Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2016, 11:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het zal mij aan m'n reet roesten of je gelukkig wordt hoor HO!!!
Dank je, plokje.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 07-10-2016, 11:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-10-2016, 12:59
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Het zal mij aan m'n reet roesten of je gelukkig wordt hoor HO!!!
Echte forumliefde
Oud 07-10-2016, 13:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wil je muilen, Plok? Ik heb nu de smaak te pakken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-10-2016, 13:28
Verwijderd
Ik mag graag muilen.
Oud 07-10-2016, 13:28
Verwijderd
Tandjes in of uit?
Oud 07-10-2016, 13:30
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Tandjes liever uit de buurt. Of nou ja...op de juiste plekken
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-10-2016, 13:30
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
__________________
Forumdownie
Oud 07-10-2016, 13:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
:'D
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-10-2016, 13:41
Verwijderd
Ik was op zoek naar een tandeloze smiley maar die bestaan niet of zijn allemaal -achtig. Dus dat je geen tandvlees ziet. Jammer.
Oud 07-10-2016, 13:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kan 't me wel inbeelden. M'n date mag wel wat minder van alles doen, maar hee, ik richt 'm nog wel af.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-10-2016, 13:51
Verwijderd
Stiekem heb ik geliegd en hoop ik dat je heel gelukkig wordt trouwens.

Is goed voor de economie ook
Oud 07-10-2016, 14:03
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik heb maandag een date met de bierbrouwer. Ben benieuwd!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-10-2016, 14:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Stiekem heb ik geliegd en hoop ik dat je heel gelukkig wordt trouwens.

Is goed voor de economie ook
Hoezo is dat goed voor de economie?

En stom dat je hebt gelogen. Ik vertrouwde je, verdomme!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-10-2016, 14:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb maandag een date met de bierbrouwer. Ben benieuwd!
Yaaassss!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-10-2016, 14:41
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind dit topic stiekem echt superleuk.

Een soort L&R-renaissance.
Oud 07-10-2016, 14:55
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
LOVE IT!!

Vooral omdat daten een soort trial and error is geworden en de errors heel leuk zijn om smeuïg over te praten en als het goed gaat is het nog leuker!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-10-2016, 15:11
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Mag wel iets meer drama in
__________________
Forumdownie
Oud 07-10-2016, 15:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mag wel iets meer drama in
Okee. M'n date kan echt niet zoenen. Ik dacht op een gegeven moment dat 'ie probeerde m'n gezicht op te eten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 07-10-2016, 15:45
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Okee. M'n date kan echt niet zoenen. Ik dacht op een gegeven moment dat 'ie probeerde m'n gezicht op te eten.
Oh dat is altijd leuk als mensen dat in het openbaar doen
__________________
Forumdownie
Oud 07-10-2016, 16:14
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Okee. M'n date kan echt niet zoenen. Ik dacht op een gegeven moment dat 'ie probeerde m'n gezicht op te eten.
O jesses!!!!! Mijn scharrel kan ook niet zoenen. Zo zonde! Voor de rest is 'ie heel fijn namelijk.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 07-10-2016, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Okee. M'n date kan echt niet zoenen. Ik dacht op een gegeven moment dat 'ie probeerde m'n gezicht op te eten.
Daar kan je het straks hopelijk toch "gewoon" over hebben
Oud 07-10-2016, 16:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een heerlijk topic is dit zeg

Ik heb alweer een heel tijd geen leuke dates gehad. De laatste date was gewoon heel veel meh. Na een kwartier ofzo zei hij dat hij zo blij was dat ik geen pony meer had, zoals op mijn profielfoto, want hij vond pony's niet mooi. "Ik vind het zo los veel mooier zitten *strijkt mijn haar achter mijn oor*". Hij raakte ook steeds mijn been aan als hij een grapje maakte. En hij vroeg naar mijn ergste studentenverhalen (die ik niet heb) en toen ik hem vroeg naar de verhalen die hij dan blijkbaar in zijn hoofd had, begon hij met een tien minuten durend relaas over drank en kotsen in de wasbak en mensen die op de trap poepen.

De date kreeg geen vervolg.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 07-10-2016, 17:05
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zocht ooit een kinky tekenleraar, want ik wilde een FWB en samen tekenen, maar toen kreeg ik vooral mensen die logen dat ze kunsthandelaar waren. En mensen die zeiden dat ik wel bij ze mocht komen wonen en dan full-time tekenen maar dan moest ik wel hun seksslavin worden. En mensen die dachten dat ze ook wel kans maakten als hun moeder tekenles gaf op een basisschool.

