Oud 09-03-2006, 15:16
Verwijderd
100
Advertentie
Oud 09-03-2006, 15:48
Verwijderd
dat is nou niet bepaald een nuttige bijdrage hè?
Oud 09-03-2006, 17:50
Hyperspeed
Avatar van Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Goed goed goed mensen, succes met deze:

Ooit gelezen over een film over een politie-agent ergens in een suf dorpje in Scandinavië ergens, omdat hij daar geen ruk te doen heeft verzint hij zijn eigen misdaden om op te lossen. Zo was het plot oid. Volgens mij een indie-film maar weet ik niet zeker. Nog nooit gezien maar het concept leek me zo leuk!

Alvast bedankt
__________________
What we're dealing with here, is a total lack of respect for the law
Oud 09-03-2006, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-03-2006 @ 12:44 :
Ik denk echt dat het het oude kindersongfestival is (of heette dat nou anders?). Daar hadden de beide teams ook elk een eigen trui zeg maar. En ze zongen altijd liedjes van kinderen voor kinderen.
Dat zou kunnen ja.
Oud 09-03-2006, 18:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-03-2006 @ 12:44 :
Ik denk echt dat het het oude kindersongfestival is (of heette dat nou anders?). Daar hadden de beide teams ook elk een eigen trui zeg maar. En ze zongen altijd liedjes van kinderen voor kinderen.
Klinkt helemaal als wat ik bedoel. Ook dat met karin bloemen zou best kunnen ja. Wat cool dat ik nou eindelijk weet wat het is! Ik kon me helemaal niet herinneren dat je vroeger een kindersongfestival had

Ahh, wat zou ik dáár nog graag het een en ander van zien.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-03-2006, 19:43
Thura
Avatar van Thura
Thura is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2006 @ 18:36 :
Ahh, wat zou ik dáár nog graag het een en ander van zien.
Ik heb het even opgezocht en het heette het Kinderen voor Kinderen Korenfestival. Ik keek het ook regelmatig. Hier staan in ieder geval twee plaatjes.

(Dit is sowieso dé site voor alles wat je maar wilt weten over Kinderen voor Kinderen.)
__________________
let’s pretend we don’t exist
Oud 09-03-2006, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Thura schreef op 09-03-2006 @ 19:43 :
Ik heb het even opgezocht en het heette het Kinderen voor Kinderen Korenfestival. Ik keek het ook regelmatig. Hier staan in ieder geval twee plaatjes.

(Dit is sowieso dé site voor alles wat je maar wilt weten over Kinderen voor Kinderen.)
Daar zat ik net te kijken Het heette inderdaad het korenfestival. Ik wist zeker dat het niet het kindersongfestival was, maar wel zoiets. Erg leuk was dat. Ik heb de finale (?) van 1991 en de halve finale van 1992 op video. (Heb ff met mijn ouders gebeld )
Oh, dit herinner ik me zo goed
Oud 12-03-2006, 14:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Thura schreef op 09-03-2006 @ 19:43 :
Ik heb het even opgezocht en het heette het Kinderen voor Kinderen Korenfestival. Ik keek het ook regelmatig. Hier staan in ieder geval twee plaatjes.

(Dit is sowieso dé site voor alles wat je maar wilt weten over Kinderen voor Kinderen.)
En hier kan je alle afleveringen van Kinderen voor kinderen bekijken. Je moet je wel eerst registreren, maar daarna staat dus elke video erop.

Edit: ik zie net dat er ook een rubriek 'Korenfestival' bij zit
Maar ik heb daar dus nooit naar gekeken omdat ik nooit het idee heb gehad dat het het programma was wat ik bedoelde. Wauw, echt super!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-03-2006, 14:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
w00t, ik ben hyper nu
Geweldig <3

Met één been op de stoep
Ik heb het allemaal niet bij me

Ik herinner me echt heel veel, terwijl ik 5 was toen het uitgezonden werd
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-03-2006, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 12-03-2006 @ 14:21 :
En hier kan je alle afleveringen van Kinderen voor kinderen bekijken. Je moet je wel eerst registreren, maar daarna staat dus elke video erop.
Jaaaaa
Oud 12-03-2006, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 12-03-2006 @ 14:54 :
w00t, ik ben hyper nu
Geweldig <3

