Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2005, 18:48
Sjanna
Sjanna is offline
Ik heb een (vind ik) groot probleem!

Mijn borsten zijn heel klein.. mijn moeder heeft ook hele kleine dus ik ben bang dat ze niet meer echt veel groter groeien en daar zit ik erg mee! zo'n stomme paspop uit de winkel heeft zelfs grotere, dus al die kleren die leuk lijken te staan staan stom bij mij dan) .... heeft iemand tips waardoor je borsten groter kan laten lijken of wat er leuk uitziet als je heel kleine borsten hebt? ik heb ook een vragenlijstje:

1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)


als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..


als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)


xxx Sjanna
__________________
//*KisS*\\

Laatst gewijzigd op 23-07-2005 om 19:12.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 19:01
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

[ben een meisje

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

Mijn moeder heeft 80D ofzo, ik draag nu 75A, maar de laatste weken heb ik ineens een groeispurt ondergaan, dus tijd voor een B-cup Een paar tantes en een van mijn oma's hebben ook geen grote borsten, dus daar moet je ook wel naar kijken

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

Ik ben wel tevreden, ze zijn in verhouding met de rest van mijn lichaam. Grote borsten zouden raar staan op mijn kleine lijf, bovendien zijn grote borsten niet leuk voor je rug.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

nee, als ik er een probleem mee zou hebben zou ik liever naar een psycholoog stappen dan naar een plastisch chirurg.

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..

Ik kocht mijn eerste bh toen ik bijna 16(!) was (dat was 70A), die heb ik gedragen tot ik ruim 18 was, toen pas kon ik een 75A aan, ik ben nu bijna 21 en heb net een groeispurt gehad (dat kan komen doordat ik een andere pil ben gaan slikken). Dus pieker niet te veel, je hebt nog alle tijd

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

Ik vind dat je eerst maar eens lekker moet wachten tot je 21e (dan zijn je borsten in de regel wel zo ongeveer uitgegroeid). En kijk ook naar je lichaam, wat daarbij past
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 19:05
Sjanna
Sjanna is offline
en wanneer begonnen je borsten te groeien?
__________________
//*KisS*\\
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 19:21
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Ik ben 20 en heb (grote) cup C.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

Mijn moeder heeft een grote B/kleine C. Mijne zijn dus ietsies groter maar wel dicht in de buurt...

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

Nee ik ben zeer ontevreden met mijn borsten. Ik vind ze te groot en vind dat ze je meteen een stuk dikker doen lijken, je hele bovenlijf lijkt veel groffer.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

JA, ik ga ze misschien laten verkleinen naar een kleine cup B. Ik ben er nog niet helemaal uit, en velen zullen het overdreven/stom vinden maar ik heb zoiets van, als je jezelf er niet fijn bij voelt, dan moet je er wat aan doen. En niet direct om ieder klein dingetje zo'n ingreep natuurlijk, maar ik stoor me er iedere dag aan.

Wat ikzelf dus ook vindt van een vergroting, is dat als je jezelf daardoor beter zou voelen, en je er écht mee zit dat ze niet zo groot zijn, dat zou ik het ook doen en ik vind het helemaal niet raar. Ik vind dat het erg ligt aan de reden waarvoor je het doet, en buiten dat...is het altijd je eigen beslissing, wat anderen er ook van zeggen... Makkelijker gezegd dan gedacht natuurlijk

Een vriendin van mij heeft n maand geleden haar borsten laten vergroten, van een kleine cup A naar een grote cup B, staat echt heel mooi en het geeft haar zoooveel meer vertrouwen... Super toch

Veel succes met het maken van je beslissing...
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 19:23
*~*SaN*~*
Avatar van *~*SaN*~*
*~*SaN*~* is offline
Maar ik zou idd sowieso eerst wachten tot je 21e jah... Er kan ineens een hoop veranderen, zoals zus en zo als zei... En bh's kunnen een hoop zicht verbeteren... Veel succes meis.
__________________
***Geen Zorgen Over De Dag Van Morgen***
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 19:36
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Mijn moeder heeft B, en ik heb D en dat is ook pas op latere leeftijd gekomen (volgens mij had ik een kleine b toen ik 16 was). Ben wel tevreden en heb nooit serieus over een operatie gedacht.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 19:38
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? mijn moeder heeft een B cup, en ik ook (soms A), die van mij zijn dus iets kleiner, maar veel verschil is er niet.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja hoor, soms zou ik wel willen dat ze iets groter waren, maar ben er ook niet echt ontevreden over

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!) Wel over gedacht, maar niet serieus. Ik zou wel iets grotere borsten willen, maar dan nog minder dan een hele cupmaat, dus ik vind het het niet waard om ze voor zo'n klein verschil te laten vergroten.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 20:34
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
2. M'n mams heeft b 85, ik c75. Kheb een heel ander model borst, maar goed heb dan ook geen 3 kinderen gebaard en ben ook niet bijna 50.

