Oud 16-03-2006, 15:49
roderoos
roderoos is offline
hoi,

Ik heb het verlangen om een keer iets te breken en gips en/of krukken te krijgen om te weten hoe het is. Ik vindt het ook altijd cool om iemand in het gips of met krukken te zien.
Zijn er meer mensen die dit hebben?

groetjes
Advertentie
Oud 16-03-2006, 15:51
Verwijderd
Nee. Daar heb ik nu nooit last van....
Oud 16-03-2006, 15:53
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
vast wel
Oud 16-03-2006, 16:34
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Ik help je wel?
Volgens mij zit er dan iets niet helemáál goed..

Edit: Oh en iets breken is helemaal niet fijn, maar misschien goeie ervaring om een keer van de trap te springen, dan laat je het de volgende keer wel
Oud 16-03-2006, 17:18
Verwijderd
Ik wilde dat vroeger op de basisschool altijd toen ik werd gepest, iedereen die iets gebroken had werd heel erg aardig en lief behandeld en dat wilde ik ook wel graag. Maar dat is nu wel over gegaan bij mij.
Oud 16-03-2006, 18:01
squat
squat is offline
Ach, probeer het gewoon een keertje.
Oud 16-03-2006, 18:19
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 16-03-2006 @ 17:18 :
Ik wilde dat vroeger op de basisschool altijd toen ik werd gepest, iedereen die iets gebroken had werd heel erg aardig en lief behandeld en dat wilde ik ook wel graag. Maar dat is nu wel over gegaan bij mij.
Deze persoon is al 24 Lijkt mij aandachttekort.
Oud 16-03-2006, 18:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb het al wel vaker gelezen. Ik denk dat het inderdaad deels om de aandacht is die mensen krijgen.

Maar geloof me, loop een weekje met krukken en je wil ze accuut wegdoen. Je wordt ontzettend in je bewegingsvrijheid beperkt, je krijgt pijn aan je handen en je hebt natuurlijk ook gewoon pijn aan hetgeen wat er mis is met je been.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-03-2006, 18:48
roderoos
roderoos is offline
ik ben helemaal geen 24. maar 21

Citaat:
Stefanie schreef op 16-03-2006 @ 18:19 :
Deze persoon is al 24 Lijkt mij aandachttekort.
Oud 16-03-2006, 19:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
roderoos schreef op 16-03-2006 @ 18:48 :
ik ben helemaal geen 24. maar 21
moet je je profiel even aanpassen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-03-2006, 19:00
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Citaat:
roderoos schreef op 16-03-2006 @ 18:48 :
ik ben helemaal geen 24. maar 21
dan weet je je eigen geboortedatum niet, want bij leeftijd staat 24

ik heb daar ook wel eens last van, maar nu niet meer zo eigenlijk, was 'vroeger' wel eens....toen wilde ik ook een beugel bijna al mn klasgenootjes hadden dat, gelukkig nooit gekregen
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Oud 16-03-2006, 19:14
roderoos
roderoos is offline
profiel klopt

Citaat:
Balance schreef op 16-03-2006 @ 19:00 :
moet je je profiel even aanpassen?
Oud 16-03-2006, 19:16
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb 3 keer mijn sleutelbeen gebroken en dat deed zodanig veel pijn dat ik geen last heb van zulke behoeftes.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 16-03-2006, 21:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Kan, maar roep niets te vroeg. Het gaat meer om de achterliggende cognities.

Eraan denken is niet zo heel erg. Houd jezelf er niet te veel mee bezig en probeer het vooral niet van je af te zetten, want dan lukt dat zeker niet (probeer maar eens een minuut lang niet aan roze olifanten te denken, en raad waar je aan gaat denken ). Merk je dat je de behoefte hebt je gedachten om te zetten in daden zou ik je aanraden hulp te zoeken, dan wordt het gevaarlijk voor jou en dat kan nooit de bedoeling zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-03-2006, 21:23
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb dit ook een tijdje gehad. Om dezelfde reden als Evatjuhhh al aangaf. Ik werd gepest en merkte dat mensen die iets lichamelijks mankeerden alle aandacht kregen.

