Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2014, 13:34
anoniembenik
anoniembenik is offline
Hoi iedereen,

ik wil graag mijn hele verhaal vertellen over verliefdheid en relaties. (ik ben nu 16 jaar, jongen)

Ik ben aan het begin van vorig schooljaar (12-13) voor het eerst echt verliefd geworden op een meisje uit mijn klas. ik wist niet wat ik meemaakte en kon alleen nog maar aan haar denken. we hadden redelijk wat contact en ik wilde haar graag beter leren kennen. Ik kon wel huilen toen ze (november 12) een vriendje kreeg. Ik bleef heel lang hopen dat het uit zou gaan en dat ze verliefd werd op mij. naar een tijdje (februari 13) kreeg ik steeds meer contact met een ander meisje, ik kon duidelijk merken dat ze me leuk vond (veel oogcontact, blozen, veel berichtjes sturen, en liefdestweets). ik vond haar ook wel leuk, maar was eigenlijk nog steeds heel erg verliefd op het eerste meisje en durfde daarom geen relatie aan met het tweede meisje. toen ik dat voor mezelf had besloten, was ik heel erg opgelucht. toen het uitging met haar vriendje werd ik nog verliefder dan ooit tevoren op het eerste meisje (april 13). we hadden veel en persoonlijk contact (w'app en face to face) en ik dacht dat ik een goede kans maakte. ik heb laten merken dat ik haar leuk vond, maar zij liet niks merken. vlak voor ik op vakantie ging kreeg ze verkering met een vriend van me, op een of andere manier vond ik dat niet heel erg en doofde mijn verliefdheid voor haar, ik vond dr nog steeds heel leuk.
op vakantie heb ik met een meisje gezoend dat ik heel leuk vond, maar net daarna vertelde dat ze een vriendje , maar dat ze mij veel leuker vond. ze heeft na de vakantie niks meer van dr laten horen.
Sinds dit schooljaar (13-14) ga ik veel om met de beste vriendin van het eerste meisje waar ik verliefd op werd. we zitten af en toe naast elkaar op school en fietsen regelmatig samen naar school/naar huis. ik begon haar steeds leuker te vinden en ben sinds een paar weken echt heel verliefd op haar geworden. ik heb gedroomd dat ze mij begon te zoenen (het was fantastisch) en ik zoende terug. ik hoop nu elke avond dat ik weer zo'n droom krijg. volgende week ga ik samen met haar en nog een paar anderen naar een feest en over een tijdje met school een week weg.

bedankt voor het lezen , heb ik verkeerde keuzes gemaakt? en vooral: hebben jullie tips? geef ook graag je reactie op mijn verhaal

thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2014, 20:06
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
1. Marco Borsato schreef er een liedje over
2. Hoe kan je nou weer weten dat het zoenen lekker was, het was een droom..
3. Je bent een klootzak als je zoent met iemand die al verkering heeft, ook al wilt zij het zelf
4. Je bent nooit verliefd geweest op het eerste meisje, anders was je niet op de ander verliefd geworden
5. Maak je hoofd leeg en begin opnieuw met verliefd worden, want als je zoent met anderen et cetera dan kan je het niet maken om te flirten met een ander.
6. Dat eerste meisje is ook nooit verliefd geweest op haar vriendje, want hoe kan je in godsnaam binnen 10 dagen een nieuw vriendje hebben
7. Succes met de volgende verkeerde beslissingen maken in je leven
Met citaat reageren
Oud 29-04-2014, 20:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het lijken mij allemaal prima keuzes en vraag me af wat er een probleem zou moeten zijn
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-04-2014, 20:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
1
2. Hoe kan je nou weer weten dat het zoenen lekker was, het was een droom..

Zoenen in een droom kan fucking lekker/hitsig zijn

3. Je bent een klootzak als je zoent met iemand die al verkering heeft, ook al wilt zij het zelf

Meisje vertelde ACHTERAF dat ze een vriendje had. Prima dus dat je daar nooit meer wat van gehoord hebt


4. Je bent nooit verliefd geweest op het eerste meisje, anders was je niet op de ander verliefd geworden

Grootste bullshit ooit

5. Maak je hoofd leeg en begin opnieuw met verliefd worden, want als je zoent met anderen et cetera dan kan je het niet maken om te flirten met een ander.

Zo lang je geen relatie hebt mag je onbeperkt flirten en vozen met wie je maar wil

6. Dat eerste meisje is ook nooit verliefd geweest op haar vriendje, want hoe kan je in godsnaam binnen 10 dagen een nieuw vriendje hebben

Hoe is dat relevant, hoe weet je dat en hoe kom je aan die 10 dagen?

