven en gezegd dat ik naar de bios wilde maar nog niet wist of iemand van mn vrienden mee zou gaan. Hij zei toen alleen maar: ik denk dat je heus wel iemand vind hoor . Daarna heb ik eigenlijk geen hints meer gegeven.

Waar ik mee zit is dus: denken jullie dat hij gewoon heel erg vriendelijk is of dat er wel iets meer is? Ik ben bang dat, omdat ik hem zo leuk vind, ik alleen maar zie wat ik wil zien.
En als jullie denken dat er wel wat is, hebben jullie tips voor mij om iets van actie te ondernemen of ervoor te zorgen dat hij wat onderneemt?
Ik ben absoluut niet iemand die zegt: ik vind je helemaal leuk, laten we wat gaan drinken

Nou alvast bedankt en sorry voor het lange verhaal
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2009, 23:36
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
9 van de 10 hints begrijpen jongens niet.
Maar goed het lijkt er erg op dat hij je leuk vindt. Ik weet echter niet wat voor typ hij is. Misschien gaat hij wel zo om met meer meisjes. Die zitten er ook tussen...
Directheid zal je helpen. Maar je hoeft hem niet gelijk uit te vragen. Als hij je de volgende keer weer aanspreekt en persoonlijke dingen vraagt en dergelijke, vraag hem dan op een speelse manier iets in de trant van: of hij met alle meisjes zo persoonlijk is en zo'n geïnteresseerde houding heeft. Uit zijn reactie zou je dan op moeten maken of jij anders bent voor hem.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2009, 23:49
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Dat wat je zegt dat hij misschien wel zo'n type is die zo doet, is precies wat me tegenhoud.
Helaas zie ik 'm dus niet zo vaak in contact met de anderen dus ik weet het ook gewoon niet.

Ook bedankt voor je tip; ik zal het eens proberen.
Een tijdje geleden (week of 3) begon hij erover dat hij het altijd leuk vond dat ik er was en ook leuk met me kon praten. Ik vroeg toen ook of hij zo iedereen af ging (op een speelse manier) en hij zei toen iets in de trant van dat ie dat niet deed omdat veel mensen er niet zo voor open staan/ geen zin in hebben.
Toch een teken dat hij misschien zo tegen me doet alleen maar omdat ik er voor open sta?
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 00:08
Verwijderd
Dan zeg je de volgende keer;

Jij, ik, bios en ik verwacht geen nee.

Misschien wilt hij wel hebben dat jij die stap zet, niet met hints aankomen, gewoon hupakee klabamboem.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 07:09
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Ego constructie is wel fout, jongens begrijpen 99 van de 100 hints niet
En zelfs ALS er iets daagt gaan ze er zeker 9 van de 10 keer niet op in, omdat meisjes zoiezo veel praten over van alles en nog wat.

Daarom, geen hints geven, gewoon vragen! Wellicht dat ie zelf wel es begint over 'moet nog maar even zien wat ik ga doen vanavond als ik klaar ben met werken' 'oh, als je wilt kunnen we wel even de stad in, biosje doen ofzo'.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 10:00
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Tsja de algemene mening is dus dat ik gewoon direct moet zijn. Maar ik ben echt een watje wat dat betreft, ik ben nooit zo direct geweest, gewoon hinten (erg veeeeel hinten) en dan wachten tot hij eens met iets komt.
Mijn standpunt was altijd: als hij me ziet zitten, dat stelt ie vanzelf wel wat voor toch? Komt hij niet met een voorstel, then he's just not that into me

Deze jongen vind ik wel echt heel leuk, zo leuk dat ik eigenlijk maar weinig geduld heb om te wachten... maar voordat ik uit m'n comfort-zone stap wil ik toch eigenlijk meer zekerheid dat hij me wel leuk vind joh
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 10:43
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
Hints van vrouwen zijn ook gewoon onbegrijpelijk... Directheid is en blijft de beste manier.
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 16:47
Verwijderd
Jemig, dat met de bios is toch geen hint. Grijp hem gewoon bij zijn haren en sleur hem de bios in, zoals de oermannen hun vrouwen de grot in sleepten. Zo denken wij nog steeds .
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 17:11
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Dan zeg je de volgende keer;

Jij, ik, bios en ik verwacht geen nee.

