Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2008, 14:45
Verwijderd
De muzikale aanwijzing op radio 2 van Wie is de mol? was dat nummer 'Take my breath away'.. ik hoorde het toevallig. Wie had erook alweer het hardst gefietst?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2008, 14:47
Verwijderd
patrick, maar is dat niet een heel erg voor de hand liggende hint/actie?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 14:47
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik hoop dat deze mol George overtreft.

Heel moeilijk natuurlijk. Ik wil echt iemand die saboteert tot 'ie er bij neervalt. Niet zoals Inge die "claimt" psychologische spelletjes te spelen. Ik wil een rasechte verrader!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Annette, want die is dan net zo'n underdog als die vrouw van vorig jaar.
Georgina, omdat ze wel dr jokers inleverde, want dat kostte de pot geld, en zij blijft er toch wel in.
En Edo, omdat ik zo'n.. ding heb.. en dat zegt.. 'Eeeeedooooo'.
En daarom ook Edo.
Ik heb zo'n ding en die zegt... 'JOOOOOOOOORIS', dus vandaar Joris.
En omdat ik verder niets echt boeiend of noemenswaardig vond, dus dan maar Joris.


En ik wil spectaculairdere mind-fuck-game-dingen!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 14:53
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
t zal toch niet weer een vrouw zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 14:55
Verwijderd
Ik wil trouwens ook die niet-bekende-Nederlander series nog zien. Volgens mij heb ik ooit iemand op het niet-officiele Wie is de Mol forum horen roepen dat hij ze voor een paar euro voor iedereen wilde branden en opsturen.
(Ik ga het even opzoeken...)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 15:40
Verwijderd
Citaat:
De muzikale aanwijzing op radio 2 van Wie is de mol? was dat nummer 'Take my breath away'.. ik hoorde het toevallig. Wie had erook alweer het hardst gefietst?
Daarvoor lieten ze een heel kort stukje horen van CCR - Bad moon rising. Ik vind het een beetje verwarrend, welke van die twee is nou de muzikale aanwijzing?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Daarvoor lieten ze een heel kort stukje horen van CCR - Bad moon rising. Ik vind het een beetje verwarrend, welke van die twee is nou de muzikale aanwijzing?
Hm ja dan weet ik het ook niet..
Maar ik weet niet wat voor aanwijzing er in dat nummer Bad moon rising zou kunnen zitten.. ik hoor niks verdachts
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:26
Verwijderd
Coen die vandaag op de radio zegt ik zat er tot aflevering 7 in
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:30
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Coen die vandaag op de radio zegt ik zat er tot aflevering 7 in
Wie zegt dat dat waar is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:32
Verwijderd
zal ongetwijfeld gelul zijn ja maar wou het toch even mededelen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 18:21
Verwijderd
Aaargh, wéér meteen de leukste eruit!
Dat is al de derde keer op rij zo!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 19:47
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Huh? Het figuurtje op de pet die Edo aan had in de auto leek toch verdacht veel op een duivel. Wat was het dan? Of had hij tijdens die opdracht een andere pet op?

En wat hier al eerder is gezegd; ik wil ook weten wat er op het dienblad staat! Maar misschien draai ik wel teveel door in het zoeken naar sneaky hints. De laatste jaren doen ze dat niet echt meer zo, dat is jammer.

En ik had wel gedacht dat Nicolette er nog lang in zou blijven, eigenlijk.

Kan ik nog meedoen met de pool? *gaat even kijken*
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 20:20
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Het was een indiaan. Mascotte van een Amerikaans basketbal/football/honkbal-team.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 20:31
Algodon
Algodon is offline
Best lastig om na 1 aflevering al te zeggen wie de mol is. Sommige willen laten denken dat ze de mol zijn terwijl ze dat niet zijn en waarschijnlijk maakt de mol daar gebruik van en valt dus nog niet echt op. Daardoor juist wel een leuk programma.

Ohja, op de middelbareschool was George mijn tekenleraar, was ook erg grappig om hem een paar jaar terug opeen in wie is de mol te zien, echt een raar mannetje!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 21:12
nińa
Avatar van nińa
nińa is offline
Jammer dat Nicollete er al uit is, denk dat ze wel voor amusement had gezorgd. Georgina met dat bandje was wat vreemd met dat hard op denken. Dat klimmen leek me wel gaaf.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 22:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Georgina is volgens mij gewoon zo raar hoor. Met ranking the stars deed ze ook zo vreemd, ik zie haar er gerust voor aan om zo hard op te denken.

