Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2007, 11:40
Verwijderd
HILVERSUM - De achtste reeks van het AVRO-programma Wie is...de Mol? komt pas begin volgend jaar op de buis, maar de AVRO bracht dinsdag al naar buiten wie er meedoen.
Presentator Pieter Jan Hagens vertrok naar Mexico met tien prominente Nederlanders, onder wie Annette van Trigt, Joris Linssen en Georgina Verbaan, aldus een AVRO-woordvoerster.
De andere BN'ers die meedoen zijn 3FM-dj Coen Swijnenberg, MTV-vj Dennis Weening, Llink-presentator en acteur Edo Brunner, BNN-presentatrice Nicolette Kluijver, Zoop-acteur Patrick Martens, Net5-ster Regina Romeijn en actrice Dunya Khayame. Het spel draait om een reeks opdrachten die de deelnemers samen moeten volbrengen om zoveel mogelijk geld te winnen. Een van de kandidaten heeft echter als taak zo ongemerkt mogelijk de opdrachten te saboteren.
Het programma is al jarenlang ongekend populair. De trouwe kijkersschare ligt de afgelopen seizoen consequent rond de 1,3 miljoen.

(ANP)



Wie gaat er kijken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2007, 11:54
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Kijk ze daar staan dan
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:10
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
[B]Llink-presentator en acteur Edo Brunner, BNN-presentatrice Nicolette Kluijver


Ik ga wel kijken!!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 12:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zijn dat echt BN'ers? Ik ken er maar 5 en het lijkt me helemaal geen leuke groep.

En wie the fuck is Pieter Jan Hagens?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:31
Verwijderd
Nou sorry hoor, maar als dit bekende Nederlanders zijn.

Ze moeten het gewoon weer met onbekenderds doen, als ze blijkbaar zoveel moeite hebben om mensen te vinden.

Maar, nou ja, eigenlijk geldt dit ook wel als onbekende Nederlanders.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 13:55
Verwijderd
Ik ken ze allemaal...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 14:03
Verwijderd
Ja, nou, ik keek nog een keer goed, en ik ken er ook meer dan ik dacht.

Maar toch, ze zijn toch steeds te C om leuk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 14:33
Verwijderd
Ik vind hele bekende mensen helemaal niet leuk bij WIDM? omdat je ze dan al wat meer in kan schatten. De C'tjes zijn meer richting de gewone WIDM?-versies (zonder BN'ers dus), je kan ze veel minder goed inschatten, dat maakt het leuk.

Ik heb er gewoon weer zin in
(Maar ik hoop ook echt weer op een WIDM? met échte onbekende mensen, dat is gewoon veel gaver )
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 14:44
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
En wie the fuck is Pieter Jan Hagens?


verhaaltje: Pieter Jan Hagens presenteert al jaren radio- èn televisieprogramma’s met een hoge journalistieke waarde. Hij was de zien als presentator bij het AVRO-televisieprogramma De Ochtenden. Ook was hij een van de vaste AVRO-gezichten bij het programma Netwerk (AVRO, KRO en NCRV).
foto:
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
(Maar ik hoop ook echt weer op een WIDM? met échte onbekende mensen, dat is gewoon veel gaver )
Als dat ooit nog eens gebeuren gaat schrijf ik me misschien wel in. Lijkt me zo vet om mee te doen, maar eigenlijk wil ik dan wel per se de Mol zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Als dat ooit nog eens gebeuren gaat schrijf ik me misschien wel in. Lijkt me zo vet om mee te doen, maar eigenlijk wil ik dan wel per se de Mol zijn.
't Lijkt me ook super stoer om mee te doen ('t liefst als mol of winnaar, natuurlijk ), maar 't lijkt me ook wel weer eng
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
't Lijkt me ook super stoer om mee te doen ('t liefst als mol of winnaar, natuurlijk ), maar 't lijkt me ook wel weer eng
Ja, ik ga er in de eerste selectieronde al huilend uit joh, ik durf niks, en ik vind stiekem die spellen ook nog best wel ingewikkeld.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah! Allemaal van die stomme bnn/zoop-niveau acteurs

Maar ja, WIDM is WIDM, dus ik kijk natuurlijk weer!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 15:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:


verhaaltje: Pieter Jan Hagens presenteert al jaren radio- èn televisieprogramma’s met een hoge journalistieke waarde. Hij was de zien als presentator bij het AVRO-televisieprogramma De Ochtenden. Ook was hij een van de vaste AVRO-gezichten bij het programma Netwerk (AVRO, KRO en NCRV).
foto: [afbeelding]
Ken ik niet.
En waarom weer een nieuwe presentator
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 16:07
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Het kan me niet schelen wie er mee doen (hoewel, Georgina <3), ik kijk toch wel. Jammer wel dat Karel het niet meer doet, de nieuwe presentator vind ik helemaal niet bij het programma passen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 16:31
Verwijderd
Karel is weg bij de Avro.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Het kan me niet schelen wie er mee doen (hoewel, Georgina <3), ik kijk toch wel. Jammer wel dat Karel het niet meer doet, de nieuwe presentator vind ik helemaal niet bij het programma passen.
Dat dacht ik eerst ook van Karel, maar die bleek 't erg leuk en mysterieus te doen

