Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2016, 21:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

@Daantje, ik vraag me toch af of dat door de hoogte kan komen Het wetenschappelijke effect van hoogtestage is pas bewezen als je minstens 2 weken op hoogte gezeten hebt, daar ook getraind hebt, en dan is het effect het grootste 3 weken nadat je terugkomt. Bovendien weet ik ook niet of je het in je hartslag zou kunnen zien.. kan het niet gewoon zijn dat je extra goed uitgerust was? Maar wel fijn iig
Dat wist ik niet Dacht dat het wel kon omdat er niet voor niets een astmacentrum is in Zwitserland waar mensen heen gaan om conditie op te bouwen. Ik had niet het gevoel heel uitgerust teruggekomen te zijn (sliep daar echt heel slecht) maar misschien is dat het ook wel. Het is in elk geval wel altijd als ik daar geweest ben. Mijn hartslag was lager en het voelt alsof mijn ademhaling makkelijker gaat met inspanning.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 08-01-2016, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Dat wist ik niet Dacht dat het wel kon omdat er niet voor niets een astmacentrum is in Zwitserland waar mensen heen gaan om conditie op te bouwen. Ik had niet het gevoel heel uitgerust teruggekomen te zijn (sliep daar echt heel slecht) maar misschien is dat het ook wel. Het is in elk geval wel altijd als ik daar geweest ben. Mijn hartslag was lager en het voelt alsof mijn ademhaling makkelijker gaat met inspanning.
Oké, ja misschien kan het wel hoor! Die onderzoeken zijn natuurlijk ook vooral gedaan op topsporters die al een optimale conditie hebben, kan zijn dat het bij mensen met astma of uberhaupt met mindere conditie een veel sterker effect heeft. Fijn in ieder geval!
Oud 08-01-2016, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Denk dat wat jij zegt ook wel kan want extra rode bloedcellen aanmaken, weet eigenlijk niet hoe snel dat gaat (terwijl het nog wel enigszins mijn vakgebied is )
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-01-2016, 10:44
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ennnnn daar gaan we weer!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-01-2016, 10:46
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Ohja sporten
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 09-01-2016, 10:59
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb mijn extra tijd die ik heb door voor mijn deadline uit te werken, gebruikt om te gaan hardlopen en wat oefeningen te doen in het park. WTH Fizzle,
Oud 09-01-2016, 11:21
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
doe je goed!
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 09-01-2016, 11:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dank!
Ik ben ook een beetje verbaasd want ik ken deze actieve energieën niet van mezelf
Oud 09-01-2016, 11:24
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Ik zit nog in huiskloffie muziek te luisteren en wakker te worden met koffie
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 09-01-2016, 11:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lekkah
Ik zit nu even te chillen. Zometeen even zingen en dan naar de bieb en naar school om mijn sjaal op te halen. Maar omdat ik net in bad was ben ik daar nu te zen voor
Oud 09-01-2016, 12:33
Verwijderd
Lekker bezig Fizzle!

Ik ga ook nog hardlopen vandaag maar ik heb geen schema en heb nu geen inspiratie voor wat voor training
Oud 09-01-2016, 13:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Checkerdecheck! Ik kan me nog immer niks voorstellen dat ik in principe met dit schema over een week of 8 a 9 de 5km kan rennen, maar ik ga ervoor!

Zo nog even wat buik/rug/taille doen en dan ben ik weer tevreden.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-01-2016, 15:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Checkerdecheck! Ik kan me nog immer niks voorstellen dat ik in principe met dit schema over een week of 8 a 9 de 5km kan rennen, maar ik ga ervoor!

Zo nog even wat buik/rug/taille doen en dan ben ik weer tevreden.
Met welk schema loop je?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-01-2016, 16:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
En week redelijk ongetraind door de bergen jakkeren heeft mij ook heel goed gedaan, toen De weken erna had ik echt energie voor tien. Ik denk dat het sneller effect heeft als je ongetraind bent
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-01-2016, 16:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Met welk schema loop je?
5K Runner

Ik hou ervan als de dame zegt "Hi there awesome runner! Good choice to go for a run today!"

