Oud 18-05-2004, 19:20
Co
Avatar van Co
Co is offline
Stel, je vriend(in) zoent met een ander op vakantie.

Ik neem aan dat niemand dit als aangenaam zal ervaren, maar vind je het erger dan wanneer hij/zij het zou doen als hij/zij NIET op vakantie zou zijn?

Vind je het te tolereren? Zou je het uitmaken? Of zou je het liever niet weten?

Ik kan me best voorstellen; stel dat hij/zij het doet om een avondje plezier te hebben, hij/zij mist jou heel erg, en wilt gewoon even wat geborgenheid. Ze zal die ene vakantie-flirt nooit meer zien, heeft daar ook geen behoefte aan. Het was maar voor één keer...

Zou liever hebben dat je van niks weet, of zou het je niet zoveel uitmaken?

Graag reacties mét motivatie
_________

ts-begint:
ik zou het zowieso wel willen weten. als ze het eerlijk zegt en het maar voor 1 avondje zou zijn, zou ik het haar wel kunnen vergeven. Dit ligt meer aan hoe mij vriendin is, dan aan de situatie opzich. Als ze verder zou zijn gegaan dan zoenen, zou het voor haar wel degelijk nadelig uit pakken

ik heb liever dat ze het op vakantie doet, waar ze 3 weken zonder mij zou zijn, dan in onze woonplaats
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 19:28
Verwijderd
Hetzelfde als jij, eigenlijk.

Mijn vertrouwen zou alleen wel beschaamd zijn en het is dan aan hem dat weer te herstellen en daar wil ik dan ook geen gezeik over.

Nou denk ik er nog even iets langer over na. En misschien zou ik het ook wel uitmaken. Ik zou dan heel erg teleurgesteld zijn in mijn vriend namelijk, aangezien ik nu met echt 100& overtuiging durf te zeggen dat hij dat nooit zal doen. Naast dat ik hem vertrouw en hij van mij houdt, vind ik het gewoon totaal niet in zijn karakter en bij zijn persoon passen. Dat doet hij gewoon niet. Als hij dat dus wel zou doen, zou er iets goed mis zijn. Ik zou wel proberen uit te vinden hoe het komt en wat er mis is, maar ik ben bang dat dat dan ook zou resulteren in het einde van de relatie.

Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 19:30.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:30
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Hmz.. ik denk dat ik het even erg zou vinden.. als hij het nog gewoon in Nederland zou doen of op vakantie... Maarja mijn vriend woont ook nogal ver bij mij vandaan, waardoor je in principe hetzelfde effect hebt -> ik kom het toch niet te weten. Ik zou het denk ik wel uitmaken als mijn vriend vreemd zou gaan, cker als hij verderging dat zoenen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:35
xsweet_bitchx
Avatar van xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
ik zou het in ieder geval wel willen weten. maar k weet niet of ik het uit zal maken. ligt net er aan met wie zoals jij ook al zei.
en of hij het maar 1x heeft gedaan of meerdere keren.
-xxx-
__________________
*-* look sweet*-* but i'm a bitch ;)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:36
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Ik denk dan liever op vakantie dan thuis zegmaar, als et op vakantie gebeurt zie je de jongen waar ze mee heeft gezoend ofz wat dan ook zeer waarschijnlijk nooit meer. Als het thuis gebeurt heb je kans dat je met die persoon te maken krijgt of zelfs een vriend van je is.