3. Ja, vind m'n borsten echt mooi. Ze zijn stevig ze hangen niet, mooi rond van vorm, geen rare grote of kleine tepels of tepelhof. Ja ben er trots op. Nog belangrijker vind ik dat ze ook mooi bij m'n figuur passen. Kben niet extreem groot/fors/breed, en m'n borsten ook niet, tis een mooi geheel.

4. Nee khoef er niets aan te veranderen, zie hier boven. Een goede vriendin van me wil ze laten verkleinen vanwege nek/rugklachten, maar ze durft niet vanwege de risico's. Afgezien van dat heeft ze er alleen heel veel last van met hele dagen staan/lopen, en slechte bh's. Wanneer de klachten erger worden laat ze ze wel verkleinen.

Dat zij haar borsten evt wilt laten verkleinen kan ik wel begrijpen, zeker wanneer je er echt gezondheidsklachten op na houdt. Verder ben ik van mening dat wanneer je gewoon gezond bent, en geen klachten hebt je niet in gezond vlees moet gaan snijden.

5. Tja kzou 't niet weten eigenlijk, gok een jaar of 11/12 en doorgegroeid tot m'n 14e... denk ik.

Hoe oud ben je? Wat is je postuur? En hoe zijn de borsten aan je de kant van je vaders familie? Niet alleen de borsten van je moeder bepalen hoe de jouwe er uit gaan zien.. Ik zou er heel goed over na denken en niet zomaar in me laten snijden en allemaal troep in me lijf laten spuiten.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 20:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
1. (voor jongens)wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Het moet bij de rest van het lichaam passen. Dus geen cup E bij een iel lichaampje.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft E 80 en ik heb B 70.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ik ben er best tevrede mee. Het zijn gelukkig (nog) geen hangtieten en qua verhouding past het mooi bij de rest van mijn lichaam.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
nee
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 21:05
sjefke
sjefke is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Weet je. Als jij heel leuk bent voor die jongen enzo jullie kunnen goed praten ed. dan maken de borsten voor de meesten niet uit.

Mij maakt het opzich nooit uit. Als je maar lief bent

FF een reactie op de borstvergroting: Ik zie liever kleine borsten dan borsten die verminkt zijn ( zo zie ik die borstvergroting nou eenmaal ) maar als jij je daar beter bij voelt dan moet je doen wat je niet laten kan

Laatst gewijzigd op 23-07-2005 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 21:08
Vejji
Avatar van Vejji
Vejji is offline
een gozer die verliefd word op tieten is een domme lul,
uistraling is zoooooo veel mooier
__________________
Woei!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 21:31
Verwijderd
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder en ik hebben alletwee niet zulke grote borsten (lees: 75A en ik 70B), dus opzich komt dat wel overeen.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ik heb een kleine B, maar aangezien ik mager ben zou je het ook als A kunnen zien. Een paar jaar geleden zou ik gezegd hebben dat ik niet tevreden zou zijn met mijn borsten, maar nu wel. Ze zijn dan wel niet groot, maar dat ben ik zelf ook niet... dus de verhoudingen kloppen.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Nee, ben het ook nooit van plan.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 22:09
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
Fuckt mij niet, als het allemaal in verhouding is is het wel prima
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 22:10
Verwijderd
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
mag ik stiekem toch antwoorden? ik vind een gewone b/c cup meestal t mooist, ligt ook aan de rest van t figuur van t meisje.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
mijn moeder heeft sinds ze kinderen heeft gekregen, 75b. Hiervoor had ze 70a. Ik heb 70/75 a.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ja. Gewoon, omdat t nu eenmaal mijn borsten zijn, en ze doen niet vervelend tegen me.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Ja, toen ik 15/16 was, was ik er wel onzeker over en dacht ik 'misschien later als ik groot bent'... blabla. Ik vind t nu nergens voor nodig.

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)
Moet je zelf weten, maar ik vind t niet nodig
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 22:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Meisje..

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Uhh m'n moeder heeft 90B ik 75B al begint dat momenteel wat krap te worden, denk eigelijk dat het binnenkort wel 75C zal worden. Blijf in iedergeval geen B houden, denk ik..

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ik ben tevreden met m'n borsten: vind de vorm oke, tepels vind ik wel netjes zo, en ze bevallen prima Soms zou ik ze wel nog wat steviger willen hebben, maar dat ligt maar net aan m'n bui.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Momenteel zou ik daar nooit aan beginnen, ik ga niet laten snijden in iets dat ik allang en breed mooi vind. Mocht ik ze ooit echt buiten proporties vinden (over een jaar of 10) zou ik misschien wel een verkleining in overweging nemen..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 23:09
Verwijderd
Damn wees gewoon niet zo onzeker. Wat heb je in hemelsnaam aan deze informatie? Oke stel 43,7% van alle jongens geeft als antwoord een b cup. Leuk maar wat moet jij ermee?

Het gaat erom dat je (toekomstige) partner je leuk vindt om hoe je bent, en wees niet bang er zijn ook zat jongens die een a cup leuk vinden.
Dat weet ik het hoeveel % een andere cupmaat mooier zal vinden boeit toch niet?

