Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2005, 10:47
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Deel 24

Zo, ik mag weer een nieuwe openen, vond ik zo.

Hmmm, vanaaf films kijken, dansen, films kijken en lol hebben. Maar eerst de bieb in. Hoop dat het een beetje lukt met concentratie...

Ik mis een discussie.
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Oud 06-04-2005, 10:49
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-04-2005 @ 11:47 :
Deel 24

Zo, ik mag weer een nieuwe openen, vond ik zo.

Hmmm, vanaaf films kijken, dansen, films kijken en lol hebben. Maar eerst de bieb in. Hoop dat het een beetje lukt met concentratie...

Ik mis een discussie.

Ik dacht dat ik dat mocht. Reden genoeg om de rest van de dag in bed te gaan mokken.
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Oud 06-04-2005, 10:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Touché schreef op 06-04-2005 @ 11:49 :
Ik dacht dat ik dat mocht. Reden genoeg om de rest van de dag in bed te gaan mokken.
Jij mocht het vorige topic al sluiten. Bovendien, je had het ook niet gedaan.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-04-2005, 10:52
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-04-2005 @ 11:50 :
Jij mocht het vorige topic al sluiten. Bovendien, je had het ook niet gedaan.

Dat is waar.

Ontopic: net op kraamvisite geweest bij mijn achternichtje Ilse Minte. Kan je zo'n kind beter 'Ongewenst' noemen. Ze huilde en spuugde en ik snapte weer eens niet waarom mensen kinderen zo leuk vinden. En ik heb rugpijn. Nouja, dan weet ik tenminste wat me te wachten staat de komende maanden.
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Oud 06-04-2005, 10:53
light fighter
light fighter is offline
tentamens leren brr

acht hoofdstukken in 1 dag heb er nu bijna drie geleerd ken ze wel dus das wel lekker hopelijk gaan de andere vijf net zo gemakkelijk als de eerste drie dan haal ik het tentamen morgen ook wel ga ik vanuit
Oud 06-04-2005, 12:20
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
blij dat je er nog bent mark jongen

en heb haar weer smsje gestuurd wat bezielt me, dat mens negeert me, ze is beter af zonder mij.....en ik zonder haar. Ik ben zo zwak.
ik mis haar liefde maar zij mist het niet dus wat zeur ik, ik mis het meisje ook trouwens maar zij deze jongen niet, ik ben niet goed genoeg........
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo

Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 12:40.
Oud 06-04-2005, 12:52
Verwijderd
ik ga zakken voor mijn examen

want ik moet perse 3 mensen uitnodigen, voor komende maandag, die op school komen,maar dat lukt niet, want mijn ouders en broer zijn op schol of aan het werk dan.

en ik heb geen vrienden irl

nouja dan maar zakken, fijn, lekker lullig.
Oud 06-04-2005, 12:53
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik heb zo'n ontzettend kutgevoel vandaag, ik vind t niet leuk ik kan me totaal niet concentreren op mn werk. het ene moment kan ik er een beetje positiever om voelen, maar t andere moment weer totaal niet.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...

Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 12:57.
Oud 06-04-2005, 13:00
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb gewoon niets te doen vandaag.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 06-04-2005, 13:12
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Kutmondeling. Weer eens met m'n neus op de feiten gedrukt, ik kan dat soort dingen gewoon niet.
Oud 06-04-2005, 13:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Geen zin.
__________________
Oud 06-04-2005, 14:03
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 06-04-2005 @ 13:52 :
ik ga zakken voor mijn examen

want ik moet perse 3 mensen uitnodigen, voor komende maandag, die op school komen,maar dat lukt niet, want mijn ouders en broer zijn op schol of aan het werk dan.

en ik heb geen vrienden irl

nouja dan maar zakken, fijn, lekker lullig.
Serieus? Waarom moet je drie mensen uitnodigen? En als je uitlegt dat je familie op school zit of werkt, kunnen ze je toch niet op grond daarvan laten zakken?

