Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2006, 17:16
Verwijderd
Citaat:
*Sbien schreef op 04-04-2006 @ 15:53 :
ik vind Jennifer op Medina Schuurman lijken van Rozengeur en Wodkalime en Ryan op Winston Post
ja dat v an winston post viel mij ook al op ja! soms hoe die kijkt
Advertentie
Oud 06-04-2006, 18:39
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Damn, nu weet ik al wat er gebeurd is! Hier begint de uitzending pas om 21.15... Rot.

Edit: oeh yeah, ik kan de afleveringen wel bekijken via internet dankzij de links van talpa.tv, wat betekent dat ik de afleveringen niet moet missen als ik niet thuis ben !

Laatst gewijzigd op 06-04-2006 om 18:45.
Oud 07-04-2006, 13:36
Verwijderd
Bjorn eruit
Had liever gezin dat die vakantievierende muts naar huis ging, die het na een paar dagen al moeilijk had
Oud 08-04-2006, 17:58
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
mee eens. zij is denk ik niet echt nuttig voor de groep
Oud 10-04-2006, 09:02
Tozalin
Tozalin is offline
hoe lang duurt het voor een aflevering online komt? of is er nog maar 1 geweest?
ben namelijk maandags nooit thuis
heb de eerste wel gezien, ben benieuwd of ze het overleven zo zonder eten
Oud 10-04-2006, 09:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Tozalin schreef op 10-04-2006 @ 10:02 :
hoe lang duurt het voor een aflevering online komt? of is er nog maar 1 geweest?
ben namelijk maandags nooit thuis
heb de eerste wel gezien, ben benieuwd of ze het overleven zo zonder eten
Er is nog maar één aflevering geweest. De volgende komt vanavond

Meestal staat die op dinsdag rond een uur of 12 al op talpa.tv
__________________
<):o)
Oud 10-04-2006, 10:13
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Die Melvin is cool. Ik zal het vanavond ook maar eens gaan kijken
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 10-04-2006, 20:45
niña
Avatar van niña
niña is offline
O god wat is Mick toch een eikel!
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 10-04-2006, 20:47
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Citaat:
niña schreef op 10-04-2006 @ 21:45 :
O god wat is Mick toch een eikel!
Dit is precies wat ik dacht.
Oud 10-04-2006, 20:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Oh Mick wat een held
alleen als je wilt winnen heb je vrienden nodig, dat is hij vergeten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 10-04-2006, 20:52
Verwijderd
Rare actie van die Mick heel jammer.

Kamp Zuid is gaaf, hopelijk blijven die winnen
Oud 10-04-2006, 21:17
Verwijderd
OK, Ernestine was niet mijn favoriet, maar Lydia al helemáál niet.
En ik vraag me toch wel heel erg af wie er allemaal op Ernestine gestemd hebben. Ik had het echt niet verwacht namelijk.

Maxime is leuk
En ik blijf Frank echt dé Robinson vinden

Douwe was trouwens ook weer niet echt slim bezig...
Oud 10-04-2006, 21:26
niña
Avatar van niña
niña is offline
Douwe moet echt iets gaan ondernemen.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 10-04-2006, 21:26
Verwijderd
Mick's gedachte: "Hmm, kies ik voor een vriendin van 94 kilo, of voor een jonge del met wel heel korte broekjes".

Als ze niet zulke goede vrienden waren geweest had ik me dr nog best wat bij voor kunnen stellen. Ernestine zal niet beter worden in proeven, terwijl Lydia zich wel beter kan gaan voelen op dit eiland. Maar Lydia zal wel zo'n tutje blijven, dus die mag er wel uit, net als Mick eigenlijk als je zo'n k*tstreek levert bij een goede vriendin.