Misschien wilt hij wel hebben dat jij die stap zet, niet met hints aankomen, gewoon hupakee klabamboem.
Dit dus.

Afgaande op je verhaal gaat hij echt geen nee zeggen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 17:26
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Nou ik hoop maar dat hij inderdaad geen nee gaat zeggen.
Bedankt mensen voor jullie input, jammer dat alles erop neerkomt dat ik gewoon wat ballen moet hebben en hem mee uit moet vragen .
Ik denk dat ik m maar eens een smsje ga sturen?
Pff lastig man, waarom onderneemt hij nou niet gewoon iets...
__________________
You didn't see anything...

Laatst gewijzigd op 02-11-2009 om 20:09.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 20:00
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Nou ik hoop maar dat hij inderdaad geen nee gaat zeggen.
Bedankt mensen voor jullie input, jammer dat alles erop neerkomt dat ik gewoon wat ballen moet hebben en hem mee uit moet vragen .
Ik heb van hem zijn kaartje gekregen met telefoonnummer en e-mail (had hij gegeven voor zakelijke doeleinden), dus ik denk dat ik m maar eens een smsje ga sturen?
Pff lastig man, waarom onderneemt hij nou niet gewoon iets...
Het is en blijft een risico die je moet nemen en je loopt de kans om goed of afgekeurt te worden. Je kan ervoor kiezen om heel lang te wachten om er zo iets zekerder van te zijn, maar dan kan het ook gebeuren dat het vlammetje uitgaat.
Maar misschien zit hij wel met hetzelfde probleem, laat jij net iets te weinig zien en durft hij niet op je af te stappen. Je lucht hem dan zeker op met je smsje
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 01:22
Juana__
Juana__ is offline
De volgende keer dat je aanhaalt dat je niemand hebt om mee naar de bioscoop te gaan kan je hem zeggen van 'hé, heb jij geen zin om mee te gaan?'... dan lijkt het wat spontaaner en moet je hem toch niet zo rechtstreeks vragen?

Maar eigenlijk vind ik dat je best al een grote hint gaf... ik denk dat als hij genoeg geintereseerd in je was hij daar wel op in was gegaan. Vooral omdat hij blijkbaar spontaan genoeg is om gewoon met je te beginnen babbelen.
(ik heb positieve ervaring met zo een hints, maar misschien heb je zelf niet genoeg aangetoont met je gedrag dat je hem leuk vindt, waardoor hij niet begrepen heeft dat het een hint was).

Als jullie babbelen, flirt je dan met elkaar? Een babbel voor mij met een gewone vriend en met een 'liefdesinteresse' is helemaal anders...

Verder vind ik wel dat je hem moet uitnodigen om iets te doen, anders blijf je met de onzekerheid...
Wat ben je van plan in dat smsje te zetten? Dat vind ik eigenlijk nog moeilijker dan hem in persoon spreken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 06:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je geeft aan dat je hem een smsje gaat sturen. Heeft hij je dan niet zijn telefoonnummer gegeven? Is dat geen hint van zijn kant dan?
Gewoon meevragen op date dus
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 06:39
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Je geeft aan dat je hem een smsje gaat sturen. Heeft hij je dan niet zijn telefoonnummer gegeven? Is dat geen hint van zijn kant dan?
Gewoon meevragen op date dus
dit
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 08:23
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Nou ik zal het wat verder uitleggen:
Als we babbelen flirten, nou niet overduidelijk, ik wil hem niet in verlegenheid brengen omdat hij natuurlijk ook aan het werk is. Hij kijkt me wel constant strak aan, vaak/eigenlijk alleen maar tot op het punt dat ik het gewoon niet meer aankan en weg moet kijken Maarja misschien is hij gewoon een strakke aankijker . Hij maakt wel grapjes, schept soms op over zichzelf, probeert me te helpen met dingen terwijl ik geen hulp nodig heb. Een keer is het voorgekomen dat hij vroeg hoe het ging, toen zei ik dat ik goed gemotiveerd was door zo'n goede medewerker en toen zei hij: oh wie dan? dus ik: oh weet niet precies hoe hij heet (soort van voor de grap, want ik had 'm eerder dus gesproken en we wisten allebei dat het om hem ging) en hij: oh gewoon die ene leuke jongen of niet? Dat is volgens mij wel vissen naar een compliment?
Gisteren heeft hij wederom gezegd dat hij m'n haar zo leuk vind zitten, met een flinke nadruk erop Maar misschien was hij gewoon vergeten dat hij dat vorige week ook al had gezegd
Verder zijn er geen dubbelzinnige opmerkingen ofzo, dus het flirten, ik weet het niet... Ik ben niet overtuigd in ieder geval.

