Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2006, 09:32
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline

Ah, de DoPmeet van 2 april 2006. Ik herinner me het als was het de dag van gisteren. Voor ons begon het allemaal op station Schiphol, alwaar Marloes (elysea), tegen alle verwachtingen in, op tijd kwam, waardoor we te vroeg in Leiden kwamen. Nu had Hanneke (xinny) beloofd vanaf kwart over 2 voor de swirl’s op ons te staan wachten, maar hoewel wij omstreeks 2 uur 20 arriveerden, en 3 minuten later de al eerder genoemd swirl’s hadden bereikt, was daar niemand om ons te verwelkomen. We begonnen ons al af te vragen of we wel op de juiste datum waren gekomen, en of er misschien nog een andere swirl’s was, aangezien er ook meerdere liften waren, waar Han eerst wilde verzamelen, toen we een stem Yannicks naam hoorden roepen. Het was Josimar (mr soija) die zich verdekt had opgesteld tegen de dichte deur van de ijssalon. Ook hij had nog niets vernomen van onze gastvrouw. Echter, om 10 voor 3, slechts 3 kwartier te laat, kwam ons Hanneke aanlopen, met de fiets aan de ene hand, en vriendlief aan de andere. Na uitgebreid afscheid te hebben genomen (tja, hij was ook zo leuk he) voegde ze zich bij ons.

edit: hier stond een supervette foto van hanneke/xin. maar hij moest weg van haar. pm maar als je 'm wil

Na haar betoog over hoe gaaf haar vriendje wel niet was, kwamen Michel (Halogeen), Lieke (CSN), malou (porcelain), Tim (Diary of Dreams), en Saar (Thoughtful) aanlopen, en ook zij voegden zich bij de groep. Nu was het wachten op het laatste lid van ons illustere gezelschap, namelijk Jeroen (Not for Sale).
Om klokslag 3 uur (over stiptheid gesproken) kwam tenslotte ook hij tevoorschijn van het perron, en na elkaar nog eens de hand te hebben geschud, zetten wij ons in beweging richting de burcht van Han.

Wij baanden ons een weg door de opgehangen was en om zo de kamer van Han te bereiken, waar ze ons haar nieuwe gordijnen showde. Vervolgens leidde ze ons naar de fusie, wat in Leiden zoiets als woonkamer betekent, alwaar we, na de troep opzij te hebben geschoven, op de banken en stoelen plaats namen. De flessen wijn en tassen snoep en chips werden op tafel uitgestald, tussen de overvolle asbak, potten mayonaise en augurken, en andere, onbestemde dingen. Hanneke maakte een soort van koffie, wat geen onverdeeld succes was. Maar koffie is koffie, en het was best te drinken. Een uitgebreid voorstelrondje volgde, waarin enkele opmerkelijke feiten aan het licht kwamen.
We vernamen namelijk van Jeroen, dat de Albert Heijn in Amsterdam een vacature heeft. Ze zijn op zoek naar zakkenvullers. Lijkt me een puik bijbaantje. Zoals aangekondigd was Josimar enigszins terughoudend, “ik ben Josimar, ik ben 19, en ik ben stil”. Dat de hobby’s van DoP’ers niet veel verder reiken dan bankzitten en tv-kijken was natuurlijk algemeen bekend, maar dat Marloes en Jeroen praktisch buren zijn was wel een verrassing. Een lange uiteenzetting met veel gebaren en hogere wiskunde volgde, waarin ze elkaar duidelijk maakten wie waar woonde.


Omstreeks kwart voor 5 verliet Tim ons tijdelijk, omdat hij naar de plaatselijke kerk ging, waar Hanneke hem op de fiets naartoe bracht. De overige meeters bleven eenzaam achter in de fusie, en besloten dan maar een van de flessen rosé te ontkurken. Het spul smaakte naar limonade, en er werd gedronken alsof het dat ook was, en toen Han na zo’n 20 minuten terugkwam was de eerste fles rosé er al doorheen. Een volgende fles werd geopend, maar niet voor Han haar übervette decadente ergonomisch vormgegeven kurkentrekker tevoorschijn had getoverd.

Tussendoor liepen er een aantal van Hans huisgenoten langs, waarvan er één genaamd Hai wel hele gave olifantensloffen had.