En of ik et uit zou maken hangt helemaal van de situatie af, maar in principe heb ik wel iets van 'kan een keer gebeuren'.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:41
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik zou heel boos zijn als ik erachter kwam terwijl hij het niet verteld heeft. Dan denk ik dat ik het uit zou maken. Mijn vertrouwen is dan namelijk twee keer beschaamd, en een keer is wel vaak genoeg. Ik wil het dus wel weten. (maar wie verteld het nou als het gebeurd terwijl de ander er niet achter kán komen). Als hij het wel verteld, ga ik denk ik wel met hem door als het alleen zoenen is, maar zal hij zn best moeten doen.
Op vakantie of thuis maakt het eignelijk niet zo veel uit. Al zal ik voor mijn gevoel iets hebben van 'zie je wel dat hij niet alleen op vakantie kon gaan' als het op vakantie gebeurd en als het thuis gebeurd 'zie je wel dat ik niet leuk genoeg ben'.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:20
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Zwaar zwaar FOUT! No matter what, al zit je op de Zuid Pool! Vreemdgaan is vreemdgaan en ik zou het zeker uit maken als het zou gebeuren. Zo kun je elkaar toch nooit meer vertrouwen?
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind op vakantie vreemdgaan net zo lullig als thuis vreemdgaan. Het feit blijft dat hij/zij geen rekening met jouw gevoelens houdt.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Elmoo schreef op 18-05-2004 @ 21:20 :
Zwaar zwaar FOUT! No matter what, al zit je op de Zuid Pool! Vreemdgaan is vreemdgaan en ik zou het zeker uit maken als het zou gebeuren. Zo kun je elkaar toch nooit meer vertrouwen?
Inderdaad, helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:31
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
ja godver zulke mensen zijn er genoeg
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:38
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
vreemdgaan is vreemdgaan.
vertrouwen is weg --> uitmaken meteen!
__________________
...::: buy me some happy :::...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:50
Co
Avatar van Co
Co is offline
Vertrouwen vertrouwen...

Wat bedoel je daar precies mee?
Dat je, als je een keertje de verleiding niet kan weerstaan, een ander zoent? Dat je zonder kwade bedoelingen je avond opleukt?

Dat je je vriend(in) er echt niet minder leuk van gaat vinden? Je komt terug van vakantie, je komt terug bij je vriend(in). Je wilt verder gaan zoals het was. Want je houdt nu eenmaal veel van hem/haar

Wát is het erge hieraan? Dat je niet weet met wie het was? Wanneer het was?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:53
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
dat je altijd het idee hebt dat het weer gebeurt kan zijn...
altijd die twijfel.... het niet meer 100& vertrouwen dus van diegene
__________________
...::: buy me some happy :::...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 18-05-2004 @ 21:50 :
Vertrouwen vertrouwen...

Wat bedoel je daar precies mee?
Dat je, als je een keertje de verleiding niet kan weerstaan, een ander zoent? Dat je zonder kwade bedoelingen je avond opleukt?

Dat je je vriend(in) er echt niet minder leuk van gaat vinden? Je komt terug van vakantie, je komt terug bij je vriend(in). Je wilt verder gaan zoals het was. Want je houdt nu eenmaal veel van hem/haar

Wát is het erge hieraan? Dat je niet weet met wie het was? Wanneer het was?
Vertrouwen. Je weet wel. Iemand zegt iets niet te doen en doet het toch. En dan elke keer wanneer diegene alleen ergens naartoe is, vraag je je af of de avond weer niet leuk genoeg is zonder jou en er dus maar een andere tong aan te pas moet komen. Of what the heck, neuken kan ook, want jij bent die week nét ongesteld. Je moet het toch érgens halen he.

Mijn vriend zegt me het niet te doen en doet het toch. Wat is zijn woord dan nog waard? En wat zijn intenties ook moge zijn en wat zijn gevoelens voor mij ook moge zijn. Hij leert er maar mee te leven mij te missen en niet altijd geborgenheid te hebben, uit respect voor mij. Als hij dat niet kan, vind ik hem zwak, en ik val niet op zwakke mannen.

De verleiding niet kunnen weerstaan vind ik overigens begrijpelijk. Het zo ver laten komen dat er een verleiding ontstaat niet.

