Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2019, 12:36
Verwijderd
En we gaan weer verder!

Topic #1: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1944031

Sporten, nieuwe sporten uitvinden, advies over sporten, eten, cheaten, blessure-leed, mental breakdowns etc, het mag allemaal hier.

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Straatmeid 62
Kristaco 61
Daantje_0705 59
VeraIustitia 39
Enilorac 33
Mema 31
PUDDINGPOWER 25
Positive mind 23
Holland Oates 19
Macrador 19
Jan Marijnissen 18
Elin3 14
deadlock 12
Saiy 10
Carn 9
Haller 7
Gaantje9 7
Tigerly 7
Destruct! 6
aumgn 5
Not for Sale 5
Miekje* 5
hppa 4
Loezzel 3
gansmeeuwaal 2
Miekepieke 2
Tunahan Kuzu 2
Kapt. Roodbaard 2
Koekje 2
Sortjuh 2
butters 1
Epibreerbeer 1
Korreltjezout 1
SummerAnoniem 1
zoef de haas 1
capibara 1
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2019, 12:37
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
huilen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 12:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
En we gaan weer verder!

Topic #1: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1944031

Sporten, nieuwe sporten uitvinden, advies over sporten, eten, cheaten, blessure-leed, mental breakdowns etc, het mag allemaal hier.

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Straatmeid 62
Kristaco 61
Daantje_0705 59
VeraIustitia 39
Enilorac 33
Mema 31
PUDDINGPOWER 25
Positive mind 23
Holland Oates 19
Macrador 19
Jan Marijnissen 18
Elin3 14
deadlock 12
Saiy 10
Carn 9
Haller 7
Gaantje9 7
Tigerly 7
Destruct! 6
aumgn 5
Not for Sale 5
Miekje* 5
hppa 4
Loezzel 3
gansmeeuwaal 2
Miekepieke 2
Tunahan Kuzu 2
Kapt. Roodbaard 2
Koekje 2
Sortjuh 2
butters 1
Epibreerbeer 1
Korreltjezout 1
SummerAnoniem 1
zoef de haas 1
capibara 1
Dit is wel heel professioneel neergezet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 14:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo hoort het
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 14:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vanmorgen lekker geroeid maar ben nu wel heel moe. Toen ik onder de douche stond werd het zwart voor mijn ogen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 16:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ging van de week trainen voor mijn pelgrimstocht en toen verdwaalde ik op de Veluwe terwijl het heel warm was en mijn water op was en ik was gestruikeld waardoor ik al een blauwe teen had opgelopen Ik heb wel eens betere wandeltochten gehad. Zo'n 5 tot 8 km omgelopen door mijn gedwaal, dus mijn route werd uiteindelijk zo'n 35 km in plaats van 27. Wel heel leerzaam zo, volgende keer weer even beter opletten.

En diezelfde avond nog naar pilates Gelukkig was het rekken en strekken wel even lekker.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vanmorgen lekker geroeid maar ben nu wel heel moe. Toen ik onder de douche stond werd het zwart voor mijn ogen.
Ik heb dit soms ook! Waardoor komt het bij jou?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ging van de week trainen voor mijn pelgrimstocht en toen verdwaalde ik op de Veluwe terwijl het heel warm was en mijn water op was en ik was gestruikeld waardoor ik al een blauwe teen had opgelopen Ik heb wel eens betere wandeltochten gehad. Zo'n 5 tot 8 km omgelopen door mijn gedwaal, dus mijn route werd uiteindelijk zo'n 35 km in plaats van 27. Wel heel leerzaam zo, volgende keer weer even beter opletten.

En diezelfde avond nog naar pilates Gelukkig was het rekken en strekken wel even lekker.
Wow respect.

Hoe wandel jij? Vaste routes? Of google maps ofzo? Haha ik weet dit soort dingen helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 21:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wow respect.