Op een gegeven moment was het tijd voor Saar om naar huis te gaan, en voor Tim om te worden opgehaald. Helaas moest xin met het eten beginnen, en derhalve werd de rest, op Marloes na, die achterbleef om Hanneke met het eten te helpen, met een kaart en wat vage aanwijzingen op pad gestuurd.
Het station was vrij vlug gevonden, en na wat gedoei en gedag verdween Sarah naar het perron. Doelbewust als we waren bleven we niet langer dralen, en spoedden ons naar de kerk. Na een paar keer verkeerd te zijn gelopen kwamen we uiteindelijk slechts 10 minuten te laat in de buurt van de kerk, waar Tim al op ons stond te wachten. Wij keerden ons om, en namen de toeristische route terug, waar wij een oude burcht bezochten, en een lelijk soort van Griekse tempel replica waar een bmx’er zijn kunsten vertoonde.

Eenmaal terug in het studentenhuis stond de soep al klaar, en konden we meteen aanschuiven. Na de soep volgden de rijst <3 en de kip en de salade.

Michel demonstreerde zijn Chineesheid door met stokjes te eten, maar viel door de mand toen bleek dat de kip veel te pittig voor ‘m was.




Er werd gelachen en gedronken en mijn herinneringen vager. Na het eten was het al redelijk laat, en na het afwassen (waar malou bijzonder laks in was, er zat nog overal rijst aan) verdeelden we de overgebleven 2 flessen wijn en snoep, en maakten wij ons op voor de terugreis. Eerst namen wij afscheid van hen die via Utrecht reisden, zagen toen dat Josimar op onverklaarbare wijze was verdwenen, en begaven ons daarna naar het perron voor de trein naar Schiphol, die Jeroen en wij moesten halen. Het afscheid was moeilijk, maar de trein vertrok, dus we stapten in, en na nog wat gezwaai vertokken we richting Amsterdam.

Was getekend:
Marloes en Yannick



Vul maar aan wat mist.

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 16:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2006, 09:41
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
hmm ik ben bijna alles vergeten maar ik heb zero alcohol op
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 09:41
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Gaaf verslag. Jammer dat er zo weinig foto's zijn, zoals je ook al zei. Geen foto's van onze excursie door Leiden . Ik zal je wel aanvullen, maar eerst tentamen.

trouwens... gare foto's van han, jeroen en mij, en mij etend.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 09:57
Verwijderd
Ik heb de kip gemist

En de dopstelletjes, al ben ik geloof ik gewoon een beetje blind.

En het is een leuk verslag.

En ik wil die Homer-Scream-poster ook <3
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 10:33
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Die foto van Malou met de stokjes in haar oor is het leukst
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 11:14
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Ik heb ook een foto waar ze met stokjes in haar neus knijpt.

Als ik m'n tentamen heb geleerd zal ik nog wat uploaden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 12:39
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 03-04-2006 @ 11:33 :
Die foto van Malou met de stokjes in haar oor is het leukst
Aaaaaaah, hoe flauw flauw flauw. Dan vind ik die met de neus nog beter (edit: nee toch niet). Ik kan gewoon niet normaal op foto's staan. Ik ben niet normaal. Of, zoals Yannick zegt, ik kan gewoon niet normaal kijken.

Maaaaaaar leuk verslag. En Lieke is gelukkig veilig thuis, ondanks de enge freakman tegenover haar in de trein.

Oke jongens, wanneer is de volgende meeting?

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:02
Verwijderd
Had al gezegd dat ik stil ging zijn de hele tijd, en dat jullie er niet op moesten letten. En ik moest hollen voor de trein want die ging al binnen een minuut weg (net gehaald). Dus vandaar dat ik plots verdwenen was. Beetje raar mijn zwijgen ja. (Zeker geroddeld erover?) Maar vond het wel leuk hoor, al zei ik niks. Als ik mensen voor het eerst ontmoet ben ik altijd stil, en luister ik mee naar de interessante gesprekken. Maar bij tweede keer is het altijd al veel minder, de verlegenheid. Dan loop ik al mee te praten (raar ja). Maar ja, geen tweede keeer, zonder de eerste keer.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:04
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 03-04-2006 @ 13:39 :
Aaaaaaah, hoe flauw flauw flauw. Dan vind ik die met de neus nog beter (edit: nee toch niet). Ik kan gewoon niet normaal op foto's staan. Ik ben niet normaal. Of, zoals Yannick zegt, ik kan gewoon niet normaal kijken.

Maaaaaaar leuk verslag. En Lieke is gelukkig veilig thuis, ondanks de enge freakman tegenover haar in de trein.