Die Pieter Jan is volgens mij wel leuk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:55
Verwijderd
Ik heb er zin in, duurt wel nog lang en is altijd zo snel weer voorbij
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2007, 21:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Echt jammer dat Karel het niet meer presenteert. Verder zitten er in die groep niet echt veel mensen die me aanspreken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 22:17
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ach boeiend, het wordt toch wel leuk
Maar begin volgend jaar duurt nog wel vet lang.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 09:42
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Het maakt mij niet zoveel uit wie er meedoen. Ik vind het juist leuk om te raden wie de mol zou kunnen zijn, niet om BN'ers te spotten.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 10:48
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik mis Angela nog steeds

maar ik heb er wel weer zin in!!! Met Georgina wordt t vast hilarisch
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
ik mis Angela nog steeds

maar ik heb er wel weer zin in!!! Met Georgina wordt t vast hilarisch
Zal je zien dat ze er gelijk uitligt. Dat is vaker met leuke.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 11:21
Verwijderd
Citaat:
ik mis Angela nog steeds

maar ik heb er wel weer zin in!!! Met Georgina wordt t vast hilarisch

Angela moet terug ja!

En ik ken alleen die Coen en Dunya niet, verder lijkt het met wel grappig, vooral Edo en Georgina, dat wordt geheid ruzie Kan niet wachten tot ze het weer uitzenden
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 13:11
Verwijderd
Edo is wel leuk.
En Nicolette is een heldin
Georgina mag ik eigenlijk ook best wel.
De rest herken ik niet.
Oh jawel, die irritante Dennis van MTV.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2007, 13:12
Verwijderd
Oh, en Regina, die zat ook al in Peking Express!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 13:41
Verwijderd
Nicolette vind ik sinds ze aan de noodrem in de trein getrokken heeft bij Try Before You Die eigenlijk niet zo leuk meer
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 13:42
Verwijderd
Dat heb ik niet gezien. Wat was daar dan mee?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 13:52
Verwijderd
De NS heeft aangifte tegen haar gedaan, las ik vandaag op teletekst!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik niet gezien. Wat was daar dan mee?
Nou ja, ze wilde altijd al eens aan de noodrem trekken, en had dat dus gedaan, om vervolgens de deuren met die noodknop open te maken en in een vluchtauto te springen. Lijkt me zo irritant als je in die trein zit en zij er zo nodig uit wil springen Er kan ook zo maar iemand door 't gangpad lopen die slecht ter been is, en dan gaat die trein ineens gigantisch hard op de rem, zonder dat het nodig is... Ik vind 't gewoon asociaal.
Maar inderdaad, de NS heeft aangifte gedaan.

Hiervoor vond ik haar altijd wel leuk, maar nu een stuk minder...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
De NS heeft aangifte tegen haar gedaan, las ik vandaag op teletekst!
En de spoorwegpolitie zei vervolgens dat ze wel iets beters te doen hebben dan haar vervolgen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 16:29
Verwijderd
Ik vind dat inderdaad ook wel een behoorlijk flauwe actie, zelfs voor dat programma.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 17:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nou, dan mag zij er van mij de eerste ronde direct uit.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:31
Verwijderd
Dat nu ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh jawel hoor. Ik heb echt een hekel aan dat soort grappen. Het is gevaarlijk, en mensen die er niks mee hebben te maken krijgen zo vertraging. Daarbij had ze het ook gewoon kunnen vragen aan de conducteur, dat heb ik ook een keer gedaan.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:49
Verwijderd
Coen Swijnenberg is Coen van de Coen en Sander show op 3fm (elke dag tussen 16.00 en 19.00 uur), en da's een erg leuk programma.
Verder snap ik dat hele Wie is de Mol?-hysterische gedoe niet zo... het boeit me niet echt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2007, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Oh, en Regina, die zat ook al in Peking Express!


Citaat:
Nicolette vind ik sinds ze aan de noodrem in de trein getrokken heeft bij Try Before You Die eigenlijk niet zo leuk meer
wtf

Citaat:
De NS heeft aangifte tegen haar gedaan, las ik vandaag op teletekst!
Mooi zo

Citaat:
Nou ja, ze wilde altijd al eens aan de noodrem trekken, en had dat dus gedaan, om vervolgens de deuren met die noodknop open te maken en in een vluchtauto te springen. Lijkt me zo irritant als je in die trein zit en zij er zo nodig uit wil springen Er kan ook zo maar iemand door 't gangpad lopen die slecht ter been is, en dan gaat die trein ineens gigantisch hard op de rem, zonder dat het nodig is... Ik vind 't gewoon asociaal.
Maar inderdaad, de NS heeft aangifte gedaan.