Hoe wandel jij? Vaste routes? Of google maps ofzo? Haha ik weet dit soort dingen helemaal niet.
Hahaha ik weet niet of respect op zijn plaats is, ik vond het wel een beetje dom/onhandig

Google maps routes in combinatie met bestaande wandelroutes/paden die staan aangegeven op van die paaltjes Die zoek ik dan online uit. Ik loop ook wel van punt naar punt, oftewel dan kijk ik op de kaart en kies ik een stukje weg uit waarvan ik denk dat het wel leuk lopen is en een beetje in de goede richting en als ik dan die weg heb gehad kies ik het volgende stukje.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2019, 23:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb dit soms ook! Waardoor komt het bij jou?
Ik denk dat ik gewoon te moe was en dat douchen dan te intensief en te benauwde ruimte is ofzo. Als ik heel ziek ben, douche ik ook zittend.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 01:24
Verwijderd
Daarom douche ik thuis eerst even afkoelen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 12:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik douche ook thuis en het was denk ik ook al anderhalf uur na het sporten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 12:07
Verwijderd
Oh Heb je gegeten tussen sportschool en douchen?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 12:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, maar niet heel veel. Een mueslireep, een tosti en een paar koekjes
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 12:39
Verwijderd
proteïnes > suikers na de training imho
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 13:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, op donderdagavond doe ik dat ook altijd wel maar op zaterdagochtend drinken we altijd koffie met iets lekkers en op de vereniging verkopen ze alleen tosti's en soep en ik ben niet snel na het sporten weer thuis.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar niet heel veel. Een mueslireep, een tosti en een paar koekjes
Dit is niet heel veel?? Zou toch ruim genoeg moeten zien dat het niet aan lage suiker kan liggen. Misschien gewoon te snel de temperatuurwisseling of even lage bloeddruk of zo. Ik zou me niet te druk maken als dit sporadisch is.


Gisteren 27km marathon training en vandaag 132km rustig uitgefietst 👍 nu alleen nog bedenken hoe ik dat erbij ga eten 😜
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, op donderdagavond doe ik dat ook altijd wel maar op zaterdagochtend drinken we altijd koffie met iets lekkers en op de vereniging verkopen ze alleen tosti's en soep en ik ben niet snel na het sporten weer thuis.
Shake of eiwitreep mee. Sportkantines verkopen doorgaans echt troep ja.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2019, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Dit is niet heel veel?? Zou toch ruim genoeg moeten zien dat het niet aan lage suiker kan liggen. Misschien gewoon te snel de temperatuurwisseling of even lage bloeddruk of zo. Ik zou me niet te druk maken als dit sporadisch is.


Gisteren 27km marathon training en vandaag 132km rustig uitgefietst 👍 nu alleen nog bedenken hoe ik dat erbij ga eten 😜
Klinkt imho als een te hoge/te snelle stijging (van) glucose-spiegel in het bloed
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, op donderdagavond doe ik dat ook altijd wel maar op zaterdagochtend drinken we altijd koffie met iets lekkers en op de vereniging verkopen ze alleen tosti's en soep en ik ben niet snel na het sporten weer thuis.
Ik maak mijn eigen herstelvoedsel klaar, ik maak ook proteïne-koekjes/cake voor dit soort dingen, dit meenemen met een paar stukken fruit en klaar. Werkt ook goed voor me overdag als ik aan het werk ben, ik eet gewoon de hele dag door en zorg ervoor dat ik geen honger krijg. Die koekjes prop ik tussendoor in mijn mond
Met citaat reageren
Oud 04-08-2019, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Klinkt imho als een te hoge/te snelle stijging (van) glucose-spiegel in het bloed
Oh, wist niet dat je je daar ook zo van kon voelen, ik dacht dat je dan gewoon een moeheids aanval kreeg..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 10:32
Verwijderd
Dat dacht ik ook, maar ik heb het ook wel eens zo gehad en ben ik wat dingen gaan aanpassen en herstel ik beter.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 20:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ging vandaag weer voor het eerst opbouwen met sporten. Mijn lichaam is inmiddels in protest
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ging vandaag weer voor het eerst opbouwen met sporten. Mijn lichaam is inmiddels in protest
Spierpijn is een cadeautje om langer te genieten

Ik had vandaag matjes maandag (kracht/core circuitje in het gras met twee meiden, boxje met muziek erbij). Jammer dat dat niet het hele jaar kan.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 21:22
Verwijderd
Ik vind het heel vervelend dat het zomerstop is. Ik blijf wel in beweging maar werkelijk sporten doe ik ook niet. Hmpf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2019, 21:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben wel blij dat wij dat niet hebben

Niet gelijk weer teveel willen hè PM!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-08-2019, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ging vandaag weer voor het eerst opbouwen met sporten. Mijn lichaam is inmiddels in protest
Voorzichtig doen, hoor!