Bij het andere kamp moet Douwe oppassen, maar dat bleek wel uit het voorstukje.
Oud 10-04-2006, 21:31
Verwijderd
Citaat:
mltinus schreef op 10-04-2006 @ 22:26 :
Mick's gedachte: "Hmm, kies ik voor een vriendin van 94 kilo, of voor een jonge del met wel heel korte broekjes".
Precies
Lekker wijf Lydia (die trouwens in het donker veel op Keira Knightley lijkt, en die mag ik ook al niet), daar voelt hij zich vast meer bij thuis. En misschien kan hij haar nog eens casten voor zijn restaurantje.
Oud 10-04-2006, 22:01
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Ook lekker subtiel geformuleerd door Mick: je hebt een slechte knie en je bent te dik

Ik ben voor Douwe, Frank en Ryan. Ik vind sowieso kamp zuid veel leuker. Ben wel bang dat als Douwe niet heel snel eens iets gaat uitvoeren, dat hij er zeer snel uitligt.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Oud 10-04-2006, 22:24
Verwijderd
Lydia..lekker kontje hoor
Oud 10-04-2006, 23:53
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Douwe is zooo cool!! Maar hij moet wel ns ff wat gaan doen, anders is t einde verhaal voor onze opperfries! Wat een figuur!! Geweeeldig!

Die Lydia zit in t verkeerde programma, ze moet maar naar Veronica wat een lellebel. Ernestine had er nog helemaal niet uitgehoeven! Die is juist goed voor de moraal van de groep, maar goed... En Mick is en blijft een luldebehanger!

Frank is mijn überRobinson!! Hij moet winnen anders vind ik t bijna niet meer leuk
Oud 11-04-2006, 00:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Douwe heeft wel geholpen met het vuur maken, maar alle credit ging naar Frank
Ben het er wel mee eens dat hij wat moet gaan doen daar.
Verder doet Mick weer precies hetzelfde fout als de vorige keer, wat een sukkel
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 11-04-2006, 05:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Stomme Mick. Stemt ie zomaar zijn vriendin eruit. Ik snap het niet! "Ja, ik stem op de zwakste schakel" ... hij heeft meer kans om te winnen als ie haar er in laat (Maar dat snapt ie niet!)

En Frank is inderdaad de uberrobinson. Ik hoop dat hij wint
__________________
<):o)
Oud 11-04-2006, 07:41
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Nou, nou. Wat een strijd der titanen. Die Lydia die zat al na vier dagen te janken, wat een watjes. Verder vind ik het geen ramp dat Ernestine eruit is, want die vond ik na één aflevering al een enorme tuthola. Frank is erg tof, die kende ik nog niet, maar die komt wel goed over. Wel jammer dat Maxime die vuurproef niet gewonnen had, ik ben wel voor maxime. En wat Douwe voor een lui varken is, pff.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 11-04-2006, 10:22
Verwijderd
Was dat nu het duivelse plan van mick waar ze het vorige week over hadden? Klonk toch een stuk spannender dan het was..
Maar het was wel een rotstreek ja.
Oud 11-04-2006, 12:21
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Echt wel een kutstreek van Mick
Kan die Lydia trouwens geen deftig broekje aan doen om naar de eilandraad te gaan? Loopt met half haar kont bloot... En volgende aflevering gaat ze al haar charmes in de strijd gooien? T is toch geen Temptation Island Del.
Oud 12-04-2006, 08:46
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ik mis robin aka "zorro" zo jammer dattie niet meedoet

mick
en douwe moet blijven, voer iets uit man
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 12-04-2006, 10:08
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-04-2006 @ 13:21 :
Echt wel een kutstreek van Mick
Kan die Lydia trouwens geen deftig broekje aan doen om naar de eilandraad te gaan? Loopt met half haar kont bloot... En volgende aflevering gaat ze al haar charmes in de strijd gooien? T is toch geen Temptation Island Del.
Stiekem zou ik 't wel tof vinden als er op ER wat .. romantische .. dingen .. (lees: heftige seks) .. gebeuren.