OT: Been there, done that Of beter gezegd, ik heb erover gehoord. Dit is toch idioot, hoe kom ik hier ineens weer aan? Ik was altijd zo'n lief meisje.
__________________
Reina de la Calle
Oud 06-04-2005, 15:01
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 06-04-2005 @ 13:20 :
blij dat je er nog bent mark jongen

en heb haar weer smsje gestuurd wat bezielt me, dat mens negeert me, ze is beter af zonder mij.....en ik zonder haar. Ik ben zo zwak.
ik mis haar liefde maar zij mist het niet dus wat zeur ik, ik mis het meisje ook trouwens maar zij deze jongen niet, ik ben niet goed genoeg........
knuff.. tuurlijk ben je wel goed genoeg maar als zij al een relatie heeft.. t kan gewoon niet... moeilijk he..

ik weet et niet meer. vandaag weer een dagje thuis gezeten, nergens zin in. wil alleen maar weg..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 06-04-2005, 15:05
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oh, m'n post is verwijderd. Had dan die uit het 'Wat wil je het liefst'-topic verwijderd, die waren 100 keer erger.
Oud 06-04-2005, 15:10
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
ilse schreef op 06-04-2005 @ 16:01 :
knuff.. tuurlijk ben je wel goed genoeg maar als zij al een relatie heeft.. t kan gewoon niet... moeilijk he..

ik weet et niet meer. vandaag weer een dagje thuis gezeten, nergens zin in. wil alleen maar weg..
Dit ging weer over mn ex
ingewikkeld snap mezelf niet meer
net een ongestelde vrouw ene keer dit andere keer dat, when does the hurting stop

Hmm ja misschien een depri-peoples meet goed idee
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 06-04-2005, 15:19
George
Avatar van George
George is offline
Ohh fijn.
'Hoe kom je aan die krassen op je arm, Laura?'
vraagt ze twee jaar later.
Krassen die ik zelf allang vergeten was.
'Wel gek dat me dat nu pas opvalt dan.'
Ja, wel gek dat jullie het toen niet zagen.
__________________
I am Jack's wasted life.
Oud 06-04-2005, 15:26
Verwijderd
Schijt. Ik ben er nu klaar mee.

En ik begin haar steeds meer te haten.
Oud 06-04-2005, 15:35
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Buhhhuhhh. Het moet hier warm zijn en waarom ben je nou niet online? Je bent best wel lief hoor , maarja, ik moet eigenlijk ook nuttige dingen gaan doen...
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Ads door Google
Oud 06-04-2005, 15:39
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
voel me relatief wel goed eigenlijk. Heb een zalige reis gehad. Besefloos dat wel, daarom dat ik de laatste paar dagen weer een beetje in een gat aan het vallen ben. Maar ach, ik moet gewoon nog genieten van mijn laatste dagen vakantie. Daarna is het weer school en bah... jah, dan zien we wel weer.
Verder hoop ik dringend iemand te kunnen spreken. Heb de laatste tijd nogal het gevoel alleen op de wereld te staan.. Poehoe.
En heb me nogal verveeld vandaag, buiten wat zinloze videospelletjes, misschien moet ik toch maar een vriendin bellen om iets te doen.
had daardoor zelfs even het gevoel geen vrienden meer te hebben, maar gelukkig is het niet zo denk ik, ik voel me goed met de vrienden die ik heb.
Ohja, geraak zo snel geirriteerd, waarom toch. Als ik zo voortdoe, zal het slecht gaan aflopen. Maar ach ja, mijn gevoelens zijn nu eenmaal niet te bedwingen, helaas.
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 06-04-2005, 15:44
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Gisteren grote repetitie voor het optreden, ik was zo zenuwachtig heel de dansgroep zat in de zaal zo'n 400 man. En ik dacht echt dat het niet zou lukken maar gelukkig is alles perfect gegaan, hopelijk lukt het vandaag weer...
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 06-04-2005, 16:50
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
ik sta niet meer in der msn lijst ik ben verwijderd zegt dmsn, mn mails worden niet gereplyed mn smsjes genegeerd. Ik wil verdomme gewoon een afscheid. Ik wil het niet zo afsluiten. De laatste keer dat ik mevrouw zag stond ze te janken voor de ramen. De laatste keer dat ik mevrouw hoorde praten vertelde me ze dat ze aangerand was. En dat ik bij der moest komen..........EN nu word ik verdomme genegeerd......Ik wil een afscheid, we hebben zo'n mooie tijd gehad, zoveel hoogtepunten, dat wil ik afsluiten en om meer redenen zou dat afscheid goed zijn, mn psycholoog zegt het ook,

