Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2010, 11:26
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
De meeste mensen zijn weer op vakantie geweest. Waar ben je geweest? Met wie ben je geweest? Bus, trein of vliegtuig? Wat heb je allemaal gedaan? Hoe was het hotel? Is het je tegen gevallen? Welke activiteiten heb je ondernomen? Is het aan te raden? Hoe was het land? Hoe was de cultuur?

Kortom, hoe was je vakantie? Foto's zijn uiteraard ook welkom.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Oud 31-08-2010, 15:14
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Waar ben je geweest?
In China, voor precies 'n week (tien dagen incl. de complete reis).

Met wie ben je geweest?
M'n ouders, broertje en vriend.

Bus, trein of vliegtuig?
De vliegtuig natuurlijk .

Wat heb je allemaal gedaan?
We hebben voornamelijk geshopt, maar ook mooie parkjes bezocht. Verder zijn we iedere avond uitgebreid uit eten geweest met m'n familie die daar woont .

Hoe was het hotel?
't Hotel was standaard, misschien wel iets onder de gemiddelde kwaliteit . 't Behang en de vloerbedekking waren duidelijk toe aan vernieuwing, maar de kamers werden wel dagelijks uitstekend onderhouden .

Is het je tegen gevallen?
Mwah, 'n beetje. Ik werd vaak chagrijnig van de hitte en dat was niet bepaald prettig voor m'n familie en m'n vriend . Ook was er in de stad zelf niet echt veel te zien en te doen voor toeristen.

Welke activiteiten heb je ondernomen?
We zijn 'n keertje gaan bergklimmen in 'n gebied vol met watervallen en daarna zijn we gaan zwemmen/ontspannen in 'n luxe spa (met 'n rode wijnbad, Ginsengbad, vissenbad, gemberbad, etc. etc.). Dat laatste vond 't leukst van de hele vakantie .

Is het aan te raden?
Nee, ik heb er geen spijt van, maar 't was ook weer niet 't geld waard.

Hoe was het land?
De parkjes waren supermooi en de stad was erg gezellig. De tegenstelling tussen 't mooie natuur en de drukke stad vond ik wel bijzonder, omdat 't allemaal zo dicht bij elkaar lag.

Hoe was de cultuur?
Daar kan ik niet zo positief over zijn.. Chinezen rochelen aan tafel, spugen op de grond (niet alleen op straat.. ) en verkopers kunnen je geen moment met rust laten.

Kortom, hoe was je vakantie?
't Was redelijk. De vakantie zelf was misschien iets minder, maar ik vond 't echt geweldig om 'n week lang bij m'n vriend te kunnen zijn!
__________________
En dat meen ik!
Oud 01-09-2010, 09:45
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Waar ben je geweest?

Turkije avsallar (bij alanya. Hotel Lonicera

Met wie ben je geweest?

Met vriendin en vrienden

Bus, trein of vliegtuig?

Vliegtuig

Wat heb je allemaal gedaan?

Luieren, zwemmen, uitgaan, winkelen. Alledaagse dingen.

Hoe was het hotel?

Prima, t was alleen meer op gezinnen gericht. Eten kon beter.

Is het je tegen gevallen?

Nee

Welke activiteiten heb je ondernomen?
Luieren, zwemmen, uitgaan, winkelen. Alledaagse dingen.

Is het aan te raden?
mwa niet voor de jeugd, leuk om er een keer geweest te zijn.

Hoe was het land?

prima, k was er voor de 2e keer.

Hoe was de cultuur?

nvt

Kortom, hoe was je vakantie? Foto's zijn uiteraard ook welkom.[/QUOTE]
__________________
niet alleen =)
Oud 01-09-2010, 10:34
brands
Avatar van brands
brands is offline
Waar ben je geweest?
In Noorwegen en Zweden (totaal 21 dagen)

Met wie ben je geweest?
M'n ouders, broer

Bus, trein of vliegtuig?
Met de auto natuurlijk

Wat heb je allemaal gedaan?
Luieren, puzzelen, wandelen, winkelen, omgeving bekijken

Hoe was het hotel?
Wij zaten in huisjes in plaats van een hotel . We zaten in 4 verschillende huisjes. Alle huisjes waren goed, alleen de ene is iets beter dan de andere, maar dat heb je toch .

Is het je tegen gevallen?
Nee, aangezien we er al eerder geweest waren . Wel in het land, maar nog niet in deze huisjes

Welke activiteiten heb je ondernomen?
Wandelen, luieren, omgeving bekijken etc.

Is het aan te raden?
Scandinavië vind ik zo ie zo altijd een aanrader voor een ander . Heerlijk genieten van de rust, en niet alles zo snel moeten doen als in NL

Hoe was het land?
Mooi, al eerder geweest. Alleen nadeel is dat de winkels niet op 1 km afstand zitten, reken soms maar 25 km

Hoe was de cultuur?
Niet veel van meegekregen verder

Kortom, hoe was je vakantie?
Heerlijk, alleen jammer van de regen die gevallen is, maar dat is helaas pindakaas!