Maar ik ben dan ook een man.
Oud 12-04-2006, 11:02
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-04-2006 @ 11:08 :
Stiekem zou ik 't wel tof vinden als er op ER wat .. romantische .. dingen .. (lees: heftige seks) .. gebeuren.

Maar ik ben dan ook een man.
Alstublieft niet, dan ga ik me weer ergeren aan de oppervlakkigheid van de man!
Oud 13-04-2006, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 12-04-2006 @ 11:08 :
Stiekem zou ik 't wel tof vinden als er op ER wat .. romantische .. dingen .. (lees: heftige seks) .. gebeuren.

Maar ik ben dan ook een man.
Nee joh, dan zou ik dat programma gelijk kut gaan vinden, het is Big Brother niet
Oud 13-04-2006, 19:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Oh right, alsof niemand ervan zou snoepen als Douwe en Fleur ineens iets krijgen en naakt gaan zwemmen enzo.
Oud 13-04-2006, 19:51
Verwijderd
ik hoef douwe niet zo nodig naakt te zien hoor
Oud 13-04-2006, 23:12
Verwijderd
Richard is hier uit de buurt en het is best een opvallend type ^^. Hij komt hier op de garage en als hij er is dan hoor je hem tot boven luid praten en lawaai maken (nu zijn er hier meerdere luiddruchtige mensen, maar ons pa kan daar toch niet tegenop ). Wel een apart geval.

Verder vind ik het jammer van Robin idd en ben ik ook fan van Frank en Maxime.
Oud 14-04-2006, 16:27
dromenvanger
Avatar van dromenvanger
dromenvanger is offline
Blij dat Ernestine eruit is, al is het echt wel smerig van mick. Maarja, nu zal het niet zoo lang meer duren vooraleer hij eruitvliegt, misschien heeft hij die kip van een Lydia wel aan zijn kant, maar weldra ontdekt iedereen zijn ware karakter. Hoop ik. En daarna mag sexy Lydia eruit.

Mijn favorieten zijn Maxime, Frank en Douwe. Frank is natuurlijk de ultieme Robinson, maar ik gun het Maxime ook wel om te winnen. En Douwe is meesterlijk

En idd, jammer dat Robin er niet bij is. Eigenlijk zijn vooral de mannen leuk.
__________________
and all memories are sweeter 'cause they're gone
Oud 14-04-2006, 16:30
Verwijderd
Zouden veel van de deelnemers niet al een beeld hebben van andere deelnemers door edities van expeditie robinson die ze op tv hebben gezien? Of zullen ze allemaal nooit gekeken hebben?
Oud 14-04-2006, 17:01
Limburgsegast
Limburgsegast is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 14-04-2006 @ 17:30 :
Zouden veel van de deelnemers niet al een beeld hebben van andere deelnemers door edities van expeditie robinson die ze op tv hebben gezien? Of zullen ze allemaal nooit gekeken hebben?
Dat wou ik nu ook net zeggen. Maar toen ik de laatste post las, had iemand het al gezegd( jij dus)

Dan hebben ze dus eigenlijk al een oordeel over elkaar, en zal Mick en wel gauw uitliggen.

Douwe moet echt oppassen, vooral met dit wat hij zei terwijl hij lag te luieren:

'Iedereen is bekaf door het zagen enzovoorts'

Tja
Oud 14-04-2006, 20:22
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind Douwe ook wel cool, maar ik vind wel dat ie het zich begint te permiteren. Hij zal weten vanuit de vorige reeks dat veel mensen hem chill vonden, maar nu overdrijft ie daarin en vind ik hem een beetje lastig gaan vinden. Hopelijk herpakt hij zich gauw!
Oud 17-04-2006, 20:48
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Vond Ilona eigenlijk de leukste die erbij zat, ook qua uiterlijk.
Mick is een beetje hypocriet want nu stemt hij op iemand die totaal niet de zwakste schakel is.