Oke jongens, wanneer is de volgende meeting?
Volgende week bij mij? cool


En Josimar het geeft niks dat je stil was - volgende keer gewoon weer komen, eerste keer is altijd eng
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:10
Verwijderd
Citaat:
CSN schreef op 03-04-2006 @ 14:04 :
Volgende week bij mij? cool


En Josimar het geeft niks dat je stil was - volgende keer gewoon weer komen, eerste keer is altijd eng
Ja
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:16
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Ik heb trouwens nog wel wat toe te voegen. Er was op de meeting ook een zekere chinees die, hoewel hij mij er maar op allerlei wijzen van bleef beschuldigen dat ik een zuiplap zou zijn, wel heel erg de wijn verwarde met limonade. Na het eerste (achterovergeslagen), tweede, derde ..... x-aantalste glas liep hij tegen verscheidene deuren op en viel hij van een trap af. Maar hij leeft nog.

Verder is er nog te vertellen over een cadeautje omdat wij natuurlijk allemaal al voorzien hadden dat Hanneke binnenkort jarig zou zijn. Daar zij laatst gemeld had niet veel gedichtenbundels te lezen kochten Yannick en Marloes (samen, attentie Thoughtful) voor haar de geschiedenis van ons vaderland beschreven door Jean Pierre Rawie, en wel in dichtvorm. Achteraf gezien was het beter geweest haar een topografie van Nederland te schenken, dan hadden we ons daar tijdens de meeting eens in kunnen verdiepen ('Maar Leiden lag toch boven Amsterdam?' was slechts één van de uitspraken die onze onkundigheid op dit gebied aantoonde).

Na een tijd kwamen we erachter dat de meesten van ons zich eigenlijk niet op een meeting zouden moeten bevinden, maar thuis achter het bureau. Het voorstel ons te verspreiden over het studentenhuis om allemaal onze ten- en examens te leren werd echter afgewezen dus probeerden we ze maar hard te vergeten.

Tim, Lieke, Michel en ik hadden trouwens een leuke treinreis terug, maar op station Utrecht werd Lieke moederziel alleen achtergelaten. Er was de door (Michel en) mij bedachte Lieke-leef-je-nog-controle-lijn maar die belde maar twee keer omdat de telefoon van de burcht-trap in Leiden was gevallen waardoor het geluid het niet meer goed doet.

Oh, trouwens, mijn afwaskunst is prima, Yannick, jij zag gewoon overal rijstkorrels na al die wijn .

Maarrrr het was weer grappig hoe mensen wel of niet voldeden aan de schets die je vooraf in je hoofd had: Marloes was geen gangster en Not For Sale wel een toffe student .

edit:
Citaat:
Mr Soija schreef op 03-04-2006 @ 14:02 :
verhaal
Tof dat je er was hoor, ben wel blij dat je het toch leuk vond, want dat vroeg ik me nog af.

Laatst gewijzigd op 03-04-2006 om 13:21.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:20
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 03-04-2006 @ 14:16 :
Ik heb trouwens nog wel wat toe te voegen. Er was op de meeting ook een zekere chinees die, hoewel hij mij er maar op allerlei wijzen van bleef beschuldigen dat ik een zuiplap zou zijn, wel heel erg de wijn verwarde met limonade. Na het eerste (achterovergeslagen), tweede, derde ..... x-aantalste glas liep hij tegen verscheidene deuren op en viel hij van een trap af. Maar hij leeft nog.

Oh, trouwens, mijn afwaskunst is prima, Yannick, jij zag gewoon overal rijstkorrels na al die wijn .
sssst

Maar, ik zag die rijst niet, dat was Michel
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 13:22
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Sketch schreef op 03-04-2006 @ 14:20 :
sssst

Maar, ik zag die rijst niet, dat was Michel
Ja, maar... Michel is raar.

Nee, okee, ik waste niet goed af.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 14:23
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
^

Het was echt heel gaaf. Wel jammer dat iedereen al zo vroeg weg moest, al was het wel de langste meeting tot nu toe (?). Volgende keer zal ik proberen om mijn fototoestel niet te vergeten .

Stom genoeg ben ik ook vergeten om die verdraaide stikkers aan mijnheer Yannick en mijnvrouw Lieke te geven, al had ik ze wel mee genomen :/. Ik zal er wel een foto van maken .
Volgens mij heb ik echt alleen maar wijn op (drie glazen), maar vanochtend zat mijn hoofd niet meer op de goede plek .