Met één been op de stoep
Ik heb het allemaal niet bij me

Ik herinner me echt heel veel, terwijl ik 5 was toen het uitgezonden werd
Ik ben nu ook helemaal verslaafd

(en ik kan nog alles meezingen! )
Oud 12-03-2006, 19:37
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
CSN schreef op 20-01-2006 @ 19:27 :
Hoe heette dat programma ook alweer dat vroeger eens om de zoveel tijd op Ned 3. kwam, het was een soort van serie voor kinderen, Lex van Sesamstraat speelde er in mee en verder was er een jongen (ik kan me herinneren dat hij net was verhuisd) en ze moesten één of ander mysterie met pyramides oplossen?
Niemand? Aan het begin was steeds iets met een zandstorm.

Edit: Laat maar! Het was 'Thomas en Senior"
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG

Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 20:27.
Oud 13-03-2006, 14:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 12-03-2006 @ 19:05 :
Ik ben nu ook helemaal verslaafd

(en ik kan nog alles meezingen! )
Ja, ik ook heel veel. En de liedjes die ik het beste ken zijn van 1990. Toen was ik 4 Het heeft dus echt indruk gemaakt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-03-2006, 15:25
Verwijderd
kinderen voor kinderen jeugd sentiment:

Laatst gewijzigd op 13-03-2006 om 15:36.
Oud 13-03-2006, 17:19
Verwijderd
Hoe het die serie ook alweer, waarin twee jongens(al dan niet perongeluk) via een computer eenm vrouw schiepen??
Oud 14-03-2006, 14:13
Tjaan
Avatar van Tjaan
Tjaan is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 13-03-2006 @ 17:19 :
Hoe het die serie ook alweer, waarin twee jongens(al dan niet perongeluk) via een computer eenm vrouw schiepen??
Weird science?
__________________
"De toekomst is zwanger van hoopgevende mogelijkheden."
Oud 14-03-2006, 14:40
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
Ik ben opzoek naar een film
Een moeder, zoon en leraar spelen de hoofdrollen. De moeder is in het begin van de film aan de drank. De leraar heeft brandwonden op zijn hoofd en het zoontje wil graag de wereld verbeteren. De leraar heeft zijn leerlingen (en dus ook het zoontje) de opdracht gegeven iets te bedenken om de wereld te verbeteren (volgens mij). Het zoontje bedenkt het volgende: Hij heeft een soort van keten opgezet waarbij je iets goeds moet doen voor drie andere personen. Elk persoon die je hebt geholpen moet vervolgens ook weer voor 3 anderen iets goeds doen. Dat is als het ware de manier om de persoon die je heeft geholpen te bedanken.
De moeder en de leraar krijgen wat met elkaar. Op het laatst overlijdt zoontje terwijl hij iemand aan het helpen is.

Dit is het even in het kort. Die ‘hulp-keten’ is het belangrijkst in de film. Het heeft ook een naam maar die ben ik even kwijt.
Maargoed.. ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 14-03-2006, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Hartje_Juliet schreef op 14-03-2006 @ 14:40 :
Ik ben opzoek naar een film
Een moeder, zoon en leraar spelen de hoofdrollen. De moeder is in het begin van de film aan de drank. De leraar heeft brandwonden op zijn hoofd en het zoontje wil graag de wereld verbeteren. De leraar heeft zijn leerlingen (en dus ook het zoontje) de opdracht gegeven iets te bedenken om de wereld te verbeteren (volgens mij). Het zoontje bedenkt het volgende: Hij heeft een soort van keten opgezet waarbij je iets goeds moet doen voor drie andere personen. Elk persoon die je hebt geholpen moet vervolgens ook weer voor 3 anderen iets goeds doen. Dat is als het ware de manier om de persoon die je heeft geholpen te bedanken.
De moeder en de leraar krijgen wat met elkaar. Op het laatst overlijdt zoontje terwijl hij iemand aan het helpen is.

