Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 15:51
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
En ze trekken me telkens hard aan

Ik verveel me ook gewoon in het leven.
Dan neem ik mezelf weer wat voor om niet meer te doen en dan lukt het weer niet. Dan gaat het gelijk weer weken minder met me.
Ook ben ik vanavond weer voor het eerst alleen thuis met mn broer zonder mijn ouders sinds dat hij me aangevallen heeft.
Gister heb ik ook 8 bladzijdes in mijn boek geschreven omdat ik gewoon vanalles van me af moest schrijven.
Zelfs met mijn overdosis van twee maanden geleden zit ik nog heel erg.
Ik ben mezelf gewoon niet meer of juist wel. Ik kan er geen traan om laten, terwijl ik wel al weken als een rotte tomaat in het leven sta.
Eergister ging mijn cavia Bobby ook nog dood. Bobby was al vanaf de brugklas mijn uithuilbeestje. Ik jankte hem vaak helemaal nat. Maarjah...nu kan dat dus niet meer.
Toch merk ik wel dat ik een maatje nodig heb.
Gewoon iemand waar ik gewoon telkens mee kan praten, die heb ik gewoon niet hier. En als ik ze heb, verhuizen ze weer of verdwijnen op een andere manier uit mn leven.

Ik zit momenteel op mijn opname te wachten. Alleen elke dag lijkt een eeuwigheid. Thuis is het ook al kut op dit moment en zelf gaat het gewoon ook niet lekker. Tis niet dat ik vet depri ben of zo. Maar keb wel hele erge dwanggedachtes constant. Ik kan me er nog wel tegen verzetten, alleen ik kan gewoon mijn ei helemaal niet meer kwijt.

Mijn psych is 4 weken op vakantie, terwijl ik normaal echt 1 keer in de week met haar moet praten. Een maand is gewoon veel te lang. Dan ga ik me zo opvreten! In de kliniek had ik zeker in het begin gewoon elke dag wel zowat een gesprek. Ik heb het gewoon nodig.
Maandag heb ik een gesprek staan, maar toen ik vandaag naar jeugdzorg belde, zeiden ze dat ze er dinsdag pas weer zou zijn Ik volg het niet meer of ik mis gewoon een gedeelte.
Kben denk ook gewoon een beetje levensmoe van alles wat er gebeurd is. Het zuigt allemaal gewoon een beetje en ik moest het gewoon ff kwijt, dus dan ga ik jullie dr maar mee lastig vallen of zo
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2003, 16:16
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
lieve meid,

ik ben zelf nu niet echt in de stemming om hier goed op te reageren... sorry... ik zal het morgen proberen
*forgive me please, en de andere ook op het forum*
sterkte...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:00
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Heej Eendje,
Wat lullig voor je dat je psych 4 weken op vakantie is... Tis fijn dat je iig van je af kunt schrijven, dat helpt mij ook altijd... Blijf dat ook doen, vooral nu je t ff zonder psych moet doen. Misn dat je pcies voor haar op kunt schrijven wat er nu pcies in je hoofd omgaat, en dat je dat de eerstvolgende x aan haar geeft? Weet t anders ook niet, maar probeer je hoofd wat leger te maken. Ga n stuk lopen (helpt bij mij tenm ) probeer je gedachten n btje te verzetten... En je cavia.. dat je die juist nu kwijt moest raken... Ik weet dat een dier niet zomaar vervangen kan worden, vooral in jouw geval niet, maar misn dat je er toch over na kunt denken een ander beestje te nemen? Als Bobby jou zo getroost heeft, kan iets of iemand anders dat misn ook. Weet t verder ook niet, maar vond dat k ff moest reageren... Heel veel sterkte iig, als je wilt kun je me mailen.
Heleenxxx
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:29
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
thnx voor de reacties en ... niet schuldig voelen om iets waar je niks aan kunt doen!

Over het algemeen weet ik wel dat ik afleiding moet zoeken en zo en nahjah. Lekker veel dingen doen, buiten genieten enz. Maar toch blijft het zwaar.

Maarjah, over een tijdje zal het wel weer beter gaan hoop ik
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:08
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Eend schreef op 09-05-2003 @ 19:29:

Maarjah, over een tijdje zal het wel weer beter gaan hoop ik
Natuurlijk voel je je over n tijdje beter. Als je weer naar je psych kunt, zul je al opknappen...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Eend schreef op 09-05-2003 @ 16:51:
goed, dan ga ik nu maar eens een poging doen denk ik...

