Oud 09-02-2005, 08:46
potverdorie
Avatar van potverdorie
potverdorie is offline
ik heb precies dezelfde gehad, en had 26 goed van de 41, persoonlijk heb ik nog nooit zo slecht gescoord met engels, hij was dus echt NIET LEUK.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2005, 17:06
Kissie88
Avatar van Kissie88
Kissie88 is offline
Oooew.. ik heb vandaag gehoord hoeveel fouten als dat ik heb, maar tzijn er 7.. ben ik echt blij mee..
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 12:11
Belgarath
Avatar van Belgarath
Belgarath is offline
Had 35 goed, ben benieuwd wat voor cijfer eruit rolt. Mijn leraar zei dat pas na de vakantie (begint voor mijn volgende week) werd gekeken naar de normering. Maar als iemand die toets 22 februari nog moet maken, dan zal het ws. nog wel een week later zijn.
__________________
The brown rat looks questioningly at its corpse. Squeak? SQUEAK. The ghost of the rat nods sadly, and disappears down a nearby sewer.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 10:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Volgens mijn leraar werd de nomering deze week bekend gemaakt. Dus als iemand de nomering weet van de Havo toets.
(Wij hebben deze week vakantie)
__________________
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 15:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had 24 goed, dus ben wel tevreden Hoop dat het een voldoende word, maar mensen zeggen tegen mij van niet...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 15:51
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik heb 4 fout, waar ik erg tevreden mee ben
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 10:42
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-02-2005 @ 10:52 :
Volgens mijn leraar werd de nomering deze week bekend gemaakt. Dus als iemand de nomering weet van de Havo toets.
(Wij hebben deze week vakantie)
Voordat de scholen hem toegestuurd krijgen zal hij op internet komen te staan op www.citogroep.nl

En dan moet je op die site even kijken onder voortgezet onderwijs > schoolexamens > Kijk en Luistervaardigheid.

Maar op dit moment zijn de bestandjes voor de normen nog leeg. Als je ongeveer wil weten wat voor punt je hebt dan kun je even kijken bij de normering van vorig jaar.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 00:07
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ze staan er! Klik hier voor de sites waar je de normen kunt downen.
Ik heb een 7,4
Bij VWO heb je vanaf 26 punten een voldoende, bij HAVO vanaf 25.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 00:29
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
yups, ik heb een 8.9 voor Engels en een 8.0 voor Duits.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 00:44
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
mooi dat de normering er is, als die hoer nou ook vertelt hoeveel punten ik heb is het helemaal mooi
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik had een 5,2. Wel een strenge normering zeg!!

Ben benieuwd wat ik voor Duits en Frans heb

Edit: 5,5 voor Duits en 4,6 voor Frans.

Hmpf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 17:33
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 18-02-2005 @ 16:15 :
Ik had een 5,2. Wel een strenge normering zeg!!
Streng?! Als je zeventien fouten hebt heb je het echt ontzettend slecht gedaan en dan krijg je alsnog bijna een voldoende. Een fout een punt is streng, dit is soft.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 19:05
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Joepie een 8,8

@ vogelvrij:
Je hebt net meer dan de helft goed, dan is een 5,2 toch logisch
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Bernero schreef op 18-02-2005 @ 19:05 :
Joepie een 8,8

@ vogelvrij:
Je hebt net meer dan de helft goed, dan is een 5,2 toch logisch
Ja, als je het zo bekijkt wel, maar mijn leraar zei dat de normering een stuk strenger was dan normaal, vandaar

Ik ben toch ook niet ontevreden, met oefentoetsen had ik meestal driekwart fout of zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:34
FastJapie
FastJapie is offline
8.2 beetje tegenvaller. De leraren zeiden dat het minimaal 4 fout een punt zou worden: ik had 6 fout dat zou dus minstens een 8.5 worden.

Ik had een goed cijfer nodig want mijn lerares engels heeft me verneukt met de schrijfopdracht( toets) ik had een 4.5. terwijl ik engels elk jaar met een 8 afsluit. maarja nu het voor het echie is verneukt ze me.


Pardon my french.
__________________
Wat een gangster ben ik toch!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:11
Verwijderd
Yes 8,2
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 13:48
Rensketje
Rensketje is offline
Wehhh Bij ons zat er een megaruis in de band onder dat filmpje van Meritocracy. Dus je hoorde echt: Well, I think that (&(*^&^%&^%*&(*&( sjjjjjjssljgla je verstond er niet veel van
Echt balen!!

