Oud 22-04-2003, 14:39
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Iedereen heeft natuurlijk een fantasie met het onderwerp sex.. Ik vraag aan jullie, wat is jullie fantasie...........
Zou je met die fantasie willen experimenteren of wil je hem liever voor jezelf houden?

__________________
Love is like art...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:14
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Ik zou toch niet kunnen geloven dat niemand hier een fantasie heeft.... dan gaat het wel erg achteruit met onze maatschappij....
__________________
Love is like art...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:16
Verwijderd
Je topic staat hier ook al zó lang.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:16
poesiefox
poesiefox is offline
Het is gewoon zo erg met onze fantasiën dat we die niet eens durven te openbaren.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:18
Bambino
Avatar van Bambino
Bambino is offline
Wat zijn jullie vals zeg.....
Nee hoor, ik had nog even gekeken of het er was, zeker niet goed gekeken
__________________
Love is like art...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:35
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Bambino schreef op 22-04-2003 @ 14:39:
Iedereen heeft natuurlijk een fantasie met het onderwerp sex.. Ik vraag aan jullie, wat is jullie fantasie...........
Zou je met die fantasie willen experimenteren of wil je hem liever voor jezelf houden?

Anders begin je met je eigen fantasie te vertellen...
En dan beantwoord je ff de vraag of je die fantasie voor jezelf houd of niet.
Misschien komen er dan meer reacties...

(ik vind het nou eenmaal altijd leuk 'erotische fantasien van dames' te horen )
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:43
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
hmm ik droom vaak over oudere vrouwen.. neem aan dat dan mijn verborgen fantasie is
en nee niet oud zoals 50+ maar oud zoals in de 30
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:58
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 22-04-2003 @ 16:43:
hmm ik droom vaak over oudere vrouwen.. neem aan dat dan mijn verborgen fantasie is
en nee niet oud zoals 50+ maar oud zoals in de 30
Ik word volgende maand dertig!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:20
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-04-2003 @ 16:58:
Ik word volgende maand dertig!
ga je gang big bro
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 17:48
Verwijderd
Mja. Ik heb wel fantasieën maar die hebben meer betrekking op de persoon dan op het gebeuren zelf. Dat komt toch neer op in een hoekje trekken, tegen de muur duwen, tegen de muur geduwd worden en een bed vinden
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:00
poesiefox
poesiefox is offline
Een bed? Dat halen we vaak niet!

Maar een echte fantasie, nee, ik vind het beginmoment van penetratie het leukst, dus daar gaan ze het meest over. En de gezichtsuitdrukking van mijn slachtoffer, natuurlijk. En het gegrom en gekreun....maar het meest nog hoe lief hij net erna naar me kijkt.

Oh, en stevig gelik aan mijn borstjes en mijn buik. Vinnikookleuk.
Gretige zoenen. Opeens een hand in mijn broekje.

Het zijn dus maar flitsen. Hele korte filmfragmentjes. Stukjes uit opgeslagen herinneringen aan vorige keren.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:15
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Farin schreef op 22-04-2003 @ 17:20:
ga je gang big bro
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:51
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-04-2003 @ 18:00:
Een bed? Dat halen we vaak niet!

Maar een echte fantasie, nee, ik vind het beginmoment van penetratie het leukst, dus daar gaan ze het meest over. En de gezichtsuitdrukking van mijn slachtoffer, natuurlijk. En het gegrom en gekreun....maar het meest nog hoe lief hij net erna naar me kijkt oh, en stevig gelik aan mijn borstjes en mijn buik. Vinnikookleuk.
Gretige zoenen. Opeens een hand in mijn broekje.
jij kan zo in een flim spelen
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hmmm jah ik wil mijn fantasieen wel es uitproberen... Maar nu nog even niet Eerst onderzoekn wat er te onderzoeken valt en dan maar es fanatsieen uitproberebn moet leuk worden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 22-04-2003 @ 21:26:
Hmmm jah ik wil mijn fantasieen wel es uitproberen... Maar nu nog even niet Eerst onderzoekn wat er te onderzoeken valt en dan maar es fanatsieen uitproberebn moet leuk worden
Het punt is nou juist dat we die fantasie willen hóren!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Farin schreef op 22-04-2003 @ 18:51:
jij kan zo in een flim spelen