En een borstvergroting moet je alleen doen voor jezelf en niet omdat jongens je dan misschien leuker vinden.

Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 23:15
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Tip: draag eventueel een shirtje met horizontale strepen, mocht je dat mooi vinden. Daardoor lijken je borsten wat groter. Je kunt natuurlijk ook een BH dragen met vulling.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft nu dubbel D. Toen ze zo oud was als ik had ze 75 B. Ik heb nu 75 C. Hopelijk groeien mijn borsten niet zo heel erg hard als die van mijn mama, een kleine D mag het nog wel worden, maar niet meer!

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? De maat vind ik goed, misschien 1 cupje erbij. De vorm mag van mij wat ronder (waar mijn vriend overgins anders over denkt)

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Nee, plastische chirurgie lijkt me niets. Ik zou het wel laten doen als ik echt last had van te zware borsten o.i.d.
Het lijkt me eerlijk gezegd doodeng, ik heb zo veel enge verhalen gehoord waarbij het helemaal misgelopen is

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)
Als dat inderdaad zo is vind ik dat (als je het doet) moet doen voor jezelf en je eigen zelfvertrouwen. Niet voor anderen en dat anderen je misschien mooier gaan vinden, je bent mooi zoals je bent, dat is ieder mens. Dus als je het ooit laat doen: doe het voor jezelf!!
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 23:34
Verwijderd
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Ik heb voor mijn gevoel kleine borsten, mijn moeder heeft door de jaren heen meer gekregen (door zwangerschap). Toen zij mijn leeftijd had, had ze net zoiets als ik nu geloof ik.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ja, met een goede bh lijkt het nog heel wat. Daarbij heb ik geen last me sporten en vind ik het ook nog bij mn lichaam passen.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

Nee
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 23:39
JessieL
JessieL is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Nou ben ik zelf een meisje, maar kan je wel het volgende vertellen, naar aanleiding van ervaring met vriendjes. Wat iemand al zei, als een gozer op je valt om je borsten is hij een lul. Hij viel immers niet op JOU maar op jouw borsten, zo denk ik dan maar. Als een jongen jou echt leuk vindt zal hij je mooi vinden hoe groot of klein je borsten ook mogen zijn. jou kleine(re) borsten zorgen ervoor dat jij JIJ wordt, als je snapt wat ik bedoel. Als hij om je geeft zal hij ze sowieso mooi vinden. En trouwens een ding, die grote tieten zijn leuk voor pamela anderson, maar zijn eigen vriendin moet lekker normaal doen (heb ik ooit ergens gelezen geloof ik)

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
mijn moeder heeft ongeveer zelfde cupmaat. (80 B). De mijne zijn net ietsjes groter

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
soms wel. soms niet. In mijn familie zijn A-cupjes normaal dus ja dan ben ik blij. Ze hebben een mooie vorm en alles (al zeg ik het zelf). Dus zo zie je size isn't everything

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
ben je gek? ik ben wie ik ben en klaar. weet je, een advies. kijk in de spiegel, kijk naar je borsten. zijn ze echt zoo klein dat je het zou overwegen om het te vergroten? Zou je écht gelukkiger ervan worden. Zo ja, ga met een arts praten maar wacht tot ze volgroeid zijn, is altijd beter.
En een ding he. kijk in de spiegel en zeg "dit ben ik (met kleine borsten en al), als het je bevalt, perfect, zo niet, tsja je weet niet wat je mist'

Ik hoop dat je over je onzekerheid heen komt
groetjes Chachacha


ps: een goede wonderbra doet wonderen, immers de naam zegt het al
Met citaat reageren
Oud 23-07-2005, 23:57
Vaj
Vaj is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Toen mijn moeder mijn leeftijd had, had ze 75A, ik heb 70B, dus dit is zo goed als hetzelfde. Nu heeft ze geloof ik 80C, maar ze is ook in gewicht toegenomen door de jaren heen. In verhouding heeft ze altijd kleine borsten gehad, net als ik.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ik ben er niet super blij mee, maar wel tevreden. Ik vind ze wat klein en soms baal ik ervan, maar ik heb het liever zo dan buitenproportioneel grote borsten. Ik zou graag 75B willen, maar zeker ook niet groter want ik denk dat het dan in de weg gaat zitten en ik ben vrij slank dus dat zou ik niet mooi vinden staan.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Nee, nooit overwogen. De gedachte is wel eens in me opgekomen, maar ik heb het nooit serieus overwogen. Ik ben niet erg ontevreden over mijn borsten, en ook al zou ik dat wel zijn dan zou ik het waarschijnlijk nog niet doen. Het lijkt mij erg ongezond om je borsten te laten vergroten en bovendien ben ik bang voor operaties, snijden in m'n lichaam en littekens, de pijn erna etc. Zo'n operatie lijkt me echt een drama en volgens mij is het resultaat lang niet altijd natuurlijk ogend.