maar waarom wil mevrouw het niet zien, die zegt alleen constant dat ik het niet aankan. Ik kan het wel aan ik wil haar niet meer ik kan haar niet meer vertrouwen. Niemand meer, als je zelfs degene waar je van houd niet meer kunt vertrouwen.

Maandag bel ik der op, nog 1 laatste keer vragen of ze dat afscheid wil, en dan zien we wel wat er gebeurd, vriendinnetjes hoef ik niet meer, het voelde zo perfect zo ultiem zo goed passend het was utopisch, maar toen vond zij het nodig niet alles te zeggen, ik geef toe ik zei ook niet alles maar ik heb nooit tegen die meid gelogen, echt nimmer.............

Ik geef nooit meer mn hart weg aan iemand, ik heb de laatste 3 maand 2 meisjes laten zitten omdat ik te schijterig was om weer verliefd te worden, jezus wat ben ik stom. Maar ik wil niet nog een keer, dat kan mijn hart niet aan, ik slik nu al van die pillen, of ik heb ze ik wil ze niet, ik neem het voor lief dat ik elke avond half dood lig te gaan. Er komt niet nog meer troep in mijn lichaam, die efexor troep heeft me rare dingen laten doen....niet meer van die chemische rotzooi..

En nog wil ik haar de schuld niet geven, ze deed het niet met opzet.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 06-04-2005, 16:51
Verwijderd
Fijn; weer de grond in geboord door mn oma. Dat had ik nou net even nodig...
Oud 06-04-2005, 17:04
indelebile
indelebile is offline
ik heb het koud, ik heb buikpijn, ik mis hem en ik wil morgen niet weg.
Oud 06-04-2005, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 06-04-2005 @ 15:03 :
Serieus? Waarom moet je drie mensen uitnodigen? En als je uitlegt dat je familie op school zit of werkt, kunnen ze je toch niet op grond daarvan laten zakken?
ik heb een praktijkexamen, en de school wil dat elke leerling 3 mensen uitnodigd om te kunnen laten serveren (door andere klasgenoten)

zonder gasten geen examen. echt ziekelijk, en als ik vertel dat mn ouders werken en mn broer niet kan, zeggen ze: 'dan nodig je toch vrienden uit?'

Oud 06-04-2005, 17:46
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 06-04-2005 @ 18:33 :
ik heb een praktijkexamen, en de school wil dat elke leerling 3 mensen uitnodigd om te kunnen laten serveren (door andere klasgenoten)

zonder gasten geen examen. echt ziekelijk, en als ik vertel dat mn ouders werken en mn broer niet kan, zeggen ze: 'dan nodig je toch vrienden uit?'

Wat stom Kan er niet een groep van drie mensen twee keer geserveerd worden ofzo? Het zal toch niet de eerste keer zijn dat zoiets voorkomt?
Ik ben maandagmiddag wel vrij, maar je woont een beetje ver weg Anders zou ik het nog wel willen doen, heb toch niks beters te doen.
Hoop dat het opgelost wordt
__________________
Reina de la Calle
Advertentie
Oud 06-04-2005, 17:48
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 06-04-2005 @ 18:33 :
ik heb een praktijkexamen, en de school wil dat elke leerling 3 mensen uitnodigd om te kunnen laten serveren (door andere klasgenoten)

zonder gasten geen examen. echt ziekelijk, en als ik vertel dat mn ouders werken en mn broer niet kan, zeggen ze: 'dan nodig je toch vrienden uit?'