Er zijn wel nuances. Iemand die hem op de bek pakt en hij die niet direct stopt is iets anders dan dat hij een uur met iemand loopt te bekken, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind vakantie"liefdes" wel héél erg cheap. Ook snap ik niet waarom je het erger zou vinden als het gewoon thuis was ipv op vakantie. Ik bedoel: zoenen met een ander is zoenen met een ander; of dat nou hier is of in Verweggistan. 'Je avondje opleuken', noemen ze dat zo tegenwoordig? Haar avondje 'opleuken' kan ze ook doen in de discotheek van jullie woonplaats. Het blijft hetzelfde. Waarom zou ze überhaupt in de eerste plaats haar avondje willen opleuken? Ze kan je wel missen, maar wat heeft het dan voor zin om met iemand die je nauwelijks kent te gaan lebberen? Kom op, zoenen met een ander is vreemdgaan en dat vind ik niet kunnen.

Als je al zó zwak bent...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:43
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-05-2004 @ 22:02 :
Vertrouwen. Mijn vriend zegt me het niet te doen en doet het toch. Wat is zijn woord dan nog waard? En wat zijn intenties ook moge zijn en wat zijn gevoelens voor mij ook moge zijn. Hij leert er maar mee te leven mij te missen en niet altijd geborgenheid te hebben, uit respect voor mij. Als hij dat niet kan, vind ik hem zwak, en ik val niet op zwakke mannen.
Zou jij serieus, 1 moment dat misschien 5 seconden duurt, je hele relatie laten vernietigen? Alles wat je samen hebt gedaan, geldeeld, samen gelachen en samen gehuild. Dat opgeven, terwijl je zo verliefd BENT (want ik kan me niet voorstellen dat je meteen een afkeer krijgt tegenover je vriend, verliefheid moet slijten) voor één zon lullig moment?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:45
ironflower
ironflower is offline
Ik snap best dat als je op vakantie bent je vriend/vriendin mist, een kroel mist etc etc. Dat je dan met iemand wat closer omgaat.
Op vakantie is er meestal wel iemand waarmee je het beter kan vinden.

Maar zoenen, en ook dingen die mss minder erg zijn dan zoenen, maar die je gewoon niet doet met een ander, vind ik niet kunnen.
Ookal zou je degene zo ontzettend leuk vinden, ik vind gewoon niet dat je dat kan maken! Ik zou mezelf echt schamen voor mezelf.

Mijn vriend gaat van de zomer 10 dagen naar Blanes met een groep jongens (bijna allemaal vrijgezel). En ik weet dat hij wel aardig wat drinkt en dan heel makkelijk kan zijn enzo. Soms heb ik wel zon beetje van.....ik wou dat je liever niet ging.
Maar ik vertrouw heb gewoon, en het zal wel goed gaan.
In dezelfde tijd ga ik ook weg, dus ik zit iig niet thuis op de bank s´avonds te bedenken wat hij nu aan het doen is...

Stel dat hij vreemd zou gaan, dan zou ik dat meteen willen weten. En ik zou het ook zonder twijfel meteen uitmaken. (wegens eerder gebeurde dingen, geen vreemdgaan, maar wel vervelend)
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:45
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Co schreef op 18-05-2004 @ 22:43 :
Zou jij serieus, 1 moment dat misschien 5 seconden duurt, je hele relatie laten vernietigen? Alles wat je samen hebt gedaan, geldeeld, samen gelachen en samen gehuild. Dat opgeven, terwijl je zo verliefd BENT (want ik kan me niet voorstellen dat je meteen een afkeer krijgt tegenover je vriend, verliefheid moet slijten) voor één zon lullig moment?
Ik zou me afvragen: waarom, WAAROM, WAA-RÓM heeft dat ene lullige moment dan plaatsgevonden? Waarom kon ze zich niet inhouden? Waarom heeft ze met een wildvreemde staan zoenen? Wat hééft ze daar nou aan? Die vreemde is toch geen vervanging van jou?