Hoe zijn de tentamens/examens van iedereen gegaan?
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 14:24
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 03-04-2006 @ 15:23 :
Stom genoeg ben ik ook vergeten om die verdraaide stikkers aan mijnheer Yannick en mijnvrouw Lieke te geven, al had ik ze wel mee genomen :/. Ik zal er wel een foto van maken .
Volgens mij heb ik echt alleen maar wijn op (drie glazen), maar vanochtend zat mijn hoofd niet meer op de goede plek .
Ohja kut, die stickers. -_-'
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 15:00
Verwijderd
Moest Malou in haar eentje afwassen?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 15:02
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 03-04-2006 @ 16:00 :
Moest Malou in haar eentje afwassen?
Liek en ik moesten afdrogen
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 15:07
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Ik heb een pan gedragen, echt waar.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2006, 15:48
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik wil volgende keer ook mee .
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 15:52
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 03-04-2006 @ 16:48 :
Ik wil volgende keer ook mee .
Ja, je moet
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 16:40
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Hmja ik was de zeikerd van het niet goed afwassen
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 16:49
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Allereerst: ik heb maar één glas rode wijn op aight.
's avonds hebben Aziz en ik ons tegoed gedaan aan de andere overgebleven fles - waar wij echter, in tegenstelling tot jullie anti-drankorgels, niets van hebben gemerkt - maar dat doet er niet toe.

Ten tweede: ik moet ff koken, later meer!
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 16:54
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
xineof schreef op 03-04-2006 @ 17:49 :
's avonds hebben Aziz en ik ons tegoed gedaan aan de andere overgebleven fles - waar wij echter, in tegenstelling tot jullie anti-drankorgels, niets van hebben gemerkt
Ik dacht dat je van dat imago af wilde
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 17:20
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Het was wel grappig met de limonade-achtige wijn ja... Ik stelde net vast dat de rosé wel erg naar limonade smaakte, en meteen daarna, bijna als reactie, klokte Yannick in één teug zijn hele glaasje achterover.
Maar hoe hij van de trap af gleed, dat had ik niet willen missen
En Malou, als je nog dingen wilt weten over Ghana kun je contact met mij opnemen, want ik heb 3 vrienden die er zijn geweest plus een vriendin die er nu is, en daar kan ik je wel mee in contact brengen.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 17:22
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 03-04-2006 @ 16:52 :
Ja, je moet
Oke, dat zeg ik wel tegen mijn ouders.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2006, 17:52
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 03-04-2006 @ 18:20 :
Het was wel grappig met de limonade-achtige wijn ja... Ik stelde net vast dat de rosé wel erg naar limonade smaakte, en meteen daarna, bijna als reactie, klokte Yannick in één teug zijn hele glaasje achterover.
Maar hoe hij van de trap af gleed, dat had ik niet willen missen
En Malou, als je nog dingen wilt weten over Ghana kun je contact met mij opnemen, want ik heb 3 vrienden die er zijn geweest plus een vriendin die er nu is, en daar kan ik je wel mee in contact brengen.
Ja maar, dat moest, want, ik moest koffie drinken.


En dat met die trap, heb ik ook als ik volkomen nuchter ben.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:22
Mooneh
Avatar van Mooneh
Mooneh is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 03-04-2006 @ 16:48 :
Ik wil volgende keer ook mee .
__________________
Ik loop geen risico, ik ren het.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:26
Anoniem
ik quotte dus dat ik volgende keer ook mee wil

kinders het klinkt echt reuze leuk!

ik zat trouwens bij de foto's echt gebiologeerd naar Michels haar te staren. Mooi!!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 18:32
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Zepp schreef op 03-04-2006 @ 19:26 :
ik zat trouwens bij de foto's echt gebiologeerd naar Michels haar te staren. Mooi!!
Ja, Michel is een leukertje
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 19:13
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Zepp schreef op 03-04-2006 @ 19:26 :

ik zat trouwens bij de foto's echt gebiologeerd naar Michels haar te staren. Mooi!!
Het gaat er woensdag af. Klaarblijkelijk zie ik er zo vrouwelijk uit dat ik op vrijdag 's avonds de jongens van me moet afslaan.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Halogeen schreef op 03-04-2006 @ 20:13 :
Het gaat er woensdag af. Klaarblijkelijk zie ik er zo vrouwelijk uit dat ik op vrijdag 's avonds de jongens van me moet afslaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 20:00
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ziet er gezellig uit
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Halogeen schreef op 03-04-2006 @ 20:13 :
Het gaat er woensdag af. Klaarblijkelijk zie ik er zo vrouwelijk uit dat ik op vrijdag 's avonds de jongens van me moet afslaan.
Maar dat is wel zonde