Ik wil er aan toevoegen dat je goede bh's moet kopen, het model kan veel uitmaken voor hoe je borsten uitkomen. Met of zonder vulling, dat ligt er aan wat jij het prettigst vindt. Zelf hou ik niet van vulling want dat vind ik niet prettig aanvoelen. Als je kleine borsten hebt, heb je snel dat het lijkt alsof je niets hebt bij een slechte bh of een shirt met een onflatteus model. Verder kun je de aandacht ook verschuiven naar je benen/kont/wat je dan ook mooi aan je figuur vindt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 07:34
Verwijderd
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

Mijn moeder en ik hebben allebei een borstverkleining laten doen. Ze had E, maar ik had veel groter. Maar haar probleem was ook dat ze een lage inplant had en dat ze heel erg hingen van de borstvoeding etc. Dat is nu allemaal hoger gezet en verstevigd.
Ik had dus veel groter en na de verkleining zijn ze nog wel gegroeid (ik was immers nog maar 15, bijna 16), maar nu past het bij mn lichaam.


3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

Zie hierboven ook, maar soms wil ik wel gewoon mooie borsten. Een mooi C-cupje met een mooi figuurtje. Ach.. Dromen mag best


4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

Zie boven. Er zwerft ook een meisje op het forum rond die een borstvergroting had gedaan trouwens. Misschien kun je haar topic eens zoeken met de zoekfunctie.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 09:45
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
2. Mijn moeder en ik hebben allebei cup C, alleen hangen de hare. (Laten we niet hopen dat dat ook mijn lot is )

3. Jep, zeker. Passen goed bij de rest van mijn lichaam, de verhouding is goed.

4. Nee.
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 10:26
Mrs Mojo Risin
Avatar van Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

waarom mogen meisjes dit niet beantwoorden?
cup c, kleine tepels

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

nou dat weet ik niet echt want ik zie haar borsten nooit he maar euh zij heeft b en ik hang tussen b en c in.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

neuh. te grote tepels. hangen te veel.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

als ik er in de toekomst geld voor heb zou een tepelverkleining en borstlift niet erg zijn nee
__________________
All great things must first wear terrifying and monsterous masks, in order to inscribe themselves in the hearts of humanity.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:15
keukentrappetje
Avatar van keukentrappetje
keukentrappetje is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

... ben meisje

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

Mijn moeder heeft 80B, ik 85C

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

Ik wil ze eigenlijk iets kleiner.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

Ik heb er weleens aan gedacht (verkleinen). Ik ben nu 16, als ze nog groeien, ga ik misschien in de toekomst er serieus over nadenken het te doen.
__________________
Decide that you want it more than you are afraid of it..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:18
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

Mijn moeder heeft grotere borsten dan ik.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

Ik ben tevreden met mijn borsten, omdat ze bij me passen in verhouding met mijn lichaam. Ze zijn niet te groot, zodat ik er geen last van heb tijdens het sporten en niet te klein zodat je toch ziet dat ik borsten heb en dat staat wel mooi als je een strak truitje draagt.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

Ik heb geen problemen met mijn borsten, dus heb er vanzelfsprekend niet aangedacht om ze ooit operatief te laten veranderen. Nergens voor nodig!

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

Je kunt toch ook gewoon vulling in je bh stoppen enzo? Ik weet zeker dat als je een vriend krijgt hij je accepteerd zoals je bent! Niemand is helemaal 100% tevreden met zichzelf, probeer je niet zo te focussen op je borsten. Jij hebt kleine borsten, een ander vindt zichzelf te dik... weer een ander heeft x-benen... weer een ander heeft een te grote neus... dat zul je áltijd houden. Denk na meissie... Bovendien kan het eindresultaat tegenvallen of treden er complicaties op.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:22
Vitamintje
Vitamintje is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder en mijn zus hebben allebei een kleine A-cup, ik had op mijn 16e een grote A-cup. Nu ben ik 18 en heb ik AA/kleine A, dit komt doordat ik anorexia heb gehad en nu nog steeds dunner ben dan op mijn 16e

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ik ben er aan de ene kant niet helemaal tevreden mee omdat ze op mijn 16e mooier waren maar aan de andere kant wil ik het figuur dat ik op mijn 16e had niet terug dan heb ik liever dit figuur met de kleinere borsten.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Op mijn 14-15e dacht ik er wel over na om ze te vergroten omdat ik ze toen te klein vond. Inmiddels heb ik geen problemen meer met mijn borsten.