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-01-2016, 16:56
Verwijderd
Het is een herstelrondje van 9.5km geworden. Alleen mijn enkel doet de laatste tijd steeds raar, vraag me af of ik terug naar de fysio moet
Oud 09-01-2016, 16:58
Verwijderd
Citaat:
En week redelijk ongetraind door de bergen jakkeren heeft mij ook heel goed gedaan, toen De weken erna had ik echt energie voor tien. Ik denk dat het sneller effect heeft als je ongetraind bent
Ja oke maar dat is niet per se het effect van hoogtestage/extra bloedcellen aanmaken. Meer energie hebben kan door heel veel dingen komen, idd betere conditie gekregen, meer rust in je hoofd, beter geslapen, minder stress etc etc

Maaann nu wil ik ook lekker gaan bergwandelen in Oostenrijk of zo! Alhoewel het daar nu wel veel te koud voor is
Oud 09-01-2016, 17:40
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Woensdag ondanks de vrieskou en stijve rug met belabberde techniek ongeveer m'n pr evenaren. Dit kan wel eens een mooi seizoen worden
Oud 09-01-2016, 17:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het valt mee hoe koud het in Oostenrijk is!
Oud 09-01-2016, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Het valt mee hoe koud het in Oostenrijk is!
Maar in de bergen toch wel
Oud 09-01-2016, 18:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, het vriendje van mijn huisgenoot komt uit de bergen en met kerstmis lag zelfs op de 3km-top geen sneeuw. Dat vind ik niet erg koud!
Oud 09-01-2016, 21:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vorige week was het in de zon nog 15 graden op 1500 meter
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-01-2016, 23:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja oke maar dat is niet per se het effect van hoogtestage/extra bloedcellen aanmaken. Meer energie hebben kan door heel veel dingen komen, idd betere conditie gekregen, meer rust in je hoofd, beter geslapen, minder stress etc etc

Maaann nu wil ik ook lekker gaan bergwandelen in Oostenrijk of zo! Alhoewel het daar nu wel veel te koud voor is
Ik heb daar echt heel kak geslapen, want ik was de hoogte natuurlijk gewend Maar er zullen ongeacht wel meer dingen meespelen, ja Ik wil echt nog een keer in mijn leven over bergen stuiteren. Bergen <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-01-2016, 15:28
Verwijderd
Heeeel rustig gelopen om te kijken of dat beter gaat met mijn enkel want ik had heel erg zin om lang te lopen, toch bijna 22km volgemaakt en net voor de regen binnen
Oud 10-01-2016, 17:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Half uurtje op de yogamat gezeten. Wat ben ik toch een stijve hark
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-01-2016, 12:10
Verwijderd
Spoiler


Dit is dus al het effect van 1x in de week in de sportschool een beetje aanklooien met willekeurige oefeningen.. Oke, we doen tijdens de zaaltraining en baantrainingen ook nog wel wat core oefeningen maar dat is puur met lichaamsgewicht. Ik maak zo snel spieren aan Vind dit nog wel mooi maar meer hoeft van mij niet! Dus ik houd het lekker bij 1x per week
Oud 11-01-2016, 12:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
nice
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 11-01-2016, 17:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Spoiler


Dit is dus al het effect van 1x in de week in de sportschool een beetje aanklooien met willekeurige oefeningen.. Oke, we doen tijdens de zaaltraining en baantrainingen ook nog wel wat core oefeningen maar dat is puur met lichaamsgewicht. Ik maak zo snel spieren aan Vind dit nog wel mooi maar meer hoeft van mij niet! Dus ik houd het lekker bij 1x per week
Allejezus Krista!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 11-01-2016, 17:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
WTF
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-01-2016, 18:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wow Krista!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-01-2016, 19:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heftig!
Oud 11-01-2016, 19:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik maak trouwens ook heel snel spieren aan maar dan in mijn benen. Volgensmij is dat omdat ik als kind en tiener vooral mijn benen gebruikte (karate, fietsen) en verder niet zoveel dee.
Oud 12-01-2016, 03:40
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Spoiler