Dit is het even in het kort. Die ‘hulp-keten’ is het belangrijkst in de film. Het heeft ook een naam maar die ben ik even kwijt.
Maargoed.. ik hoop dat iemand weet welke film ik bedoel
Pay it forward
Oud 14-03-2006, 14:50
Hartje
Avatar van Hartje
Hartje is offline
Ja! Dank!
__________________
En ik wil met jou de lente in! :)
Oud 14-03-2006, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 14-03-2006 @ 14:45 :
Pay it forward
Goede film alleen triest einde
Oud 14-03-2006, 21:11
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik zoek ook een film, hoewel ik niet zeker weet of het een film is, aangezien ik maar een klein stukje heb gezien ooit op tv (lang lang geleden).
Het ging over een trein vol mensen (volgens mij joden) die ergens naartoe vervoerd werden. Een van hun bewakers zei; ik ruik koffie, wie heeft het? Toen niemand antwoordde zei hij dat hij wegging, en als hij terugging wilde hij horen wie de koffie had. Als hij weg is zegt een van de vrouwen dat zij degene met de koffie is, en ze vraagt wat ze moet doen. Een man zegt; stop het onder je muts, daar kijken ze niet. Als de bewaker terugkomt en vraagt waar de koffie is zegt die man; zij heeft het onder haar muts. De bewaker pakt de koffie en gaat weg, en als de hele coupe die man wil aanvallen doet hij zijn jas open en blijkt hij 10 pakken koffie onder zijn jas te hebben, waarvan hij twee aan die vrouw geeft.
Beetje lange beschrijving, maar het is maar 1 scene en alles wat ik weet. Iemand?
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 15-03-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 14-03-2006 @ 21:11 :
Ik zoek ook een film, hoewel ik niet zeker weet of het een film is, aangezien ik maar een klein stukje heb gezien ooit op tv (lang lang geleden).
Het ging over een trein vol mensen (volgens mij joden) die ergens naartoe vervoerd werden. Een van hun bewakers zei; ik ruik koffie, wie heeft het? Toen niemand antwoordde zei hij dat hij wegging, en als hij terugging wilde hij horen wie de koffie had. Als hij weg is zegt een van de vrouwen dat zij degene met de koffie is, en ze vraagt wat ze moet doen. Een man zegt; stop het onder je muts, daar kijken ze niet. Als de bewaker terugkomt en vraagt waar de koffie is zegt die man; zij heeft het onder haar muts. De bewaker pakt de koffie en gaat weg, en als de hele coupe die man wil aanvallen doet hij zijn jas open en blijkt hij 10 pakken koffie onder zijn jas te hebben, waarvan hij twee aan die vrouw geeft.
Beetje lange beschrijving, maar het is maar 1 scene en alles wat ik weet. Iemand?
helaas nee, tenzij het la vita e bela is, het past in die film, maar kan me zo'n scene niet herinnern.

wel grappig
Oud 15-03-2006, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Hyperspeed schreef op 09-03-2006 @ 17:50 :
Goed goed goed mensen, succes met deze:

Ooit gelezen over een film over een politie-agent ergens in een suf dorpje in Scandinavië ergens, omdat hij daar geen ruk te doen heeft verzint hij zijn eigen misdaden om op te lossen. Zo was het plot oid. Volgens mij een indie-film maar weet ik niet zeker. Nog nooit gezien maar het concept leek me zo leuk!

