Zoals u allen bekend is is 2015 bijna ten einde. Ter ere van dit heuglijke feit zal er een "Quote van het jaar"-verkiezing gehouden worden, om te ontdekken wat de meest wereldschokkende, grappige, ontroerende of op enige andere wijze bijzondere post van afgelopen jaar was.
In dit topic kan tot aan de jaarwisseling gestemd worden op de Quote van het jaar 2015!
De genomineerde quotes:
Citaat:
Lieve forumleden,
Het is toegestaan om eigen quotes te nomineren
|
Citaat:
En ik heb meer boeken gelezen dan iedereen die in deze topic gepost heeft bij elkaar.
|
Citaat:
Ik vind blad ook niet boeiend, maar zaad is wel lekker
|
Citaat:
De Veroorzaker schreef:
Met je micro-agressie!
|
Citaat:
Wauw ik schoot hardop in de lach
Marleen is over twintig jaar zich aan het voorbereiden op de Olympische Winterspelen van 2036, heeft al vele jaren op rij allemaal wereldwedstrijden gewonnen. Ook heeft ze duizenden fans die haar aanbidden maar Durian is de gelukkige die met Marleen getrouwd is en ik ben jullie privéchauffeur.
|
Citaat:
nthn3d schreef:
Hallo De Ziener. Naar "mijn in ziens" - wat betekent dat het mijn mening is en we leven in een land met vrijheid van meningsuiting dus mijn mening moet je respecteren - ben jij wel zo'n verdomd achterlijke teringdebiel - dat woord wordt door mijn "Word spelling" als correct gezien - die werkelijk geen enkele vrienden heeft en elke dag zich jankend onder de douche staat af te trekken en op een of andere manier al bijna tien jaren lang bezig is om vanuit een vaag verleden op allemaal forums homo's te "verafschuwen" en "die genen" zogenaamd probeert te waarschuwen omdat hij bang is dat als hij het niet doet het "in der eeuwigheid tegen hem zal keren". Gevoel voor humor bestaat ook niet voor deze 50+er maar hij doet heeel netjes en indrukwekkend schrijven, zelfs zo dat Willem van Oranje en allemaal oude personen er nog jaloers op zou worden, maar helaas is die jaloezie een schijn omdat je schrijfvaardigheid ook een schijn is. Om zijn sociale leven zonder vrienden en familie toch op peil te houden reageert hij af op een forum voor kwetsbare jonge scholieren die hij de stuipen op het lijf jaagt met zijn grimmige angstaanjagende verkondigingen die in onduidelijke taal anno 2015 ter sprake worden gebracht waardoor het heel wat lijkt.
Maar hey, het is mijn mening over jou. Ik vind je gewoon een domme autoritaire klootzak. Mijn mening. Mijn in ziens. Dat moet je respecteren anders zal het je zwaar vallen, om de vrije meningsuiting wettelijk - onder controle der moderator - te moeten respecteren.
Einde lulverhaal. Welkom op mijn negerlijst.
Als iemand een handtekening van mij wil hebben mag je dat altijd vragen. Ik word nog een famous speecher.
|
Citaat:
Omdat afgeschermde nummers meestal callcenters zijn die iets willen verkopen.
|