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)
Ik vind dat je er iig eerst goed over na moet denken en rekening moet houden met de gevolgen zoals verhoogde kans op borstkanker en dat je later geen borstvoeding kunt geven. En ook bedenken dat je van een nieuw paar borsten geen ander of gelukkiger persoon wordt. En laat je goed informeren en neem daarna pas een beslissing.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 11:37
Verwijderd
1.
Ben n meisje

2.
K heb wel t zelfde als mn moeder. Zij heeft 80D en ik het 75C, dus dat zit wel goed

3.
Ja, alleen als k geen BH aan heb, hangen ze nogal... Mja, k heb alleen als k slaap een BH aan, dus das ook nog nie zoon ramp

4.
Neej, en t hoeft oko niet. Ik denk dat je originele cupmaat t beste bij je past. Mijn borsten passen iig t beste bij mij en mijn figuur. Sowieso moet je met opletten dat je n goede operatie hebt, en dat ze wel natuurlijk zijn. Tis lelijk als je n borstvergroting hebt gehad, en ze staan omhoog als je ligt. Een borst operatie moet je alleen doen om medische redenen, maar dat is mijn mening


als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..
Verder nix spannends te melden

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)
Wacht eerst nog n paar jaar af, en bekijk dan nog s kritisch naar je borsten. Laat je ze dan vergroten omdat je zelf vind dat het niet mooi is, of omdat je denk dat anderen denken dat het niet mooi s. Wacht iig nog n paar jaar af. Komt allemaal goed
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 12:18
Freestyler*
Freestyler* is offline
Ik heb een (vind ik) groot probleem!
Mijn borsten zijn heel klein.. mijn moeder heeft ook hele kleine dus ik ben bang dat ze niet meer echt veel groter groeien en daar zit ik erg mee! zo'n stomme paspop uit de winkel heeft zelfs grotere, dus al die kleren die leuk lijken te staan staan stom bij mij dan) .... heeft iemand tips waardoor je borsten groter kan laten lijken of wat er leuk uitziet als je heel kleine borsten hebt? ik heb ook een vragenlijstje:


Draag een voorgevormde bh. Helemaal geen bh dragen kan ook wel leuk zijn.

1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat) mijn vriend: kleine, niet groter dan b.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
moeder: D
ik: A

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Nee, te klein

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

nee, niet echt. Ik zou me er waarschijnlijk wel veel zekerder door voelen. Maar ik vind het nep als dat gebaseerd is op een paar silicone zakjes. Als die ene cup zo belangrijk is voor een jongen, hoef ik die jongen toch niet.

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?) Moet je zelf weten, maar ik vind het wel nep.
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 12:35
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Eeh ik heb 1 cup groter maar iig nog groter dan mn moeder toen ze dezelfde leeftijd had want toen had ze nog geen kinderen.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
ik heb cup C maar eigenlijk vind ik borsten hele irritante dingen. ik heb ze liever niet dan wel eigenlijk. maar mn vriend is er erg blij mee dus vind ik het ook wel goed zo

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
nee nog nooit.


Ik denk niet dat je veel meer kan doen dan een pushup bh dragen. Er zijn wel oefeningen die je borsten gespierder maken. Ze worden daar niet groter van maar wel steviger
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 12:49
Verwijderd
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
Ik ben een meisje, maar kan best zeggen wat ik mooie borsten vind; meestal vind ik een B-cup het mooist, gewoon netjes. Maar het ligt ook heel erg aan het figuur van het meisje. Wanneer je klein en slank bent, vind ik een A bv. sneller mooier dan een B. Wanneer je gezet bent, is een C bv. weer mooier, dat past beter. 't Moet gewoon bij je passen.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft nu een cup-D, geloof ik. Maar dat is natuurlijk na twee kinderen. Ik heb cup-B.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ik ben er tevreden mee. Ik vind mijn borsten bij mijn lichaam passen. Mocht ik ze iets grote willen, dan doe ik zo'n gevulde bh aan en voila. Ik heb echt nooit problemen gehad met mijn borsten, ik heb ze altijd goed gevonden

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Nee, nooit overwogen. Kleinere borsten zouden mij niet staan, grotere borsten ook niet (iig niet permanent, ze zelf vergroten met een gevulde bh vind ik meer dan genoeg).

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..


als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

Ik zou het dus nooit doen. Ik kan me voorstellen dat wanneer je klein en slank bent en met enorme borsten rondloopt, het gewoon niet prettig is lichamelijk gezien (je krijgt bv. last van je rug). In dat geval zou ik ze verkleinen. Maar borsten vergroten begrijp ik zelf niet echt...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 12:51
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Borsten moeten gewoon staan bij het meisje dat ze heeft. Hele slanke meisjes moeten geen grote borsten hebben, de wat forsere meisjes misstaat kleine borsten dan weer.
Over t algemeen is een grote B/kleine C erg mooi imo .

Hoe zijn je afmetingen verder als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen? Hoe lang ben je? Wat voor postuur heb je? (Wat weeg je?)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 13:01
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
Sjanna schreef op 24-07-2005 @ 02:48 :


1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)
ik ben een meisje

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
ehm, mijn moeder had E of iets groter, is onder het mes geweest, heeft nu C
Ik heb zelf 75D/E (meestal E)
verder is de vorm ed niet te vergelijken ivm ok+2kinderen+leeftijd

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
mwah.. liever iets kleiner, zou graag 75C hebben

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
ik overweeg het nu nog niet (verkleining) maar ik houd het wel in mijn achterhoofd gezien de rugklachten die in nu al heb.

