Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2020, 14:26
Verwijderd
Mijn ding is gewoon een saaie buikgriep, dus ik zal morgen weer gewoon aan het werk gaan.
Advertentie
Oud 11-03-2020, 14:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb mezelf vandaag ziekgemeld Op 1 verplichte afspraak later deze week na, is mijn agenda nu zo goed als leeg
Oud 11-03-2020, 15:18
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben niet meer welkom op het werk. Iedereen moet zo veel mogelijk vanuit huis werken
Oud 11-03-2020, 15:20
Verwijderd
Ik kreeg vanochtend te horen dat ik twee weken niet op kantoor mag komen.
Oud 11-03-2020, 15:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Blijf dan gewoon thuis, zeker nu.
Bevriende huisarts zag nog geen reden tot paniek. Alleen braaf temperatuur meten en andere symptomen in de gaten houden. Met collega ook al afgesproken dat we gewoon dichtgaan als een van de twee tekens heeft.

We zijn waakzaam.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 11-03-2020, 16:04
Verwijderd
Ik ging googlen naar fotografen hier in de omgeving en een van de eerst hits op google is een website geschreven in comic sans en slechte foto's van iemand in bikini.
Oud 11-03-2020, 18:43
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Bevriende huisarts zag nog geen reden tot paniek. Alleen braaf temperatuur meten en andere symptomen in de gaten houden. Met collega ook al afgesproken dat we gewoon dichtgaan als een van de twee tekens heeft.

We zijn waakzaam.
Oud 11-03-2020, 20:11
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik ging googlen naar fotografen hier in de omgeving en een van de eerst hits op google is een website geschreven in comic sans en slechte foto's van iemand in bikini.
Zoek je iets speciaals?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-03-2020, 11:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik ging googlen naar fotografen hier in de omgeving en een van de eerst hits op google is een website geschreven in comic sans en slechte foto's van iemand in bikini.
Ik ken best wel wat mensen in Noord Limburg die professioneel fotograferen. Wat zoek je?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-03-2020, 11:24
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
We zijn waakzaam.
Maar ook dienstbaar?
Oud 12-03-2020, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ik ken best wel wat mensen in Noord Limburg die professioneel fotograferen. Wat zoek je?
Lekker vroeg, maar ik wil in september graag een shoot doen met mijn dikke buik en Jos en Doris. Bij voorkeur buiten. Ontspannen, veel humor, niet geposeerd, niet geforceerd, zonder rare filters of gehannes met lichtinval.
Oud 12-03-2020, 11:38
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Lekker vroeg, maar ik wil in september graag een shoot doen met mijn dikke buik en Jos en Doris. Bij voorkeur buiten. Ontspannen, veel humor, niet geposeerd, niet geforceerd, zonder rare filters of gehannes met lichtinval.
Ik heb ook nog tips als je niemand kunt vinden in die buurt!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 12-03-2020, 11:57
Verwijderd
Laat maar gewoon komen, die tips! Beetje rondsnuffelen op sites en instagram en Facebook kan geen kwaad!
Oud 12-03-2020, 20:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De NS is zo behulpzaam. Naast de maatregel van minder en kortere treinen in de spits, hebben ze een postertje gemaakt dat we kunnen uitprinten en naast de kassa kunnen zetten, met de vraag of mensen zo veel mogelijk willen pinnen.
Dit is een ontwerp van blauwe letters op een foto van een geel/blauwe trein, dus fucking onleesbaar.
Maar zelfs als het op een witte achtergrond staat lezen mensen het nog niet en kijken sommigen je boos aan omdat je je handen bent gaan wassen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2020, 20:35
Verwijderd
Tja...
Oud 12-03-2020, 20:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ik had m'n eerste sollicitant ooit en ze was te laat omdat ze nooit met de trein gaat en dus de poortjes niet door kon. Daarna was het al gauw dat de openingstijden niet voor haar werken, want ze moet vaak ineens haar ontspoorde zoon van school halen omdat hij eruit is getrapt. En dat we alleen nulurencontracten bieden vond ze ook niks, want dan is ze dr uitkering kwijt.
Verder hartstikke gezellâg wêhf, maar ik denk niet dat ze gauw iets gaat vinden waar ze alleen tussen 9 en 12 hoeft te werken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-03-2020, 20:42
Verwijderd
Van de week was hier een moeder van een emb-client en die vertelde dat haar zoon nog thuis woonde omdat ze niet zonder zijn pgb rond kan komen. Ongeschoolde weduwe van 50, "waar vind ik nu een baan die genoeg betaalt om de hypotheek van te betalen en npg van te leven ook?" Uitkering was niet voldoende en ze wil niet verhuizen, deels omdat haar huidige huis is aangepast op haar zoon. Mooi kut man.
Oud 12-03-2020, 21:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja het is fucked up dat het zo gaat. Zeker als je wat ouder bent is het moeilijk om iets te vinden. Mede daarom had ik die vrouw als eerst uitgenodigd en ook omdat ze gewoon als één van de weinigen een mooi/professioneel CV had. Geen 'ik hou van ijs, ik hou van mensen, lijkt me leuk' en bij hobby's 'leuke dingen doen met vriendinnen'. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-03-2020, 00:41
Verwijderd
Citaat:
Bevriende huisarts zag nog geen reden tot paniek. Alleen braaf temperatuur meten en andere symptomen in de gaten houden. Met collega ook al afgesproken dat we gewoon dichtgaan als een van de twee tekens heeft.