Alvast bedankt
kops/kopps, een zweedse film

http://www.imdb.com/title/tt0339230/

ik heb hem gezien, was wel oke maar niet superleuk
Oud 16-03-2006, 09:32
eXzentrick
Avatar van eXzentrick
eXzentrick is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 02-03-2006 @ 22:49 :
Hoe heeft die film ook al weer dat gaat over drie broers. die alledrie helemaal weg zijn van marilyn monroe, en dan gaan ze een reis plannen en maken om haar op te zoeken en zo....
Calendar Girl

http://www.imdb.com/title/tt0106505/
Oud 16-03-2006, 13:15
Verwijderd
Het mss moet iem niet gevonden films ff opnieuw onder elkaar plaatsen
Oud 17-03-2006, 21:01
Verwijderd
Citaat:
eXzentrick schreef op 16-03-2006 @ 09:32 :
Calendar Girl

http://www.imdb.com/title/tt0106505/
Dankje
Oud 20-03-2006, 12:20
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Weet iemand uit welke film dit fragment komt. Ik weet nog wel dat het een hele vage, en volgens mij onbekende film was. En het was heel amateuristich gefilmd. Maar er zaten wel grappige scenes in
http://s58.yousendit.com/d.aspx?id=2...A15REG3SRD7NU6
__________________
oh oh den haag....
Oud 22-03-2006, 16:39
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Sherco schreef op 14-03-2006 @ 21:11 :
Ik zoek ook een film, hoewel ik niet zeker weet of het een film is, aangezien ik maar een klein stukje heb gezien ooit op tv (lang lang geleden).
Het ging over een trein vol mensen (volgens mij joden) die ergens naartoe vervoerd werden. Een van hun bewakers zei; ik ruik koffie, wie heeft het? Toen niemand antwoordde zei hij dat hij wegging, en als hij terugging wilde hij horen wie de koffie had. Als hij weg is zegt een van de vrouwen dat zij degene met de koffie is, en ze vraagt wat ze moet doen. Een man zegt; stop het onder je muts, daar kijken ze niet. Als de bewaker terugkomt en vraagt waar de koffie is zegt die man; zij heeft het onder haar muts. De bewaker pakt de koffie en gaat weg, en als de hele coupe die man wil aanvallen doet hij zijn jas open en blijkt hij 10 pakken koffie onder zijn jas te hebben, waarvan hij twee aan die vrouw geeft.
Beetje lange beschrijving, maar het is maar 1 scene en alles wat ik weet. Iemand?
Het is niet Schindlers List en het is niet la vita e bella, meer weet ik ook niet

Weet je zeker dat het joden waren , volgens mij waren die allang vermoord als ze koffie zouden achterhouden
Oud 22-03-2006, 21:05
Welgemeend
Welgemeend is offline
The Pianist? Niet gezien, maar wel een vrij bekende WW II film. Verder zou ik op imdb bij oorlogsfilms kijken, en dan ff browsen .
Oud 23-03-2006, 18:12
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 22-03-2006 @ 16:39 :
Het is niet Schindlers List en het is niet la vita e bella, meer weet ik ook niet

Weet je zeker dat het joden waren , volgens mij waren die allang vermoord als ze koffie zouden achterhouden
Dat jongetje in je plaatje is toch dat zoontje?

Ok, ga maar weer verder
Oud 23-03-2006, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Moniek! schreef op 23-03-2006 @ 18:12 :
Dat jongetje in je plaatje is toch dat zoontje?

Ok, ga maar weer verder
Van La Vita E Bella, ja
Oud 25-03-2006, 12:26
happinez
happinez is offline
Ik zoek een serie, die volgens mij een hele tijd geleden op kindernet was. Wat ik me er van herriner waren er 2 oma's die in een huis woonden en die waren btje apart/geheimzinnig. en er waren ook kinderen en die kwamen dara dan wel is en daar gebeurde dan wat mee?? was volgens mij spannend? en iets met een grot? met een glazen bol en als je daar je hand op deed ging er van die energie stroompjes naartoe? zoiets..

btje vage omschrijving maar meer weet ik zo 1-2-3 niet,
Oud 26-03-2006, 15:01
dingkie2
Avatar van dingkie2
dingkie2 is offline
Citaat:
happinez schreef op 25-03-2006 @ 12:26 :
Ik zoek een serie, die volgens mij een hele tijd geleden op kindernet was. Wat ik me er van herriner waren er 2 oma's die in een huis woonden en die waren btje apart/geheimzinnig. en er waren ook kinderen en die kwamen dara dan wel is en daar gebeurde dan wat mee?? was volgens mij spannend? en iets met een grot? met een glazen bol en als je daar je hand op deed ging er van die energie stroompjes naartoe? zoiets..

btje vage omschrijving maar meer weet ik zo 1-2-3 niet,
Same here. Die kinders kwamen vervolgens in een andere wereld terecht met allemaal malle beesten. Leek een beetje op Labyrint, met van die poppen.