En: doet ze dit vaker?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-05-2004, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Co schreef op 18-05-2004 @ 22:43 :
Zou jij serieus, 1 moment dat misschien 5 seconden duurt, je hele relatie laten vernietigen? Alles wat je samen hebt gedaan, geldeeld, samen gelachen en samen gehuild. Dat opgeven, terwijl je zo verliefd BENT (want ik kan me niet voorstellen dat je meteen een afkeer krijgt tegenover je vriend, verliefheid moet slijten) voor één zon lullig moment?
Lees dan.

Ik zeg toch dat er een verschil zit tussen een korte zoen en een uur lang bekken. Natuurlijk geef ik niet direct alles op. Ik zeg er tussen mij en MIJN vriend zware problemen zouden ontstaan als die er al niet waren. Het is gewoon zijn karakter niet om dat te doen, dat doet hij niet. Als hij dat wel zou doen, zou er iets goed mis zijn. En DUS zou de relatie waarschijnlijk eindigen. Ik zeg niets met zekerheid. Maar vertrouwen is wel heel erg belangrijk, het is voor mij een van de grootste issues met mensen. Ik heb heel erg veel moeite met vertrouwen.

Zou hij overigens tegen me liegen of het niet vertellen, dan zou er echt stront aan de knikker zijn, want dan zou ik gewoon zwaar in de stress schieten en daar zou de relatie waarschijnlijk ook onderdoor gaan.

Ik geef niets op voor een paar seconden, maar misschien wel voor de gevolgen hiervan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:48
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
Co schreef op 18-05-2004 @ 22:43 :
Zou jij serieus, 1 moment dat misschien 5 seconden duurt, je hele relatie laten vernietigen? Alles wat je samen hebt gedaan, geldeeld, samen gelachen en samen gehuild. Dat opgeven, terwijl je zo verliefd BENT (want ik kan me niet voorstellen dat je meteen een afkeer krijgt tegenover je vriend, verliefheid moet slijten) voor één zon lullig moment?
Als de relatie gewoon zo goed is, als je zo verliefd bent, etc etc etc.
Volgens ga je dan juist niet vreemd!!
En als je het wel doet, terwijl je relatie juist zo goed is, dan is dat toch mega dom???
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 00:32
Verwijderd
Ontzettend, wat zal mijn vriend dan vreselijk gigantisch onwijs voor me moeten kruipen zeg! Hij mag dan wel onwijs zijn best doen om te zorgen dat ik hem dat zou vergeven! Ik heb het een keer eerder gehad, en toen hem ik het ook vergeven, maar toch. Momenteel heb ik een vriend die bij hoog en laag volhoudt dat vreemdgaan (en dus ook zoenen met een ander) niet kan. Zou hij dat dus wel doen, dan zou dat helemaal mooi fucked-up zijn!

en of hij het nou zou doen op vakantie of thuis, dat maakt verder helemaal niets uit. Enne, als hij me echt mist, belt hij toch gewoon of gaat hij maar met mij op vakantie! voordeel is wel dat als hij het op vakantie zou doen het lastiger wordt voor mij om dat meiske helemaal kapot te meppen!

* GrIjnz *
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 07:29
CryptapiX
Avatar van CryptapiX
CryptapiX is offline
ik zou het niet tollereren, vreemdgaan is vreemdgaanen daarvoor telt voor mij geen enkel excuus. of ik het zou uitmaken hangt echter wel van de situatie af en hoe lang je al samen bent..
en hoe het contact tussen die 2 na de vakantie verloopt, een keer afspreken om elkaar nog eens te zien is er dan dus ook niet bij
__________________
I have not failed, I have just found 10.000 ways that won't work
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:29
Fluff-Ball
Avatar van Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
Co schreef op 18-05-2004 @ 21:50 :
Vertrouwen vertrouwen...

Wat bedoel je daar precies mee?
Dat je, als je een keertje de verleiding niet kan weerstaan, een ander zoent? Dat je zonder kwade bedoelingen je avond opleukt?

