Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2001, 21:29
Verwijderd
Jaja bij economie hebben wij het er zelfs al over gehad, PLUS in het exmanen zat ere zelf iets in.
Wat vinden jullie nou van al die heisa die er om de Euro heen word gedaan???????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2001, 21:58
PV
PV is offline
Ik zie het nut er niet helemaal van in, ze roepen wel van ja we worden 1 Europa, 1 gebied, blablabla... maar er doen maar 12 landen mee, van de +/- 40. Worden die overige landen dan niet sterk benadeeld op deze manier, en daarmee juist een verdeelder Europa bereikt?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2001, 00:40
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
pff de euro is goed voor de economie...
en het versterkt die van de eurolanden...
het heeft nog veel meer voordelen... maar daar heb ik nu even geen zin in het is al bijna 2 uur
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 17-07-2001, 15:14
theo tank
theo tank is offline
t heeft z'n voor- een nadelen!

maar de grootste fout die gemaakt hebben is dat ieder land een een kant van de munt een eigen afbeeldign mag plaatsen
dus 12(?) verschillende de munten van 1 waardeDe kans dat je een vals muntstuk accepteert is nogal groot want ik weer niet welke afbeelding duitsland erop zet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2001, 19:15
Verwijderd
Citaat:
theo tank schreef:
kans dat je een vals muntstuk accepteert is nogal groot want ik weer niet welke afbeelding duitsland erop zet

Leren he, op school
Met citaat reageren
Oud 18-07-2001, 15:23
theo tank
theo tank is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Leren he, op school

ik heb dat nog niet op school geleerd....
en ik denk dat me oma er ook weinig voor voelt om een avondcursus te gaan volgen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2001, 14:17
Spacey
Avatar van Spacey
Spacey is offline
verschillende muntstukken zijn cool. ik heb trouwens gehoord dat sommige mensen die nieuwe guldens (die die kindertjes hebben ontworpen) ook al voor nepgeld aanzien dat word leuk met de euro
__________________
irc.lichtsnel.nl #linux
Met citaat reageren
Oud 19-07-2001, 18:51
$omeone
$omeone is offline
Citaat:
Spacey schreef:
verschillende muntstukken zijn cool. ik heb trouwens gehoord dat sommige mensen die nieuwe guldens (die die kindertjes hebben ontworpen) ook al voor nepgeld aanzien dat word leuk met de euro
Er is ook een speciale 5-gulden munt gemaakt voor het EK 2000 toen... k zag hem gister voor t eerst
Met citaat reageren
Oud 20-07-2001, 22:39
Verwijderd
Citaat:
$omeone schreef:
Er is ook een speciale 5-gulden munt gemaakt voor het EK 2000 toen... k zag hem gister voor t eerst
ZOoooooooooooooo Das op z'n vroegst
Met citaat reageren
Oud 26-07-2001, 20:50
waaromniet?
waaromniet? is offline
euro zuigt om verschillende redenen:

1. Meer europa, ben ik tegen
2. Op dit moment alleen nog maar economische nadelen, terwijl voordelen nog neit zeker zijn
3. Ook in de toekomst zitten er naast voordelen ook zeker nadelen aan
4. Grotere invloed andere landen op ons (in zekere zin ook europeseeenwording.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 26-07-2001, 20:58
Moureen
Moureen is offline
Ik vind de euro alleen maar lastig. Mijn is aangeleerd om te rekenen met guldens enz en dan zou ik nu ineens met de euro moeten gaan rekenen.... Het is ook zo dat bij economie ook de nadelen er zijn omdat iedereen om moet schakelen. Zo zijn er net nieuwe boeken voor economie gemaakt voor de tweede fase en die moeten ze dus ook al aan gaan passen aan de euro.
Als er echt al vragen over in het examen staan dan vindt ik het al helemaal niet kunnen want je hebt er nu in principe nog niets mee te maken.
Ik denk persoonlijk dat die hele euro een grote flop gaat worden
__________________
inspiratieloos :p | youri is en blijft soulmate 4 ever
Met citaat reageren
Oud 26-07-2001, 23:40
PV
PV is offline
Citaat:
Moureen schreef:
Ik vind de euro alleen maar lastig. Mijn is aangeleerd om te rekenen met guldens enz en dan zou ik nu ineens met de euro moeten gaan rekenen.... Het is ook zo dat bij economie ook de nadelen er zijn omdat iedereen om moet schakelen. Zo zijn er net nieuwe boeken voor economie gemaakt voor de tweede fase en die moeten ze dus ook al aan gaan passen aan de euro.
Als er echt al vragen over in het examen staan dan vindt ik het al helemaal niet kunnen want je hebt er nu in principe nog niets mee te maken.
*zoekt examenopgaven Economie 2001*

Er staan alleen maar opgaves met euro's in, de gulden is al verdwenen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Een 2e hands Marshall MG15DFX voor 100 euro
Kingofthemall
3 21-05-2010 10:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op naar Prinsjesdag!
hhendrikxx
159 20-09-2007 21:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag?
Gatara
230 21-11-2006 00:05
Software & Hardware Telefoon met veel mp3 ruimte
Pinksterhaas
13 05-11-2006 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.