En hoe viel Yannick dan van de trap af? Echt honderd treden naar beneden glijdend?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2006, 23:58
Sporadica
Sporadica is offline
..Ik vind 'het' DoP stelletje ontzettend schattig

(Na een persoonlijk en uiterst subjectief verslag aangehoord te hebben kan ik mij de hele meeting voorstellen. Wie was het nou die Boomerang kaartjes spaarde? Ik kreeg zaterdag (1april) er een aantal te pakken en ik had de neiging om ze mee te geven, maar dat kwam er niet van...)
__________________
jij <3
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Halogeen schreef op 03-04-2006 @ 20:13 :
Het gaat er woensdag af. Klaarblijkelijk zie ik er zo vrouwelijk uit dat ik op vrijdag 's avonds de jongens van me moet afslaan.

t Is dat ik er niet was, anders had je mij van je af moeten slaan ^^
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 11:00
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 04-04-2006 @ 00:20 :

En hoe viel Yannick dan van de trap af? Echt honderd treden naar beneden glijdend?
Nou, malou en ik renden een trap op van een gebouw langs de weg, en aan de andere kant weer naar beneden, maar mijn coördinatie dacht te ver vooruit, waardoor ik een tree miste, en half op de volgende stapte, waar ik af gleed en half de daaronder gelegen tree stapte, en zo miste ik ongeveer 4 treden, waarna de grond begon.

Maar ik zou het niet echt vallen noemen, ik stond nog en zo. Het was meer, eh, glijstuiteren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-04-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Sporadica schreef op 04-04-2006 @ 00:58 :
..Ik vind 'het' DoP stelletje ontzettend schattig

(Na een persoonlijk en uiterst subjectief verslag aangehoord te hebben kan ik mij de hele meeting voorstellen. Wie was het nou die Boomerang kaartjes spaarde? Ik kreeg zaterdag (1april) er een aantal te pakken en ik had de neiging om ze mee te geven, maar dat kwam er niet van...)
Oh, ja ik spaarde die,
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 14:49
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 03-04-2006 @ 20:13 :
Het gaat er woensdag af. Klaarblijkelijk zie ik er zo vrouwelijk uit dat ik op vrijdag 's avonds de jongens van me moet afslaan.
Oei, ik dacht ook.... :/

Ben jij dan niet...?

omg damn me!
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:37
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 03-04-2006 @ 20:13 :
Het gaat er woensdag af. Klaarblijkelijk zie ik er zo vrouwelijk uit dat ik op vrijdag 's avonds de jongens van me moet afslaan.
Oh nee, Michel, niet je haar
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:46
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
.

(Op welke foto staat Michel? Ik weet immers niet hoe hij eruit ziet, behlave vrouwelijk ).
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:49
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 04-04-2006 @ 16:46 :
.

(Op welke foto staat Michel? Ik weet immers niet hoe hij eruit ziet, behlave vrouwelijk ).
Michel is die met de rode trui met lettertjes erop en een bloesje eronder, met een blauwe mok in zijn hand op één foto en op een andere met stokjes. En hij heeft zwart haar.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 15:51
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Whaha .
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 16:03
Anoniem
Citaat:
Sporadica schreef op 04-04-2006 @ 00:58 :
..Ik vind 'het' DoP stelletje ontzettend schattig
dopstelletje? wie
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 17:25
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Citaat:
Zepp schreef op 04-04-2006 @ 17:03 :
dopstelletje? wie
Ga jij het topic eens goed doorlezen, dan kom je daar vanzelf wel achter.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 17:51
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Mutant schreef op 04-04-2006 @ 11:08 :

t Is dat ik er niet was, anders had je mij van je af moeten slaan ^^
ghehe.

Citaat:
xineof schreef op 04-04-2006 @ 15:49 :
Oei, ik dacht ook.... :/

Ben jij dan niet...?

omg damn me!
oh ja doe maar zo haha
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 04-04-2006, 18:22
Verwijderd
Oe... dat ziet er erg gezellig uit! Leuke verhalen om te lezen(+foto's natuurlijk) volgende keer ga ik ook proberen van de partij te zijn ( nu moet ik weer rennen want uitwisselingsstudente wacht op me )
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 01:51
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Om mijn schamele eerste reactie goed te maken, hier mijn verslag van de m33ting ;]. Ik vond julle meetingverslag heel grappig, dus die van mij zal wel niet zo'n succes worden. Maar toch, een lichte poging.