7. Succes met de volgende verkeerde beslissingen maken in je leven

Zeuren niet zo
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-04-2014, 20:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wow Nou nu ben ik helemaal uitgeluld hoor (nu alleen nog even het woord banga googlen )

edit na googlen: Dat goed opgevoede jongemannen volwassen vrouwen zomaar uitmaken voor slet getuigt toch niet van een goede opvoeding
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 29-04-2014 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2014, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dat is dus het verschil tussen een 30-jarige levenloze banga en een goed opgevoede jongeman
Dat jij een andere kijk op iets hebt betuigt er niet van dat die daadwerkelijk 'beter' is.. Je moet andere meningen respecteren, dat is een 'goed opgevoede (...)'.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2014, 12:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Oh als tip nog: Meisje 1 zou ik proberen te vergeten, zij lijkt geen interesse in jou te hebben. Misschien dat het laatste meisje jou ook wel leuk vindt omdat jullie al vaak samen optrekken. Zou daar proberen 'werk van te maken' Succes
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 16:15
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Jij hebt wel echt een wild leven. Het is op zich allemaal best goed verlopen, toch? Alleen heb je niet het meisje ''gekregen'' waar je altijd wat voor hebt gevoeld. Maar het einde van je verhaal is helemaal positief, ik hoop dat je een leuke week krijgt enzo met dat meisje en die andere people. x
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 21:34
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Citaat:
1. Marco Borsato schreef er een liedje over
2. Hoe kan je nou weer weten dat het zoenen lekker was, het was een droom..
3. Je bent een klootzak als je zoent met iemand die al verkering heeft, ook al wilt zij het zelf
4. Je bent nooit verliefd geweest op het eerste meisje, anders was je niet op de ander verliefd geworden
5. Maak je hoofd leeg en begin opnieuw met verliefd worden, want als je zoent met anderen et cetera dan kan je het niet maken om te flirten met een ander.
6. Dat eerste meisje is ook nooit verliefd geweest op haar vriendje, want hoe kan je in godsnaam binnen 10 dagen een nieuw vriendje hebben
7. Succes met de volgende verkeerde beslissingen maken in je leven
Ben al een lange tijd niet meer zo vreselijk oneens geweest met iemand. Wauw.

Verder: probeer inderdaad iets met dat laatste meisje. Hoe je het vertelt, ziet het er goed uit. Pas gewoon op dat je niet te wanhopig overkomt of meteen te veel verwacht. Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 22:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
1. Marco Borsato schreef er een liedje over
2. Hoe kan je nou weer weten dat het zoenen lekker was, het was een droom..
3. Je bent een klootzak als je zoent met iemand die al verkering heeft, ook al wilt zij het zelf
4. Je bent nooit verliefd geweest op het eerste meisje, anders was je niet op de ander verliefd geworden
5. Maak je hoofd leeg en begin opnieuw met verliefd worden, want als je zoent met anderen et cetera dan kan je het niet maken om te flirten met een ander.
6. Dat eerste meisje is ook nooit verliefd geweest op haar vriendje, want hoe kan je in godsnaam binnen 10 dagen een nieuw vriendje hebben
7. Succes met de volgende verkeerde beslissingen maken in je leven
Wat sla jij vaak de plank mis :')

1. Marco Borsato heeft dat liedje niet geschreven.
2. Hij zegt niet dat hij het weet hoe het zoenen met haar is, hij zegt alleen dat hij het in zijn droom lekker vond. Lezen is moeilijk.
3. Het meisje zei dat na het zoenen, bovendien is dat niet jouw verantwoordelijkheid dat zij vreemdgaat.
4. Je kan echt wel verliefd worden op een ander als de liefde voor de één uitdooft.
5. Je mag flirten wat je wil, waarom zou dat niet mogen?
6. Aannames, aannames. Waar haal je 10 dagen vandaan?
7.

OT:
Het lijkt erop dat je nogal vaak in de friendzone komt bij meisjes waar je verliefd op wordt. Misschien neem je niet genoeg initiatief, laat je haar niet blijken dat je haar aantrekkelijk vindt en gedraag je je teveel als een goede vriend. Maar goed, blijkbaar is er nu weer een nieuwe potentiële liefde, dus succes ermee.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 21:36
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Films, TV & Radio THe Passion of Christ
-Octavius-
283 14-01-2005 23:29
Levensbeschouwing & Filosofie Ben je van geloof veranderd?
Watisdit
62 19-11-2004 19:04
Liefde & Relatie ik weet het even niet meer
groezel538
15 14-10-2003 15:53
Verhalen & Gedichten Begin van een verhaal.
Vlooienband
20 18-01-2003 03:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.