Nee, ik schrijf de scripts liever.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:36
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-04-2003 @ 21:52:
Nee, ik schrijf de scripts liever.
ook goed
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 23:11
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Mijn fantasie is al uitgeleefd.. Hihi.. ooit eens iets met een meisje gedaan..
Was jummie hoor.. en heel sensueel ook..
Maar nu heb ik geen echte weirde fantasiën..
Over bepaalde mensen idd
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 23:35
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 22-04-2003 @ 23:11:
Mijn fantasie is al uitgeleefd.. Hihi.. ooit eens iets met een meisje gedaan..
Was jummie hoor.. en heel sensueel ook..
Maar nu heb ik geen echte weirde fantasiën..
Over bepaalde mensen idd
*begint nu te twijfelen en gaat misschine toch maar ook even antwoorden in het contact gezocht topic*
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-04-2003 @ 20:48:
Het punt is nou juist dat we die fantasie willen hóren!
nee hoor, dat wil je niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:52
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik heb er wel een paar die ik ooit wil omzetten in realiteit, maar ik heb er ook een paar extremere die ik eigenlijk niet in het echt wil meemaken...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:42
Verwijderd
Ik heb zoveel fantasiën... maar die zijn eigenlijk nooit erg extreem.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:10
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Notitie:

we zijn nu ruim 20 reacties verder waarvan slechts 1 beetje fantasie (poesiefox) ...

Conclusie:

dit is een produktief topic...

Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 24-04-2003 @ 15:10:
Notitie:

we zijn nu ruim 20 reacties verder waarvan slechts 1 beetje fantasie (poesiefox) ...

Conclusie:

dit is een produktief topic...

Nou vertel jij es jouw fantasie dan...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:27
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Qimm schreef op 24-04-2003 @ 16:12:
Nou vertel jij es jouw fantasie dan...
Wel reageren, maar nog steeds geen verhaal...
Uhm...nou...ik heb eigenlijk niet 1 enkele fantasie. En ik ga ze natuurlijk niet allemaal hier posten, want dan crasht deze site, en dat willen jullie niet...

Maruh, mijn 'doorsnee-fantasie' ; heel cliche: met 2 meisjes
En dat kan elke keer anders gaan, dus ja, in detail treden heeft weinig zin...

Of ik die ooit zal uitvoeren? Hm...kans is klein.
1 - Ik ben, denk ik, een beetje kieskeurig wie dat 2e meisje zou moeten zijn.
2 - Bovendien moet m'n vriendin haar ook lief en aantrekkelijk vinden
3 - M'n vriendin houdt tot nu toe stug vol hetero te zijn. Ze is er dus nog niet achter dat ze bi is... dus dat gaat nog ff duren...

Ik zou het dus wel willen...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:32
poesiefox
poesiefox is offline
Waarom denk jij dat ze bi is?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:36
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-04-2003 @ 16:32:
Waarom denk jij dat ze bi is?
Meer zo van: mijn vriendin spookt ook op dit forum rond. Dus zij leest dit ook. Ik heb het er wel 'ns met haar over gehad, triootje dus...
Maar ze is hetero hoor, en dat weet ik ook wel.
Maruh, tis toch zo dat er zat hetero-vrouwen zijn die wel 'ns een enkele keer met een vrouw naar bed zijn gegaan?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:39
poesiefox
poesiefox is offline
Een triootje kun je alleen doen met twee meisjes warmee je geen van tweeen een relatie hebt. Want het staat garant voor jalouzie, je legt er toch een bom mee onder je relatie.

Hou het maar bij fantaseren jong. Schrijf een uitgebreid script erover, laat dat voor mijn part door haar lezen eh heb dan met zijn tweetjes hete spetterende sex, maar ga het niet doen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:57
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-04-2003 @ 16:39:
Een triootje kun je alleen doen met twee meisjes warmee je geen van tweeen een relatie hebt. Want het staat garant voor jalouzie, je legt er toch een bom mee onder je relatie.

