Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2010, 00:00
Verwijderd
Kunnen we verder praten over hoe de laatste meets bij keukenprinses Fizzle waren én later eventueel weer nieuwe meets plannen
Advertentie
Oud 07-04-2010, 02:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Was't weer leuk/lekker bij flizzle-fuff? Ik was zooooo dichtbij, maar Frank Turner wachtte op me.

Als ik ooit nog kom meeten doe ik dit vest aan zodat ik makkelijk te herkennen ben:
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-04-2010, 02:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-04-2010, 07:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
__________________
Yoloswag 420
Oud 07-04-2010, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Was't weer leuk/lekker bij flizzle-fuff? Ik was zooooo dichtbij, maar Frank Turner wachtte op me.

Als ik ooit nog kom meeten doe ik dit vest aan zodat ik makkelijk te herkennen ben: [afbeelding]


ik doe mee
Oud 07-04-2010, 08:15
Verwijderd
Ik verkleed me zo voor de ET:



Zo voor de MAK:



En zo voor de AS:



Oud 07-04-2010, 08:16
Verwijderd
Hoe was het fizzle?!
Oud 07-04-2010, 12:27
Verwijderd
Nou het was zo gezellig bij Fizzle dat we na een fles wijn, sherry en het zelfgebrouwen bier van Fizzle's papa nog even een extra sixpack hebben gehaald. Vervolgens was iedereen te laat voor zijn bus of te lui om naar huis te gaan dus N00dles en Stefenootje hebben bij Fizzle gelogeerd. Ik woon op 10 minuten afstand maar ben ook maar blijven slapen
Oud 07-04-2010, 13:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
pics!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-04-2010, 13:03
Verwijderd
Oud 07-04-2010, 13:32
Verwijderd
Er zijn geen pics! Alleen heel foute pics van wij met z'n 4-en in Fizzles bed. Maar die mogen jullie niet zien, huhu.

Maar het was erg gezellig! En we hebben fijn piano gespeeld. En Fizzle kan echt supermooi zingen.

Ik ben nu wel heel erg brak. Ik was na heel wat wijntjes nog aardig nuchter, en toen dronk ik een zelfgebrouwen biertje van Fizzles vader, en toen was ik in ene katjelam!
Oud 07-04-2010, 13:35
Verwijderd
En de twee huisgenoten van Changshan waren ook erg gezellig, alleen jammer dat hij er zelf niet was!

Fuuuuuuu!!!!!

Fizzle is liev <3
Repelsteel is druk
en White Trash is ook heeeeel liev
Oud 07-04-2010, 13:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik had als nog best kunnen komen gezien mn fucking internet er zo goed als uit lag en ik dus met moeite mn werk moest doen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-04-2010, 13:39
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Buren van Changshan, bedoel je. Ik heb verdomme voor twee nachten geslapen of zelfs iets meer, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen...

Jammer dat ik er niet bij was, maar nu kan ik wel met iets minder schuldgevoel gaan leren voor morgen. Alhoewel ik net zoveel tijd kwijt ben als mét meet.

Oh, en ik verwacht dat die pics mij wel gePM't zullen worden dan.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 07-04-2010, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik verwacht dat die pics mij wel gePM't zullen worden dan.
Oud 07-04-2010, 13:41
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Gast, jij zou er niet eens bij zijn!


__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 07-04-2010, 13:43
Verwijderd
Michael is gewoon graag visueel ingesteld.
Oud 07-04-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Gast, jij zou er niet eens bij zijn!


Gast, jij was er toch ook niet.

Ads door Google
Oud 07-04-2010, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Michael is gewoon graag visueel ingesteld.
Oud 07-04-2010, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Er zijn geen pics! Alleen heel foute pics van wij met z'n 4-en in Fizzles bed. Maar die mogen jullie niet zien, huhu.

Maar het was erg gezellig! En we hebben fijn piano gespeeld. En Fizzle kan echt supermooi zingen.

Ik ben nu wel heel erg brak. Ik was na heel wat wijntjes nog aardig nuchter, en toen dronk ik een zelfgebrouwen biertje van Fizzles vader, en toen was ik in ene katjelam!
Klinkt goed.

En dat Fizzle mooi kan zingen beaam ik!
Oud 07-04-2010, 13:50
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Hehe, ze heeft hier bij de buren nog lang staan zingen eergister, jammer dat alleen de piano echt door de muren galmt.

Maar goed inderdaad, misschien neem ik nog zangles.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 07-04-2010, 15:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou het was zo gezellig bij Fizzle dat we na een fles wijn, sherry en het zelfgebrouwen bier van Fizzle's papa nog even een extra sixpack hebben gehaald. Vervolgens was iedereen te laat voor zijn bus of te lui om naar huis te gaan dus N00dles en Stefenootje hebben bij Fizzle gelogeerd. Ik woon op 10 minuten afstand maar ben ook maar blijven slapen
jaa ik vond het heel leuk dat jullie bleven slapen!
Citaat:
Hoe was het fizzle?!
Tof! Volgensmij viel het eten erg in de smaak! Het is nu wel een teringzooi beneden en ik heb de komende dagen nog anderhalf uur om het op te ruimen en dan komt papa thuis. Ik hoop dat ik dat red
Citaat:
Er zijn geen pics! Alleen heel foute pics van wij met z'n 4-en in Fizzles bed. Maar die mogen jullie niet zien, huhu.