Dat je je vriend(in) er echt niet minder leuk van gaat vinden? Je komt terug van vakantie, je komt terug bij je vriend(in). Je wilt verder gaan zoals het was. Want je houdt nu eenmaal veel van hem/haar

Wát is het erge hieraan? Dat je niet weet met wie het was? Wanneer het was?
Jij bent cker vreemdgegaan

Als je echt om dr geeft en haar wil houden zou ik als ik jou was het niet vertellen! (Ik denk wel dat ze het zou willen weten, maar dan pakt het waarschijnlijk niet echt prettig voor je uit)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:32
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Dat zou toch wel betekenen dat ik het uit zou maken. Dat zou hij ook doen als ik degene was die vreemdging.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:59
All of Me
Avatar van All of Me
All of Me is offline
Dan zou mijn vriendin als het mijn vriendin was he
heel erg stom gedaan hebben
en zoiets doe je niet en vooral niet als je ook nog gaat zeggen dat je van diegene houd en van die shit !!
vreemdgaan is heel erg fout ik zou het uitmaken en dr zou heel heel heel veel moeten gebeuren voordat ik het haar zou kunnen vergeven maar dan is mn vertrouwen erg geschaad

en bovendien wat zal je doen het snel vergeven omdat het dan aanblijft en diegene kan dan steeds meer doen wat je dan maar moet pikken omdat je wilt dat et aanblijft ofzo !

dus bij mij zou het uit zijn

ligt nog wat te vers int geheugen denk ik
nog 1 smsje heb ik van dr
ik hou zoveel van je ... bla bla bla
en ik zou nooit vreemdgaan
want ik wil je nooit kwijt echt nooit
__________________
DREADS? ze laten zetten of bijwerken? www.yourdreads.tk

Laatst gewijzigd op 19-05-2004 om 10:01.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2004, 10:08
Verwijderd
Ik zou het mijn vriend niet kunnen vergeven. Ik heb me ook gedragen terwijl hij op vakantie was (of juist ik, en hij thuis), dus dan vind ik dat ik minstens hetzelfde van hem kan verwachten.
Mijn vriendje zou zijn rug naar me keren en me nooit meer aankijken als ik vreemd zou gaan, heeft hij me al vaak verteld. Ik mag dan wel stapelverliefd zijn, en heel veel van hem houden, maar vreemdgaan is buiten staan!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:31
Verwijderd
Ik zou het niet zomaar uitmaken. Ik ga me inderdaad wel afvragen of een zoen mijn hele relatie mag verwoesten. Dan moet het wel bij die ene zoen zijn gebleven en dan moet hij echt bij wijze van spreken met een kale kop voor me staan onder het motto: zoveel spijt dat je de haren uit je kop kon trekken!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 10:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn vriend is niet iemand die zomaar met een ander zou zoenen, maar als hij dit wel zou doen op vakantie, zou ik het net zo erg vinden als thuis. Waar het gebeurt maakt mij niet uit. Of je nou in je eigen woonplaats bent of op een verre zonnige bestemming, je kunt je hoofd er best bijhouden om de verleiding te weerstaan.
Ik vertrouw mijn vriend, dat hij eerlijk is tegen mij en dat hij ook echt voor mij gaat en niet tussendoor nog dingen met anderen uitspookt. Als hij dus met een ander zou zoenen, zou ik het niet tolereren. In mijn boosheid zou ik het dus dan het liefst meteen uitmaken en ik hoop ook dat ik dat zou doen in zo'n geval.
Als hij me niet laat weten dat hij gezoend heeft met een ander, zal ik het niet weten en is er dus eigenlijk niks aan de hand, maar als ik er dan later achter kom, zal ik nog veel kwader zijn dan wanneer hij het me meteen eerlijk vertelt. Bij verzwijgen is het zeker meteen uit, want ik hecht veel waarde aan eerlijkheid.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:10
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Ligt aan de situtie persoon en dergelijke..
Maar ik zou over beide even boos zijn denk ik.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:41
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Vreemdgaan is vreemdgaan.