Hou het maar bij fantaseren jong. Schrijf een uitgebreid script erover, laat dat voor mijn part door haar lezen eh heb dan met zijn tweetjes hete spetterende sex, maar ga het niet doen.
Echt ALLEEN met 2 meisjes met wie ik geen relatie heb? Hm...keus zat dus...
Misschien heb je gelijk. Maar ik denk dat het ook kan als 1 van de 2 je vriendin is. Misschien minder makkelijk, en de kans is kleiner, maar ik vind het niet logisch uit te sluiten dat het zou kunnen.
Over die jalouzie zou je natuurlijk vooraf duidelijk moeten praten en al dan niet afspraken over maken.
Blijven fantaseren dus? Zal ik zeker doen: is gezond!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:00
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 24-04-2003 @ 17:57:
Echt ALLEEN met 2 meisjes met wie ik geen relatie heb? Hm...keus zat dus...
Misschien heb je gelijk. Maar ik denk dat het ook kan als 1 van de 2 je vriendin is. Misschien minder makkelijk, en de kans is kleiner, maar ik vind het niet logisch uit te sluiten dat het zou kunnen.
Over die jalouzie zou je natuurlijk vooraf duidelijk moeten praten en al dan niet afspraken over maken.
Blijven fantaseren dus? Zal ik zeker doen: is gezond!

Ik zou zo vreselijk jaloers worden als ze knapper was dan ik, of als hij haar leuk zou gaan vinden....daar helpen geen afspraken tegen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:11
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-04-2003 @ 18:00:
Ik zou zo vreselijk jaloers worden als ze knapper was dan ik, of als hij haar leuk zou gaan vinden....daar helpen geen afspraken tegen.
Zo van: "niet jaloers worden, afgesproken?"
Zo bedoelde ik dat dus niet. Wat wel en niet mag bijvoorbeeld.

Ennuh...ik wil niet persoonlijk worden, maar...(vragen staat vrij toch?) :

- waarom zou je jaloers worden? Tis een belevenis voor jullie beiden.
- als ze knapper is als jij; so what? Ik neem aan dat hij van jou houd en niet alleen is afgegaan op jouw uiterlijk.

Ik snap trouwens wel dat voor de 'gebonden vrouw' de onzekerheid meespeelt. Dat zij denkt dat hij haar leuker/knapper/aantrekkelijker vind. Maar das nog geen reden om bij iemand weg te gaan.
Maargoed, dan gaat ook weer vertrouwen, wie de 3e persoon is
, enz, meespelen.

Zomaar een vraagje, nou we toch bezig zijn :
Als jouw vriend die fantasie had, zou jij die dan voor 'm waar willen maken? Door er een 2e vrouw 'bij te vragen'?
Dan komt het gelijk heel anders over en komt het initiatief toch ook van jou kant. (iig de definitieve beslissing en welke persoon)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:20
poesiefox
poesiefox is offline
Tuurlijk,als ze maar niet knapper is dan ik. Maar dan wil ik geen sex met haar, want daar ben ik te hetero voor. Ze moet the spitting image van mij zijn, maar dan knapper. Da's meer narcisme.

Maar je dacht toch zeker niet dat ik mijn kattevriend op dat spek zou binden!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:26
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-04-2003 @ 18:20:
Tuurlijk,als ze maar niet knapper is dan ik. Maar dan wil ik geen sex met haar, want daar ben ik te hetero voor. Ze moet the spitting image van mij zijn, maar dan knapper. Da's meer narcisme.

Maar je dacht toch zeker niet dat ik mijn kattevriend op dat spek zou binden!
Haha Was zomaar een vraagje...
Maar als mijn vriendin niet met, zeg maar, het '2e meisje' zou willen vrijen (en dus alleen met mij waar zij bij is) zou voor mij de lol van een triootje weg zijn. Het komt er dan op neer dat je vreemd gaat waar je vriendin bij is.... humor...
Het leuke van een trio is toch dat je 2 vrouwen (als 1 daarvan je vriendin is, maakt het dat nog mooier) met elkaar ziet vrijen. Wat ik nou eenmaal opwindend vind (kan er nx an doen) En dat je dan mee kan doen , als je wil...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Tijd geleden fantaseerde ik over sex met een meisje, en dat is toen ook gebeurd.

