Oud 12-01-2010, 14:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het zo leuk maar ook zo slecht haha! En idd gatver Dan en Georgiana .

Er is nu een nieuwe ziekenhuisserie op tv met die actrice, maar ik associeer haar altijd met die trutrol uit GG, dus ik vind haar in andere rollen ook vreselijk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2010, 17:04
Verwijderd
Ze is toch ook van Buffy en zo'n kunstschaats film? Daar denk ik nog altijd aan

@lieveheersbeest: nou ja, technisch gezien is dit geen nieuwe combinatie, want ze hadden toch ook al wat in het vorige seizoen, toen Georgina net nieuw was? Ik voorzie nog veel problemen! Geloof er niks van dat ze nu lief en aardig is. En wat een sukkel is Dan toch, hij weet hoe freaky en manipulatief ze was, hij zat er middenin, en na een paar uurtjes is hij helemaal omgeslagen weer?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 08:51
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ja, in Buffy speelde ze het 'zusje' van Buffy. Vond haar toen al zwaar irritant.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 09:11
surimeid
Avatar van surimeid
surimeid is offline
Ik vind het wel een leuke serie...
__________________
You're everything I thought you never where and nothing like I thought you could have been.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ze is toch ook van Buffy en zo'n kunstschaats film? Daar denk ik nog altijd aan

@lieveheersbeest: nou ja, technisch gezien is dit geen nieuwe combinatie, want ze hadden toch ook al wat in het vorige seizoen, toen Georgina net nieuw was? Ik voorzie nog veel problemen! Geloof er niks van dat ze nu lief en aardig is. En wat een sukkel is Dan toch, hij weet hoe freaky en manipulatief ze was, hij zat er middenin, en na een paar uurtjes is hij helemaal omgeslagen weer?
Serieus? Dat kan ik me echt niet meer herinneren! Is soms ook bijna niet meer uit elkaar te houden, wie het nu met wie doet of heeft gedaan.
En ik geloof er ook geen zak van dat ze nu lief en aardig is
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 12:36
geekalosic
Avatar van geekalosic
geekalosic is offline
Jennnnny !
Met citaat reageren
Oud 08-02-2010, 21:38
Verwijderd
Ik had gisteren mijn video ingeprogrammeerd, maar er kwam een ander programma ipv Gossip Girl? Of is GG nu op een ander tijdstip?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 10:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap het ook niet!

edit: op net5.nl staat dat er momenteel geen afleveringen zijn belachelijk dat ze Verborgen Gebreken nu uitzenden op die tijd, terwijl dat (volgens mij) een herhaling van maandag is!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 09-02-2010, 19:49
Verwijderd
Ik heb het gemist zondag, dus ik had hem gedownload en net gekeken. Wat vreemd als het ineens niet meer komt!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 10:38
Verwijderd
Volgens mij komt het komende zondag ook niet
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 12:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
edit: op net5.nl staat dat er momenteel geen afleveringen zijn belachelijk dat ze Verborgen Gebreken nu uitzenden op die tijd, terwijl dat (volgens mij) een herhaling van maandag is!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 12-02-2010, 13:51
Verwijderd
Ja, dat weet ik en had ik gelezen, maar ik hoopte dat het eenmalig zou zijn of een foutje van Net5 dat het zo op de site staat. Maar niet dus, het staat er nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 09:37
Verwijderd
gaat het weer niet door?
stelletje fuckers, ik mis het nu wel steeds
maar wil het eigenlijk wel zien
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 22:04
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Echt ja, wat een sukkels. Eerst het op een onmogelijke tijd neerzetten en dan er mee stoppen omdat er te weinig naar gekeken werd. Gelukkig had ik heel het seizoen (zvm) al gezien.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 15-02-2010, 11:34
Verwijderd
ja alweer midden in het seizoen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 20:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gossip Girl is weer op tv, maandag half 10.

Maarrr herhalingen? Ik verwachtte eigenlijk nieuwe afleveringen, aangezien het nieuwe seizoen is begonnen in Amerika.

Even opgezocht: dit is seizoen 3, maar hebben we dat niet al helemaal gezien?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 12:58
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Seizoen 3 is nu weer bezig op Net5, dat hebben de Net5-kijkers nog niet gezien - vorige keer waren ze bij aflevering vijf of zes van seizoen drie gestopt, dus de rest van het seizoen wordt nu waarschijnlijk uitgezonden. Ik kijk seizoen 3 zelf op DVD, dus ben al wel wat verder, maar vind het onwijs leuk! Eén en twee vond ik wel iets leuker, maar dat komt omdat dat meer high school was, dit is wat volwassener - maar ik hou gewoon van de verhaallijnen van de personages, dus ik vind het alsnog geweldig. Eigenlijk een heel foute serie, maar ik vind het gewoon... leuk xD Ik ben echt dol op Blair, haar spelletjes met Chuck, en Serena... ook leuk dat haar dark side een beetje naar buiten komt nu. Het wordt na seizoen 2 wel steeds extremer, seizoen 4 schijnt ook heel bizar en extreem te zijn... misschien hebben we geluk en gaat Net 5 ná seizoen 3 door met seizoen 4... anders wacht ik wel op de DVD van Amazon xD
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 13:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, er zijn dus toen maar een paar eps van seizoen 3 uitgezonden! Oke, dan snap ik het weer
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 20:39
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik kijk eigenlijk uit naar
Spoiler
want verder vind ik het steeds slechter worden en kijk ik het alleen voor Chuck/Blair en de outfits.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 20:09
Verwijderd
Aargh stom net5! Zenden ze eerst herhalingen uit, dan denk ik nog: oke, handig om er weer in te komen. Maar nu stopt het gewoon weer! Willen zij downloaden promoten ofzo ?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 15:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf ik snap er echt niks van! Ik ga idd maar downloaden, want dit is echt niks
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:04
veronica232
Avatar van veronica232
veronica232 is offline
vlede week hadden seizoen 3 niet uitgezonden omdat in Nederland geflopt is
doen ze elke keer niet normaal
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 13:40
Violet Vivian
Avatar van Violet Vivian
Violet Vivian is offline
Ze hebben het nu van de buis gehaald omdat Hawthorne ervoor in de plaats is gekomen... ik kijk GG zelf op DVD - ben blij toe - dus ik vind het zelf niet erg, maar vind het zo stom dat ze GG voor een ziekenhuisserie - die ik niet beter vind dan GG - eraf halen. En het ''flopt'' hier omdat het op zo'n rottijd wordt uitgezonden... als ze het weer op de vrijdagavond om 20:30 zetten en gewoon verdergaan bij voor Nederland nieuwe afleveringen, krijgen ze een hoop kijkers terug, denk ik. Nja, ik wacht gewoon op de DVD's -anders houd ik het niet uit.
__________________
A mirror is a reflection of your soul and always shows you who you truly are.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Parasaaitamol met codeine #1820
Trimm Trabb
500 27-04-2013 11:53
Films, TV & Radio Glee
Chick Rock
186 11-10-2011 22:34
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Gossip Girl
x-spekkie-x
233 11-11-2009 06:35
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 10:43
Verhalen & Gedichten Gossip girl
Noddy
49 30-07-2006 14:15
Verhalen & Gedichten If Only.....
Gossip Girl
11 09-05-2004 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.