En Maxim met zn opmerking over Lydia
Ze heeft een kop om op te kakken.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 17-04-2006, 20:49
niña
Avatar van niña
niña is offline
Aargh! Aargh!
Ik vond Ilona leuk, en Lydia is stom en goedkoop bezig en ik vind het ook een tegenvaller van Melvin.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 17-04-2006, 20:49
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
OMG, stem ff ilona eruit, ze is snel met proeven heeft vuur gemaakt, maarja Lydia gedraagt zich tenminste als een slet, dus die mag blijven

wat zijn die mensen dom zeg

Fleur en Melvin zijn echt zwaar in mijn achting gedaalt, Mick vond ik toch al een eikel. Zegt hij dat hij altijd de zwakste schakel eruit stemt, YEAH RIGHT

Lydia is alleen maar goed in de slet uit hangen, en o ja JANKEN kan ze ook heel goed, een echte Robinson hoor
Oud 17-04-2006, 20:50
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef op 17-04-2006 @ 21:48 :
En Maxim met zn opmerking over Lydia
Ze heeft een kop om op te kakken.
Dat was geweldig ja
Oud 17-04-2006, 20:53
Verwijderd
Citaat:
niña schreef op 17-04-2006 @ 21:49 :
Aargh! Aargh!
Ik vond Ilona leuk, en Lydia is stom en goedkoop bezig en ik vind het ook een tegenvaller van Melvin.
en van Fleur.
En die stomme kutstoker van een Mick moet ook ophoepelen.
Oud 17-04-2006, 20:53
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Neeee dit kan niet waar zijn. Ilona eruit. Zij was juist een van de sterkste expeditieleden. Ik kan die Mick echt totaaal niet uitstaan, samen met Lydia. Eigenlijk Melvin en die andere ook, omdat ze zo zitten te geilen op Lydia. Echt te triest voor woorden die mensen. Lydia verpest heel Expeditie Robinson. Zoals Ilona en Lydia het ook al zeiden, het lijkt helemaal niet op een expeditie hoe Lydia zo te werk gaat. Hoe laag kun je zijn.

Ik vind Maxime echt . Ook toen ie zei van 'Lydia heeft een kop om op te kakken' oid.

Ik snap trouwens ook niet wat jullie zo geweldig vinden aan Douwe. Hij doet geen ene moer, denkt dat ie daar op vakantie is. Nadat Lydia en Mick eruit zijn mag hij eruit.
Oud 17-04-2006, 20:54
Verwijderd
Ik vond het erg knap van Mick dat hij Fleur op 1 lijn kreeg om Ilona eruit te stemmen. Je kan iemand zien als bedreiging je te sterk bent. Lydia heeft gewoon haar charmes erin gegooid. Het komt op meerdere vlakken kijken dan alleen survivallen.

Het is mijn opzicht een slimme zet maar niet de eerlijkste.

Maar zelfs het stemmen is overleven.

Daarbij vind ik dat die Ryan teveel kat op Douwe. Douwe kon makkelijk met de proef meedoen.

Frank en Richard zijn nog steeds mijn toppers.
Oud 17-04-2006, 20:54
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ow, die opmerking van Maxime was dus al geplaatst.
Oud 17-04-2006, 20:56
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 17-04-2006 @ 21:54 :

Daarbij vind ik dat die Ryan teveel kat op Douwe. Douwe kon makkelijk met de proef meedoen.
Ik vond het wel terecht dat ze hem niet mee wilden laten doen. Zou er zelf ook voor gekozen hebben. Denk niet dat Douwe erg snel kan zwemmen, en hij heeft sowieso niet zo'n goed uithoudingsvermogen.

Even een vraagje over Lydia. Volgens mij heb ik het jaar dat Lydia meedeed niet gekeken. Was ze toen ook zo cheap?
Oud 17-04-2006, 20:58
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Shadina schreef op 17-04-2006 @ 21:56 :
Ik vond het wel terecht dat ze hem niet mee wilden laten doen. Zou er zelf ook voor gekozen hebben. Denk niet dat Douwe erg snel kan zwemmen, en hij heeft sowieso niet zo'n goed uithoudingsvermogen.