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..
mjaah mijn ma en zus hadden allebei grote borsten terwijl ik op mijn 16de nog 75B had.. er KAN dus best nog wat gebeuren

__________________
FrantiCticktickticktickticktock...

Laatst gewijzigd op 24-07-2005 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 13:15
Verwijderd
Mahoro: 'I think small shapely ones are more pleasing to the eye'
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 14:26
Gambokkur
Gambokkur is offline
Dames : probeer de heren niet te veel te bedotten met push-up bh's of opvullertjes.

Als ze dan ontdekken hoe groot ze werkelijk zijn, kunnen ze wel eens teleurgesteld worden

ik vind B of kleine C ideaal.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 14:47
Verwijderd
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere? Mijn moeder heeft B, maar dat komt door een borstverkleining, daarvoor had ze D/EE net zoiets als ik dus.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? Ja, ze hangen niet, ze zijn vol en vullen shirtjes goed op. Er zijn ook wel nadelen natuurlijk, het vinden van bh's, starende mannen (wat stiekem ook best leuk is) en het past niet zo heel goed bij mijn bouw. Toch ben ik er blij mee.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? Misschien laat ik ze in de toekomst verkleinen, als ik er last van heb of als ze lelijk worden en gaan hangen ofzo. Maar dan nog zou ik niet minder willen hebben dan een volle C.

Je moet je niet zo druk maken om je borsten, als je echt een goede jongen vindt, maakt hij zich niet druk om je borsten maar om jou. Laten vergroten kun je altijd doen natuurlijk Zeker als je je heel erg onzeker voelt.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 16:15
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 24-07-2005 @ 15:26 :
Dames : probeer de heren niet te veel te bedotten met push-up bh's of opvullertjes.

Als ze dan ontdekken hoe groot ze werkelijk zijn, kunnen ze wel eens teleurgesteld worden

ik vind B of kleine C ideaal.

zooo'n verschil geeft dat nou niet hoor

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft bijna dezelfde bouw als ik, erg dun met veel spieren, en kleine borsten. Alleen ben ik iets ronder overal, dus ietsje grotre borsten (al heeft zij cup 70B en ik 75A ?? )

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Niet zo heel lang geleden had ik er een heel complex over, ik werd er ook over door een rotzak gepest. maar nu denk ik er zelfs niet meer over na, ben helemaal tevreden

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

Vroeger wel he, nu niet meer, nooit van m'n leven.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 16:31
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je jong bent zijn ze nog in de groei, pas als je een kind hebt gehad en borstvoeding hebt gegeven, zijn ze volgroeid, al gaan ze daar wel door hangen.

Ik heb wat mijn moeder altijd heeft gehad, maar dan dus zonder dat kind en die borstvoeding. Allebei een 75 A.

Als puber wilde ik zo graag meer borsten, ze begonnen te groeien toen ik 11 was en het stopte met 15, toen ik net dacht dat het eindelijk ergens op begon te lijken.

Goddank valt mijn vriend op kleine borstjes, en al deed hij dat niet, dan is hij erop gaan vallen, want hij had weinig keus. Als je een vriendin wilt met een platte buik en een klein kontje, moet je niet gaan zeuren om volle borsten. Bovendien is de vorm mooi en hangen ze niet. En het past bij mijn bouw, ik ben toch zeker geen Barbiepop!

Borstvergroting heb ik als onzekere puber wel overwogen, maar de nadelen zijn groter dan de voordelen. Wat heb je aan grotere borsten als ze onnatuurlijk van vorm zijn, misschien pijn doen of juist alle gevoeligheid kwijtraken?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 16:34
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

mijn moeder heeft 80 D en ik had 85 G

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

ik was ontevreden, maar nu niet meer.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
ja ik heb het overwogen en besloten, ben van 85 G naar 85 C gegaan en er super blij mee.


als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

als je je niet fijn voelt met het lichaam wat je hebt en je zeker weet dat je dat wilt, moet je het doen, maar niet te groot, gewoon wat bij je lichaam past.
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 16:48
Kevin D.
Avatar van Kevin D.
Kevin D. is offline
ik hou van kleine fijne lieve borstjes

dus niet met die huge tepels en hang dingen

dat vind ik persoonlijk het mooist
__________________
Ik post alleen onzin en parodie. Karikaturen, sarcasme, cynisme, simplistisch!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 17:03
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ach je bent pas 16, dus ze kunnen echt nog wel groeien. Ik zou sowieso wachten tot je 21 bent en er dan verder over na gaan denken.
Voorgevormde BH's, push up BH's e.d. kunnen al een hoop doen.
En zoals je (gelukkig ) ook in dit topic kunt lezen valt echt niet iedereen op grote borsten. En als wordt een B/C door de meeste mensen als ideaal gezien, dat betekent niet dat je meteen niet meer aantrekkelijk bent met een A of D. Moet idd bij je figuur passen, dat is sowieso het mooist, en och als ze wat kleiner of groter uitgevallen zijn is dat toch geen wereldramp? Je bent zoveel meer dan borsten alleen
Borsten worden soms behoorlijk overschat vind ik en t geeft sommige meisjes het idee dat ze meteen 'lelijk' zijn met kleiner of groter dan 'gemiddeld'.


