Oud 13-06-2019, 09:53
Kimberleyxx
Kimberleyxx is offline
Hallo allemaal.

Ik ben Kimberley en deze vraag is eigenlijk meer voor de meiden onder ons.

Ik kan niet zeggen dat ik 100% lesbisch ben, maar mijn interesse in meiden zijn wel steeds groter geworden. Ik merk dit vooral met name dat ik kijk naar meiden en onbewust daar toch mee bezig ben. Het observeren en het fantaseren van en over meiden gebeurd steeds vaker.

Zijn er meisjes die zich hierin ook herkennen?


Xx Kimberley

Laatst gewijzigd op 13-07-2019 om 10:10.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2019, 02:37
Thyani
Thyani is offline
Ik heb wel eens het gevoel dat ik ook wel ooit iets zou willen met meisjes maar weet het zelf ook niet 100% ):
Met citaat reageren
Oud 15-07-2019, 23:44
GAnnoniemG
GAnnoniemG is offline
Mwah, als je ergens niet zeker van bent, is het belangrijk om het niet te snel te labelen. Ik zelf, wist al vrij jong dat ik op meiden viel (11) en ben nu 18 en bi seksueel. Kan zeggen dat ik meer op vrouwen val, dan op mannen, en toch heb ik al 2 jaar een vriend! Denk er vooral niet teveel over na en laat je gevoelens lekker vloeien.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 15:44
AnoniemHelper
AnoniemHelper is offline
Ik heb dat zelf ook een beetje, ben nooit verliefd ofzo geweesd op een meisje maar heb toch soms iets van oh zij is mooi met haar zou ik wel wat willen. Dat soort gevoelens. Ik had laatst zo een term gevonden: bicurious en dat vond ik wel een goede want zou zelf denk ik niet zo snel in een relatie gaan met een meisje maar zou wel eens dingen willen doen met een meisje (:
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dat zelf ook een beetje, ben nooit verliefd ofzo geweesd op een meisje maar heb toch soms iets van oh zij is mooi met haar zou ik wel wat willen. Dat soort gevoelens. Ik had laatst zo een term gevonden: bicurious en dat vond ik wel een goede want zou zelf denk ik niet zo snel in een relatie gaan met een meisje maar zou wel eens dingen willen doen met een meisje (:
Dan ben je waarschijnlijk gewoon biseksueel (of poly of pan). Hoe dan ook, het maakt allemaal niet uit.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Mwah, als je ergens niet zeker van bent, is het belangrijk om het niet te snel te labelen. Ik zelf, wist al vrij jong dat ik op meiden viel (11) en ben nu 18 en bi seksueel. Kan zeggen dat ik meer op vrouwen val, dan op mannen, en toch heb ik al 2 jaar een vriend! Denk er vooral niet teveel over na en laat je gevoelens lekker vloeien.
Labelen hoeft sowieso niet per se. Ook is die onzekerheid normaal. Je kan onzeker zijn over je gevoelens, en kan je misschien niet meteen labelen, maar dat is niet erg. Of je bent wel zeker over je gevoelens, en label je het en ben je volgens een ander weer iets anders etc. Het maakt allemaal niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe kun je erachter komen of je een bi bent?...
Verwijderd
20 09-04-2012 20:23
Liefde & Relatie Het zelfde geslacht ouders... :S
Charliejj
57 28-04-2006 17:22
Liefde & Relatie verliefd opbeste vriendin
*sheer*
59 13-06-2005 11:13
De Kantine Wat staat er onder jou ctrl+v #2
0o-pearl-o0
499 20-11-2004 11:19
Seksualiteit meisje kust meisje?
mademoiselle
270 03-02-2004 12:33
Liefde & Relatie mijn ouders denken dat ik lesbisch ben
JasmineDePauw
32 20-06-2003 15:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36.