Bij mij ging het op een gegeven moment zelfs zover dat ik dacht 'wat als ik nou eens van het klimrek val en in het ziekenhuis kom. zien ze me dan staan?'

klinkt allemaal heel dramatisch, vast ook niet normaal voor een toen 6 jarige.. maargoed.. weet je iig dat je niet de enige bent.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 16-03-2006, 22:19
Anno2007
Anno2007 is offline
ik ha t op de basischool ook wel een btje, maar nu egt niet meer.. (zeker niet nadak pas een week op krukken heb gelopen, was ze na 10 min al zat, en iedereen maar ff willen proberen, en zeggen das wel leuk om op krukken te lopen en blablabla... tis stikvermoeiend, je krijg er blaren van en t duur 3 keer zo lang voor je ergens bent..)
Oud 16-03-2006, 22:42
Verwijderd
Heb het vroeger een keertje gehad toen mijn zus haar arm in het gips had. Maar ja, toen was ik een jaar of 4 en geen 21
Ads door Google
Oud 17-03-2006, 18:40
Verwijderd
http://www.castfetish.com/ ?
Oud 17-03-2006, 19:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het ook altijd leuk om met krukken te lopen en wilde dat ook echt een keer graag 'moeten' tot ik vorig jaar zomer verplicht twee weken met krukken moest lopen. Er is dan zoveel wat je wilt maar niet makkelijk kunt omdat het zoveel pijn doet aan je handen, polsen, ellebogen, schouders, rug en nek dat je het vanzelf wel laat. Na twee weken niet anders kunnen lopen ben je het echt wel zat en wil je het nooit meer. Ik vind het niet echt vreemd ofzo. Herken het wel van mezelf dat je dat gewoon een keertje wilt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-03-2006, 23:46
Verwijderd
Ik wilde dat op de eerste jaren van de middelbare school ook vaak, omdat ik me dusdanig rot voelde, dat ik dan niet naar school hoefde als ik een been brak. Nu heb ik een half jaar geleden mijn vinger gebroken en ik heb er nog steeds last van. Nu vind ik het alleen maar vreselijk.
Mijn advies: Niet expres dingen doen, niet dingen op willen roepen en ik zou er als ik jou was met iemand over praten.
Succes
Oud 17-03-2006, 23:53
Clientje
Clientje is offline
weetje dat ik dat ook wel eens wil
gewoon een tijdje niet naar school hoeven..
maja om mijn been daarvoor te breken.. ik weet niet ben gewoon een mietje bang voor de pijn.
waar een wil is, is een weg
Oud 18-03-2006, 14:49
barstje
Avatar van barstje
barstje is offline
nou ik heb een keer mijn enkelbanden gescheurd en moest toen eerst 2 weken gips daarna drukverband en daarna tape en ik kan je wel vertellen; het was de kutste tijd van dat jaar. Je bent zo fuckin afhankelijk van iedereen!!!! wil je me ff brengen, wil je ff mn tas dragen, wil je even blabla
ecxht hoor, ik snap dat je de aandacht interessant lijkt maar als je die eenmaal hebt wil je het echt niet meer!
__________________
There is always that one person that always will have your hart
Oud 18-03-2006, 14:56
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Vroeger wilde ik altijd ontzettend graag op krukken lopen, puur omdat ik dat geweldig cool vond. Toen ik een keer in glas was getrapt, kreeg ik ze omdat ik niet meer op die voet kon staan. Nou, dan kom je echt wel terug op je vroegere verlangens. Wat een kutdingen om mee te lopen.
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 18-03-2006, 14:58
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
barstje schreef op 18-03-2006 @ 21:49 :
nou ik heb een keer mijn enkelbanden gescheurd en moest toen eerst 2 weken gips daarna drukverband en daarna tape en ik kan je wel vertellen; het was de kutste tijd van dat jaar. Je bent zo fuckin afhankelijk van iedereen!!!! wil je me ff brengen, wil je ff mn tas dragen, wil je even blabla
ecxht hoor, ik snap dat je de aandacht interessant lijkt maar als je die eenmaal hebt wil je het echt niet meer!
mweh, ik heb mijn enkelbanden een paar jaar geleden mn enkelbanden ook gescheurd, t kwam eigenlijk niet in me op om anderen te vragen mn tas te dragen
een rugtas of schoudertas kan je toch gewoon om hebben..
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Advertentie
Oud 18-03-2006, 16:17
Verwijderd
Mijn zus ligt nu thuis met twee benen in het gips. Het is echt geen pretje hoor want ze moet naar de wc gaan in de woonkamer (po) en ze kan niet ver komen met d'r rolstoel.
Ook voor mensen om d'r heen is het lastig dus ik snap niet dat je iets wilt breken, het enige wat ik kan bedenken is de aandacht maar dat is nou niet bepaald echt iets waarom je iets zou willen breken.
Oud 19-03-2006, 13:12
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
roderoos schreef op 16-03-2006 @ 15:49 :
hoi,