...of bedoel jij wat anders ?
__________________
Dát neem ik terug.
Oud 26-03-2006, 16:33
happinez
happinez is offline
Citaat:
dingkie2 schreef op 26-03-2006 @ 15:01 :
Same here. Die kinders kwamen vervolgens in een andere wereld terecht met allemaal malle beesten. Leek een beetje op Labyrint, met van die poppen.

...of bedoel jij wat anders ?
Het zou kunnen. Dat wat ik er neer heb gezet is echt nog het enige wat ik er van weet.
Oud 02-04-2006, 15:51
Marianne123
Marianne123 is offline
Ik zoek een serie die vroeger op tv was, al weet ik niet precies meer welke zender. Het ging over kinderen die in een huis terecht kwamen met allemaal nieuwe dignen enzo. In het begin was er een arm, een robotarm en die gaf dan de koffie aan. Het was een heel tof huis. Er waren ook tegenstanders maar die kan ik me niet zo goed herinneren. En er was ook een stuk over leonardo davinci. Er was ook nog een wagentje dat reed en dat heel bijzondere dingen kon. Die kinderen kwamen trouwens bij een oude man, een man met een witte baard volgens mij. Dit was een hele slimme man.

Oei dit klinkt allemaal wel heel vreemd, ik hoop dat iemand er iets van herkend. Engelse serie met ondertiteling.

Laatst eindelijk achter de naam van een andere serie van vroeger gekomen. Spellbinders. Deze was alleen wat later, dus toen ik wat ouder was, op tv dan die ik hier boven beschrijf. Iemand ideeen?
Oud 04-04-2006, 23:45
Zyh
Avatar van Zyh
Zyh is offline
ik zag vanmiddag een kerel op tv die vroeger in een serie speelde met nog een andere gast.
het was een serie over 2 italianen (of moesten het voorstellen). ze praatte wel heel vet met een italiaans accent kan ik me nog herinneren, eentje had vaag wat weg van bob saget

iemand enig idee wat ik bedoel?
__________________
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
Oud 04-04-2006, 23:54
Zyh
Avatar van Zyh
Zyh is offline
Citaat:
Zyh schreef op 04-04-2006 @ 23:45 :
ik zag vanmiddag een kerel op tv die vroeger in een serie speelde met nog een andere gast.
het was een serie over 2 italianen (of moesten het voorstellen). ze praatte wel heel vet met een italiaans accent kan ik me nog herinneren, eentje had vaag wat weg van bob saget