Maar ik zie haar er ook voor aan om extra dom te doen, omdat ze toch al dat imago heeft. Dan heb je binnen de kortste keren wat Milouska ook had; dat iedereen denkt dat je nou eenmaal zo dom bent en dat iedereen elke molstreek accepteert.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 22:35
5803
5803 is offline
Aaaah, ik ben nu alweer helemaal in de war!
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 23:41
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Citaat:
Aaaah, ik ben nu alweer helemaal in de war!
Ik oooook.

Wel ironisch dat Edo niet bij de tequila-groep zat, terwijl hij een acteur is bij het programma Tequila. Maar goed.

*gaat zichzelf een hint-zoek verbod opleggen *
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 23:45
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
leuk leuk leuk

Mijn verdachten lijstje:

Regina, Joris, Dunya, Patrick
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 08:43
Verwijderd
Het forum waar je de dvd's van vorige seizoenen (dus die met oa George) kan bestellen is:

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=29230.0

Ik weet niet of hij het nog steeds doet, maar mail hem
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 10:30
Verwijderd
Dit post hij op 7-12: "Na seizoen 8 zal er weer een nieuwe bestelronde plaatsvinden, dus hou het forum in de gaten!"

Nog even wachten dus .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 13:34
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
op www.tvopjepc.nl kun je ook oude seizoenen terugkijken, maar ik weet niet van hoelang geleden.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Dit post hij op 7-12: "Na seizoen 8 zal er weer een nieuwe bestelronde plaatsvinden, dus hou het forum in de gaten!"

Nog even wachten dus .
Ah, niet goed gelezen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 13:47
Verwijderd
Citaat:
op www.tvopjepc.nl kun je ook oude seizoenen terugkijken, maar ik weet niet van hoelang geleden.
Vanaf seizoen 5, net als op Uitzendinggemist.nl
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 13:50
Verwijderd
Sinds ik een beetje door heb dat Georgina dom speelt, vind ik haar ineens erg leuk en grappig
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 15:16
Verwijderd
Hoe vinden jullie op uitzendinggemist die oude afleveringen?
Wat hij geeft niks op 'wie is de mol' 'wie is de mol?' 'wie is... de mol?' en 'wie is... de mol'
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Hoe vinden jullie op uitzendinggemist die oude afleveringen?
Wat hij geeft niks op 'wie is de mol' 'wie is de mol?' 'wie is... de mol?' en 'wie is... de mol'
"wie... is de mol?" en "wie is de... mol?" al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Hoe vinden jullie op uitzendinggemist die oude afleveringen?
Wat hij geeft niks op 'wie is de mol' 'wie is de mol?' 'wie is... de mol?' en 'wie is... de mol'
Gewoon zoeken op 1e letter: W
Dan vind je alle afleveringen!

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/selectie
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:14
Verwijderd
Loik.

Ik zit nou seizoen 5 te kijken, en Yvon Jaspers zit te MOLLEN.
Mijn god.

Het is echt grappig om eigenlijk te weten wie de Mol is, en dan gewoon goed te kijken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 23:27
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Loik.

Ik zit nou seizoen 5 te kijken, en Yvon Jaspers zit te MOLLEN.
Mijn god.

Het is echt grappig om eigenlijk te weten wie de Mol is, en dan gewoon goed te kijken.
sluit ik me bij aan, net de eerste 4 afl gekeken echt grappig.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 01:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben er nog niet zo over uit: zou een mol zorgen dat hij in de fietsclub wordt geplaatst, of zal hij zorgen dat hij in de klimgroep wordt geplaatst?

Want enerzijds zou je zeggen: een mol zorgt echt niet dat hij zo'n klere end moet fietsen als hij tegelijkertijd ook zoiets gaafs als klimmen kan doen.

Anderszijds zou je zeggen: tijdens het klimmen viel er bijzonder weinig te mollen, behalve als je een van de eerste gaat en lang tijd kan rekken. Maar georgina was juist snel en de tweede ligt er al uit.

Weer enerzijds zou ik ook denken: een mol weet wel dat de fietsers zo hard mogelijk zullen fietsen. Dus heel veel hoeft daar eigenlijk ook niet gemold worden; niemand komt op het idee zachtjes te fietsen. Dus het molwerk zou hem dan liggen in het raar toewijzen van klimmers aan fietsers.