Oud 07-10-2016, 17:07
pj eilander
pj eilander is offline
Citaat:
Ik zocht ooit een kinky tekenleraar, want ik wilde een FWB en samen tekenen, maar toen kreeg ik vooral mensen die logen dat ze kunsthandelaar waren. En mensen die zeiden dat ik wel bij ze mocht komen wonen en dan full-time tekenen maar dan moest ik wel hun seksslavin worden. En mensen die dachten dat ze ook wel kans maakten als hun moeder tekenles gaf op een basisschool.

hoe zag die zoektocht eruit?
Oud 07-10-2016, 17:20
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Gewoon, beetje casual kijken op hook-up sites en daarnaast flirten met leuke tekenaars uit mijn omgeving?
Oud 07-10-2016, 17:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
En links en rechts vertellen wat ik zoek.

Uiteindelijk twee mensen gevonden. Drie als je mijn vriend meetelt; die kon niet tekenen maar met hem ben ik uiteindelijk wel verloofd.
Oud 07-10-2016, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik zocht ooit een kinky tekenleraar, want ik wilde een FWB en samen tekenen, maar toen kreeg ik vooral mensen die logen dat ze kunsthandelaar waren. En mensen die zeiden dat ik wel bij ze mocht komen wonen en dan full-time tekenen maar dan moest ik wel hun seksslavin worden. En mensen die dachten dat ze ook wel kans maakten als hun moeder tekenles gaf op een basisschool.

Hahahaha oei
Oud 07-10-2016, 17:40
Verwijderd
Ik sprak gisteren op een opening een Jongen en dat was wel leuk en toen bleek mijn fiets aan de Zijne te staan en toen stelde hij voor nog wat te gaan drinken. Dat deden we en dat was heel leuk eigenlijk en toen brachtie me thuis en toen liet ik mijn plafond zien en toen deed hij ineens zijn schoenen uit en ik; wat ga jij doen? Je gaat toch niet blijven?' En hij 'nee, ik ga even vanuit je bed naar je plafond kijken.' En ik 'oké whatever' en toen daarna ging hij gelukkig weer uit mijn bed en toen vroeg hij of hij mocht blijven slapen want anders moest hij nog naar buiten en 'ik doe niets hoor, alleen slapen!' En toen heb ik hem naar huis gestuurd. En hij vroeg niet mijn nummer of wat dan ook. Ik vond het een vreemd verhaal, vooral omdat ik het juist wel heel leuk vond toen we wat aan het drinken waren!
Oud 07-10-2016, 21:33
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik sprak gisteren op een opening een Jongen en dat was wel leuk en toen bleek mijn fiets aan de Zijne te staan en toen stelde hij voor nog wat te gaan drinken. Dat deden we en dat was heel leuk eigenlijk en toen brachtie me thuis en toen liet ik mijn plafond zien en toen deed hij ineens zijn schoenen uit en ik; wat ga jij doen? Je gaat toch niet blijven?' En hij 'nee, ik ga even vanuit je bed naar je plafond kijken.' En ik 'oké whatever' en toen daarna ging hij gelukkig weer uit mijn bed en toen vroeg hij of hij mocht blijven slapen want anders moest hij nog naar buiten en 'ik doe niets hoor, alleen slapen!' En toen heb ik hem naar huis gestuurd. En hij vroeg niet mijn nummer of wat dan ook. Ik vond het een vreemd verhaal, vooral omdat ik het juist wel heel leuk vond toen we wat aan het drinken waren!
Waar haal je ze toch steeds vandaan
Oud 07-10-2016, 22:24
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
en toen liet ik mijn plafond zien
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 07-10-2016, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Waar haal je ze toch steeds vandaan
Weetikveel :'D
Oud 07-10-2016, 22:43
Verwijderd
Mijn appartement heeft traditioneel beschilderde plafonds met ornamenten.
Oud 07-10-2016, 22:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Mijn appartement heeft traditioneel beschilderde plafonds met ornamenten.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 07-10-2016, 23:17
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Foto!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 08-10-2016, 00:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mijn appartement heeft traditioneel beschilderde plafonds met ornamenten.
Oh okee, dat is wat minder raar.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-10-2016, 00:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh dat is altijd leuk als mensen dat in het openbaar doen
We stonden niet al te veel in 't zicht hoor.
Spoiler