Moeheid = stoppen
Pijn = stoppen
Geen zin = stoppen

Oppassen, buikspieren heeeeeeeeeel langzaam opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 00:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik dacht dat ik wel ff 10 minuutjes op de crosstrainer kon. Dat was duidelijk een zelfoverschatting die meteen goed afgestraft werd. Komende twee weken toch maar bij wandelen houden denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 02:11
Verwijderd
Goedzo! Crosstrainer is te veel getrek aan je buikspieren. Het is nog zo kort geleden... na zes weken besloot ik iets meer te doen dan wandelen.
Na acht weken stond ik weer in de sportschool, ik kon alles doen, maar stopte zodra ik pijn kreeg. Hardlopen ook heel voorzichtig opgepakt.
Een paar weken daarna kreeg ik een stoot in mijn buik.
Nu heb ik nog heeel soms last, dat het even vast zit.

Je lichaam doet er nog wel een tijd over om volledig te herstellen. Ik lag er zeer slecht bij natuurlijk, maar ik spreek anderen over dergelijke operaties en ze hebben dezelfde dingen meegemaakt, als je te hard van start gaat, kan het zijn dat je alsnog verklevingen krijgt schijnt...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Voorzichtig doen, hoor!

Moeheid = stoppen
Pijn = stoppen
Geen zin = stoppen

Oppassen, buikspieren heeeeeeeeeel langzaam opbouwen.

Geen zin = stoppen ben ik het absoluut niet mee eens eigenlijk. Je lichaam is heel goed in vasthouden aan oude patronen en gewoontes, dus als je in het begin niet door het discomfort en geen zin gevoel heen gaat, ga je nooit over die drempel komen dat het sporten de nieuwe gewoonte gaat worden en lekker gaat voelen.


Edit: oh wacht ik zie nu dat het na een operatie is. Dan wat voorzichtiger zijn en goed opletten op signalen ja. Maar als nog, je hoofd kan je flink voor de gek houden met het 'geen zin' gevoel
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 09:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zeg altijd geen zin = geen optie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 11:30
Verwijderd
Vlak na een operatie waarbij meerdere spieren doorgesneden zijn/een chronische ziekte is dat altijd een optie.

En sowieso kan "geen zin" aan meerdere dingen liggen: een duidelijk signaal van je lichaam dat je moet rusten of dat je echt geen zin hebt en gewoon lui bent. Ik heb heel vaak geen zin gehad, maar dan ging ik toch. Ene moment was ik blij dat ik gegaan was, andere momenten kon ik niks en stond ik te duizelen. Op die momenten had ik dus moeten toegeven aan mijn geen zin.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 13:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja duh. Na een operatie is een ander verhaal. Ik ben zelf chronisch ziek maar ik moet juist ook blijven sporten maar wel per dag bekijken in welke intensiteit.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Ja duh. Na een operatie is een ander verhaal. Ik ben zelf chronisch ziek maar ik moet juist ook blijven sporten maar wel per dag bekijken in welke intensiteit.
Als het duidelijk voor je is dat we over een grote buik-operatie praten, waarom zeg je dan alsnog dit:

Citaat:
Ik zeg altijd geen zin = geen optie.
Ik reageer op PM, omdat ik weet wat haar toestand is en dat er recent een operatie is gedaan bij haar.