Ik ben er nog niet uit
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 12:38
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
de mol kan niet zien welk glaasje tequila bevat en welke niet, tenzij er een merkteken op het glaasje zit. dit zou de andere kandidaten ook opvallen dus de kans dat dit gedaan is is imo erg klein. dus het gaat volledig willekeurig. en zodra de mol in een groep zit kan hij zijn gang gaan, dat kon zowel in de klimmersgroep als in de fietsgroep. coen heeft goed kunnen mollen door oponthoud te veroorzaken bij het klimmen ( hij liep te miepen dat de anderen er al aan kwamen. het was een redelijk klein stukje wat ze moesten klimmen en als hij had doorgeklommen had hij het gehaald) en bijvoorbeeld patrick en regina hebben goed kunnen mollen bij de fietsgroep door erg hard te fietsen. al met al vind ik dat deze opdracht geen duidelijke molfiguur heeft aangewezen, dat was bij het jokerspel heel anders...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 12:41
Verwijderd
Ik heb al seizoen 5 erop zitten .
Dat was dus 10 uur achter de laptop zitten kijken.
En nu al aflevering 3 seizoen 6.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 18:10
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik heb ook seizoen 5 erop zitten, dat stukje van Marc-Marie die de aanwijzingen van Isabelle moest horen via die megafoon was echt zo grappig.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 00:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
de mol kan niet zien welk glaasje tequila bevat en welke niet, tenzij er een merkteken op het glaasje zit. dit zou de andere kandidaten ook opvallen dus de kans dat dit gedaan is is imo erg klein. dus het gaat volledig willekeurig. en zodra de mol in een groep zit kan hij zijn gang gaan, dat kon zowel in de klimmersgroep als in de fietsgroep. coen heeft goed kunnen mollen door oponthoud te veroorzaken bij het klimmen ( hij liep te miepen dat de anderen er al aan kwamen. het was een redelijk klein stukje wat ze moesten klimmen en als hij had doorgeklommen had hij het gehaald) en bijvoorbeeld patrick en regina hebben goed kunnen mollen bij de fietsgroep door erg hard te fietsen. al met al vind ik dat deze opdracht geen duidelijke molfiguur heeft aangewezen, dat was bij het jokerspel heel anders...
Ik geloof er niks van dat de mol niet wist in welke glaasjes drank zat. De mol weet alles altijd van te voren. Er zal ongetwijfeld zijn gezegd dat de glaasjes rechts / aan de buiten kant/ whatever drank bevatten en de andere glaasjes water.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof er niks van dat de mol niet wist in welke glaasjes drank zat. De mol weet alles altijd van te voren. Er zal ongetwijfeld zijn gezegd dat de glaasjes rechts / aan de buiten kant/ whatever drank bevatten en de andere glaasjes water.
Of de mol wist dat Coen geen alcohol drinkt en kon dus gewoon net doen alsof hij water had terwijl het tequila was, of andersom...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 14:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik geloof er niks van dat de mol niet wist in welke glaasjes drank zat. De mol weet alles altijd van te voren. Er zal ongetwijfeld zijn gezegd dat de glaasjes rechts / aan de buiten kant/ whatever drank bevatten en de andere glaasjes water.

Dat zou dus alleen kunnen als de mol een van de eersten is die een glaasje pakt, om te voorkomen dat iemand zijn glaasje pakt. en zo zou je dus kunnen zien wie verdacht is, en dat is nou net de bedoeling niet. en dat van coen zou alleen werken als de mol zeker wist wie er tequila op had. en hoewel iedereen reageerde op wat hij ophad, zou het heel goed kunnen dat er mensen gingen acteren. Dus bij mij komt het er niet in dat de mol vantevoren wist bij welke groep hij hoorde. zover is dat namelijk niet uitgedacht. vantevoren worden een aantal scenario's opgezet zodat de mol kan anticiperen op het verloop van het spel. Dit spel is gebaseerd op tactiek en verdachtmaking, niet op vooraf afgesproken spelregels.

wat eventueel zou kunnen is dat Coen de mol is en omdat hij als een van de laatsten aan de beurt was voor een glaasje was het minder riskant om te weigeren. Maar verdere verdachtmaking is te riskant imo.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 19:31
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik geloof er niks van dat de mol niet wist in welke glaasjes drank zat. De mol weet alles altijd van te voren. Er zal ongetwijfeld zijn gezegd dat de glaasjes rechts / aan de buiten kant/ whatever drank bevatten en de andere glaasjes water.
Dan moet Pieter Jan Hagens dat ook gehoord hebben want hij wist niet wie de mol was (tot afl 3) en kon dus niet de mol helpen. Aangezien Pieter Jan de glaasjes inschonk.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 10:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dit spel is gebaseerd op tactiek en verdachtmaking, niet op vooraf afgesproken spelregels.
Hmm uit vorige terugblikken bleek dat de mol altijd alles weet van de spellen, dus ik zou het raar vinden als hij niet gewoon weet welke glaasjes tequilla bevatten. Wat hij daarmee doet is dan zijn zaak natuurlijk.