heej als je me wil gebruiken woon ook in het noorden van het land friesland bij dokkum ergens.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 06-04-2005, 17:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 06-04-2005 @ 18:33 :
ik heb een praktijkexamen, en de school wil dat elke leerling 3 mensen uitnodigd om te kunnen laten serveren (door andere klasgenoten)

zonder gasten geen examen. echt ziekelijk, en als ik vertel dat mn ouders werken en mn broer niet kan, zeggen ze: 'dan nodig je toch vrienden uit?'

das echt lullig... meer gewoon een naai streek...
ook geen tante, oom, nicht, neef, buurvrouw ofzo
collega van je moeder, broer zoiets

tis dat zuid holland waarschijnlijk nie zo heel dicht bij is..

-------------------

*bug knuf @ sonho*

---------------------

*big knuf voor Mark*

-------------------------

*big knuf voor de rest van de forumers*

-----------------------

ik sla me ook door die laatste weken stage heen...zo niet dan toch
ach mn leven is toch al verpest....
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 18:02.
Oud 06-04-2005, 17:53
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 06-04-2005 @ 18:33 :
ik heb een praktijkexamen, en de school wil dat elke leerling 3 mensen uitnodigd om te kunnen laten serveren (door andere klasgenoten)

zonder gasten geen examen. echt ziekelijk, en als ik vertel dat mn ouders werken en mn broer niet kan, zeggen ze: 'dan nodig je toch vrienden uit?'

Ik ben niet in de buurt dan ....anders was k gekomen....
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 06-04-2005, 17:55
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Totaal geen medeleven of ook maar een greintje gevoel, takke mensen. Ik moet weg hier.
Oud 06-04-2005, 17:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik doe moeilijk geloof ik en ben de afgelopen dagen steeds veel te snel moe.

Ik wil schrijven, maar krijg geen woord op papier en een andere manier om me te uitten weet ik even niet nu
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-04-2005, 19:16
Verwijderd
omg bedankt voor alle reacties

Citaat:
Isiyanka schreef op 06-04-2005 @ 18:46 :
Wat stom Kan er niet een groep van drie mensen twee keer geserveerd worden ofzo? Het zal toch niet de eerste keer zijn dat zoiets voorkomt?
Ik ben maandagmiddag wel vrij, maar je woont een beetje ver weg Anders zou ik het nog wel willen doen, heb toch niks beters te doen.

Hoop dat het opgelost wordt
nee dat kan niet. tis een belachelijke regel maarjah...kan me v.d. school ook wel weer voorstellen dat het raar klinkt als je geen vrienden hebt.

Citaat:
bindmiddel schreef op 06-04-2005 @ 18:48 :
heej als je me wil gebruiken woon ook in het noorden van het land friesland bij dokkum ergens.
haha, ik woon in groningen

Citaat:
rare kwast schreef op 06-04-2005 @ 18:49 :
das echt lullig... meer gewoon een naai streek...
ook geen tante, oom, nicht, neef, buurvrouw ofzo
collega van je moeder, broer zoiets

tis dat zuid holland waarschijnlijk nie zo heel dicht bij is..
tentes en ooms en nichten en neven e.d. familie ken ik niet (k zit net in pleeggezin) & dan nog woont alle familie ver weg. de familie die het dichts bij woont woont in assen, maar die man (mijn nieuwe opa) krijgt een operatie aan zn hart .. en zijn vrouw (oma :rollseyes: ) die wil natuurlijk wel bij hem zijn..

mijn broer kan niet,die zit op school dan

helaas, zuidholland is idd ver...

Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 19:18.
Oud 06-04-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 06-04-2005 @ 18:53 :
Ik ben niet in de buurt dan ....anders was k gekomen....

iig tnx voor t overwegen
Oud 06-04-2005, 19:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 06-04-2005 @ 20:16 :
tentes en ooms en nichten en neven e.d. familie ken ik niet (k zit net in pleeggezin) & dan nog woont alle familie ver weg. de familie die het dichts bij woont woont in assen, maar die man (mijn nieuwe opa) krijgt een operatie aan zn hart .. en zijn vrouw (oma :rollseyes: ) die wil natuurlijk wel bij hem zijn..

mijn broer kan niet,die zit op school dan

helaas, zuidholland is idd ver...
Buren, kennissen of vrienden van je ouders, iemand anders die zin heeft om een keer lekker te eten?

Zeeland - Groningen is me te ver en te duur zonder OV, sorry

Ik hoop voor je dat je nog iemand vindt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-04-2005, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-04-2005 @ 20:33 :
Buren, kennissen of vrienden van je ouders, iemand anders die zin heeft om een keer lekker te eten?

Zeeland - Groningen is me te ver en te duur zonder OV, sorry

Ik hoop voor je dat je nog iemand vindt
de buren zijn aan t werk 's middags,kennissen en vrienden, kweenie,kep t mn ma ook al voorgelegd...

dankje
Oud 06-04-2005, 19:49
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
blij dat ik het met 2 mensen weer heb goedgemaakt...

minder blij dat ik niet ben gaan sporten. laf. ik stel het al weken uit
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 06-04-2005, 19:51
Verwijderd
@Repelsteeltjuh: Loop een bejaardentehuis binnen, er zijn vast wel drie mensen die mee willen/kunnen? Of nog beter: pluk drie zwervers van de straat, uit wraak voor die rare eis.
Ads door Google
Oud 06-04-2005, 19:53
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-04-2005 @ 20:51 :
@Repelsteeltjuh: Loop een bejaardentehuis binnen, er zijn vast wel drie mensen die mee willen/kunnen? Of nog beter: pluk drie zwervers van de straat, uit wraak voor die rare eis.
Jep oudjes zijn altijd wel gewillig om je te helpen, zeker met zoiets
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 06-04-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 06-04-2005 @ 20:51 :
@Repelsteeltjuh: Loop een bejaardentehuis binnen, er zijn vast wel drie mensen die mee willen/kunnen?
damn
goed idee



mjah,school ligt buiten t centrum....gaat wel lukken denk ik..

dank je
Oud 06-04-2005, 19:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Anders het Leger des Heils of zo'n dagopvang voor gehandicapten of weet ik veel wat.

Laat je weten of het wat geworden is?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-04-2005, 20:02
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik moest vandaag naar het ziekenhuis, hebben ze weer niks gevonden (ik val altijd flauw+bloedarmoede+ijzertekort), ijzergehalte was na 5 shots ijzer aan het infuus weer net zo laag als toen ik het ziekenhuis inging, die dokter lulde dat ik een eetprobleem heb terwijl hij niets van mijn eetgedrag weet, mijn dokter laat me weer naar zijn vervangster gaan terwijl hij weet dat ik niet bij haar wil, mijn leraren beginnen te zaniken dat ik terug naar school moet terwijl ik omval van de duizeligheid, ik moet stomme ijzertabletten gaan slikken voor de 1000e keer terwijl iedereen weet dat ze niet aanslaan, ik moet leren voor school en daar heb ik geen zin in, ik heb weer gesneden, ik ben zo ongelukkig en eenzaam en ik wil verdomme niet beter worden van die stomme depressie die alleen maar erger wordt door die klote antidepressiva.

ok ik stop
__________________
I'm in the forest
Oud 06-04-2005, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-04-2005 @ 20:57 :
Anders het Leger des Heils of zo'n dagopvang voor gehandicapten of weet ik veel wat.

Laat je weten of het wat geworden is?
ja, dank je

hm mijn int. ligt r t weekend uit (= van vrijdagmiddag tot maandagochtend)

mjah jullie zien t wel verschijnen, heel erg bedankt.