Ehm zijn nummer had ik eigenlijk gekregen voor zakelijke dingen, hij biedt ook begeleiding en vertelde daarover dus ik zei dat dat me wel leuk leek en toen gaf hij z'n kaartje met nummer en e-mail enzo.
Ik heb m ondertussen gesmst, maar durfde niks bijzonders te doen dus heb ik maar gedaan alsof ik ergens hulp bij nodig had
Hij smste na ong. 20 minuten terug, was wel erg aardig en hij eindigde met kusjes terwijl ik eindigde met groetjes Haha oh ik voel me echt een puber zo
In ieder geval gaat hij me morgenavond helpen met m'n 'probleem', ik knijp m nu al.

En nu zegt iemand dat dat van de bios wel een goede hint was! Misschien heeft hij het dan bewust vermeden, oke toen ik dat zei had ik 'm denk ik 2 dagen gesproken ofzo in totaal Misschien te vroeg...
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 10:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij ziet hij jou echt wel zitten, zeker als hij binnen twintig minuten terugsmst! (Ervanuitgaand dat het geen zakelijk probleem was waarvoor hij zijn diensten aanbiedt). En al was het wel zakelijk, dan zet je nog geen kusjes in je smsje.

Dus, vraag hem nou eens op date. Een blauwtje lopen is bijna onmogelijk na al die hints
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 11:11
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Damn, hij geeft alle mogelijke hints. Hij reageerde alleen niet heel adequaat op je bios-hint, dat moet ik toegeven... misschien kun je zeggen dat je nog een keer naar de bios gaat en ditmaal niet wilt gaan zoeken naar partners, dus of hij 'dan maar' wil meegaan? Dat soort in grapjes verpakte voorstellen heeft bij mij altijd wel gewerkt.

Nog even naar je andere posts kijkend, zou ik zeggen dat hij nog niet geloofde dat dat van die bios een hint kon zijn, en heel neutraal wilde antwoorden met een soort 'tweede hint', waar jij weer op had moeten reageren. Zo kan dat lang doorgaan zonder echt uitsluitsel, dus ik zou zelf wat directer zijn.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 11:44
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Haha ben ik weer.
Weten jullie wat het ook is? Sommigen van jullie zeggen hij geeft alle mogelijke hints, maar waarom? Waarom vraagt ie me niet gewoon mee uit dan als hij echt zo aan het hinten is?
Ik vind hem niet onwijs verlegen overkomen, want hij komt echt áltijd wel naar me toe enzo, dus daarom is de twijfel er gewoon, zijn het wel hints? en waarooom vraagt hij dan niet gewoon of we wat gaan doen? (voelen jullie mijn lichtelijke frustratie? )

Maar goed ik ben dus van plan om morgen zoiets te ondernemen als, bedanken voor z'n hulp door eens wat te gaan drinken of naar de bios te gaan? Denk ik.... if I don't chicken out.
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-11-2009, 11:51
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Haha ben ik weer.
Weten jullie wat het ook is? Sommigen van jullie zeggen hij geeft alle mogelijke hints, maar waarom? Waarom vraagt ie me niet gewoon mee uit dan als hij echt zo aan het hinten is?
Ik vind hem niet onwijs verlegen overkomen, want hij komt echt áltijd wel naar me toe enzo, dus daarom is de twijfel er gewoon, zijn het wel hints? en waarooom vraagt hij dan niet gewoon of we wat gaan doen? (voelen jullie mijn lichtelijke frustratie? )

Maar goed ik ben dus van plan om morgen zoiets te ondernemen als, bedanken voor z'n hulp door eens wat te gaan drinken of naar de bios te gaan? Denk ik.... if I don't chicken out.