Maar het was erg gezellig! En we hebben fijn piano gespeeld. En Fizzle kan echt supermooi zingen.

Ik ben nu wel heel erg brak. Ik was na heel wat wijntjes nog aardig nuchter, en toen dronk ik een zelfgebrouwen biertje van Fizzles vader, en toen was ik in ene katjelam!
hihi, katjelam <3

En de pics zijn niet echt voor publicatie nee,

Citaat:
En de twee huisgenoten van Changshan waren ook erg gezellig, alleen jammer dat hij er zelf niet was!

Fuuuuuuu!!!!!

Fizzle is liev <3
Repelsteel is druk
en White Trash is ook heeeeel liev
jaa lief he! Ik ben wel een beetje boos op Changshan Het is zijn eigen schuld dat hij niet goed geslapen had

Oh en jullie waren allemaal liev

Citaat:
ik had als nog best kunnen komen gezien mn fucking internet er zo goed als uit lag en ik dus met moeite mn werk moest doen
er is nog een rollade over

Citaat:
Buren van Changshan, bedoel je. Ik heb verdomme voor twee nachten geslapen of zelfs iets meer, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen...

Jammer dat ik er niet bij was, maar nu kan ik wel met iets minder schuldgevoel gaan leren voor morgen. Alhoewel ik net zoveel tijd kwijt ben als mét meet.

Oh, en ik verwacht dat die pics mij wel gePM't zullen worden dan.
jij was tegen het verstrekken van privé-informatie aan forumers van DK via pm

Citaat:
Hehe, ze heeft hier bij de buren nog lang staan zingen eergister, jammer dat alleen de piano echt door de muren galmt.

Maar goed inderdaad, misschien neem ik nog zangles.
Ik durf jou geen zangles te geven denk ik hoor
Oud 07-04-2010, 15:36
Verwijderd
Jammer dat ik nog steeds in een toetsweek zit, en dus niet kon blijven.
Oud 07-04-2010, 15:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
jaa lief he! Ik ben wel een beetje boos op Changshan Het is zijn eigen schuld dat hij niet goed geslapen had

Ik durf jou geen zangles te geven denk ik hoor
Ja sorry. Al weet ik niet of het had geholpen, eerder slapen. Eenmaal in bed werd ik misselijk van het wakker moeten worden en zo. En ik heb dus echt 16 uur geslapen of zo. Je was misschien bozer op me geworden door mijn rare gedrag als ik wél was gekomen; slaapgebrek, veel eten (dat moet, was vast heel lekker), drank...

Waarom niet? Zo goed ben ik niet, al was het nooit mijn zwakke punt op toneelaudities. Ik wil wel meer op pop-/rockzang concentreren, en wat beide betreft heb je een beetje een aparte smaak.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 07-04-2010, 15:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: Niet omdat ik denk dat je beter bent dan ik maar omdat ik je niet zo goed ken en je ouder bent enzo. Met flyaway was het veel makkelijker
Bovendien weet je heel goed dat ik klassiek geschoold ben. Dat kan ik je leren, pop/rock niet. Maar then again, klassieke mannenstemmen dat wil ik je wel leren
Advertentie
Oud 07-04-2010, 16:03
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Offtopic: Niet omdat ik denk dat je beter bent dan ik maar omdat ik je niet zo goed ken en je ouder bent enzo. Met flyaway was het veel makkelijker
Bovendien weet je heel goed dat ik klassiek geschoold ben. Dat kan ik je leren, pop/rock niet. Maar then again, klassieke mannenstemmen dat wil ik je wel leren
Offtopic: Dat zal dan gaan galmen; bij de musical overrulde ik ook iedereen toen ik eenmaal doorhad wat zo'n klassieke mannenstem moest doen. Klein jochie waar ik mee moest zingen, viel compleet weg; gelukkig had 'ie ook een eigen deel waar ik niet in meezong.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 07-04-2010, 16:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: ha, ik wil je nog weleens mij zien wegzingen
misschien durf ik wel
Oud 07-04-2010, 16:41
Verwijderd
Ohja en Fizzle heeft aan m'n tiet gezeten! En ik niet eens aan hares! Ik gilde best hard.
Oud 07-04-2010, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ohja en Fizzle heeft aan m'n tiet gezeten! En ik niet eens aan hares! Ik gilde best hard.
eeewl gatverrrr lesbiannssss eeeuuuwwwllll niet nohormaahaaaaal
Oud 07-04-2010, 16:45
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ohja en Fizzle heeft aan m'n tiet gezeten! En ik niet eens aan hares! Ik gilde best hard.
Alleen al daarvoor binnenkort weer een meet. Misschien ga ik mijn eigen huis nog ter beschikking stellen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 07-04-2010, 16:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Ja steef zei dat ze niet genoeg drank op had om aan mijn tet te zitten en ik zei dat ik daar geen drank voor nodig had en toen pakte ik haar tet
Oud 07-04-2010, 17:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Kinderen, ik zat vandaag in de tram, en de zon scheen en in alle parkjes in Utrecht zaten allemaal jongelui te genieten van het prettige lenteweer, en ik dacht bij mezelf: "Martin, het is tijd voor een traditionele goed-weer-DK-meet in het park".

