Oud 12-06-2016, 18:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Van infuus?
Ook ja! Maar dat loopt ook nog door naar mijn polsen en onderarmen!
Advertentie
Oud 12-06-2016, 18:44
Kikaa*
Kikaa* is offline
Op eerste cm van mijn pols zitten al vijf littekens van infuus. Oh nee, ik overdrijf, vier!
Oud 12-06-2016, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Mijn stiefbroer en z'n vriendin figuur zitten beneden, en dat moet ik natuurlijk ook naar beneden, maar ik word altijd een beetje zenuwachtig van haar.
Waarom?
Oud 12-06-2016, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ook ja! Maar dat loopt ook nog door naar mijn polsen en onderarmen!
Oud 12-06-2016, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Ze is heel stil, niet verlegen stil naar mijn idee, maar meer, nou ja, anders stil. En ze is heel 'perfect'. Klein gezichtje, heel slank, leuke kleren...

Waarschijnlijk ben ik gewoon een jaloerse trut.
Oud 12-06-2016, 18:46
Kikaa*
Kikaa* is offline
Niks aan te doen!
Oud 12-06-2016, 18:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ze is heel stil, niet verlegen stil naar mijn idee, maar meer, nou ja, anders stil. En ze is heel 'perfect'. Klein gezichtje, heel slank, leuke kleren...

Waarschijnlijk ben ik gewoon een jaloerse trut.
Maar ze doet wel aardig? Misschien moet je haar gewoon beter leren kennen!
Oud 12-06-2016, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ze is heel stil, niet verlegen stil naar mijn idee, maar meer, nou ja, anders stil. En ze is heel 'perfect'. Klein gezichtje, heel slank, leuke kleren...

Waarschijnlijk ben ik gewoon een jaloerse trut.
Je wil je stiefbroer liever voor jezelf?
Oud 12-06-2016, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Niks aan te doen!
De leven draait door
Oud 12-06-2016, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Maar ze doet wel aardig? Misschien moet je haar gewoon beter leren kennen!
Op zich, maar ze komt niet heel oprecht op me over. Een beetje gemaakt. En ik heb toch al een heel sterk gevoel van of ik mensen mag of niet.
Oud 12-06-2016, 18:48
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
De leven draait door
Nah, hier kan ik me niet zo druk om maken! Op mijn knie/onderbeen zit wel een litteken van zo'n 15 cm. Is twee keer open geweest, is op zich mooi geheeld, maar het is niet heel mooi op je been ofzo. Maar aaaaaaaaaach, ik stoor me er verder niet zo heel veel aan geloof ik!
Oud 12-06-2016, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Je wil je stiefbroer liever voor jezelf?
Nee, haar uiterlijk. Nou ja, dat ook niet per se, maar dat perfecte maakt me zenuwachtig.
Oud 12-06-2016, 18:49
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Op zich, maar ze komt niet heel oprecht op me over. Een beetje gemaakt. En ik heb toch al een heel sterk gevoel van of ik mensen mag of niet.
Ja ik snap je! Maar misschien weet zij zichzelf ook geen houding te geven. Geen idee hoe lang ze bij je over de vloer komt, maar het begin is altijd een beetje spannend!
Oud 12-06-2016, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Nah, hier kan ik me niet zo druk om maken! Op mijn knie/onderbeen zit wel een litteken van zo'n 15 cm. Is twee keer open geweest, is op zich mooi geheeld, maar het is niet heel mooi op je been ofzo. Maar aaaaaaaaaach, ik stoor me er verder niet zo heel veel aan geloof ik!
Zet er n tattoo overheen

Citaat:
Nee, haar uiterlijk. Nou ja, dat ook niet per se, maar dat perfecte maakt me zenuwachtig.
Pffrtt
Oud 12-06-2016, 18:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zoveel blauwe plekken gehad op mijn benen dat ze nooit meer helemaal egaal worden ofzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2016, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Ja ik snap je! Maar misschien weet zij zichzelf ook geen houding te geven. Geen idee hoe lang ze bij je over de vloer komt, maar het begin is altijd een beetje spannend!
Nog niet heel lang. Ik heb ook nog geen vaststaand oordeel over d'r, we zullen zien.
Oud 12-06-2016, 18:52
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Zet er n tattoo overheen
Ja doeeeeeei

Citaat:
Ik heb zoveel blauwe plekken gehad op mijn benen dat ze nooit meer helemaal egaal worden ofzo
Ik wist dus niet dat dat kon he. Totdat ik pas een hele grote blauwe plek bij mijn schoonmoeder zag en ik vroeg wat ze in godsnaam gedaan had. Toen zei ze dat ze die blauwe plek al sinds de geboorte van haar jongste zoon heeft (die is nu 35 geloof ik). Ik dacht echt HUH
Oud 12-06-2016, 18:53
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Nog niet heel lang. Ik heb ook nog geen vaststaand oordeel over d'r, we zullen zien.
Gewoon eens gezellig met haar praten!
Oud 12-06-2016, 18:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh dat voorspelt niet veel goeds

De fysio vroeg waar ik al die blauwe plekken van had maar ik dacht huh het is er toch maar één.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2016, 18:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is niet echt blauw meer maar wel donkerder dan de rest van mijn huid, als een soort waas/vlek.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2016, 18:54
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh dat voorspelt niet veel goeds