Hij 'chicken'd' gewoon net zo erg als jij
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 13:09
Verwijderd
Mja ik struikel ook een beetje over dat biosgebeuren, want hij had toch heel erg gemakkelijk luchtig kunnen zeggen "oh ik ga wel mee", of anders "als ik vrij was geweest, zou ik wel meegaan". Dat kan zo luchtig dat het net zo goed een geintje is, zodat hij het zo weg had kunnen lachen als jij niet had gereageerd met "oh da's ook leuk!" Dat moet hij toch ook wel doorhebben..?

De enige positieve reden die ik kan bedenken, is dat hij toch bang was dat jíj dat suf zou vinden, maar dan moet hij wel erg verlegen zijn en je zegt dat dat wel meevalt...

Nja, ik ben benieuwd hoe hij doet als hij je komt helpen (waarmee eigenlijk?). Misschien kun je dan als het gezellig is, iets zeggen als "gezellig, misschien moeten we dit nog es doen", en als hij dan positief reageert kun je tenminste een date voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 14:20
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Citaat:
Mja ik struikel ook een beetje over dat biosgebeuren, want hij had toch heel erg gemakkelijk luchtig kunnen zeggen "oh ik ga wel mee", of anders "als ik vrij was geweest, zou ik wel meegaan". Dat kan zo luchtig dat het net zo goed een geintje is, zodat hij het zo weg had kunnen lachen als jij niet had gereageerd met "oh da's ook leuk!" Dat moet hij toch ook wel doorhebben..?
Ja zoals ik al zei, misschien was het nog iets te vroeg voor zo'n hint. Aan de andere kant heb je wel gelijk dat het heuul makkelijk was om daar op in te springen..
Dus nu ben ik weer wat banger jongens
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 14:37
Juana__
Juana__ is offline
Citaat:
Ja zoals ik al zei, misschien was het nog iets te vroeg voor zo'n hint. Aan de andere kant heb je wel gelijk dat het heuul makkelijk was om daar op in te springen..
Dus nu ben ik weer wat banger jongens
Hoe oud is hij eigenlijk? (en hij is toch wel vrijgezel?)

Je moet heel de situatie in de context zien, dus jij kan best de situatie beoordelen. Als je elkaar nog maar pas kende, kan het zijn dat je nog niet echt duidelijk gemaakt had dat je hem wel leuk vond. "Liefde op het eerste gezicht" gebeurt zelden, maar je kan wel interesse wekken, en als je elkaar pas kende kan het zijn dat je nog niet genoeg interesse gewekt had...

Probeer het nog eens opnieuw... nadat hij je geholpen heeft met je probleem kan je hem wat ophemelen (overdreven) met woorden als 'ah, je bent mijn redder in nood, wat zou ik zonder jou gedaan hebben' etc. en dan kan je hem vragen hoe je hem kan bedanken... waarschijnlijk zegt hij daarop dat het niets was, maar jij kan aandringen dat je hem op een drankje wil trakteren ofzo. (is er geen bar bij de sportclub?)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 15:04
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Mja ik struikel ook een beetje over dat biosgebeuren, want hij had toch heel erg gemakkelijk luchtig kunnen zeggen "oh ik ga wel mee", of anders "als ik vrij was geweest, zou ik wel meegaan". Dat kan zo luchtig dat het net zo goed een geintje is, zodat hij het zo weg had kunnen lachen als jij niet had gereageerd met "oh da's ook leuk!" Dat moet hij toch ook wel doorhebben..?
Nou, als iemand zo'n opmerking naar mij zou maken zou ik het jammer vinden dat die persoon mij niet uitnodigt om mee te gaan. Ik zou zelf niet zeggen dat ik wel mee zou willen want ze had gezegd dat ze met haar vrienden wilde gaan. Om mezelf dan aan te bieden zou ik opdringerig vinden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 15:39
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Citaat:
Hoe oud is hij eigenlijk? (en hij is toch wel vrijgezel?)

