Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2009, 08:46
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hallo forummers. Zijn hier toevallig mensen die theateropleidingen volgen? Ik studeer volgend jaar af en ben nu al bezig om met school wat opleidingen te kiezen waar ik dan auditie voor wil doen.
Ik ben persoonlijk het meest aangetrokken tot de Acting opleiding in Utrecht, op de HKU. Natuurlijk zijn er ook nog die van Artez(lijkt me ook super, maar zang trekt me niet) en RCA van codarts is ook een optie voor mij.
Als er mensen zijn die een van de opleidingen doen toevallig, zou ik je graag even spreken!
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 11-12-2009 om 11:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2009, 16:34
Noddy
Noddy is offline
Is zang het enige wat je niet aanspreekt bij Artez? Ik doe dan wel geen theateropleiding, maar het is volgens mij wel belangrijk om te leren hoe je je stem gebruikt bij toneel. Het zou me niets verbazen als je bij andere opleidingen ook zangles zou krijgen.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 21:34
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ja, ik ga ook wel auditie voor Artez doen hoor

Ik heb gewoon niks met zingen, ik vind stemoefeningen oké, maar ik vind (publiekelijk) zingen weer wat te veel van het goede. Maar ik bedoelde dat als ik een GO zou krijgen voor Artez en HKU dat ik dan voor de HKU zou gaan, die is gewoon echt mijn ding.
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2009, 23:13
Ludes
Ludes is offline