Maar ik had 8 fout in totaal dus dat is wel een voldoende gelukkig Hoe is het bij jullie geregeld zitten jullie allemaal in één zaal of in verschillende lokalen?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:17
FastJapie
FastJapie is offline
4 verschillende lokalen.
In 1 lokaal was een verkeerd opgaveboekje uitgedeeld. de kerel die dat boekje had kwam er bij vraag 10 achter, dus toen ontstond er rumoer. iedereen die in dat lokaal zat mocht de toets overmaken, maar ze mochten niet weten hoeveel fout ze hadden bij de toets. als ik in dat lokaal had gezeten had ik hem overgemaakt. ik moet 4 fouten of minder kunnen scoren. ik had 6 fout> 8.2
__________________
Wat een gangster ben ik toch!!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 18:31
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Citaat:
FastJapie schreef op 19-02-2005 @ 11:34 :
8.2 beetje tegenvaller. De leraren zeiden dat het minimaal 4 fout een punt zou worden: ik had 6 fout dat zou dus minstens een 8.5 worden.

Ik had een goed cijfer nodig want mijn lerares engels heeft me verneukt met de schrijfopdracht( toets) ik had een 4.5. terwijl ik engels elk jaar met een 8 afsluit. maarja nu het voor het echie is verneukt ze me.


Pardon my french.
Euhm het verneuken van een toets is toch je eigen verantwoordelijkheid
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 19:06
FastJapie
FastJapie is offline
Ja onder normale omstandigheden wel.
We moesten een brief schrijven voor Engels. Deze brieven kunnen niet objectief nagekeken worden, althans dat gebeurt bij ons op school niet. Gezien het feit dat zij de enige leerkracht is die een hekel aan mij heeft op school , liet ze haar macht even zien. Mijn brief was keurig in orde. 2 ( ik herhaal 2) spellingsfouten, maar toch was de inhoud( inleiding,middenstuk,slot) van zo'n laag niveau dat ik een 4.5 verdiende!
Natuurlijk denk je: die gast heeft gewoon z'n toets verneukt! Maar het is niet zo! Ik kreeg geen second opinion omdat ze dat niet nodig achtte! De coördinator kon niets uithalen, zei ze.
__________________
Wat een gangster ben ik toch!!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 16:33
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Citaat:
FastJapie schreef op 19-02-2005 @ 19:06 :
Ja onder normale omstandigheden wel.
We moesten een brief schrijven voor Engels. Deze brieven kunnen niet objectief nagekeken worden, althans dat gebeurt bij ons op school niet. Gezien het feit dat zij de enige leerkracht is die een hekel aan mij heeft op school , liet ze haar macht even zien. Mijn brief was keurig in orde. 2 ( ik herhaal 2) spellingsfouten, maar toch was de inhoud( inleiding,middenstuk,slot) van zo'n laag niveau dat ik een 4.5 verdiende!
Natuurlijk denk je: die gast heeft gewoon z'n toets verneukt! Maar het is niet zo! Ik kreeg geen second opinion omdat ze dat niet nodig achtte! De coördinator kon niets uithalen, zei ze.
Ok dat verandert de zaak. Ik vind dat idd erg onrechtvaardig.
__________________
Het leven is geen vakantie.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2005, 20:53
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Rensketje schreef op 19-02-2005 @ 13:48 :
Hoe is het bij jullie geregeld zitten jullie allemaal in één zaal of in verschillende lokalen?
Eén zaal (de aula).
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:51
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Rensketje schreef op 19-02-2005 @ 13:48 :
Wehhh Bij ons zat er een megaruis in de band onder dat filmpje van Meritocracy. Dus je hoorde echt: Well, I think that (&(*^&^%&^%*&(*&( sjjjjjjssljgla je verstond er niet veel van
Echt balen!!
wij hadden er ook een ruis in !!
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 16:17
Verwijderd
7,4 tevreden
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:51
Verwijderd
8,5
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 16:06
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Mijn docent zei trouwens wel dat de normering strenger was dan vorig jaar en het gemiddelde 0,3 punt lager lag. Een strengere normering kan er aan liggen dat CITO de toets makkelijker vond dan vorig jaar, maar dat verbaasde mijn docent, omdat hij 'm juist moeilijker vond.
Maar goed, dat even terzijde
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 08:35
swolha
swolha is offline
Stel dat je hem nog moet maken, omdat je ziek was ofzo. Krijg je dan dezelfde toets.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:46
Verwijderd
Ik had de kijk- en luistertoets (VWO) gemist en heb gewoon precies dezelfde op een later tijdstip gemaakt. Had overigens twee fout, dus een 9.4
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.