Ik heb het verlangen om een keer iets te breken en gips en/of krukken te krijgen om te weten hoe het is. Ik vindt het ook altijd cool om iemand in het gips of met krukken te zien.
Zijn er meer mensen die dit hebben?

groetjes
Je vindt zoiets cool? Ik heb een keer mijn hand gebroken geslagen en dat wil ik NOOIT meer meemaken, het deed zo ongelooflijk veel zeer
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 19-03-2006, 19:01
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Klinkt mij ook als aandacht willen of iets willen duidelijk maken ofzo.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 19-03-2006, 20:15
Verwijderd
Citaat:
NuncaMas schreef op 17-03-2006 @ 18:40 :
http://www.castfetish.com/ ?
wtf
Oud 19-03-2006, 21:25
Noahh
Noahh is offline
heeelemaal gek
Oud 19-03-2006, 21:25
Verwijderd
Misschien kun je eens voor een weekje krukken huren van de thuiszorg en één been tot onbruikbaar verklaren en de hele week die krukken gebruiken. Dan weet je hoe het is om op krukken te lopen en waarschijnlijk besluit je dan dat je 't niet meer wil. En dan krijg je toch een week aandacht.
Oud 19-03-2006, 22:27
kruizer
kruizer is offline
Citaat:
roderoos schreef op 16-03-2006 @ 15:49 :
Ik heb het verlangen om een keer iets te breken en gips en/of krukken te krijgen om te weten hoe het is.
Nee, je wil niet weten hoe het is.
Geloof mij, dat wil je niet.

Ja, nu wel misschien, maar tien minuten nadat je iets gebroken hebt, lees je je bericht terug, en lach je jezelf een hartaanval.
Oud 21-03-2006, 16:35
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
Ik denk dat je het beste je arm kan breken. Benen en zo zijn lastig met lopen, voet en enkels is helemaal niets. Pols is toch wel lastig met schrijven, of je doet je linker pols. In ieder geval ook niet je sleutelbeen doen, die heb ik zelf ook een keer gebroken gehad, daar kan geen gips om heen. Niet zo fijn dus.
Als je het breekt, doe het wel in één keer goed, anders is het straks alleen gekneust en krijg je nog geen gips. Zonder gips doet het pijn!


Oud 21-03-2006, 19:16
YellowLight
Avatar van YellowLight
YellowLight is offline
omg haha dat wilde ik vroeger ook altijd. Ik wilde weten hoe dat was, je arm breken en of het erg veel pijn deed . meer niet, en niet minder, ohja, ik vind gips altijd zo leuk, dat je kleurtjes kan uitkiezen enzo.

nouja, nu voel ik die behoefte niet meer zo : ) meer ik snap wel wat je bedoelt, want ik had het 2 jaar terug ook nog, en ik had geen aandacht tekort ofzoiets.
__________________
Explosions.
Oud 21-03-2006, 19:41
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Hm.. ja toen ik klein was leek me dat wel "cool". Mooi paars verband, of anders dat je hele klas er iets leuks opzet. En dan het liefst rechter arm/pols zo dat ik op school niet hoefde te schrijven en achter de computer zou mogen . In het ziekenhuis liggen leek me ook zo leuk, op de kinderafdeling gezellig met andere kinderen en overal knuffels, nou na een middag op die kutafdeling voor geknipte amandelen had ik het al helemaal gehad, en mooi gekleurd gips hoefde ik ook niet meer.
Misschien groeit TS hier ook nog over heen?