Je moet heel de situatie in de context zien, dus jij kan best de situatie beoordelen. Als je elkaar nog maar pas kende, kan het zijn dat je nog niet echt duidelijk gemaakt had dat je hem wel leuk vond. "Liefde op het eerste gezicht" gebeurt zelden, maar je kan wel interesse wekken, en als je elkaar pas kende kan het zijn dat je nog niet genoeg interesse gewekt had...

Probeer het nog eens opnieuw... nadat hij je geholpen heeft met je probleem kan je hem wat ophemelen (overdreven) met woorden als 'ah, je bent mijn redder in nood, wat zou ik zonder jou gedaan hebben' etc. en dan kan je hem vragen hoe je hem kan bedanken... waarschijnlijk zegt hij daarop dat het niets was, maar jij kan aandringen dat je hem op een drankje wil trakteren ofzo. (is er geen bar bij de sportclub?)
Daar heb je een punt Juana! Hij is 24 . Maar ik weet eigenlijk niet of hij vrijgezel is, nooit gevraagd. Ik ging er eigenlijk vanuit van wel, omdat hij het in gesprekken nooit heeft gezegd. Hij heeft het altijd over afspreken met vrienden, films die hij gezien heeft met vrienden etc. etc. er is nooit een vriendinachtige opmerking gevallen. Maar ik heb het niet expliciet gevraagd . Ik kreeg het gevoel van niet, maar misschien ontwijkt hij het ook gewoon omdat hij mijn aandacht wel leuk vind

Er is geen bar bij de sportclub nee en volgens mij heeft ie daarna nog afspraken (hij spreekt met me af voordat hij moet werken), dus ik kan hem niet direct trakteren op een drankje als bedankje. Ik had ook wel zoiets in m'n hoofd maar ik moet dus nog kijken of ik het nog durf.
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 15:51
Juana__
Juana__ is offline
Citaat:
Daar heb je een punt Juana! Hij is 24 . Maar ik weet eigenlijk niet of hij vrijgezel is, nooit gevraagd. Ik ging er eigenlijk vanuit van wel, omdat hij het in gesprekken nooit heeft gezegd. Hij heeft het altijd over afspreken met vrienden, films die hij gezien heeft met vrienden etc. etc. er is nooit een vriendinachtige opmerking gevallen. Maar ik heb het niet expliciet gevraagd . Ik kreeg het gevoel van niet, maar misschien ontwijkt hij het ook gewoon omdat hij mijn aandacht wel leuk vind

Er is geen bar bij de sportclub nee en volgens mij heeft ie daarna nog afspraken (hij spreekt met me af voordat hij moet werken), dus ik kan hem niet direct trakteren op een drankje als bedankje. Ik had ook wel zoiets in m'n hoofd maar ik moet dus nog kijken of ik het nog durf.
Opgelet... het kan zijn dat hij een vriendin heeft.... dat zou kunnen verklaren waarom hij langs de ene kant wel lijkt geintereseert te zijn en langs de andere kant jou niet mee uitvraagt... En net omdat hij jou wel leuk vindt, vermeldt hij zijn vriendin niet.
Het kan zijn. Misschien probeer je dat beter eerst te weten te komen?

Zo met een typische soapvraag: 'Wat vindt je vriendin daarvan dat je zo hulpvaardig bent naar andere meisjes?'(nadat hij jou met je probleem geholpen heeft)
en als hij dan zegt dat hij geen vriendin heeft, kan je, als je het lef hebt, een opmerking maken als 'ik dacht dat zo een leuk iemand als jij toch wel een vriendin zou hebben'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2009, 16:27
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Oh man, dat zou ik echt zo jammer vinden .
Sowieso zou ik sommige dingen dan wel wat raar vinden, het nooit zeggen en die complimenten en de kusjes in de sms (maar goed dat ligt wellicht aan mij).