*groepsknuffel organiseert*
Oud 06-04-2005, 20:14
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 06-04-2005 @ 21:06 :
ja, dank je

hm mijn int. ligt r t weekend uit (= van vrijdagmiddag tot maandagochtend)

mjah jullie zien t wel verschijnen, heel erg bedankt.

*groepsknuffel organiseert*
hmm ja sorry mar zonder OV is het wat ver

good luck met het organiseren
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 06-04-2005, 20:37
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hmmz, ik wil dat rintveld opschiet, ik houd niet zo van wachten en nu wil ik eindelijk. Maar ergens is ook die angst, wat nu als dat niet helpt, dan weet ik het niet meer.
Ook ben ik een beetje bang dat ze zeggen dat ik maar intern moet, omdat ik echt een ramp ben met slapen enzo.

De diagnose die ze gesteld hebben klopt eigenlijk wel, dat wist ik wel maar ik ontkende het toch, maar ik wil het niet horen, en al helemaal niet vertellen aan mensen.

Mensen zijn soms zo achterlijk, en dan komen ze later aankakken met hun excuses, denk alsjeblieft wat beter na.

En ik wil hier nog wel wonen, maar wel met andere huisgenoten. Ik wil alleen zijn op mijn kamer en dingetjes voor mezelf doen, maar toch voel ik me dan alleen, alsof niemand om me geeft... god, ik snap mezelf nu niet eens..

en morgen kan ik niet eens naar me moeder, want mijn vader is ook thuis..
Oud 06-04-2005, 20:54
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben zooooo rustig..... Zoooooo ontzettend rustig... Zó het tegenovergestelde van gister.

Citaat:
rare kwast schreef op 06-04-2005 @ 18:49 :
*big knuf voor Mark*
Dank je, lieverd.

*knuf terug*
Oud 06-04-2005, 20:57
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-04-2005 @ 21:54 :
Ik ben zooooo rustig..... Zoooooo ontzettend rustig... Zó het tegenovergestelde van gister.
houden zo dude, niet zo eng doen...........

OT:
voel me f*cking vaaaaag
zometeen me laatste slaappil maar erin douwen toch nog wat slaap
morgen met een goeie vriendin meeten, misschien eindelijk even goed praatten.
oh en morgen ook nog meeloopdag hoop dat de opleiding een beetje is wat ik verwacht......
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 06-04-2005, 21:35
Verwijderd
ik zou me even niet zo alleen willen voelen. net film gekeken met Lot, hele dag bezig geweest, zelfs met V gepraat, maar ergens voel ik me een beetje rot. iedereen krijgt maar een vriend of een vriendin, en het is uit met de mijne. Ik ben m'n allerbeste vriend kwijt, en dat doet zeer.

tsja. ik weet het niet. het is lastig. ik zou ons een tweede kans willen geven, maar hij wil niet meer. denk ik. hij zegt maar niets. bah. pijn. auw. hartje.
en ik zit bedshaped te luisteren van keane, en dat liedje heeft net zo'n eenzame klank als ik me voel.
Oud 06-04-2005, 22:08
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 06-04-2005 @ 21:14 :
hmm ja sorry mar zonder OV is het wat ver

good luck met het organiseren
dat van die groepsknuffel was figuurlijk
Oud 06-04-2005, 22:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mijn hart is gelucht en ik ben opgelucht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-04-2005, 22:17
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 06-04-2005 @ 23:13 :
Mijn hart is gelucht en ik ben opgelucht



ot:

omg ik groei letterlijk.
iets wat ik niet voor mogelijk had gehouden
en ik wil helemaal niet groeien 1.85 is lang genoeg
(ben nu 1.87)
Oud 06-04-2005, 22:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb ontzettende behoefte aan liefde atm. Een knuffel, een aai, iemand die zegt dat het allemaal wel gaat lukken, een warme deken, wat dan ook..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart topic #26
deringmeester
488 29-04-2005 08:26
Psychologie Ik voel me kut
Noddy
6 26-01-2005 00:14
Psychologie De kronieken van de dag #5!!
Droomvlucht
501 26-03-2004 17:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.