Mijn huidige fantasieën kan ik perfect in uitvoering brengen met mijn vriend. Alles is nog nieuw en dus erg spannend
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:50
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 24-04-2003 @ 19:36:
Tijd geleden fantaseerde ik over sex met een meisje, en dat is toen ook gebeurd.

Mijn huidige fantasieën kan ik perfect in uitvoering brengen met mijn vriend. Alles is nog nieuw en dus erg spannend
Hoe was het? Of gaat mij dit allemaal niet aan? Gewoon een meisje uit de kroeg?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 24-04-2003 @ 19:50:
Hoe was het?
Erg plezant

Citaat:
Gewoon een meisje uit de kroeg?
Nee, een meisje van lichte zeden. Ze werkte in een club. Het lijkt me erg moeilijk een meisje voor dergelijke doeleinden in een kroeg tegen te komen eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:24
Orpa
Orpa is offline
Nou om te zorgen dat dit topic nog een beetje aan de titel voldoet:

Het lijkt mij heel leuk om vastgebonden en geblindoekt te liggen, zodat ik dus echt helemaal niets kan doen en me helemaal moet overgeven.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:52
poesiefox
poesiefox is offline
En wat mag hij of moet hij dan doen?

Daar zaten wij een beetje mee toen ik eenmaal vastgebonden lag. Ik kon zo niks terugdoen. Saai!

Maar weer losgemaakt en gewoon verder gegaan. Ik zal wel wat missen. Vastbinden zal wel leuk zijn als je van een beetje spannend en kinky houdt, als je kickt op de gedachte dat de ander je pijn zou kunnen gaan doen.

Ten eerste wil ik geen pijn, dan ga ik wel naar de tandarts, en ten tweede zou mijn vriend me nooit pijn kunnen doen, dus dan blijft er weinig spannends over.

Maar zo eens in de zoveel tijd legt eens van ons de ander neer en gaat die eens zeer uitgebreid verwennen en hoeft niks terug.

Rielekst man, weetjewel
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:51
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 25-04-2003 @ 18:52:
Vastbinden zal wel leuk zijn als je van een beetje spannend en kinky houdt, als je kickt op de gedachte dat de ander je pijn zou kunnen gaan doen.
Ik ben het weer niet met je eens

Het leuke van vastbinden is gewoon het machts-spel. De 1 bepaalt wat er met de ander gebeurt.
Wat hij kan doen? Haar laten randjesfietsen totdat ze helemaal gek word Of ijsklontjes op haar lichaam terwijl zij alleen voelt waar, maar het niet ziet aankomen en ze bijna niet weg kan
Ik heb 'elkaar vastbinden en blinddoeken' met m'n vriendin meerdere malen gedaan. En ff voor de duidelijkheid: ik wil dus m'n vriendin absoluut geen pijn doen. En zij wil absoluut niet pijn worden gedaan. We hadden daarover een afspraak gemaakt voordat we dat deden, dus die dreiging was er ook niet.

Ik moet wel zeggen dat m'n vriendin dat gewoon opwindend vind. M.a.w.: je moet er gewoon van houden

Ontopic: dit was dus een fantasie van mijn vriendin (ik moet bekennen: ook zeker wel van mij) die we dus ook echt uitgevoerd hebben. En dat is zeer goed bevallen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:54
love duo
love duo is offline
wij wilden een keer een trio. dus hebben we dat uitgeprobeert maar om heel eerlijk te zijn was de fantasie leuker dan de werkelijkheid!!!!!!!! het was niet vervelend ofzo maar het was gewoon niet wat we verwacht hadden. we kwamen er wel achter dat we elkaar het lekkerst en het best vonden.
__________________
xxxxxxxx
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 19:09
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
love duo schreef op 26-04-2003 @ 16:54:
wij wilden een keer een trio. dus hebben we dat uitgeprobeert maar om heel eerlijk te zijn was de fantasie leuker dan de werkelijkheid!!!!!!!! het was niet vervelend ofzo maar het was gewoon niet wat we verwacht hadden. we kwamen er wel achter dat we elkaar het lekkerst en het best vonden.
Omdat je elkaar het beste kent, neem ik aan?
Zit wel wat in...nog niet echt dat idee tot me door laten dringen... Toch misschien maar blijven dromen dan...nouja...misschien...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 22:01
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 24-04-2003 @ 16:39:
Een triootje kun je alleen doen met twee meisjes warmee je geen van tweeen een relatie hebt. Want het staat garant voor jalouzie, je legt er toch een bom mee onder je relatie.