Je ziet dat Kris ook haar mening bijstelt, maar jij gaat er nog even overheen met bovenstaande opmerking. Ik snap dat echt niet. Sowieso is het heel stoer om te zeggen "geen zin = geen optie", iedereen reageert anders op lichamelijke signalen. Niet iedereen luistert goed naar zijn/haar lichaam. Voor mij is dit een zwak punt, ik ben goed geworden in pijn negeren, maar ik weet dat ik dat niet moet doen, omdat ik anders overtraind raak of mezelf een blessure oplever.
Ik vermoed dat PM ook op deze manier geleerd heeft om met pijn om te gaan.

Een revalidatie na een operatie is niet zomaar iets, je mag niet je grens over gaan en die ligt nu eenmaal veel dichterbij dan je denkt. Vaak uit dat zich in geen zin in trainen hebben, dus dat is dan het signaal.

Laatst gewijzigd op 06-08-2019 om 13:41.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 17:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag weer zo'n 20 km gelopen, van Zutphen naar Deventer en de stad rond. Wat ben ik toch blij dat ik tegenwoordig in zo'n prachtige omgeving woon En heerlijk weer, ezeltjes en koeien die een kroel kwamen halen onderweg, kwam een koffietent tegen net toen ik er wel één kon gebruiken en aan het eind kon ik mijn voeten afkoelen in de IJssel. Heerlijke dag.

Mijn rechterheup en - knie doen alleen een beetje moeilijk en ik denk dat dat ligt aan het feit dat ik toch een beetje mijn blauwe nagel wilde ontzien en daardoor onbewust en beetje anders liep. Vooral met dalen ging die knie hard protesteren. Maar even in de gaten houden en wat extra oefenen om de spieren eromheen sterker te maken.

En ik heb nieuwe wandelschoenen besteld, want op verharde wegen en grasdijken zijn mijn stevige B categorie Meindl's toch echt te zwaar en bovendien krijg ik er weke voeten in wanneer het ook maar een beetje warm wordt. En mijn route straks bestaat straks alleen maar uit intensief gebruikte wandelpaden, dus lichtere schoenen zijn dan wel fijn. Meteen dempende zooltjes erbij gekocht. Ze zitten heel lekker en mijn tenen hebben alle ruimte om te doen waar ze willen Maar snel uitproberen met mijn teensokken om te zien of dat helpt tegen de blaarvorming aan de binnenkant van mijn kleine tenen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 17:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik associeer 'geen zin' gewoon echt met geen zin omdat ik geen zin heb en niet omdat ik niet wil/kan omdat mijn lichaam het niet aan kan. Ik heb zoveel revalidaties gehad en overal is mij juist geleerd dat je altijd iets van beweging moet zoeken wat op dat moment kan, al is het in het ziekenhuis maar even uit bed of een stukje over de gang lopen of weer thuis een blokje om van vijf minuten.

@Miekje: jij hebt toch van die sandalen met een dichte voorkant? Hebben die ook een dichte achterkant? Zouden daar losse steunzolen in kunnen denk je?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-08-2019, 19:01
Verwijderd
Miekje heb je ook een planning? Hoeveel km wil je per dag lopen? En vertrek je vanuit hier of ergens halverwege? Een oom heeft 2.5 keer de camino gelopen!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 19:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
@Miekje: jij hebt toch van die sandalen met een dichte voorkant? Hebben die ook een dichte achterkant? Zouden daar losse steunzolen in kunnen denk je?
Ik heb geen idee of er ook zijn met een dichte achterkant, maar check even het merk (Keen).
Citaat:
Miekje heb je ook een planning? Hoeveel km wil je per dag lopen? En vertrek je vanuit hier of ergens halverwege? Een oom heeft 2.5 keer de camino gelopen!
Nee, ik zie wel wat lukt per dag. Ik probeer wel mijn te eindigen in een plaats waar geen gidsetappe eindigt ivm drukte in de herbergen. Ik neem ook geen gids mee, dat scheelt. Ik begin in Lourdes!

