Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2002, 15:19
MeCute1983
MeCute1983 is offline
dat heeft een vriendin van mij namelijk heel slim gedaan.. volgens mij kun je dan namelijk wél soa's oplopen en volgens haar dus niet... weet iemand 't toevallig?
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:32
MeCute1983
MeCute1983 is offline
ok, dit heb ik gevonden op i-net:

Citaat:
Pijpen
(penis in de mond)
Gepijpt worden is minder risicovol dan pijpen maar helemaal risicovrij is het niet want de monding van de pisbuis is vrij 'ontvankelijk'. Dus als iemand last heeft van bloedend tandvlees kan je maar beter een condoom gebruiken. Zeker ook, trouwens, voor degeen met het bloedende tandvlees.
Want het grootste risico loopt degeen die aan het pijpen is. Voorvocht kan al wat HIV bevatten maar dat is een risico dat je nog wel kan nemen als je jouw partner goed kent. Maar het is zonder meer een risico (ook al in verband met andere S.O.A.]) als je die man niet goed kent. Natuurlijk zegt hij dat hij niet zal klaarkomen in je mond. Dat zegt het grootste deel.
Maar in werkelijkheid valt dat percentage bitter tegen.
Wij vinden dan ook dat je het niet mag vragen aan jouw partner.
Dus, zeker bij onbekenden, in dark rooms & in de betaalde liefde: altijd een condoom om bij het pijpen.. Als je oefent op je wijs- en middelvinger dan kan je bijvoorbeeld ook leren om met je lippen en je tong een condoom om te doen dat je in je mond hebt met het puntje (zachtjes!) tussen de tanden. Dan is een condoom geen onderbreking maar een uitbreiding van het plezier.
En je kan ze tegenwoordig bij veel winkels en condomeries met lekkere smaakjes krijgen.

En dat heb ik haar dus net verteld, maar ze doet heel laks zovan: "dat heb ik vast niet" ... en dan voel ik me net zo'n zeikster, die heel erg overdrijft. Is dat zo?
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:35
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Het kan wel. Hangt er natuurlijk ook beetje vanaf hoe sexueel actief het subject van die actie voorafgaand aan dit contact was.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:36
Verwijderd
Citaat:
MeCute1983 schreef:
ok, dit heb ik gevonden op i-net:

(stukje)

'Bij onbekenden'

LOL

In een donker steegje 'hee, ff pijpen?'
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:38
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
nare man schreef:
LOL
Heej, dit is een serieuze aangelegenheid, joh.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:
Heej, dit is een serieuze aangelegenheid, joh.
Ach, seks en humor gaan prima samen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:00
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Het kan wel. Hangt er natuurlijk ook beetje vanaf hoe sexueel actief het subject van die actie voorafgaand aan dit contact was.
je hoeft maar 1 x iets uit te spoken met iemand die besmet is en je kan al een aardig probleempje hebben hoor

Ok, de kans is niet zo groot misschien (?) maar als ik in haar situatie zat (wat ik niet van plan ben ooit) zou ik puur gewoon voor mijn eigen gemoedsrust me laten testen.. maar dat vind ze niet nodig ofzo. Zolang ze maar geen hiv heeft is het goed vind ik echt naïef en dom...
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:06
Verwijderd
Je kan alle soa's oplopen via pijpen..

Ook dingen die je niet meteen merkt en dingen die onschuldig lijken.. zo kun je bijv. (ben vergeten hoe het heet, herpes geloof ik) koortslip oplopen die je hele leven terug blijft komen. Maar ja, je laten testen is niet alleen voor jezelf, lijkt me ook nuttig voor je toekomstige sexpartners want stel je bent wel besmet heb je kans hen ook weer te besmetten..

Jij hebt gedaan wat je kon door haar erop te wijzen, en iedereen die een soa oploopt denkt trouwens neej dat gebeurd me vast niet of dat heb ik vast niet. Het is nu haar verwantwoordelijkheid om er wat mee te doen, niet de jouwe! Jij hebt gedaan wat je kon, laten we nu maar hopen dat zij verstandig is..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 16:24
Verwijderd
Citaat:
MeCute1983 schreef:
dat heeft een vriendin van mij namelijk heel slim
jaja Dat zou ik ook zeggen, dat een vriendin zoiets heeft
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 17:10
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
tja als je jan en allemaal aan zijn pik zuigt zou ik wel een condoompje aanraden, maar als je een vaste vriend hebt lijkt het me zwaar overdreven..
__________________
Dih
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 18:12
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
bertbart schreef:
jaja Dat zou ik ook zeggen, dat een vriendin zoiets heeft

toch liev van je dat je me daarvoor aan ziet
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:02
Verwijderd
Ik dacht eigenlijk ook dat je geen soa's kon krijgen van pijpen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 20:01
Piccola
Piccola is offline
Ik wist nooit zeker of je er nou wel of niet een soa van kan krijgen! Nou blijkbaar wel dus. Bah! Maar goed, ik weet dat mijn vriend het niet met 'onbekenden' ( ) doet, dus ik hoef me niet echt zorgen te maken lijkt mij!

Citaat:
MeCute1983 schreef:
... en dan voel ik me net zo'n zeikster, die heel erg overdrijft. Is dat zo?
Ik vind het juist lief dat het je zo bezig houdt. Als ik die vriendin zou zijn zou ik je geen zeikster vinden hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 15:37
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Hoe zit het eigenlijk als een jongen die een geslachtsziekte heeft een meisje zonder ziektes beft (verder doen ze niks onveiligs). Krijgt dat meisje dan de soa van de jongen of niet?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:33
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Hoe zit het eigenlijk als een jongen die een geslachtsziekte heeft een meisje zonder ziektes beft (verder doen ze niks onveiligs). Krijgt dat meisje dan de soa van de jongen of niet?
Lijkt me wel.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 16:45
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Hoe zit het eigenlijk als een jongen die een geslachtsziekte heeft een meisje zonder ziektes beft (verder doen ze niks onveiligs). Krijgt dat meisje dan de soa van de jongen of niet?
Volgens mij niet, soa's zitten (dacht ik) niet in speeksel, en dus komen ze niet met het meisje in contact.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 21:39
Verwijderd
ik denk wel dat een meisje via beffen soa's kan krijgen, sommige ziektes worden immers ook via speeksel verspreidt.
misschien is het een goed idee een beflapje te gebruiken, is wel fijn ook want de smaak is ook niet erg prettig..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 18:32
Verwijderd
Heel veel jongens vinden het wel lekker smaken hoor.. maa goe..

Wanneer een jongen een geslachtsziekte heeft aan zijn penis, dan kan je die in principe niet krijgen wanneer hij je beft. Al loop je wel een risico, hij kan met zn vingers weet ik veel, zn lul hebben gekrabt ofzow, en daarmee dan ook aan jou zitten of weet ik het. Het is gewoon een risico dat je beter niet nemen kunt. De jongen kan ook een soa aan zn mond hebben van het beffen van een meisje met een soa.. en dan is het dus zoiezo wel gevaarlijk..


En JA, je kunt dus echt soa's krijgen via pijpen.. die je dan ook weer met jouw mond kunt doorgeven..

Het verbaast me echt dat er nog mensen zijn die dat niet weten?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Beffen
The_Vampire
15 04-03-2003 20:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.