Dus!

Goed-weer-DK-meet-in-het-park

Wanneer: Je ne sais pas, ergens op een vrijdag in april/mei?
Waar: In een park, ik stel voor in Utrecht
Wat: Gezellig zitten met rose en appelsap en andere vormen van drank & voedsel, en kletsen of twisteren of forumen op je mobieltje of tegen een balletje trappen of het langswandelend schoon van het andere, dan wel zelfde, geslacht te bewonderen
Wie: JIJ!
__________________
you're not my demographic
Oud 07-04-2010, 17:59
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Kinderen, ik zat vandaag in de tram, en de zon scheen en in alle parkjes in Utrecht zaten allemaal jongelui te genieten van het prettige lenteweer, en ik dacht bij mezelf: "Martin, het is tijd voor een traditionele goed-weer-DK-meet in het park".

Dus!

Goed-weer-DK-meet-in-het-park

Wanneer: Je ne sais pas, ergens op een vrijdag in april/mei?
Waar: In een park, ik stel voor in Utrecht
Wat: Gezellig zitten met rose en appelsap en andere vormen van drank & voedsel, en kletsen of twisteren of forumen op je mobieltje of tegen een balletje trappen of het langswandelend schoon van het andere, dan wel zelfde, geslacht te bewonderen
Wie: JIJ!
Komen


Misschien

JasperJD

Niet
__________________
Yoloswag 420
Oud 07-04-2010, 18:00
Verwijderd
Ik wil het liever een keer in de omgeving Den Haag.
Oud 07-04-2010, 18:04
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik wil het liever een keer in de omgeving Den Haag.
Ja ik ook in Nijmegen maar helaas is dit het meest centraal voor iedereen.
__________________
Yoloswag 420
Oud 07-04-2010, 18:05
Verwijderd
Als op een vrijdag, dan ben ik er sowieso niet bij.
Ads door Google
Oud 07-04-2010, 18:09
Verwijderd
ik wil ook heel graag een park meet!
Oud 07-04-2010, 18:09
Verwijderd
Ik stem ook voor den haag. En dan in de paleistuinen.
Oud 07-04-2010, 18:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Parkmeet <3 Edit: oeh, paleistuinen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2010, 18:14
Verwijderd
den haag!
Oud 07-04-2010, 18:14
Verwijderd
Ik wil heel graag een meet op een andere dag dan vrijdag
Oud 07-04-2010, 18:16
Verwijderd
donderdag
Oud 07-04-2010, 18:16
Verwijderd
ik lobby heel erg sterk voor de donderdag
Oud 07-04-2010, 18:23
Verwijderd
Mja, dat wordt hem ook niet zo voor mij, alleen overdag.
Maar goed, misschien moet je wat dat betreft dus niet ál te veel rekening met mij houden.

Ik stem in elk geval voor de zaterdag! En dan niet de 17e of de 24e
Oud 07-04-2010, 18:24
Verwijderd
uh ja uh uh uh uhhhh. Heeft eigenlijk de meerderheid van de mensen een week of weekend ov?
Oud 07-04-2010, 18:26
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
uh ja uh uh uh uhhhh. Heeft eigenlijk de meerderheid van de mensen een week of weekend ov?
Geen OV daarom is DH te duur.
__________________
Yoloswag 420
Oud 07-04-2010, 18:26
Verwijderd
Ik ben geen voorstander van zaterdag, want dan moet ik werken.
Oud 07-04-2010, 18:31
Verwijderd
Nou ja, donderdag kan ik dus wel overdag, maar dan kan ik niet mee eten bij de pizzeria en het daarna op een zuipen gaan zetten.
Oud 07-04-2010, 18:33
Verwijderd
Op zaterdag zou ik juist alleen het avondgedeelte bij kunnen wonen, met wat geluk.

Maar doordeweeks kan ik ook niet elke dag: bij de vrijdagen is het erg afhankelijk van de datum, donderdagmiddag kan ik wel, woensdagmiddag eveneens, dinsdag wordt niks en op maandag kan ik in principe de hele dag. Zondag is overigens ook geen punt.

Laatst gewijzigd op 07-04-2010 om 18:39.
Oud 07-04-2010, 18:37
Verwijderd
Maar het avondgedeelte is dan ook het leukste.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M
Ray
500 18-09-2006 16:24
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12.