Het zou inderdaad wel een verklaring kunnen zijn...
Haha die soapvraag, dat vind ik eigenlijk best wel fout Maar anders kom ik er nooit achter hoe het nou allemaal zit. Dussss dan maar even mijn trots opzij zetten denk ik!
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 18:33
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
als je het mij vraagt denkt hij precies hetzelfde als jou ga dr voor
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 19:08
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
wow! dit allemaal in 1 dag!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 20:46
Verwijderd
Over een paar jaar kunnen jullie aan de kinderen vertellen dat papa en mama allebei schijtlijsters waren.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Nou, als iemand zo'n opmerking naar mij zou maken zou ik het jammer vinden dat die persoon mij niet uitnodigt om mee te gaan. Ik zou zelf niet zeggen dat ik wel mee zou willen want ze had gezegd dat ze met haar vrienden wilde gaan. Om mezelf dan aan te bieden zou ik opdringerig vinden.
Dat kan natuurlijk ook, dat kun je moeilijk inschatten vanaf de zijlijn via het internet. Maar de meeste jongens die ik ken zouden al snel opperen dat ze wel meewillen, ook gewoon vriendschappelijk trouwens (zodat je alsnog niet weet of ie je nu meer dan leuk vindt ). Tjaaa.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:15
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Nou over 20 minuutjes hebben we dan afgesproken. Ik ben echt nerveus en ik twijfel ook aan m'n smoes. Hij zal waarschijnlijk als hij even doordenkt wel inzien dat het zo raar is om helemaal daarvoor af te spreken, ik had het net zo goed aan ieder ander kunnen vragen en dat weet hij ook wel...
Sorry ik moest gewoon ff m'n zenuwen eraf typen hier. Bah. Ben echt geen heldin wat dit soort dingen aangaat
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Nou over 20 minuutjes hebben we dan afgesproken. Ik ben echt nerveus en ik twijfel ook aan m'n smoes. Hij zal waarschijnlijk als hij even doordenkt wel inzien dat het zo raar is om helemaal daarvoor af te spreken, ik had het net zo goed aan ieder ander kunnen vragen en dat weet hij ook wel...
Sorry ik moest gewoon ff m'n zenuwen eraf typen hier. Bah. Ben echt geen heldin wat dit soort dingen aangaat
Dat is dan toch juist een goed teken?! Hij weet dat jij hém niet echt nodig hebt en dat je het aan ieder ander had kunnen vragen, maar hij heeft er niets van gezegd en heeft wel een afspraak met je gemaakt. Als hij je echt niet ziet zitten had hij je wel gezegd dat het onzin was om hem te bellen.

Toch..?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:28
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Ja! Ik vind dat je gelijk hebt (ik wil dat je gelijk hebt )
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:43
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
En?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 18:57
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
ben benieuwd hoe het vergaat!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 20:04
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Oh mensen, ik ben echt compleet dichtgeklapt!

Ik kwam aan en hij zat daar leuk te zijn en ik zag mezelf in de spiegel en toen dacht ik bij mezelf: nee. Hij is gewoon té leuk, het kan niet dat hij interesse heeft in mij. Hij is gewoon echt heel lief en spontaan en ik denk dat ik daar te veel van heb gemaakt.

Pff ik zal het nooit weten want ik durf echt niets jonge. Ik had allerlei mooi soapzinnetjes voorbereid en er is niks uitgekomen! Hij heeft daarentegen wel gewoon gezellig gekletst, verteld over zichzelf en wat hij gaat doen van het weekend, wat hij heeft meegemaakt van de week (ook al zag ik m maandag nog... ). Ik denk dat door mijn stilte hij nog meer is gaan vertellen van zichzelf. Hij vroeg zelfs nog: wat vind je van mn outfit!!!! HIJ VROEG WAT IK VOND VAN Z'N OUTFIT!!!!! En wat zeg ik: oh ja leuk joh! staat je goed (maar ik zei dat zo fucking droog) ik had er echt meer van kunnen maken . Hij zei op een gegeven moment ook nog, dat ie me zo eens van achteren bekeek (!!!!) en dat ik wel smaller was geworden, dus dat het sporten z'n vruchten begon af te werpen. Dit kan overigens niet want ik ben helemaal niks afgevallen en zie zelf ook niks Ben van een normaal postuur en ik sport meer voor de energie (en vaak om hem dan tegen te komen ) dan om onwijs af te vallen.
Oh en op een gegeven moment raakte hij mn hand aan en ik werd zo week in mn benen, daarna was het al helemaal niet meer te redden! Ik kon geen zinnig woord meer uitbrengen.
En weet je wat nog meer! Begint ie ineens over andere vrouwen Uit het niets begint hij van: zo weet je trouwens wie hier ook sport?!! De hoofdrolspeelster uit *filmnaam vergeten* dus ik: "aha". Gaat ie verder: ja en ook een nieuwslezeres! Ik:


He tis weer zo'n lang verhaal geworden.
Samenvatting: ik heb gefaald vanavond
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-11-2009, 00:28
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Nee hoor, je hebt deelgenomen aan het gesprek. En hoe duidelijker het werd dat je in verlegenheid werd gebracht, hoe meer dat misschien voor hem een hint is. Dus bijna altijd goed nieuws, op een gegeven moment moet één van jullie wel initiatief nemen.