En ze trekken me telkens hard aan

Ik verveel me ook gewoon in het leven.
Dan neem ik mezelf weer wat voor om niet meer te doen en dan lukt het weer niet. Dan gaat het gelijk weer weken minder met me.
Ook ben ik vanavond weer voor het eerst alleen thuis met mn broer zonder mijn ouders sinds dat hij me aangevallen heeft.
Gister heb ik ook 8 bladzijdes in mijn boek geschreven omdat ik gewoon vanalles van me af moest schrijven.
Zelfs met mijn overdosis van twee maanden geleden zit ik nog heel erg.
Ik ben mezelf gewoon niet meer of juist wel. Ik kan er geen traan om laten, terwijl ik wel al weken als een rotte tomaat in het leven sta.
Eergister ging mijn cavia Bobby ook nog dood. Bobby was al vanaf de brugklas mijn uithuilbeestje. Ik jankte hem vaak helemaal nat. Maarjah...nu kan dat dus niet meer.
Toch merk ik wel dat ik een maatje nodig heb.
Gewoon iemand waar ik gewoon telkens mee kan praten, die heb ik gewoon niet hier. En als ik ze heb, verhuizen ze weer of verdwijnen op een andere manier uit mn leven.

Ik zit momenteel op mijn opname te wachten. Alleen elke dag lijkt een eeuwigheid. Thuis is het ook al kut op dit moment en zelf gaat het gewoon ook niet lekker. Tis niet dat ik vet depri ben of zo. Maar keb wel hele erge dwanggedachtes constant. Ik kan me er nog wel tegen verzetten, alleen ik kan gewoon mijn ei helemaal niet meer kwijt.

Mijn psych is 4 weken op vakantie, terwijl ik normaal echt 1 keer in de week met haar moet praten. Een maand is gewoon veel te lang. Dan ga ik me zo opvreten! In de kliniek had ik zeker in het begin gewoon elke dag wel zowat een gesprek. Ik heb het gewoon nodig.
Maandag heb ik een gesprek staan, maar toen ik vandaag naar jeugdzorg belde, zeiden ze dat ze er dinsdag pas weer zou zijn Ik volg het niet meer of ik mis gewoon een gedeelte.
Kben denk ook gewoon een beetje levensmoe van alles wat er gebeurd is. Het zuigt allemaal gewoon een beetje en ik moest het gewoon ff kwijt, dus dan ga ik jullie dr maar mee lastig vallen of zo
goed, misschien een beetje van miss Helena (grumph, ik ben het met een DT'er eens.... ) maar afleiding zoeken helpt inderdaad wel denk ik. en opschrijven... misschien niet alleen voor jezelf opschrijven maar het ook iemand laten lezen, die dan kan antwoorden (lees, een vriendin, of iemand die verder van je afstaat zoals iemand die je goed kent van het forum of iig vertrouwd) dan heb je iig het idee dat er iemand naar je luistert.

Het is wel rot voor je dat je psych voor 4 weken op vakantie is, tot die tijd zul je het dus (met hulp van anderen maar zonder psych) zelf moeten redden!

Ga sporten, naar de stad, lekker uit, een stuk fietsen, gedichten schrijven, spelletjes spelen, mtv kijken, vul gewoon je hele week op met leuke dingen!!!

sorry, meer weet ik ook niet.

-xxx- en knuf!! wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:35
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
... schreef op 09-05-2003 @ 20:17:
goed, misschien een beetje van miss Helena (grumph, ik ben het met een DT'er eens.... ) maar afleiding zoeken helpt inderdaad wel denk ik. en opschrijven... misschien niet alleen voor jezelf opschrijven maar het ook iemand laten lezen, die dan kan antwoorden (lees, een vriendin, of iemand die verder van je afstaat zoals iemand die je goed kent van het forum of iig vertrouwd) dan heb je iig het idee dat er iemand naar je luistert.

Het is wel rot voor je dat je psych voor 4 weken op vakantie is, tot die tijd zul je het dus (met hulp van anderen maar zonder psych) zelf moeten redden!

Ga sporten, naar de stad, lekker uit, een stuk fietsen, gedichten schrijven, spelletjes spelen, mtv kijken, vul gewoon je hele week op met leuke dingen!!!

sorry, meer weet ik ook niet.