En wow! Verschillende routes of alleen de Franse?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 19:19
Verwijderd
Hoe lang wil je ongeveer weg zijn? Gaaf hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2019, 19:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Thanx voor het merk, ik ga even zoeken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 11:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe lang wil je ongeveer weg zijn? Gaaf hoor!
Week of zes denk ik.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Vandaag weer zo'n 20 km gelopen, van Zutphen naar Deventer en de stad rond. Wat ben ik toch blij dat ik tegenwoordig in zo'n prachtige omgeving woon En heerlijk weer, ezeltjes en koeien die een kroel kwamen halen onderweg, kwam een koffietent tegen net toen ik er wel één kon gebruiken en aan het eind kon ik mijn voeten afkoelen in de IJssel. Heerlijke dag.

Mijn rechterheup en - knie doen alleen een beetje moeilijk en ik denk dat dat ligt aan het feit dat ik toch een beetje mijn blauwe nagel wilde ontzien en daardoor onbewust en beetje anders liep. Vooral met dalen ging die knie hard protesteren. Maar even in de gaten houden en wat extra oefenen om de spieren eromheen sterker te maken.

En ik heb nieuwe wandelschoenen besteld, want op verharde wegen en grasdijken zijn mijn stevige B categorie Meindl's toch echt te zwaar en bovendien krijg ik er weke voeten in wanneer het ook maar een beetje warm wordt. En mijn route straks bestaat straks alleen maar uit intensief gebruikte wandelpaden, dus lichtere schoenen zijn dan wel fijn. Meteen dempende zooltjes erbij gekocht. Ze zitten heel lekker en mijn tenen hebben alle ruimte om te doen waar ze willen Maar snel uitproberen met mijn teensokken om te zien of dat helpt tegen de blaarvorming aan de binnenkant van mijn kleine tenen.

Ik had daar ook een tijdje last van, en mijn nieuwe teennagel groeide ook niet aan door al het hardlopen, toen heeft de podoloog/orthopeed dit aangeraden:



Misschien ook iets voor jou? Waar ga je 6 weken heen wandelen?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 16:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had daar ook een tijdje last van, en mijn nieuwe teennagel groeide ook niet aan door al het hardlopen, toen heeft de podoloog/orthopeed dit aangeraden:

[afbeelding]


Misschien ook iets voor jou? Waar ga je 6 weken heen wandelen?
Bedankt voor de tip! Ik ga even mijn nieuwe schoenen afwachten, want volgens mij zitten mijn tenen daar heel ruim in Maar anders ga ik daar zeker even naar kijken.

Ik ga naar Santiago!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ik associeer 'geen zin' gewoon echt met geen zin omdat ik geen zin heb en niet omdat ik niet wil/kan omdat mijn lichaam het niet aan kan. Ik heb zoveel revalidaties gehad en overal is mij juist geleerd dat je altijd iets van beweging moet zoeken wat op dat moment kan, al is het in het ziekenhuis maar even uit bed of een stukje over de gang lopen of weer thuis een blokje om van vijf minuten.
Omdat ik me klaarblijkelijk nog steeds stoor aan deze opmerkingen, en ondanks dat PM niet meer reageert op deze topic (Hoeft ook niet, want ze PMt wel), wil ik je toch vragen wat voor operaties en revalidaties jij dan hebt gehad en of het überhaupt te vergelijken valt.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 17:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Geen operaties maar drie keer longrevalidatie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Geen operaties maar drie keer longrevalidatie.
Je mist common sense?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 17:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zullen we er gewoon over ophouden? We gaan het toch niet eens worden en ik denk dat we allebei het beste voor hebben met PM en haar herstel.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Zullen we er gewoon over ophouden?
Neen.

Citaat:
We gaan het toch niet eens worden
Dat is mijn doel helemaal niet.

Citaat:
en ik denk dat we allebei het beste voor hebben met PM en haar herstel.
Ja dat zeker, maar jij ietsje minder.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 18:33
Verwijderd
He wat een sfeertje weer.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2019, 20:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Joe, ik wist ff niet wat ik moest zeggen maar was wel lekker aan het meelezen. Ik stoorde me idd ook wel aan het geen zin gedoe. Ik denk dat geen zin= niet doen voor mij ook een prima insteek is, maar dat dat per persoon gewoon verschilt en dat jullie het ook allebei goed bedoelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Kleuters-topic #1
Haller
27 03-08-2019 13:11
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.