Even een vraagje over Lydia. Volgens mij heb ik het jaar dat Lydia meedeed niet gekeken. Was ze toen ook zo cheap?
Nee, maar toen was ze ook al zo'n jankebalk die niks deed. Altijd van: 'ja en ik ben ook nog jongste' en ze was beste vriendinnen met zo'n andere doos en voerde geen klap uit en door veel geluk had ze wel de samensmelting bereikt volgens mij
Oud 17-04-2006, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 17-04-2006 @ 21:56 :
Ik vond het wel terecht dat ze hem niet mee wilden laten doen. Zou er zelf ook voor gekozen hebben. Denk niet dat Douwe erg snel kan zwemmen, en hij heeft sowieso niet zo'n goed uithoudingsvermogen.

Even een vraagje over Lydia. Volgens mij heb ik het jaar dat Lydia meedeed niet gekeken. Was ze toen ook zo cheap?
Toen viel ze in mijn ogen niet veel op dan nu. Ze liep daarbij met Deborah (dacht dat ze zo heette) rond in die ER. Waren goede maatjes. Waren altijd met zijn tweetjes. Dat deed het r wel de das om.
Oud 17-04-2006, 20:59
Verwijderd
Lydia was toen ook vreselijk irritant. Ze had toen een hartsvriendin; Deborah, die was minstens zo erg. En toen gingen ze voor de 'grap' de rijst verstoppen enzo, die was vervolgens helemaal klef geworden of zoiets. Muts
Oud 17-04-2006, 21:02
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Eens een doos, altijd een doos.
Oud 17-04-2006, 21:02
Verwijderd
Beetje jammer dat Ilona eruit is, was toch wel 1 van de beste van kamp Noord samen met Maxi.
Die opmerking aan het einde vond ik ook wel gaaf: "Ik laat me doos niet aan iedereen zien"
Had heel erg gehoopt dat Lydia eruit zou gaan, maar niet dus, ik kijk eigenlijk al een beetje uit naar de samensmelting.

Douwe is nog steeds tof maar moet echt een beetje wat gaan doen op dat eiland anders dan ligt ie er wel uit.
Jennifer is een beetje een raar persoon geworden, in de vorige Robinson waar ze toen nog aan meedeed was ze nog best wel oke maar nu is ze wel heel raar bezig, een beetje associaal lijkt wel, heeft altijd wel wat te zeggen en geeft ook niet snel complimenten weg ofzo.
Douwe had helemaal gelijk dat het gewoon niet eerlijk is dat de dingen op het laatste moment toch weer worden verandert beetje jammer en gaaf dat ie het ook gelijk laat zien wat ie ervan vind door gewoon zijn middelvinger op te steken
Oud 17-04-2006, 21:02
Verwijderd
Ik ben 1 keer een ER lid tegengekomen in een cafe in Amsterdam. Ik sprak haar aan over ER. Ik was 1 van de weinigen die haar had herkend. Vond zel wel leuk. Mooie vrouw was dat.

Bruin lang krullend haar met lichtblauwe ogen.
Naam ben ik vergeten.
Oud 17-04-2006, 21:07
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 17-04-2006 @ 22:02 :

Jennifer is een beetje een raar persoon geworden, in de vorige Robinson waar ze toen nog aan meedeed was ze nog best wel oke maar nu is ze wel heel raar bezig, een beetje associaal lijkt wel, heeft altijd wel wat te zeggen en geeft ook niet snel complimenten weg ofzo.
Ze had toch altijd al overal een mening over
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Expeditie Robinson 2007
KiMZz
207 29-01-2007 17:13
Films, TV & Radio Najaars programmeringen
Verwijderd
31 10-08-2006 13:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.