2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
- Mijn moeder heeft hele grote, vroeger niet trouwens, maar nu een E cup denk ik. Ik heb zelf A/B ongeveer, geloof dat mn moeder dat vroeger ook ongeveer had (iig toen ze mijn leeftijd had). Ze gaan met de jaren toch altijd veranderen, door gewichtstoename, zwangerschap, ouderdom etc.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
- Ja hoor, ik had (als ik mocht kiezen) liever een B/C gehad, maar ik voel me er niet ongelukkig door ofzo, deze zijn ook prima. Je kunt nou eenmaal niet elk lichaamsdeel uitkiezen, dus ik ben er gewoon tevreden mee.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
- Nee, nooit serieus. Tuurlijk denk ik er wel eens over na als ik er bijv. wat over lees (zoals nu), maar het is mij het geld, risico, pijn, littekens etc. niet waard.
Ben sowieso niet zo voor het veranderen van lichaamsdelen waar niets mee aan de hand is.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
FF een reactie op de borstvergroting: Ik zie liever kleine borsten dan borsten die verminkt zijn ( zo zie ik die borstvergroting nou eenmaal ) maar als jij je daar beter bij voelt dan moet je doen wat je niet laten kan [/B]
En als je je nou eens een meisje voorstelt met onderontwikkelde borst(en), of anderszins "niet-kloppende" borsten. Dan is een operatie niets anders dan het corrigeren van een fout. Als je in dat geval niet zou opereren, dan pas zou het meisje verminkt zijn (in het ergste geval nog geestelijk ook maar volgens mij is dat heel zeldzaam). Nouja, de boodschap er achter is dat je niet zo'n negatieve kijk op de dingen hoeft te hebben. En dat ieder verhaal meerdere kanten heeft, die je ook best eens mag bekijken.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 18:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ingeval van echte achtergebleven borstontwikkeling is en operatie zodat ze tenminste normaal zijn niet op voorhand af te wijzen. Maar dan heb ik het over hele rare tietjes, die echt niet kloppen, niet over een paar jonge meisjesborsten die gewoon niet groot zijn en waar een onzekere puber mee zit die niet aan het modebeeld voldoet.

Wat veel mensen voor zich zien als ze het woord borstvergroting horen, is Pamela Anderson met haar voetballen. Er was niets mis met pamela's borsten, en ze heeft ze gruwelijk laten oppompen, waar ze zelf ook weer spijt van kreeg. Dat is pas verminking!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 19:14
Morri
Morri is offline
1.Borsten zijn mooi als ze bij een meisje passen, maar nog mooier als je kunt zien dat het meisje er zelf blij mee is. Die uitstraling maakt het gewoon nog veel mooier.

2. Mijn moeder heeft een grote D-cup geloof ik, ik heb nu zelf 75B, maar ben pas 14, als ik zo in de rest van de familie kijk zal ik wel grote borsten krijgen.

3. Ik ben wel tevreden, ben alleen bang dat ze later wel eens té groot zouden kunnen gaan worden omdat ik toch al veel rugklachten heb.

4. (zie 3) Als mijn borsten teveel zouden gaan groeien en ik nog meer rugklachten zou krijgen laat ik ze wel verkleinen, maar alleen als het echt nodig is.


Meisje, ik zou je niet te druk maken om je borsten. Iemand valt voor je innerlijk of hij valt niet voor JOU. Als iemand alleen maar valt op je borsten is het een enorme sukkel, en jij verdient veel beter. Als je er écht écht écht last van krijgt, zou ik eerst naar een psycholoog o.i.d. gaan, en als je dan nog beter denkt te worden van een borstvergroting, dan moet je dat maar doen. Maar voor die tijd zul je wel inzien dat jij mooi bent zoals je bent.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 19:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

Ik ben dan wel een meisje, maar ik vind dat ik best iets van borsten kan vinden. En als jij een slank figuur hebt dan ziet cup D er niet uit, en als je wat voller bent loop je voor gek met een A cup. Key words: in verhouding. Het moet gewoon bij je figuur passen en dan is het goed.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

Hele andere, maar mijn moeder heeft dan ook een totaal ander figuur.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

Ik ben er wel tevreden mee, ze zijn mooi in verhouding. Alleen is het wel eens lastig met sporten en vind ik dat ze erg hangen zonder beha, maar mijn bedgenoten hebben er nooit over geklaagd dus tja. Verder hou ik wel van decolleté dus dat is mooi.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

Ik heb wel eens een borstverkleining overwogen, maar nooit echt serieus.


Maar als jouw figuur ook slank is dan is cup A gewoon perfect. En als jongens erover zeuren zijn ze je niet waard.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 19:51
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Mijn moeder heeft A/B (ik weet het niet precies maar dit gok ik)
Ik heb C.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Ik ben er heel tevreden mee. Ik vind de vorm mooi en ze zijn ook precies groot genoeg.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Nee nooit serieus overwogen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 18:48 :
1. Ben meisje, vind zelf een grote B het mooiste, maar ligt eraan wat voor lichaam diegene heeft.