Meeting 2 april 2006.

13.00. Wekker. 'Aaahw' en 'Kreun'. Hanneke en vriendlief worden pijnlijk wakker. Grijpen elkaar vast, en gaan nog even slapen. 13.30. 'We moeten er echt uit, nee echt!' - Hanneke. Hanneke en vriendlief zijn nu wakker, en proberen een soort van uit bed te kruipen. Wat niet helemaal lukt. (...)

Om twee uur sta ik op, met lichte hoofdpijn. We zijn de avond hiervoor inderdaad lichtelijk uitgeweest, maar dat mag de pret geenszins drukken. Na koffie te hebben gedronken/gedoucht te hebben, kom ik erachter dat het toch wel tijd wordt om mij naar het station te begeven, alwaar ik om half 3 (of iets later) arriveer. Ik zie voor de Swirls reeds 3 dopleden staan, en kus vriendlief bescheiden gedag (ik had al zo'n vermoeden dat ik hem die avond weer zou zien ^-^). - hij zag er trouwens loveable uit met z'n zonnebril aight -. Helaas heeft Michel hem niet mogen treffen.

Enige tijd later had iedereen zich bij ons gevoegd - we waren nog bang dat Not for Sale niet zou komen, maar klokslag (!) drie uur kwam hij toch aanlopen -. We begaven ons naar mijn huis, alwaar ik ze eerst heel even een blik gunde van mijn kamer. Ik schrok trouwens nogal van de hoeveelheid mensen die zich hadden opeengestapeld in de gang, djeez ik kreeg spontaan last van mijn claustrofobie. Anyway, ze vonden mijn gordijnen mooi en we gingen naar de fusie. Dat is trouwens een heel normaal woord en heeft niets met Leidse synoniemen te maken beeh. Hehe.

We zetelden ons en ik geloof dat ik het was die een voorstelronde voorstelde. Volgens mij was ik uiteindelijk nog het meest aan de praat, maar dat was niet bewust, ik probeerde een soor van erm, gastvrouw te zijn . De middag verliep vrij snel - smerige koffie doet blijkbaar goed - en ik ging Tim even naar de kerk brengen. Wat er in die tijd is besproken weet ik niet precies hehe. Vervolgens was ik weer terug, en deed ik me weer tegoed aan de enorme berg koekjes en chips aight .

Toen de rest besloot Tim te verlossen van een enorme verdwaalhappening, gingen het vriendinnetje van Yannick, eeeerm Marloes en ik, koken. Het werd indonesische kip Ajam Pedis met salade (krulsla, ijsbergsla en gewone sla met tomaat, rozijnen, gebakken spekjes, italiaanse kruiden en croutons - voor het geval jullie willen weten wat jullie nu eigenlijk binnenkregen - , en pandanrijst). Mijn huisgenootje vond Marloes trouwens een schatje, dat moet ik er toch even bijzeggen ^-^.

Het eten beviel, geloof ik, al was het toch ernstig komisch dat Michel zich enigszins in een genânte positie bevond aangezien hij (hoewel hij toch met stokjes at) het eten te pittig vond. Daarna zijn de mensen zo lief geweest om af te wassen, en begaven wij zich met zn allen naar het station. Na iedereen heftig gedag te hebben gezwaaid (al was het nu per hand, sms of knuffel) namen we afscheid van een zeer gezellig meeting. 5 min. later trof ik mijn vriendlief, die toevallig net op het station aankwam, die spontaan bij me bleef slapen .

Al met al, het was een geweldige m33ting . Degene die niet geweest zijn, en dan met name Mutant en Amarantha (jammer dat jullie niet konden!), kom volgende keer vooral! En bedankt voor het leuke cadeautje, ik ga er nu in lezen.
__________________
eight days a week

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 05:23.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 07:43
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Aight!
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 08:09
Verwijderd
Citaat:
CSN schreef op 07-04-2006 @ 08:43 :
Aight!


Klinkt gezellig allemaal!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2006, 09:43
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
hahahah. oh han ik was gewoon de enige die hardop durfde te zeggen dat het eten heel heet was. Misschien heb ik ook wel een cursus hoe-verdraag-ik-chinees-eten-voor-bijna-chinezen nodig. Ik weet het niet, het was wel lekker.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.