Hiervoor vond ik haar altijd wel leuk, maar nu een stuk minder...
:/ Nu ik dit zo lees, vind ik dr inderdaad minder leuk op het moment. Dat is gewoon egoïstisch en asociaal. En gevaarlijk.
Als je altij iemand heb willen vermoorden, mag dat zeker ook via Try before you die. :') ;p

Citaat:
Oh jawel hoor. Ik heb echt een hekel aan dat soort grappen. Het is gevaarlijk, en mensen die er niks mee hebben te maken krijgen zo vertraging. Daarbij had ze het ook gewoon kunnen vragen aan de conducteur, dat heb ik ook een keer gedaan.
Haha, en mocht het?

Ontopic: Mss dat ik dit keer ga volgen. Alleen snap ik het helemaal niet. Ik heb weleens eps gezien, maar goed, daar word ik niet wijzer van.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 17:54
Verwijderd
dit is een van de minder leuke kanten aan in het buitenland zijn, geen nederlandse televisie meer ik vind edo brunner echt superleuk sinds rozengeur en wodkalime en nicolette ook van weg met bnn!

edit jammer dat het niet sander is van weg met bnn ipv nicolette (L)

Laatst gewijzigd op 26-09-2007 om 18:07.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 17:59
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Beter, ik ga sowieso kijken. Volgens mij wel een leuke club mensen voor wie is de mol.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:15
Verwijderd
Citaat:
dit is een van de minder leuke kanten aan in het buitenland zijn, geen nederlandse televisie meer ik vind edo brunner echt superleuk sinds rozengeur en wodkalime en nicolette ook van weg met bnn!

edit jammer dat het niet sander is van weg met bnn ipv nicolette (L)
www.uitzendinggemist.nl ; zo kan je het tegen die tijd in het buitenland zien, of naderhand (blijft er vaak vrij lang op staan; ik geloof dat een paar oudere seizoenen ook te bekijken zijn ).
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:17
Verwijderd
Maar werkt het wel in het buitenland?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Maar werkt het wel in het buitenland?
Nederlandse proxy instellen? En anders dus later kijken

(Maar volgens mij werkt het ook in het buitenland wel. Ik geloof dat mijn tante in België wel veel dingen kijkt via de site, die heb ik nooit met problemen gehoord.)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:40
Verwijderd
Ik heb er nu alweer zin in
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Nederlandse proxy instellen? En anders dus later kijken

(Maar volgens mij werkt het ook in het buitenland wel. Ik geloof dat mijn tante in België wel veel dingen kijkt via de site, die heb ik nooit met problemen gehoord.)
Oh, kan je valsspelen?

NJa, belgie lijkt me wat anders. Maar nederland heeft geen last van massale buitenlanders die de site opgaan, dnek ik, dus wellicht dat het gewoon overal kan.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 17:06
Verwijderd
weet je hoe lang dat nog duurt
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 17:06
Verwijderd
ik zie het al, die nicolette is weer zo'n renate
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 17:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Onee, Georgina Verbaan

Maar ja, ik kijk natuurlijk wel.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 20:23
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
Ik vind de mensen juist wel leuk die ze gekozen hebben, vorig seizoen vond ik de meeste maar niks.

met name, Dennis, Edo en Joris vind ik wel leuke keus. allemaal lekker grote mond
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
ik zie het al, die nicolette is weer zo'n renate
Zij lijkt echt absoluut niet op Renate, misschien een beetje qua uiterlijk, maar verder echt niet.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 11:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha, en mocht het?
Ja!
Toen ik nog natuurkunde studeerde, moesten we namelijk een versnellingsmeter bouwen voor in een trein. Die hebben we dus uitgeprobeerd in een stoptrein (die buiten ons toevallig leeg was), en de conducteur en machinist vonden het allebei heel interessant. Toen zei iemand voor de grap dat het wel leuk voor de meting zou zijn als we eens zouden stoppen door een noodrem, en toen zei de conducteur dat hij het wel goed vond, en is de machinist net voor het station gestopt door aan de noodrem te trekken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Wie is de Mol, 2011!
Signy
483 07-07-2011 14:57
De Kantine Wie is de mol?
Verwijderd
500 22-02-2009 22:33
Films, TV & Radio Wie is de Mol 2008 #2
Verwijderd
134 25-03-2008 18:39
Films, TV & Radio Wie is de mol Pool - 2008
Fleurop
364 11-03-2008 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.