Dit is dus al het effect van 1x in de week in de sportschool een beetje aanklooien met willekeurige oefeningen.. Oke, we doen tijdens de zaaltraining en baantrainingen ook nog wel wat core oefeningen maar dat is puur met lichaamsgewicht. Ik maak zo snel spieren aan Vind dit nog wel mooi maar meer hoeft van mij niet! Dus ik houd het lekker bij 1x per week
Waarom zie je er dan uit als een man?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 12-01-2016, 06:54
Verwijderd
Citaat:
Waarom zie je er dan uit als een man?
Dat ik afgetrainder ben dan jij, betekent niet dat ik er als een man uitzie
Oud 12-01-2016, 11:49
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Spoiler


Dit is dus al het effect van 1x in de week in de sportschool een beetje aanklooien met willekeurige oefeningen.. Oke, we doen tijdens de zaaltraining en baantrainingen ook nog wel wat core oefeningen maar dat is puur met lichaamsgewicht. Ik maak zo snel spieren aan Vind dit nog wel mooi maar meer hoeft van mij niet! Dus ik houd het lekker bij 1x per week
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Oud 13-01-2016, 09:48
Verwijderd
Vanmorgen om 7.15 in de sportschool, yeahhh! Lekker rustig ook!
Maar ik was wel wat slomer dan normaal en had ook slechte balans (ik doe veel oefeningen op één been).
Oud 13-01-2016, 09:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou morgen gaan sporten maar ben gisteren door mijn rug gegaan en kan nu amper lopen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-01-2016, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ik zou morgen gaan sporten maar ben gisteren door mijn rug gegaan en kan nu amper lopen
Wat naar! Gaat dat vanzelf weer over of moet je nu langs een fysio?
Oud 13-01-2016, 10:44
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Je ziet er goed uit Krista!
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 13-01-2016, 11:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wat naar! Gaat dat vanzelf weer over of moet je nu langs een fysio?
Meestal gaat het vanzelf wel weer over door in beweging te zijn daarom strompel ik nu een beetje rond.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-01-2016, 12:10
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik ben trouwens ook maar weer met een schema gaan trainen omdat ik te snel en te hard vooruit wil en dan steeds ergens (schenen en kuiten met name) last van heb na een training. Ik volg nu eerst de laatste 3 weken van 5K Runner om de belasting rustig op te bouwen en daarna het volledige schema van 10K Runner (6 weken in totaal). In principe kan ik dan 20 maart de 10 km lopen bij de Utrecht Science Park Marathon, maar ik beslis tegen die tijd wel of ik voor 10 km uitlopen of een goede tijd op de 5 km ga.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 13-01-2016, 22:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Dan zie ik je daar, Vlegeltje!

Ik had een lekker loopje! En de laatste 5 minuten gehuppeld op All I want for Christmas is you.

Het is maar goed dat het donker is!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-01-2016, 00:32
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Yes, leuk! Dan kunnen we elkaar na afloop highfiven.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 14-01-2016, 08:29
Verwijderd
Ik heb vanochtend gezwommen, 70 baantjes in 55 minuten. En heb geen pauze gehouden en elk 5e baantje borstcrawl gedaan (toegegeven, dat gaat bij mij niet sneller dan schoolslag) dus ik vind 80 nog steeds indrukwekkend!
Oud 16-01-2016, 11:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
De zon schijnt, we gaan rennen!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-01-2016, 12:05
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Net klaar met een stukje rennen. 't Is echt heerlijk als het zo koud is!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 16-01-2016, 12:32
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Ik ben even mijn ontbijt aan het laten zakken en ga ook zo weer.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 16-01-2016, 12:33
Vlerkje
Avatar van Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
Ik heb vanochtend gezwommen, 70 baantjes in 55 minuten. En heb geen pauze gehouden en elk 5e baantje borstcrawl gedaan (toegegeven, dat gaat bij mij niet sneller dan schoolslag) dus ik vind 80 nog steeds indrukwekkend!
Mijn schoolslag is ook net zo snel als mijn borstcrawl hoor.
__________________
You're so cute when you're slurring your speech, but they're closing the bar and they want us to leave.
Oud 16-01-2016, 13:01
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mijn katten vinden het altijd heel gezellig als ik na het rennen nog wat yoga doe. Dan komen ze lekker met me mee rollebollen over de vloer.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 16-01-2016, 15:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Brrr. Koud. Maar wel hardgelopen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.