En vreemdgaan betekend bij mij dat ie op mag rotten
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 14:14
toemba
Avatar van toemba
toemba is offline
Vreemd gaan = uitmaken voor mij.

Als je een goede relatie hebt, dan denk je er vaak niet eens over na om vreemd te gaan. Ik in ieder geval niet

En vreemd gaan is vreemd gaan, thuis of op vakantie. Die 2 of 3 (of voor de mazzelaars 4) weken dat je uit elkaar bent zijn misschien vervelend, maar het argument van de verleiding niet kunnen weerstaan is in mijn ogen het eerste teken dat de relatie stuk gaat. Als je supersuperveel van iemand houdt, en dat nooit weg wilt gooien, dan lukt het makkelijk om je 4 weken "in te houden"

"maar ik was dronken!" als je weet dat je daar gevoelig voor bent: niet dronken worden.

Zoiezo uitmaken, wat voor verklaring dan ook.
__________________
For a nihilist, nothing at least is something..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:02
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
Dawn15 schreef op 19-05-2004 @ 09:29 :
Jij bent cker vreemdgegaan

Als je echt om dr geeft en haar wil houden zou ik als ik jou was het niet vertellen! (Ik denk wel dat ze het zou willen weten, maar dan pakt het waarschijnlijk niet echt prettig voor je uit)
Nee, ik ben nog NOOIT vreemdgegaan en zal dat niet doen ook
Maar ik wilde een beetje uitzoeken wát ik er zo achterbaks aan vind, dat kon ik moeilijk met woorden beschrijven
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:36
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
neej, vreemdgaan vind ik zoiezo laf.. heb dan tenminse het fatsoen het vooraf uit te maken.. vreemdgaan is kut en khaat vreemdgaande mensen... is echt toaal chagerijnig en boos...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:50
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-05-2004 @ 19:28 :
Hetzelfde als jij, eigenlijk.

Mijn vertrouwen zou alleen wel beschaamd zijn en het is dan aan hem dat weer te herstellen en daar wil ik dan ook geen gezeik over.

Nou denk ik er nog even iets langer over na. En misschien zou ik het ook wel uitmaken. Ik zou dan heel erg teleurgesteld zijn in mijn vriend namelijk, aangezien ik nu met echt 100& overtuiging durf te zeggen dat hij dat nooit zal doen. Naast dat ik hem vertrouw en hij van mij houdt, vind ik het gewoon totaal niet in zijn karakter en bij zijn persoon passen. Dat doet hij gewoon niet. Als hij dat dus wel zou doen, zou er iets goed mis zijn. Ik zou wel proberen uit te vinden hoe het komt en wat er mis is, maar ik ben bang dat dat dan ook zou resulteren in het einde van de relatie.
Ik kan het niet beter verwoorden..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:12
Verwijderd
wat een heftige reacties weeg voorspelbaar

maar kom op hé? Wat stelt een zoen op een zonning uitgaanseiland nou voor? Niets toch? Het is 1 keer in het jaar vakantie! Heerlijk toch? Ik zou mijn vriend wel de vrijheid geven om zich lekker te laten gaan tijdens zijn vakantie
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:29
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik wil het weten en wat hij er moe bedoelt was het een keer of gewoon de hele vakantie?
als het voor 1 keer was "zomaar" zou ik er geen punt van maken van dat andere ook niet maar daar zou ik wel beter over nadenken.
9 van de 10 ziet hij ze toch niet weer.
sex is anders.

als ik met iemand anders zoen maak ik het uit.
omdat ik dan niet meer voel voor hem wat ik van mij zelf moet voelen.
ik zoen niet voor niets met iemand anders.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2004, 19:06
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-05-2004 @ 17:12 :
wat een heftige reacties weeg voorspelbaar

maar kom op hé? Wat stelt een zoen op een zonning uitgaanseiland nou voor? Niets toch? Het is 1 keer in het jaar vakantie! Heerlijk toch? Ik zou mijn vriend wel de vrijheid geven om zich lekker te laten gaan tijdens zijn vakantie
dat vinden enkele vrienden van mij ook,
maar dan toch....
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:04
Slettelina *
Slettelina * is offline
Vreemdgaan is not done