(edit: spelfouten)
Oud 23-03-2006, 11:56
Anno 1986
Avatar van Anno 1986
Anno 1986 is offline
Het is jammer dat je alleen iets zou willen breken of gips willen...als je nou ook graag iets psychisch zou willen hebben dat niet helemaal goed zit. Dan was je doel namelijk behaald, en kon ik je feliciteren...

En trouwens, ik denk niet dat je het graag zou willen. Een arm is niet zo erg, maar op krukken, of een been in het gips. Ik kan je uit ervaring zeggen (ik loop momenteel voor de derde keer met krukken), dat je dat NIET LEUK VIND!

Maarja, bij jou zal het wel anders liggen.
__________________
You went to a better place, but they stole you away from me...
Ads door Google
Oud 24-03-2006, 18:51
barstje
Avatar van barstje
barstje is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 18-03-2006 @ 14:58 :
mweh, ik heb mijn enkelbanden een paar jaar geleden mn enkelbanden ook gescheurd, t kwam eigenlijk niet in me op om anderen te vragen mn tas te dragen
een rugtas of schoudertas kan je toch gewoon om hebben..
naja om m ff op te pakken dan.. maar als ik de trap op moest met krukken en gips kon ik echt niet ook nog mn tas dragen
__________________
There is always that one person that always will have your hart
Oud 28-03-2006, 23:31
Baroque.'nd.Rol
Avatar van Baroque.'nd.Rol
Baroque.'nd.Rol is offline
Neen. Wel wil ik erg graag weer ziek worden.
__________________
Sergei Rachmaninoff Dmitri Shostakovich Wolfgang Amadeus Mozart Claude Debussy Georg Friedrich Händel Maurice Ravel Gustav Mahler Georges Bizet.
Oud 29-03-2006, 15:37
##Donja##
Avatar van ##Donja##
##Donja## is offline
Bij mij in de klas zat ook een meisje met zulke gedachten.
Zij is toen uit haar raam gesprongen met het gevolg 2 enkels te breken.

Zij heeft er tot op de dag van vandaag nog steeds spijt van, want het deed ontzettend pijn
Oud 29-03-2006, 20:20
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Vroeger had ik dit wel, dus ik ken je gedachten/gevoel wel.
__________________
Tsja
Oud 29-03-2006, 20:31
Fides
Fides is offline
Je kan wel op 1 april een vaatdoek om je arm doen en tegen de juf zeggen dat je arm is gebroken.
Heb jij je 15 minutes seconds of fame ook.
Oud 30-03-2006, 15:29
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
wilde eerst altijd graag op krukken lopen, toen ben ik gevallen met de fiets, net voor het schoolreisje naar londen, nou was goed genezen na dat schoolweekendje naar londen, heb heel londen op krukken gelopen. Kan je verzekeren dat is niet handig en zwaar.
groetjes Phoebe
__________________
..dyslexie vraagt ff aandagt...srry..kan dr ook nix aan doen...
Oud 31-03-2006, 09:08
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
roderoos schreef op 16-03-2006 @ 15:49 :
hoi,

Ik heb het verlangen om een keer iets te breken en gips en/of krukken te krijgen om te weten hoe het is. Ik vindt het ook altijd cool om iemand in het gips of met krukken te zien.
Zijn er meer mensen die dit hebben?

groetjes
Ik heb serieus precies hetzelfde...Ik vertelde het laatst nog aan n vriendin en die verklaarde me voor gek. Het is niet zo dat ik kick op pijn ofzo. Maar het lijkt me gewoon ontzettend lachen. Helaas kneus ik alleen maar dingen

greetz
__________________
*Signature*
Oud 31-03-2006, 12:50
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
nou, kom maar hier iedereen:
ik ken wel een "leuk" trucje waarin ik je arm kan breken op 7 plaatsen tegelijkertijd.

dan hebbie wat je wil en zul je er wsch ook gelijk voorgoed van genezen zijn!
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Oud 31-03-2006, 14:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Fides schreef op 29-03-2006 @ 20:31 :
Je kan wel op 1 april een vaatdoek om je arm doen en tegen de juf zeggen dat je arm is gebroken.
Heb jij je 15 minutes seconds of fame ook.
Een jongen uit m'n klas had dat gedaan. Maar dan met echt gips. Hij had nog een oude liggen van een keer toen ie z'n arm écht gebroken had.