Over andere vrouwen beginnen, nog zo'n trucje om eens te polsen... ^^
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 05:02
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
aah wat een leuk verhaal dit, eindelijk weer een goed soap verhaal op l&r. Ga ervoor, klinkt iig alsof hij je ziet zitten. Als je het eng vindt zou ik gewoon smsen en vragen of 'ie iets wil doen, gewoon na het versturen je de telefoon in de hoek smijten en iets anders gaan doen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 09:53
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Het begint inderdaad veel op een soap te lijken. Met een grote schijterd in de hoofdrol .
Ik hink nu, na een avondje erover obsessen, op twee gedachten.
1. Ik stuur hem nog een sms. Dat ik blij was met z'n hulp en of hij er nog iets voor terug wil, desnoods een betaling in natura (ik doe stoer, maar dat laatste durf ik toch niet )

2. Ik laat het gaan. Blijf met hem praten enzo en wacht gewoon af tot hij iets onderneemt. Zoals ik eerder al zei, hij komt niet onzeker of verlegen over, dus waarom zou hij dan niet iets voorstellen?!
Nadeel hiervan is; vanaf volgende week kan ik door mn studie een maand lang niet erheen gaan en dan verwaterd het, denk ik.

Ik heb ook zoiets van, ik kan het gewoon doen nu. En als het dan fout loopt, heb ik een maand om te herstellen zeg maar
Dit is vermoeiend man. Waar zijn de goeie oude tijden waar je alleen maar met je lange wimpers hoefde te knipperen en te lachen en een man je gelijk mee uit vroeg?
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 14:53
bamboocha
Avatar van bamboocha
bamboocha is offline
Citaat:
Mijn standpunt was altijd: als hij me ziet zitten, dat stelt ie vanzelf wel wat voor toch? Komt hij niet met een voorstel, then he's just not that into me
Ik weet niet of je dat standpunt nog steeds hebt? Maar misschien denkt hij wel hetzelfde
__________________
only dead fish go with the flow
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:22
Egoconstructie
Avatar van Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Citaat:
Dit is vermoeiend man. Waar zijn de goeie oude tijden waar je alleen maar met je lange wimpers hoefde te knipperen en te lachen en een man je gelijk mee uit vroeg?
Ja ging het maar zo makkelijk. Komt vooral door de emancipatie. Mannen moeten zich eerst uitgebreid kwalificeren voor de vrouw tegenwoordig. Barrières waar we doorheen moeten.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 17:42
Verwijderd
Stuur gewoon iets van: 'He, bedankt voor je hulp. Ik vond het ook erg leuk! Zin om eens echt wat af te spreken? ;-)'
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 20:51
Verwijderd
Je moet hem echt mee uitvragen! Een paar maandjes geleden leerde ik een jongen kennen die ik niet mee uit durfde te vragen, en ik heb er echt spijt van dat ik het niet heb gedaan.

Het klinkt alsof hij je wel leuk vindt, maar ik zou niet wachten tot hij jou vraagt. Gewoon doen en zien wat ervan komt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 21:43
Juana__
Juana__ is offline
Optie 3.: Stuur hem een smsje met dat je zijn gezelschap erg op prijs stelt en of hij niet eens buiten de club wil afspreken...