Slechte ervaringen mee
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 20:56
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-05-2004 @ 17:12 :
wat een heftige reacties weeg voorspelbaar

maar kom op hé? Wat stelt een zoen op een zonning uitgaanseiland nou voor? Niets toch? Het is 1 keer in het jaar vakantie! Heerlijk toch? Ik zou mijn vriend wel de vrijheid geven om zich lekker te laten gaan tijdens zijn vakantie
Als die zoen niets voorstelt, waarom is die in eerste instantie dan überhaupt gegeven? Je hebt toch een vriend? Dáár zoen je toch mee? Toch niet met een vreemde op vakantie? En wat maakt het nou uit of het op een zonnig vakantieoord is of in je stamkroeg in je woonplaats? Toch geen hout? Leuk voor je dat je vindt dat jouw vriend op vakantie zich mag laten gaan, maar ik ben benieuwd wat je ervan zou zeggen als-ie vervolgens bekent dat-ie bv. flinkt wat heeft rondgezoend of meer nog...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:13
tjaaah
tjaaah is offline
als ze het meteen verteld, maakt ik er geen einde aan, die tijd dat ik dan met haar ga, ga ik niet weggooien omdat ze alleen met iemand anders heeft gezoend. als ze het me een paar maanden daarnaa verteld, zet ik haar aan de kant.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 19-05-2004 @ 17:12 :
wat een heftige reacties weeg voorspelbaar

maar kom op hé? Wat stelt een zoen op een zonning uitgaanseiland nou voor? Niets toch? Het is 1 keer in het jaar vakantie! Heerlijk toch? Ik zou mijn vriend wel de vrijheid geven om zich lekker te laten gaan tijdens zijn vakantie
Het gaat toch ook niet om die hele stomme zoen. Het gaat om de belofte die iemand je maakt en die diegene vervolgens breekt wetende dat het jou kwetst.

Jij zou je vriend de vrijheid geven dat te doen, jouw vriend zou die vrijheid misschien ook willen.

Mijn vriend wil die vrijheid echter niet en die wil die vrijheid ook niet aan mij geven (en ik hoef het ook niet). Dan ligt het al heel anders, want als hij het toch zou doen terwijl hij mij alsmaar vertelt dat hij het niet wil, dan klopt er iets niet. Of zijn gevoelens zijn verandert, of er is iets mis in de relatie, of hij heeft eerder gelogen. Geen van allen zullen een positieve uitwerking hebben op de relatie, lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 22:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Of het nou op vakantie of gewoon "in eigen land" is zeg maar... het blijft vreemdgaan. Ik zou dat niet accepteren en mijn vriendin meteen dumpen, want mijn vertrouwen in haar zou dan helemaal weg zijn. Maar ja, als ze op vakantie vreemd gaat, kan ze dat misschien beter "verbergen" en anderen het zwijgen laten opleggen. Maar ik denk dat het uiteindelijk toch uitkomt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 00:08
Hagel
Hagel is offline
dan kan hij zich beter uit de voeten maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Lekker een weekje op vakantie
Verwijderd
0 09-09-2006 10:28
Liefde & Relatie Bespreek je weleens het onderwerp vreemdgaan met je huidige vriend/vriendin
meisje833
40 09-07-2005 19:26
Liefde & Relatie Vreemdgaan op vakantie
Miss Unafraid
58 03-07-2004 19:13
Liefde & Relatie hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP
devilcat
84 31-03-2004 11:16
Liefde & Relatie Vreemdgaan op vakantie dit jaar?
Marshall84
52 13-08-2003 17:01
Liefde & Relatie vreemdgaan in vakantie
Starrie
17 10-04-2002 17:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.