Ik was de enige die er niet intrapte en iedereen vond mij maar bot toen ik zei dat ik er niks van geloofde. De dag daarna kreeg ik gelijk. Ha!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-04-2006, 03:48
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2006 @ 14:53 :
Ik was de enige die er niet intrapte en iedereen vond mij maar bot toen ik zei dat ik er niks van geloofde. De dag daarna kreeg ik gelijk. Ha!
'Het zijn waarlijk de kleine geneugten die het leven zoo den moeite waard maken.'
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 01-04-2006, 13:40
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 01-04-2006 @ 03:48 :
'Het zijn waarlijk de kleine geneugten die het leven zoo den moeite waard maken.'
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Oud 04-04-2006, 10:05
Girly12
Girly12 is offline
Citaat:
Kaa schreef op 31-03-2006 @ 09:08 :
Ik heb serieus precies hetzelfde...Ik vertelde het laatst nog aan n vriendin en die verklaarde me voor gek. Het is niet zo dat ik kick op pijn ofzo. Maar het lijkt me gewoon ontzettend lachen. Helaas kneus ik alleen maar dingen

greetz
vroeger was dat ook bij mij... Ik wou persé een gebroken been omdat al mijn vriendinnen er al één hadden gehad.... HELP
__________________
Heej!!
Oud 04-04-2006, 10:38
Anno 1986
Avatar van Anno 1986
Anno 1986 is offline
Het zal wel een kwestie zijn van spelen met je grenzen. Willen kijken waar je grenzen liggen, ook op gebied van pijn.
Maar ik blijf het heel bizar vinden...!

Maar goed, ik weet waar ik over praat denk ik; ik heb een keer drie vingers gekneusd, een pink gebroken, op de IC gelegen, en mijn knie verdraaid (wat nu pas, na 4 jaar en 2 operaties begint te genezen, al duurt deze revalidatie nog drie kwart jaar...)

Ik verafschuw ziekenhuizen en dokters dan ook...
__________________
You went to a better place, but they stole you away from me...
Oud 04-04-2006, 11:03
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Ik denk eigenlijk dat er best veel mensen zijn die zoiets hebben.. maar ik denk niet dat het altijd met aandacht vragen te maken heeft hoor..

Ik heb het zelf ook wel maar dan in zeer beperkte mate. Ik hou echt ontzettend veel van mensen 'met een verhaal', mensen die echt iets meegemaakt hebben. Stokoude mensen met verweerde gezichten vind ik echt geweldig bijvoorbeeld.. of littekens! Vooral juist op zichtbare plaatsen.. brandwonden vind ik ook altijd wel fascinerend.. dat zijn gewoon mensen die echt iets hebben meegemaakt, mensen met een verhaal... super gewoon..

Als ik aan het dagdromen ben denk ik er ook wel eens aan als zoiets met mij zou gebeuren.. als ik betrokken zou raken bij een ongeluk ofzo en ik zou er littekens in m'n gezicht aan overhouden.. of een been verliezen ofzo.. kweenie.. ergens lijkt het me gewoon best interessant.

Maar ik zou mezelf nooit bewust zoiets aan doen.. ik heb zoiets van 'als het gebeurd, gebeurd het, maar het slaat nergens op om het op te zoeken'. Een tijd terug een docu gezien over een man die zichzelf in z'n been schoot omdat ie z'n been kwijt wilde... dat vind ik wel weer erg extreem..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Gips
Calimero69
42 12-04-2013 15:22
Psychologie Ik wil graag iets breken...
Eva2-4
16 22-05-2012 07:24
Wegwijzen & Voorstellen Ik wil graag een keer iets breken...
Eva2-4
1 21-05-2012 17:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Overzichttopic kabinet
knijtert!
58 30-09-2005 19:03
Verhalen & Gedichten citaten
Freule
11 19-07-2004 15:17
Lichaam & Gezondheid Homeopathie -> kwakzalverij of niet?
x-spekkie-x
12 26-01-2003 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26.