Als hij daar dan negatief op reageert, heb je een maand waarin je hem niet ziet, en daarachter kan je alle 2 doen alsof het een puur vriendschappelijk voorstel was

En probeer wat meer lef te hebben. Als hij een opmerking over je lichaam heeft... dan is hij aan het flirten, flirt terug... 'jij houdt mijn kont wel goed in de gaten' (nuja, zoiets, hmm, wat zou een nederlandse variant zijn voor het engelse werkwoord 'check out')
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 22:09
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Zoals ik eerder al zei, hij komt niet onzeker of verlegen over, dus waarom zou hij dan niet iets voorstellen?!
Je doet te veel aannames. Mensen zien mijn onzekerheid vaak ook niet door het gelul en machogedrag heen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 21:20
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Even een update, na die faalavond vroeg hij of ik van de week er nog zou zijn. Dus ik vertelde dat ik de volgende 2 dagen nog van plan was om te gaan en hij zei van; oh ja, je gaat vaak overdag he, nou dan zie ik je nog wel.

De volgende dag was ik er 10 minuten en toen kwam hij ook. Hij was toen niet aan het werk. Ik wilde toch eens een beetje testen hoe het nou zat. Dus toen hij weer met me kwam praten ben ik heel onverwacht heel dichtbij 'm gaan staan (ik had altijd het idee dat hij een beetje 'terug trok' als ik een beetje bewoog). Maar hij deed dat helemaal niet, hij bleef me aankijken en glimlachen terwijl ik echt heeeel dichtbij kwam. Maar goed toen kwam ik weer tot mezelf en ben ik nerveus weggeschuifeld . We hebben wel gepraat maar ik ging aan een groepsles meedoen en hij is toen weggegaan. Daarna dus niet meer gezien .

Ik ging eens na bij mezelf en ik denk dat ik een groot deel van het probleem ben. Ik geef zelf niet eens zo veel hints, als hij bijv. binnenkomt durf ik 'm vaak niet aan te kijken (gelukkig negeert hij dat en komt ie gewoon voor me staan). Ik loop zelf nooit naar hem toe om een gesprek te beginnen. Ik kan hem niet eens langdurig aankijken tijdens een gesprek! Maarja, ik ben gewoon een schijterd eerste-klas.

Nu is dus die tijd ingegaan dat ik hem niet meer 'toevallig' tegenkom. Ik vind het wel jammer, moet echt constant aan 'm denken. Ik zou wel contact willen houden, maar ik vind het nu zo moeilijk om een smsje te sturen. Ben toch bang dat hij een vriendin heeft. En ik ben bang voor afwijzing. Wat als hij denkt: wat is dit nou weer/dit was niet de bedoeling/wat denkt zij nou, zoiets. Dan durf ik zeer waarschijnlijk niet meer te gaan sporten

Zoals Juana al zei, ik moet lef hebben. Maar dat heb ik niet!
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2009, 21:59
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Typ gewoon dat smsje gewoon letterlijk, zullen we iets gaan drinken samen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 10:02
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Is het een optie om hem toe te voegen op MSN?
Ik ben namelijk wel een echte internetheldin . Is het fout om zijn mailadres van zijn kaartje te gebruiken om hem toe te voegen? Of zal ik een sms sturen of het goed is om hem toe te voegen omdat ik het zo leuk vind om met hem te praten?
Of zijn we hier echt te oud voor?

Ik wil gewoon verder contact met 'm hebben en ik zit nu in een hele andere stad, dus heb geen tijd om de komende weken iets met hem te gaan drinken. Een smsje sturen met 'zullen we wat gaan drinken' heeft daarom weinig zin. Als hij al ja zegt dan moet ik daarna sturen: oke, we spreken af over een maand .
__________________
You didn't see anything...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 16:29
Verwijderd
Sms even met terloops de vraag of hij ook msn heeft en of je hem mag toevoegen.

en euhm als ik eht zo lees zit het wel goed tussen jullie XD
Met citaat reageren
Oud 07-11-2009, 19:55
LoorAn
Avatar van LoorAn
LoorAn is offline
ja, zit zeker goed tussen jullie!! ik wou dat ik deze situatie had
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Programmeren] PHP leren
ybadeendje
32 28-08-2006 00:47
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Oefen, doorgrond, begrijp en geef door
Verwijderd
0 13-06-2006 12:31
Psychologie Help! Mijn leven staat stil
herby
50 26-11-2004 20:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Liefde & Relatie You <> Your Best Friend
KoEkWaUzZz
16 06-07-2002 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.