Citaat:
Daar kan je het straks hopelijk toch "gewoon" over hebben
Ik ga hem subtiel laten weten dat ie effe tranquilo moet doen, omdat ik heel gefoelug ben.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 08-10-2016, 03:52
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
We stonden niet al te veel in 't zicht hoor.
Spoiler



Ik ga hem subtiel laten weten dat ie effe tranquilo moet doen, omdat ik heel gefoelug ben.
Tranquilo tranqusquilo! Gewoon laten gebeuren.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 08-10-2016, 10:17
Verwijderd
Ik moet geloof ik een beetje leren aanvoelen wanneer mensen je leuk vinden En dan misschien niet over je hele date en tinderleven vertellen
Oud 08-10-2016, 11:00
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
zalig topic
Oud 08-10-2016, 11:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik moet geloof ik een beetje leren aanvoelen wanneer mensen je leuk vinden En dan misschien niet over je hele date en tinderleven vertellen
Hahaha herkenbaar! Dat tweede gedeelte dan!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 10-10-2016, 01:51
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Dat is inderdaad best een afknapper.
Oud 10-10-2016, 07:36
Verwijderd
Citaat:
Dat is inderdaad best een afknapper.
Nouja dat is niet echt het punt want ik probeer diegene niet te versieren of zo, maar het is misschien niet zo leuk voor diens gevoelens.

Mijn ex heeft overigens niks laten horen op mijn verjaardag, na bijna 7 jaar samen, hoe verrassend Zijn halve familie wel haha.
Oud 10-10-2016, 10:27
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Nouja dat is niet echt het punt want ik probeer diegene niet te versieren of zo, maar het is misschien niet zo leuk voor diens gevoelens.

Mijn ex heeft overigens niks laten horen op mijn verjaardag, na bijna 7 jaar samen, hoe verrassend Zijn halve familie wel haha.
Nee begrijp ik ook wel, het is ook niet dramatisch maar het bekruipt mij altijd als een onderwerp for lack of better. Dan krijg je vaak ofwel een sip zieltje of een soort wapenwedloop. Afijn.

Hoe lang zijn jullie uit elkaar?
Oud 10-10-2016, 13:44
Verwijderd
Ik vind het altijd wel interessant om over exen te praten en te horen toen ik een keer meerdere dates had met een jongen wat op zich wel leuk was, vertelde ik dat ik weleens een keer met een kerel die ik nog niet zolang kende in bed was gedoken en toen trok hij wit weg en zei hij; 'ik val normaal niet op meisjes die zo zijn' en toen dacht ik ok doeii
Oud 10-10-2016, 13:45
Verwijderd
Maar hij wilde wel heel graag naast me staan in mijn leven enzo. Dat dan weer wel
Oud 10-10-2016, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Nee begrijp ik ook wel, het is ook niet dramatisch maar het bekruipt mij altijd als een onderwerp for lack of better. Dan krijg je vaak ofwel een sip zieltje of een soort wapenwedloop. Afijn.
Ehm nee zo'n gesprek was het eigenlijk totaal niet. Het was gewoon een gesprekje in een groep en dat kwam op een gegeven moment op Tinderen/daten, had niks met een sip gesprek of wapenwedloop te maken.

Citaat:
Hoe lang zijn jullie uit elkaar?
1.5 maand nu of zo. Hij doet net of hij het vergeten was maar dat vind ik een tikkie ongeloofwaardig. Maar ach.


Mijn date van zaterdag a.s. heeft wel afgezegd, dat is wel jammer..
Oud 10-10-2016, 14:45
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Waarschijnlijk probeert hij wat afstand te nemen omdat het nog vrij vers is. Beetje flauw, naar ja, het is aan de andere kant ook maar een verjaardag.
Oud 10-10-2016, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk probeert hij wat afstand te nemen omdat het nog vrij vers is. Beetje flauw, naar ja, het is aan de andere kant ook maar een verjaardag.
Je hoeft het niet voor hem te gaan invullen of goedpraten, ik ken hem langer dan vandaag.
Oud 10-10-2016, 15:20
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Je hoeft het niet voor hem te gaan invullen of goedpraten, ik ken hem langer dan vandaag.
__________________
Forumdownie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.