-xxx- en knuf!! wendy

Jah, dat doe ik ook Maar idd, mn psych moet es terug komen van vakantie!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:39
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
als je in de put zit.. moet je wat buiten gaan doen.. een beetje fietsen.. wat in de tuin om hannesen... (ja het heeft mij ook nooit geholpen maareh dat zeggen veel mensen)
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Eend schreef op 09-05-2003 @ 22:35:
Jah, dat doe ik ook Maar idd, mn psych moet es terug komen van vakantie!
tss... ik vlieg nu naar de vakantie bestemming van jou psych... draai haar om, en geef haar een trap onder haar hol, zo naar jou toe
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:42
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
mijn psychologe was heel raar, als ze me wat vroeg.. en ik antwoordde en was daarmee klaar, dan keek ze me echt heel lang aan alsof ik nog wat moest zeggen.. echt irri
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:46
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
... schreef op 09-05-2003 @ 22:40:
tss... ik vlieg nu naar de vakantie bestemming van jou psych... draai haar om, en geef haar een trap onder haar hol, zo naar jou toe
Dat zou ze niet eens erg vinden Ze zegt ook wel eens: "Ik heb zo'n zin om jou een gigantische trap onder je kont te geven!" Dan zit ik weer te miepen over vanalles en nog wat
Zij is zooooooo relaxt Ze staat ook bekend om haar goede werk die ze verleend heeft zeg maar
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:48
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Sync schreef op 09-05-2003 @ 22:39:
als je in de put zit.. moet je wat buiten gaan doen.. een beetje fietsen.. wat in de tuin om hannesen... (ja het heeft mij ook nooit geholpen maareh dat zeggen veel mensen)
Het helpt wel, als je maar niet te diep in de put zit. Je moet jezelf om kun draaien, om te kunnen genieten van alles en niet te denken van: "Wat een kut bomen, moet ik dara nou van genieten?!"
Maar meer van: "Toch zijn die dingen wel apart en mooi groen!" zeg maar
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:48
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Eend schreef op 09-05-2003 @ 22:46:
Dat zou ze niet eens erg vinden Ze zegt ook wel eens: "Ik heb zo'n zin om jou een gigantische trap onder je kont te geven!" Dan zit ik weer te miepen over vanalles en nog wat
Zij is zooooooo relaxt Ze staat ook bekend om haar goede werk die ze verleend heeft zeg maar
coole psych!!
vind je het gek dat je haar nu mist?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:50
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Sync schreef op 09-05-2003 @ 22:42:
mijn psychologe was heel raar, als ze me wat vroeg.. en ik antwoordde en was daarmee klaar, dan keek ze me echt heel lang aan alsof ik nog wat moest zeggen.. echt irri
jah en die stiltes!!!!!!! Die waren vreselijk bij mijn psychologe en dat kon ik dan niet hebben en zei ik expres niks meer. Ik heb een keer samen met mijn psych een half uur stil zitten zijn
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ach Eendje toch... *dikke knuf*

Dat is echt allemaal heel rot. Ik weet hoe je je voelt wat betreft Bobby; mijn ratje ligt ook op sterven en de ander is een paar weken geleden dood gegaan...

Maak je maar niet druk over je broer. Zoek zijn gezelschap gewoon zo min mogelijk op, dan gaat het mssn wel goed... En als hij je aan dreigt te vallen, bel dan meteen je ouders, een vriendin of misschien zelfs de politie. (en als je je er niet lekker bij voelt, je kan me altijd PMmen he!)

Neem een beetje de tijd voor jezelf; doe gewoon een tijdje niets om je gedachten eens te ordenen, dan gaat het misschien wel beter.

Succes
Nona
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:51
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
... schreef op 09-05-2003 @ 22:48:
coole psych!!
vind je het gek dat je haar nu mist?
neej
Maar keb ook haar telefoonnummer gekregen voor als ik weer crisis heb, dat ik er dan niet alleen voor sta en zo Zo veel vertrouwen geeft ze me!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:51
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 09-05-2003 @ 22:50:
Ach Eendje toch... *dikke knuf*

Dat is echt allemaal heel rot. Ik weet hoe je je voelt wat betreft Bobby; mijn ratje ligt ook op sterven en de ander is een paar weken geleden dood gegaan...

Maak je maar niet druk over je broer. Zoek zijn gezelschap gewoon zo min mogelijk op, dan gaat het mssn wel goed... En als hij je aan dreigt te vallen, bel dan meteen je ouders, een vriendin of misschien zelfs de politie. (en als je je er niet lekker bij voelt, je kan me altijd PMmen he!)

Neem een beetje de tijd voor jezelf; doe gewoon een tijdje niets om je gedachten eens te ordenen, dan gaat het misschien wel beter.