Gegroet, Brands
__________________
Gr. Brands
Oud 02-09-2010, 11:35
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Waar ben je geweest?
1) 22 dagen Engeland, Wales en Schotland (rondreis)
2) 5 dagen Zwitserland en een beetje Italië en Oostenrijk (rondreis)
3) 10 dagen naar Aosta, Italië.

Met wie ben je geweest?
1) Mijn ouders en broertje.
2) Alleen.
3) Met vrienden.

Bus, trein of vliegtuig?
1) 2) 3) De auto Naar Engeland en terug wel een stukje boot natuurlijk. En in Italië heb ik een eigen uitstapje gemaakt met de trein.

Wat heb je allemaal gedaan?
1) Ik heb voornamelijk gereden in de UK (4300 km), maar tussendoor hebben vele kastelen bezocht. Verder een geheime bunker in Schotland, Edinburgh, Loch Ness, Stonehenge, een whiskeystokerij, Stratford-upon-Avon, witte kliffen van Dover, London en uiteraard Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
2) Bijna alleen maar gereden, in totaal 18 passen want daar kwam ik voor. Onder andere de Grimsel, oude Gotthard, San Bernardino, Stelvio en Timmelsjoch.
3) Kasteeltjes en plaatsjes in de omgeving bezocht, nog een passen rit gereden en gewandeld.

Hoe was het hotel?
Hotels doen we niet aan. Wij kamperen In de UK hebben we een keer of 15 de boel moeten opzetten en afbreken, in Zwitserland had ik alleen een koepeltentje en in Aosta hebben we onze enorme piramidetent opgezet. Meeste campings waren wel prima, sommige wat minder maar dat was dan toch maar voor één nacht.

Is het je tegen gevallen?
1) Mwah, al die oude meuk is wel leuk maar om nou elke dag een ander kasteel of zo te bezoeken wordt ook wel vervelend. En ik denk dat ik nu wel uitgekeken ben op vakanties met mijn ouders.
2) Helemaal niet. De ene pas is nog leuker dan de andere.
3) Over het algemeen niet, al had ik op een bepaald moment even genoeg van m'n gezelschap en ben ik een dagje iets anders gaan doen.

Is het aan te raden?
1) Als je van kastelen, mooie omgeving en zo nu en dan een regenbui houdt (zeker in Schotland) is het zeker aan te raden.
2) Als je van rijden en bergen houdt dan moet je in Zwitserland wezen. Waarschijnlijk ook als je van mooie wandelingen houdt, maar daar had ik geen tijd voor.
3) Aosta staat bekend als het zonnevallei, maar helaas hadden wij alleen regen. Wel een schitterende omgeving met genoeg te doen en waar het prima vertoeven kan zijn.

Hoe was de cultuur?
1) Vriendelijke lui met een luchtige insteek, prima volk die Britten.
2) Niet veel van meegekregen. Douanebeambte bij de Zwitserse grens was wel vriendelijk en behulpzaam.
3) Italianen zijn soms een beetje een stresserig volk, maar verder niet echt iets van meegekregen.

Kortom, hoe was je vakantie?
1) Best goed, los van een paar stormige nachten in het brakke tentje wat ik daar had moeten kopen.
2) Geweldig, ik heb me in tijden niet zo vermaakt eigenlijk Ik wilde eigenlijk gelijk weer.
3) Ook best goed, we hadden vooral een aantal wolken en een incidentje minder gekund.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 02-09-2010, 13:21
Verwijderd
Waar ben je geweest? haha gewoon nederland, en tussendoor 2 dagen krakow
Met wie ben je geweest? ntw
Bus, trein of vliegtuig?vliegtuig
Wat heb je allemaal gedaan?
aushwitz bezocht, gewinkeld
Hoe was het hotel?was n hostel studentenhuis is groter, maar voor 2 nachten en 30 euro was het wel goed
Is het je tegen gevallen?
nee
Welke activiteiten heb je ondernomen?
aushwitz bezocht, gewinkeld
Is het aan te raden?
jazeker
Hoe was het land?
niet veel van gezien
Hoe was de cultuur?
ook niet veel van gezien.

haha mn ouders waren op vakantie geweest, maar ik was niet mee, dus lekker veel gewinkeld enzo in die 2.5 week
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Een jurkloos saaitopic #1864
Verwijderd
501 21-08-2013 13:48
Liefde & Relatie Hoe pak je het weer op.. (wellicht herkent iemand situatie)
ludachris
4 03-10-2009 11:22
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 ‎
Verwijderd
492 06-11-2007 19:05
Lifestyle Wat heb je vandaag gedaan?
I <3 cock
499 31-07-2004 13:18
Verhalen & Gedichten Overleven
metallica
20 25-06-2004 21:26
De Kantine Mobiele telefoon (vraagje)
Verwijderd
16 18-08-2003 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.