iemand enig idee wat ik bedoel?
heb het al gegoogled

Perfect Strangers met Balki Bartokomous

www.oldtvseries.com redelijk goede site,misschien hebben julllie er iets aan
__________________
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
Oud 06-04-2006, 16:27
tante Bep
Avatar van tante Bep
tante Bep is offline
ik heb eeuwen geleden een film op een publieke omroep gezien die over een probleem joch ging in amerika, hij deed echt erg vervelende dingen, samen met een vriendje. Op een gegeven moment moet hij van de kinderbescherming naar een detention centre omdat zijn moeder aan de drank is en niet voor hem kan zorgen, en hij onhandelbaar is.
De film eindigd met dat zijn moeder out op de bank ligt en de jongen het huis in de fik steekt waarna hij zichzelf in de kast opsluit. En dan hoor je Glory Box van Portishead, en dat is behoorlijk indrukwekkend. Er was ook nog iets met de vriend van die moeder. Hm.
Hoe heet die film ookalweer?
__________________
zijn die patatten in plantaardig vet gebakken?
Oud 06-04-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
tante Bep schreef op 06-04-2006 @ 16:27 :
ik heb eeuwen geleden een film op een publieke omroep gezien die over een probleem joch ging in amerika, hij deed echt erg vervelende dingen, samen met een vriendje. Op een gegeven moment moet hij van de kinderbescherming naar een detention centre omdat zijn moeder aan de drank is en niet voor hem kan zorgen, en hij onhandelbaar is.
De film eindigd met dat zijn moeder out op de bank ligt en de jongen het huis in de fik steekt waarna hij zichzelf in de kast opsluit. En dan hoor je Glory Box van Portishead, en dat is behoorlijk indrukwekkend. Er was ook nog iets met de vriend van die moeder. Hm.
Hoe heet die film ookalweer?
Fuck ja, die heb ik volgens mij ook gezien. Of in elk geval een stukje ervan, geloof ik. Ik zou dus ook graag het antwoord horen.
Oud 07-04-2006, 19:46
Verwijderd
Moest vandaag plotseling denken aan een film. Volgens mij waren er drie delen. Met zo'n jongen die op een hele grote hond vliegt, en allerlei dingen en dieren die leven.

Oh herinner me opeens dat er ook een tekenfilm was. Daarin leefde iig een boom. En er was een boek waar de verhalen uit kwamen. En één keer was een ep waarin die jongen meedeed aan race ofzo. Ja vaag weet het, weet iem hoe het heet?
Oud 07-04-2006, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 07-04-2006 @ 19:46 :
Moest vandaag plotseling denken aan een film. Volgens mij waren er drie delen. Met zo'n jongen die op een hele grote hond vliegt, en allerlei dingen en dieren die leven.
The Neverending Story neem ik aan?
Oud 07-04-2006, 20:39
Verwijderd
Woe das snel, ja dat was hem , tnQ, die was zooooo leuk, vooral die films . Ik dacht al dat de titel iets van Neverland was ofzo .
Oud 08-04-2006, 10:39
dingkie2
Avatar van dingkie2
dingkie2 is offline
Citaat:
Marianne123 schreef op 02-04-2006 @ 15:51 :
Ik zoek een serie die vroeger op tv was, al weet ik niet precies meer welke zender. Het ging over kinderen die in een huis terecht kwamen met allemaal nieuwe dignen enzo. In het begin was er een arm, een robotarm en die gaf dan de koffie aan. Het was een heel tof huis. Er waren ook tegenstanders maar die kan ik me niet zo goed herinneren. En er was ook een stuk over leonardo davinci. Er was ook nog een wagentje dat reed en dat heel bijzondere dingen kon. Die kinderen kwamen trouwens bij een oude man, een man met een witte baard volgens mij. Dit was een hele slimme man.

Oei dit klinkt allemaal wel heel vreemd, ik hoop dat iemand er iets van herkend. Engelse serie met ondertiteling.
Klinkt een beetje als Mission Top Secret. Dat ging dan over 2 kinders die bij een geflipte uitvinder in huis komen te wonen en vervolgens in een soort teamverband met lui uit andere landen all over de wurld criminaliteit gaan bestrijden.

Over dat gedoe met Leo da Vinci; Dat waren volgens mij een stel afleveringen waarin Savage (de topcrimineel) iets ging uitvinden waardoor je schilderijen perfect kon namaken ofzo. En met die machine wou ie dan de Mona Lisa ff kopieren. Onzin natuurlijk, maar voor een 7jarige was dat waanzinnig mooi bedacht.


cast. vlnr Vicki, Spike, Jemma, Albert, Savage

http://www.tv.com/mission-top-secret...8/summary.html
voor meer info enzo

daag
__________________
Dát neem ik terug.
Oud 09-04-2006, 11:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zyh schreef op 04-04-2006 @ 23:45 :
ik zag vanmiddag een kerel op tv die vroeger in een serie speelde met nog een andere gast.
het was een serie over 2 italianen (of moesten het voorstellen). ze praatte wel heel vet met een italiaans accent kan ik me nog herinneren, eentje had vaag wat weg van bob saget

iemand enig idee wat ik bedoel?
Pshh, Italianen... "Don't be rediculous cousin Larry!"
Balki kwam van Mypos hoor!