En misschien is hij wel ergens enigszins vooraan gaan staan (op 1 van de eerste 5 plekken, want dan heb je altijd keus). Zo verdacht is het niet, want jij geeft ook al aan dat niet verdacht te vinden.
Overigens gaat op een ander forum grote discussie over of het nou 9 of 10 glazen waren. Iedereen daar beweert dat er ná de weigering van Coen nog maar 1 vol glas over was.

Citaat:
Dan moet Pieter Jan Hagens dat ook gehoord hebben want hij wist niet wie de mol was (tot afl 3) en kon dus niet de mol helpen. Aangezien Pieter Jan de glaasjes inschonk.
Hij kan wel opdracht hebben gekregen rechts tequilla te schenken en links water (of buitenkant,binnenkant, etc) toch?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2008, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Hij kan wel opdracht hebben gekregen rechts tequilla te schenken en links water (of buitenkant,binnenkant, etc) toch?
Precies, daarvoor hoef je niet te weten wie de mol is.
Ik ben heel benieuwd wat de mol in afl. 1 gedaan heeft, ik kan niet wachten op de aflevering met alle mollestreken. Uit de vorige seizoenen bleek inderdaad dat de mol alle opdrachten kent en ook van te voren heeft bedacht wat hij/zij zal gaan doen, dus er moet wel iets met het water/tequilla zijn; de mol wil immers zelf bepalen of hij bij de fietser of klimmers komt, lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 13:42
Verwijderd
Bij seizoen 6 zit ik nu.
En die Nadja. Ik snap t echt niet.
In t wit door de jungle heen.
Op cowboylaarzen op dat vlot.

Raaaare dingen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 14:55
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik keek net naar mijn eigen top 3 en ik wist niet eens meer waarom ik op hen gestemd heb.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2008, 18:35
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Precies, daarvoor hoef je niet te weten wie de mol is.
Ik ben heel benieuwd wat de mol in afl. 1 gedaan heeft, ik kan niet wachten op de aflevering met alle mollestreken. Uit de vorige seizoenen bleek inderdaad dat de mol alle opdrachten kent en ook van te voren heeft bedacht wat hij/zij zal gaan doen, dus er moet wel iets met het water/tequilla zijn; de mol wil immers zelf bepalen of hij bij de fietser of klimmers komt, lijkt me...
Maar dan nog kun je net zo goed mollen tijdens het fietsen als tijdens het klimmen of misschien heeft de mol zich een beetje op de achtergrond gehouden om niet meteen de aandacht te trekken dus dan heb je eigenlijk nog steeds geen boodschap aan het hele water/tequilla-verhaal.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 12:00
Verwijderd
Ik heb het eindelijk gekeken op uitzendinggemist.nl en ik weiger ook de meest opvallende personen verdacht te vinden want ik wil dat het weer een keer een George-serie is en de mol EN leuk is EN heel goed.. Dus nu denk ik Dunya, want die vind ik denk ik wel leuk en daar verwacht ik het niet van

Joris doet volgens mij heel expres zo verdacht over het geld enzo.. Regina zit zich volgens mij ook verdacht te maken expres, Edo vindt het gemanipuleer geweldig maar doordat hem dat zo "staat" weet je niet of dat ook molachtig zou kunnen zijn etc. Speculeer, speculeer, speculeer. Ik denk overigens ook dat de mol wel wist waar Tequila en waar water in zat overigens.. daar is vast iets over afgesproken.. (Als het fietsen vlak na de tequila was, zou ik daar trouwens echt wel last van hebben gehad )
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 18:12
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Oh, er is echt een weer een geweldige theorie ontstaan op het forum van Wie is de Mol! Ik vind het wel vergezocht, maar erg goed bedacht!

http://www.wieisdemol.com/forum/inde...&topic=30289.0
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 18:59
Verwijderd
Woah dat is inderdaad wel geweldig Ik zou er echt niet op komen hoor
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 19:43
Verwijderd
Edo gaat er zeker uit vanavond?
(aan het introfilmpje te zien...)
Als dat zo is, is dat wel echt superjammer...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 19:45
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Hoe zie je dat ook al weer aan dat introfilmpje?
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Hoe zie je dat ook al weer aan dat introfilmpje?
Omdat Edo daar te zien is dat hij dat pistool richt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Wie is de Mol, 2011!
Signy
483 07-07-2011 14:57
De Kantine Wie is de mol?
Verwijderd
500 22-02-2009 22:33
Films, TV & Radio Wie is de Mol 2008 #2
Verwijderd
134 25-03-2008 18:39
Films, TV & Radio Wie is de mol Pool - 2008
Fleurop
364 11-03-2008 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.