Hou het maar bij fantaseren jong. Schrijf een uitgebreid script erover, laat dat voor mijn part door haar lezen eh heb dan met zijn tweetjes hete spetterende sex, maar ga het niet doen.
Ik ben het niet met je eens! We (mijn vriendin en ik) hebben het een keer gedaan en geen spijt van gehad.

Het klinkt trouwens of je ervaring hiermee hebt...vertel eens!
__________________
Reality is an illusion brought on by the lack of alcohol
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:52
poesiefox
poesiefox is offline
Wat mij toch wel superspannend lijkt is iemand verleiden. dat heb ik nou toch al zo'n tijd niet meer hoeven doen, en het is toch zo gaaf...

Verleiding speelt op drie niveaus, een lichamelijk, een emotioneel en een verstandelijk niveau.

Een jongen die jou wel leuk vindt lichamelijk verleiden is leuk, maar eigenlijk geen sport. Veel te makkelijk.

Je moet hem emotioneel ook in je netten verstrikken, hij moet zich aan je geven, hij moet wat voor je gaan voelen. Hij moet verliefd worden op je. Die is al lastiger, maar als het begin er is, lukt dat wel, en omdat ik zelf ook altijd verliefd ben of word op de jongen die ik verleid, ben ik ook geen player.(ik heb er zelf nog het meeste verdriet van!)

Maar de laatste horde, die van het verstand. Als de relatie verboden is of tot mislukken gedoemd, omdat hij te veel van jou verschilt, te onervaren is, of al bezet, die is zo moeilijk.

Dat is een verleiding voor een enkele keer, een verboden vrucht.

Hij wordt geil van mij, en ik van hem, geen probleem. Hij heeft gevoelens voor mij, ik ook voor hem, ook al zijn ze verboden maar daarom des te zoeter. Maar allebei weten we dat het niet kan, dat het niet mag, en als ik me dan niet meer verzet tegen mijn wil om hem te hebben, dan moet ik hem nog overhalen.

Dat is het allerlekkerste wat er is. En veilig, want ik weet dat het bij een keertje blijft, er is geen gevaar, hij is geen bedreiging.

Iemands weerstand afbreken, iemands barrieres van fatsoen doorbreken, iemand nemen tegen zijn beter weten in, iemand laten toegeven aan wat hij diep in zijn hart het liefste wil als er maar geen praktische beletselen of goede voornemens aan in de weg zouden staan.

Beiden toegeven aan wat je hart je ingeeft, alsof er geen morgen is, alsof de wereld ophoudt met draaien, alsof wij niet hier zijn maar duizend kilometer verderop.

Voelen hoe hij je verwelkomt in zijn armen, in zijn hart, als hij eindelijk toegeeft aan zijn verlangen. De opluchting, de blijdschap, de betovering van het moment. Allebei weten hoe speciaal het is.

Ik ben als maagd ooit verleid, en ik snap nu pas waarom de jongen in kwestie nog steeds, ook al is hij nu een man, blij verrast is als hij me ziet. Waarom hij nog vertederd glimlacht, waarom er nog steeds een glimmertje in zijn ogen is. Hij was de eerste die ik zo dichtbij heb laten komen, en daar heeft hij net zo van genoten als ik.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27
Seksualiteit Even over biseksualiteit. Wat is het toch dat stelletjes daar altijd over struikelen?
Scatterheart
183 15-11-2003 20:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.