De fysio vroeg waar ik al die blauwe plekken van had maar ik dacht huh het is er toch maar één.
Ja ik was echt heel erg verbaasd en ik wist niet dat dat kon. Maar het was ook echt blauw, niet vervaagd ofzo, echt alsof het een paar dagen daarvoor gebeurd was.
Oud 12-06-2016, 18:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh dat is wel bizar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2016, 18:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend zit zo gigantisch te knikkebollen op de bank
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2016, 18:57
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Het enige litteken op mijn lijf wat je echt goed ziet, zijn de tandafdrukken in mijn buik
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2016, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Gewoon eens gezellig met haar praten!
Dan mag zij beginnen.
Oud 12-06-2016, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ja doeeeeeei
Oud 12-06-2016, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Het enige litteken op mijn lijf wat je echt goed ziet, zijn de tandafdrukken in mijn buik
Van een mens?
Oud 12-06-2016, 18:59
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dan mag zij beginnen.
Maar misschien vindt ze dat ook een beetje ongemakkelijk!
Oud 12-06-2016, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Maar misschien vindt ze dat ook een beetje ongemakkelijk!
Nou, ik dus ook, dus dan houdt het op!

Oud 12-06-2016, 19:01
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dan mag zij beginnen.
JA HE ZO WERKT HET NIET
__________________
Forumdownie
Oud 12-06-2016, 19:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Nou, ik dus ook, dus dan houdt het op!

Tsjonge! Gezellig!
Oud 12-06-2016, 19:06
Verwijderd
Ik krijg koppijn van de vele piepjes op discovery. Wie heeft dat ooit verzonnen? Mute t dan gewoon
Oud 12-06-2016, 19:12
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Misschien is ze wel heel leuk luci
__________________
Forumdownie
Oud 12-06-2016, 19:16
Verwijderd
Misschien is ze wel zo stil omdat ze jou wel leuk vindt.
Oud 12-06-2016, 19:31
Verwijderd
Fijn gegeten en goed gekletst met mijn zus, goede dansshow van mijn andere zusje, met z'n allen bij elkaar en dan een telefoontje krijgen dat één van de cliënten totaal onverwachts is overleden. Raarrrrrrr
Oud 12-06-2016, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Tsjonge! Gezellig!
Ach joh, mijn sociale vaardigheden laten over het algemeen nogal wat te wensen over.
Citaat:
Misschien is ze wel heel leuk luci
Ik zie 't er nog niet aan af.
Citaat:
Misschien is ze wel zo stil omdat ze jou wel leuk vindt.
Eerder dat ze in stille afkeuring zwijgt.
Oud 12-06-2016, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Fijn gegeten en goed gekletst met mijn zus, goede dansshow van mijn andere zusje, met z'n allen bij elkaar en dan een telefoontje krijgen dat één van de cliënten totaal onverwachts is overleden. Raarrrrrrr
Aaioverjebol!
Oud 12-06-2016, 19:57
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ik had echt een rare dag. Mijn vriend is vandaag naar de VS gevlogen waar hij een week blijft, ik bleef lekker in bed liggen en sliep als een roos. Vervolgens word ik wakker doordat de deur opengaat, staat mijn schoonmoeder in de gang ik vind haar dus niet zo chill en schrok een beetje omdat mijn vriend niet verteld had dat ze zou komen (schoonmaken blijkbaar). Vervolgens hebben we samen de hele dag schoongemaakt en heeft ze getrakteerd op een etentje bij de Chinees, het was best gezellig
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 12-06-2016, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Ik had echt een rare dag. Mijn vriend is vandaag naar de VS gevlogen waar hij een week blijft, ik bleef lekker in bed liggen en sliep als een roos. Vervolgens word ik wakker doordat de deur opengaat, staat mijn schoonmoeder in de gang ik vind haar dus niet zo chill en schrok een beetje omdat mijn vriend niet verteld had dat ze zou komen (schoonmaken blijkbaar). Vervolgens hebben we samen de hele dag schoongemaakt en heeft ze getrakteerd op een etentje bij de Chinees, het was best gezellig
Nou, wees er blij mee! Misschien is er toch nog hoop voor jullie!
Oud 12-06-2016, 20:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Van een mens?
Nee, van een hond.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 12-06-2016, 20:02
Verwijderd
Wat hond
Oud 12-06-2016, 20:03
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Nou, wees er blij mee! Misschien is er toch nog hoop voor jullie!
Ja ze heeft me zelfs een complimentje gegeven!
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 12-06-2016, 20:04
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, Yne
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2016, 20:07
Verwijderd
Misschien heeft ze je post hier gelezen Yne.
Oud 12-06-2016, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ja ze heeft me zelfs een complimentje gegeven!
ik zou me zorgen gaan maken
Nee, gaaf joh! Misschien word het ooit nog wat!
Oud 12-06-2016, 20:23
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Ondertussen heb ik wel gordelroos opgelopen het is zo nasty
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 12-06-2016, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Oh, dat schijnt echt heel naar te zijn
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-06-2016, 20:27
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Het doet (nog) geen pijn, het jeukt vooral en ziet er onsmakelijk uit. De huid daar is wel vet gevoelig dus ik moet wel telkens opletten dat ik mijn arm niet op mijn buik leg, en ook breidt het zich nu uit
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 12-06-2016, 20:47
Verwijderd
Hoe kom je daaraan?
Oud 12-06-2016, 20:49
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Het komt van het waterpokkenvirus, deze 'slaapt' in je lichaam en kan weer opkomen in de vorm van gordelroos wanneer je last hebt van een lage weerstand of stress. Ik denk dat het bij mij met een lage weerstand te maken heeft, heb me in tijden niet zo relaxed gevoeld
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.