We zijn waakzaam.
Ik snap niet hoe je dat kan zeggen als koorts in nog geen viervijfde van de gevallen standaard is.
Oud 13-03-2020, 02:14
gladsteaal
gladsteaal is offline
Gaat dit em worden jongens?

Bizar hoe alles zo snel is gegaan, het was een kwestie van tijd na china en de eerste gevallen in europa...

Heb net op tijd een nieuwe gaming PC gehaald, klaar om autistisch de komende maand(en) met niemand af te spreken en gewoon lekker te gamen

Hoop dat jullie het allemaal goed maken en je goed voorbereiden.
Oud 13-03-2020, 07:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik snap niet hoe je dat kan zeggen als koorts in nog geen viervijfde van de gevallen standaard is.
Niemand die ik ken in de zorg heeft duidelijke richtlijnen. Mijn beroepsvereniging wacht ook nog altijd op de overheid.
Dus dan maar geen huisbezoeken doen en ik ga ouderen/risicopatiënten opbellen nu.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-03-2020, 17:41
Verwijderd
In Belgie hier al wat bekend over?
Oud 13-03-2020, 19:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Duidelijkere richtlijnen zijn er nu gekomen voor mijn sector in de zorg, maar echte objectieve lijsten van symptomen niet.

Acute infectie bovenste of onderste luchtwegen of verslechtering van chronische patiënten = corona-patiënt
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 13-03-2020 om 19:47.
Oud 13-03-2020, 19:36
Verwijderd
En koorts?
Oud 13-03-2020, 19:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Staat er zelfs niet bij vermeld.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-03-2020, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Niemand die ik ken in de zorg heeft duidelijke richtlijnen. Mijn beroepsvereniging wacht ook nog altijd op de overheid.
Dus dan maar geen huisbezoeken doen en ik ga ouderen/risicopatiënten opbellen nu.
Ook dit vind ik zwak. Er zijn superduidelijke richtlijnen alleen niet vanuit de overheid. Kom nou toch.
Oud 13-03-2020, 22:33
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik mag hopen dat iedereen de tegenwoordigheid van geest heeft om met koorts niet te gaan werken ook in niet corona tijden is het vervelend om andere mensen zien te maken.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 13-03-2020, 22:51
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ook dit vind ik zwak. Er zijn superduidelijke richtlijnen alleen niet vanuit de overheid. Kom nou toch.
We deden het met de info die we konden vinden. Ook buiten onze eigen overheid.
Ik neem aan dat we mogelijke maatregelen hebben getroffen.

Of vind je dat we drastischer moeten handelen, bijvoorbeeld sluiten?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-03-2020, 22:58
Verwijderd
Ja.
Oud 13-03-2020, 22:58
Verwijderd
Alles moet dicht behalve kritische dingen. Per direct. Punt uit.
Oud 13-03-2020, 22:59
Verwijderd
Ik snap echt niet dat hier discussie over is. HALLO ITALIË.

Of denk je dat we net zoals China ff 27 noodziekenhuizen in een week uit de grond kunnen stampen? Waarom denk je dat China vliegtuigen vol met artsen en ander medisch personeel naar Italië stuurt?
Oud 13-03-2020, 23:25
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline


Citaat:
Waarom denk je dat China vliegtuigen vol met artsen en ander medisch personeel naar Italië stuurt?
omdat ze geen zin hebben in ronde 2 thuis..
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 13-03-2020, 23:31
Verwijderd
Bingo.
Oud 13-03-2020, 23:50
gladsteaal
gladsteaal is offline
Citaat:
Ik snap echt niet dat hier discussie over is. HALLO ITALIË.