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2006, 11:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben op zoek naar een Australische serie die een aantal jaar geleden bij Villa achterwerk werd uitgezonden.
Het ging over een jongetje (een beetje een sukkel) die in een grote stad woonde. Zijnvader had een fish en Chip winkeltje, waar het niet al te goed ging. In de eerste afleveringen stal dat jongetje een grote gekleurde vis die hij overal mee naartoe sleepte. Zelfs toen dat beest al begon te rotten. Daarna zag je hoe hij droomde van tropische stranden en zo haalde hij zijn ouders over om te gaan verhuizen naar een klein plaatsje bij het strand, om daar een Fish&Chip tentje te openen.
Natuurlijk bleek het leven daar niet zo idyllisch te zijn, vanwege allerlei enge giftige beesten enzo.

Weet iemand welke serie dit is?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-04-2006, 13:51
Marianne123
Marianne123 is offline
Citaat:
dingkie2 schreef op 08-04-2006 @ 10:39 :
Klinkt een beetje als Mission Top Secret. Dat ging dan over 2 kinders die bij een geflipte uitvinder in huis komen te wonen en vervolgens in een soort teamverband met lui uit andere landen all over de wurld criminaliteit gaan bestrijden.

Over dat gedoe met Leo da Vinci; Dat waren volgens mij een stel afleveringen waarin Savage (de topcrimineel) iets ging uitvinden waardoor je schilderijen perfect kon namaken ofzo. En met die machine wou ie dan de Mona Lisa ff kopieren. Onzin natuurlijk, maar voor een 7jarige was dat waanzinnig mooi bedacht.

[afbeelding]
cast. vlnr Vicki, Spike, Jemma, Albert, Savage

http://www.tv.com/mission-top-secret...8/summary.html
voor meer info enzo

daag
je bent echt mijn grote held van de dag!
Heel erg bedankt!
Oud 12-04-2006, 10:50
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
tante Bep schreef op 06-04-2006 @ 16:27 :
ik heb eeuwen geleden een film op een publieke omroep gezien die over een probleem joch ging in amerika, hij deed echt erg vervelende dingen, samen met een vriendje. Op een gegeven moment moet hij van de kinderbescherming naar een detention centre omdat zijn moeder aan de drank is en niet voor hem kan zorgen, en hij onhandelbaar is.
De film eindigd met dat zijn moeder out op de bank ligt en de jongen het huis in de fik steekt waarna hij zichzelf in de kast opsluit. En dan hoor je Glory Box van Portishead, en dat is behoorlijk indrukwekkend. Er was ook nog iets met de vriend van die moeder. Hm.
Hoe heet die film ookalweer?
Op IMDB kan ik van Portishead maar 2 films vinden met het nummer Glory Box, en geen van beiden passen bij je beschrijving van de film. De twee films zijn Stealing Beauty en Chacun cherche son chat (When the Cats Away). Maar misschien heb je er toch iets aan.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 12-04-2006, 20:51
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 12-04-2006 @ 10:50 :
Chacun cherche son chat (When the Cats Away)
Volgens mij bedoel ík die wel in elk geval
Oud 17-04-2006, 15:06
Verwijderd
Moest opeens denken aan de ozoleuke dungeons and dragons, nostalgische tranen
Oud 21-04-2006, 11:00
tante Bep
Avatar van tante Bep
tante Bep is offline
vroeger hé? toen was er zo'n serie op belgië, of samen met belgië en het ging over groepjes mensen die opdrachten moesten uitvoeren bij een kasteel of slot ofzo. En het had een onwijs spannende tune, en ik mocht het altijd vrijdag kijken voordat ik naar bed ging, 15 jaar geleden ofzo.
Volgens mij het het iets met slot en dan de naam van het kasteel ofzo. Does it ring a bell?
__________________
zijn die patatten in plantaardig vet gebakken?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 18:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 14:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48.