2. mijn moeder had voor kinderen een 75A en nu 75B. Mijn oma's hadden en hebben A/AA, mijn zus heeft 75C. Ik heb zelf 70A(kan alleen de bh's aan van de H&M, mt 70 is bij andere winkels te wijd)

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet? ik vind de mijne te klein, ik zou dus graag een maatje groter willen hebben.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Ik ben nog steeds bezig met overwegen, de risico's en de reacties van andere houden mij tegen(er wordt niet echt positief gereageerd op borstvergroting)ook ben ik bang dat je het teveel gaat zien omdat ik vrij slank/dun ben.


als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..
toen ik 16 was, was ik nog iets smaller, de cup is niet veel groter geworden(volgens mij niks). dus bh's die goed zaten kon ik haast wel vergeten want bij de hunk hebben ze geen 65B en bij de h&m moest je altijd snel zijn anders waren ze ook op.


als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)
het is je eigen keus maar denk er wel goed over na. ik zou wachten totdat je ouder bent, misschien dat je dan wel tevreden bent met jezelf en je lichaam is nog niet uitgegroeid dus nu laten doen is niet gezond.

Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 21:02
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

Mijn borsten zijn een cupmaat groter dan die van mijn moeder (ik zit op een B). En mijn moeder heeft al drie kinderen gehad en ik nog niet, dus daar zie je ook wel het verschil in ja.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

Ik ben er zeker wel tevreden mee, ze passen goed bij de rest van mijn lichaam. Maar als ze nog iets groter worden zou ik dat ook niet heel erg vinden.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)Nee, zie het vorige antwoord.

@ TS: ik zou me nog niet te veel zorgen maken hoor, mijn borsten zijn het afgelopen jaar ook nog gegroeid en ik ben nu bijna 19. Dus grote kans dat die van jou ook nog wel wat gaan groeien
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 22:02
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik heb een (vind ik) groot probleem!
1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

Beetje tussenin, een B/C vind ik maar echt veel boeit het me niet. Dan nog liever iets te klein dan te groot

als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)

Er zijn veel vrouwen die dat doen tegenwoordig, maar ik denk dat je er het beste gewoon mee kan leren leven.

xxx Sjanna

xxx terug
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 22:18
Verwijderd
1. Ik ben geen jongen, maar ik antwoord toch. Het mooiste vind ik (over het algemeen) een B/C cup, maar belangrijker is de verhouding tov het lichaam. Bij een fijn/smal lichaam passen kleine borsten beter en iemand met flinke heupen, billen, (boven)benen) staan wat grotere borsten beter.

2. Mijn moeder heeft een 80B en ik een 75C. We hebben eigenlijk wel dezelfde borsten en soortgelijke tepels, alleen mijn borsten zijn ietsje groter en mijn borstomvang ietsje kleiner. Ik kan overigens wel sommige van haar bh's aan (en zij van mij) alleen zit het dan wat strak, met als resultaat een push-up effect.

3. Met de grootte ben ik tevreden. Ze zijn niet klein, maar ook niet zo groot dat ik er 'last' van heb. Ook staan ze wel in verhouding met de rest van mijn lichaam. Alleen de vorm en stevigheid vind ik niet zo, het zou ietsje ronder en strakker mogen. Oh en mijn tepels vind ik ook niet mooi.

4. Ik heb nooit echt overwogen om ze te laten vergroten of verkleinen aangezien ik vrij tevreden ben over de grootte. Wanneer ze echter voor mijn gevoel echt te groot of te klein zouden zijn, en ik daar daadwerklijk last van zou ondervinden zou ik zeker overwegen er iets aan te laten veranderen.

Toevoeging: Als jij je niet happy voelt met je borsten en daardoor echt onzeker bent vind ik het helemaal niet vreem of stom als je er iets aan zou willen laten doen. Tegenwoordig is het een relatief kleine ingreep die best veel vrouwen overwegen. Als jij daardoor meer zelfvertrouwen krijgt of je vrouwelijker voelt, ga je gang. Maar ben niet te kritisch op jezelf, misschien zijn kleine borsten juist mooi op je lichaam. En niet alleen de grootte van je borsten is belangrijker, misschien zien die van wel heel mooi wat betreft vorm of zijn ze heel stevig. Size isn't the only thing that matters.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2005, 22:21
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 24-07-2005 @ 23:18 :


2. Mijn moeder heeft een 80B en ik een 75C. We hebben eigenlijk wel dezelfde borsten en soortgelijke tepels, alleen mijn borsten zijn ietsje groter en mijn borstomvang ietsje kleiner. Ik kan overigens wel sommige van haar bh's aan (en zij van mij) alleen zit het dan wat strak, met als resultaat een push-up effect.

Dat jij je moeder bh's aankan komt omdat jullie dezelfde hoeveelheid borstweefsel hebben alleen ben jij wat smaller dan je moeder
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit borsten
Flickan
14 23-01-2010 12:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.