Of denk je dat we net zoals China ff 27 noodziekenhuizen in een week uit de grond kunnen stampen? Waarom denk je dat China vliegtuigen vol met artsen en ander medisch personeel naar Italië stuurt?
ja ik snap eerlijk gezegd niet waarom er weken geleden al geen actie ondernomen is, het was toen al een feit dat er (veel) meer intensive care nodig zou zijn, er is normaalgesproken ook altijd een tekort (aan alles).

Toen had er al social distancing moeten plaatsvinden, dit is zo dweilen met de kraan open, helemaal mee eens. Hier in Portugal gaan de scholen maandag ook dicht.
Oud 14-03-2020, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Ik mag hopen dat iedereen de tegenwoordigheid van geest heeft om met koorts niet te gaan werken ook in niet corona tijden is het vervelend om andere mensen zien te maken.
Dat is bij ons dus een vereiste, dus als ik me helemaal kapot hoest en geen koorts heb, moet ik nog komen. Maar ik ga dus niet wachten op koorts. Jezus zo belangrijk zijn we ook weer niet.
Oud 16-03-2020, 17:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vraag aan eenpersoonshuishoudens/HO

Als jij krieltjes eet, wat doe je dan met de andere helft van het zakje? Volgens de verpakking moet je het binnen een dag opeten als het open is. De dag erna nog een keer eten? Of invriezen? Kan dat überhaupt?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-03-2020, 17:42
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
De verpakking moet niet zo miepen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 16-03-2020, 17:46
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Vraag aan eenpersoonshuishoudens/HO

Als jij krieltjes eet, wat doe je dan met de andere helft van het zakje? Volgens de verpakking moet je het binnen een dag opeten als het open is. De dag erna nog een keer eten? Of invriezen? Kan dat überhaupt?
Ik eet het vaak gewoon 2 dagen achter elkaar. Als je de zak goed dicht maakt, kun je de andere helft prima in de koelkast bewaren
Oud 16-03-2020, 17:46
Verwijderd
Ik bak alles, na een dag is het namelijk al goor ja. Als je het ff bakt hoef je het de volgende dag alleen op te warmen en is het niet goor.
Oud 16-03-2020, 17:47
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
En qua groenteportie: ik eindig mijn week vaak met een pasta, soep of hartige taart waar ik alle groenteresten in verwerk
Oud 16-03-2020, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Vraag aan eenpersoonshuishoudens/HO

Als jij krieltjes eet, wat doe je dan met de andere helft van het zakje? Volgens de verpakking moet je het binnen een dag opeten als het open is. De dag erna nog een keer eten? Of invriezen? Kan dat überhaupt?
Alles in één keer bakken en dan de helft binnen 3 dagen opbakken.
Oud 16-03-2020, 17:50
Verwijderd
Bij mij gaan de zakken met krieltjes altijd eerst 7 minuten in de magnetron op de hoogste stand en dan ploffen ze sowieso dus ik moet alles maken in één keer
Oud 16-03-2020, 17:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vreet alles in 1 keer op. :')
Maar je kan het de dag erna ook nog eten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-03-2020, 18:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Thanx goede tips!

Als je het invriest, laat je het dan eerst ontdooien of bak je het dan bevroren op?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-03-2020, 18:19
Verwijderd
Eerst ontdooien en wel in de koelkast.
Oud 16-03-2020, 18:26
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Oh ik stop 't terug in de koelkast en eet 't binnen 3-4 dagen op. Werkt prima.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-03-2020, 10:58
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben een beetje laat, maar ik zag net de beelden van de koning die zijn excuses aanbood voor het Nederlandse geweld in Indonesië. Jezus. Lang geleden dat ik zo heb gecringed
Oud 23-03-2020, 18:52
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Er zit bij first dates iemand die ik via via een aantal keer heb ontmoet, en de terig, wat een bijzonder figuur was dat altijd. Ik hoopte dat hij nu zo'n 4-5 aar na de laatste ontmoeting wel een beetje over dat persoontje heengegroeid zou zijn, maar de tering. Hij is nog steeds zo En misschien nog wel erger
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-03-2020, 18:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En hij heeft nog steeds dezelfde pitch voor zn product als jaren geleden. Precies dit verhaal heb ik hem twee keer horen afdraaien, met bijna precies dezelfde lachjes op dezelfde momenten. En wat zij zegt, dacht ik ook precies zo xD hilarisch dit.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-03-2020, 19:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oei
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.