Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2006, 16:23
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Ik zit met een groot probleem, ik heb namelijk biologie 1 afgesloten op mijn oude school in vwo 4 in 2002-2003, met een 6,7 hier zat ook 1 practicum cijfer in.
IK heb daar ook een certificaat van door de schoolleiding ondertekend.

Ik zit nu op een andere school waar ik 5 en 6 vwo in 1 jaar doe. Ik volg nu biologie 1,2 dit vak is op mijn nieuwe school opgedeeld in 4 cijfers, 3 schriftelijke toetsen en een practicum.
De eerste schriftelijke toets is om biologie 1 af te sluiten.
Vanaf het begin van het jaar heb ik gevraagd of mijn cijfer van mijn ouwe school telt maar nu pas geven ze respons. Ze zeggen dat ze alleen de schriftelijke toetsen van mijn ouwe cijfer kunnen overnemen en niet dat ouwe practicum. Dat vind ik best want ik had een 3 voor dat practicum, maar op mijn ouwe vwo4 rapport staat alleen een periode 4 cijfer, en dat is het gemiddelde van het practicum en een schriftelijke toets. Dus ik heb geen aparte cijfers. En op mijn ouwe school hebben ze alles verwijderd.

Wat moet ik nu doen?
Advertentie
Oud 08-05-2006, 17:25
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Lijkt me sterk dat Die oude school geen gegevens meer van die punten heeft. Als je op die school was gebleven hadden ze die punten ook moeten bewaren. Bij ons is het zo dat je je werken ( dus practicum en SE's) gewoon altijd kunt inzien tot dat je je diploma hebt. Wat ze erna mee doen weet ik niet.

Ik denk dat die oude school van jou de moeite niet wilt doen om die dingen te zoeken.

*Je kunt vragen of die 6,7 echt niet mee kan tellen. (al kom je daarna op een beter cijfer uit)
*Nog een keer naar je oude school gaan en de leraar biologie aanspreken die je dat jaar gehad hebt ( die moet alles bewaren )
*Alles opnieuw maken.
__________________
niet alleen =)
Oud 09-05-2006, 01:17
Yellow Angel
Yellow Angel is offline
Als die docent het kwijt heeft gemaakt is ie zo ontzettend fout bezig! Ik denk dat het dan loont een klacht in te dienen bij een officiele instantie.
__________________
als een gele engel, zwevend op een groen tapijt van zwarte parels...
Oud 09-05-2006, 13:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Volgens mij dient alles een jaar of vijf bewaard te worden.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 09-05-2006, 14:17
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Op mn ouwe school hebben ze een nieuw software systeem ingevoerd ofzo, dus ze hebben de cijfers niet meer.
En de leraar waar ik toen les van had die is al 2 jaar van school.
Oud 09-05-2006, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 09-05-2006 @ 14:05 :
Volgens mij dient alles een jaar of vijf bewaard te worden.
Inderdaad.
Oud 10-05-2006, 15:18
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
jemappelebas schreef op 09-05-2006 @ 15:17 :
Op mn ouwe school hebben ze een nieuw software systeem ingevoerd ofzo, dus ze hebben de cijfers niet meer.
En de leraar waar ik toen les van had die is al 2 jaar van school.
dan moet hij ze nog hebben omdat jij ZIJN leerling was. Anders moet hij ze overgedragen hebben op een andere docent maar ergens moeten ze nog zijn.
__________________
niet alleen =)
Oud 11-05-2006, 16:53
Verwijderd
Alles moet idd vijf jaar bewaard worden, nieuw systeem of niet.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.