Succes
Nona
Jah, doe ik zeker

Thnx
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 21:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
maar weer ff serieus, hoe voel je je nu dan?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2003, 22:00
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Eend, ik ben niet echt op de hoogte.. kunnen je ouders je broer niet uit het huis sturen?? desnoods hem geen geld meer geven?
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:03
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
... schreef op 09-05-2003 @ 22:55:
maar weer ff serieus, hoe voel je je nu dan?
leeg gevoelloos en euhmz, duf
vandaar mijn woorde volle replays
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 22:04
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Sync schreef op 09-05-2003 @ 23:00:
Eend, ik ben niet echt op de hoogte.. kunnen je ouders je broer niet uit het huis sturen?? desnoods hem geen geld meer geven?
alsof hij fout zit!
nee, hij heeft een probleem en ik ook en ik werd daarom ook niet uit huis gezet. Sterker nog, mijn ouders hebben nog voor me moeten vechten!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 08:14
iamre18
iamre18 is offline
*Blijf je ei hier kwijt posten...(

Plan je dag aan het begin van de dag al vast met wat dingen vol, die je leuk lijken om te gaan doen>weerhoud je er misschien van om te blijven zitten.


*Ga bv. wat knutselenknippenplakken:
-maak een ik-doos; met daarop en erin allerlei dingen die waardevol voor jou zijn en bij je passen.
-Ontwerp een tof t-shirt(schrijf je dat zo?>klad'm helemaal vol.
-Schrijf alle dingen op waar je op een bepaald moment mee zit en steek het in de fik/ verscheur het.(ik=pyromaan)
-Maak een schilderij(en zou je kunnen relateren aan een bepaald vraagstuk/probleem waar je mee zit)

*Sporten(wat al is genoemd)>hardlopen/skeeleren etc.

*Bezoek de Kinderboerderij(Gezellig onder de dieren)
(de eendjes voeren en observeren)

*Zou je misschien iets van tijdelijk vrijwilligerswerk kunnen gaan doen?, iets waar je, je erg in interesseerd.>Bv. binnen de Kinderboerderij, of in een asiel

en keep writing.

Sterkte
X
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 09:58
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik doe al vrijwilligerswerk
Ik werk op de manege vaak met kinderlessen en zo
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:39
iamre18
iamre18 is offline
Citaat:
Eend schreef op 10-05-2003 @ 10:58:
Ik doe al vrijwilligerswerk
Ik werk op de manege vaak met kinderlessen en zo
Leuk!, kinderen van de grond afrapen enzo
__________________
~Tigerlily Deepdelver~,~Tári Calaelem~
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 10:50
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Eend schreef op 10-05-2003 @ 10:58:
Ik doe al vrijwilligerswerk
Ik werk op de manege vaak met kinderlessen en zo
Dat is wel heel leuk, rijd je zelf ook paard?
Ik wel en als ik problemen heb of me niet fijn voel ga ik lekker naar mijn paardje toe, waartegen ik mijn verhaal ook vertel en een rit door het bos ga maken. Voor mij werkt dat heel goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2003, 13:06
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
iamre18 schreef op 10-05-2003 @ 11:39:
Leuk!, kinderen van de grond afrapen enzo
uhuh
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 13:08
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 10-05-2003 @ 11:50:
Dat is wel heel leuk, rijd je zelf ook paard?
Ik wel en als ik problemen heb of me niet fijn voel ga ik lekker naar mijn paardje toe, waartegen ik mijn verhaal ook vertel en een rit door het bos ga maken. Voor mij werkt dat heel goed
jah Ik rij ook paard jah Keb alleen geen eigen Anders was ik lekker door het natuurpark gaan rijden. Het is daar zo mooi en zo lekker rustig

Keb wel heel wat verzorgpaarden gehad, maja, nu heb ik er nog maar eentje Maar die is wel lief
De rest is allemaal verkocht en eentje is er overleden aan een hartstilstand, echt van de een op de andere dag. Was zo raar! Kmis haar nog steeds
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Welke kant moet ik op gaan denken? Alfa/Bèta
Verwijderd
55 25-06-2006 23:20
Lifestyle Spuig het uit! Waar heb jij vandaag je tijd mee verneukt? NOU?
Verwijderd
500 08-06-2004 19:44
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47
Psychologie Huilen
Verwijderd
13 12-09-2003 09:32
Lifestyle [oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel
Bor
359 27-09-2002 17:27
Verhalen & Gedichten op zoek
Genesis
5 23-10-2001 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.