Oud 20-05-2005, 10:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 19-05-2005 @ 19:42 :
Waarom vinden jullie dit vreemd, als in de doorsnee, gemiddelde Nederlandse huiskamer zulke taferelen afspelen:


http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1179017



En dan kijk je ervan op dat de jongeren zo verdorven zijn? [afbeelding]
Geloof me: dat is geen doorsnee kind uit een doorsnee huisgezin. Of iig: niet met doorsnee gedrag.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2005, 10:58
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 17-05-2005 @ 15:32 :
Altijd weer leuk om te zien hoe dom en bekrompen mensen zijn.
Al die mensen die hier op die jeugd neerkijken, denk je nou werkelijk dat je zelf onder die omstandigheden anders was geworden? Wel heel erg makkelijk hoor. Alsof een nieuwe generatie opeens tientallen i.q. punten lager zit.
Dus volgens jouw redenatie mogen we nergens op neerkijken omdat iedereen zo is geworden door omstandigheden en er dus zelf helemaal niets aan kan doen?
Mensen in slechte omstandigheden kunnen 'goed' opgroeien, en mensen in goede omstandigheden kunnen weer 'breezerig' opgroeien, en vice versa. Het verschilt per persoon. Hoe dan ook, insinueren dat het alleen aan de omstandigheden ligt, klopt niet.

Citaat:
koekiemonstertje schreef op 19-05-2005 @ 15:29 :
Mijn reactie:

Msn heeft zo'n slechte invloed op die tienerjeugd. Er is helemaal geen toezicht en dat lijdt alleen maar naar Msn-pesten of Msn-sex....
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 19-05-2005 @ 18:44 :
Alsof ouders altijd alle toezicht daar op hebben. Ik vind het maar hypocriet om de schuld altijd bij de ouders te leggen. Een kind kan ook ontsporen terwijl zij/hij goed is opgevoed met normen en waarden. Ouders hebben niet overal toezicht op, onthoud dat goed..
Ja en nee. Het is natuurlijk een combinatie van factoren: ouders spelen een grote rol (zijn ze zelf ook zo, of zijn ze wel intelligent maar accepteren ze teveel), maar internet/tv/vrienden ook (alhoewel dat ook een averechtse werking kan hebben, of totaal geen invloed). Het karakter en de mate van zelfbewustzijn van het kind spelen óók een grote rol.
Geen enkele factor kan dus als doorslaggevend worden aangewezen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2014, 16:30
fuckzembla
fuckzembla is offline
Goh ik ben toen ik 16 was heel vals in dit programma terecht gekomen. Ik had toen geen idee waar het over ging. Ik zat in een girl talk programma met mijn vriendinnen. Hier kregen we voorlichting over ons lichaam, sex en andere dingen op maandag middag na school. We kregen hier kadobonnen voor en vonden het wel leuk! Ze vroegen of we een keer gefilmd mochten worden tijdens deze sessies. Wij vonden het prima, want we hadden het over hele normale dingen. Er werd toen door de camaraman hele rare vragen aan ons gesteld. Dat vind ik pas erg! Dat we erop in gingen was gewoon omdat we te jong waren waarschijnlijk. Dat je dan met je hoofd in een programma dat de jungle van de tienerseks heet zonder dat je dit weet is toch belachelijk? De beelden zijn ook gemanipuleerd en geknipt en geplakt, dus antwoorden op andere vragen zijn achter specifieke vragen geplaatst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachting Rotterdam
Mark Almighty
89 25-08-2005 16:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Aanslag Londen #4
Gatara
500 19-07-2005 14:20
Seksualiteit Oversekste kleine kindertjes..
vlindy*
51 09-06-2005 16:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.