Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2009, 10:25
Verwijderd
Hm, nee. Volgens mij wel zoiets gezien een keer in een aflevering van CSI ofzo.
Advertentie
Oud 30-07-2009, 11:41
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hi, iemand enig idee welke film dit is ? :

Het gaat over een gezin van een vader , moeder, en 2 dochters. De moeder overlijd (volgens mij door de oudste dochter vermoord door middel van gif ofzo maar dat weeti k niet zeker) en dan blijft die vader over met die dochters. Die oudste dochter trekt dan zo'n jurk aan van dr moeder (volgens mij rood) en wil als ware de plaats van dr overleden moeder innemen en de vrouw worden van haar vader. k zou deze graag weer eens willen zien met mn vriend. Iemand enig idee ? Die jongste dochter was ongeveer 10 jaar en die oudste 18 ofz. als je het weet graag reagere, bedankt !
je bedoelt waarschijnlijk poison ivy met drew barrymore.
Oud 30-07-2009, 14:23
Verwijderd
Haha, ik dacht al, wat een rare titel "Poison Ivy Met Drew Barrymore". xD
Oud 30-07-2009, 19:02
claudia123
claudia123 is offline
hey..nee dat is 'm niet hoor toch bedankt natuurlijk : )
Oud 30-07-2009, 20:40
Rationeel
Rationeel is offline
hmmm nou die film komt verdacht veel in de buurt en een andere met dat verhaal ken ik niet

weet je niet iets meer?
Oud 31-07-2009, 00:06
claudia123
claudia123 is offline
tsjee...ehm dan moet k ff nadenken hooor...hm. als ik wat weet zet ik het hier neer, ok ? zoveel films zijn dr toch ook weer niet die het kunnen zijn ?
Oud 31-07-2009, 00:58
claudia123
claudia123 is offline
Citaat:
tsjee...ehm dan moet k ff nadenken hooor...hm. als ik wat weet zet ik het hier neer, ok ? zoveel films zijn dr toch ook weer niet die het kunnen zijn ?
Op het einde van de film komt er een soort open einde en word de kijker het idee gegeven dat het jongere zusje haar zus wil doden. Er was ook na de dood/moord op de moeder van dit gezin polities thuis gekomen bij hun in huis.
Oud 31-07-2009, 10:31
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik weet niet zeker of dit een boek of een film was maar:

Er is een scène dat de hoofdpersoon aangesproken wordt door iemand van autoriteit. Diegene slaat heel de tijd met een zweep of stok tegen zijn been aan en de hoofdpersoon vraagt zich af waarom dat autoritaire persoon geen pijn schijnt te voelen terwijl hij steeds harder begint te slaan. Later blijkt het een robot ofzo te zijn.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 31-07-2009, 13:20
claudia123
claudia123 is offline
Citaat:
Ik weet niet zeker of dit een boek of een film was maar:

Er is een scène dat de hoofdpersoon aangesproken wordt door iemand van autoriteit. Diegene slaat heel de tijd met een zweep of stok tegen zijn been aan en de hoofdpersoon vraagt zich af waarom dat autoritaire persoon geen pijn schijnt te voelen terwijl hij steeds harder begint te slaan. Later blijkt het een robot ofzo te zijn.
ik had toch wel gehoopt dat iemand het zou herkennen maar dat is de film niet hoor. toch tof dat je meedenkt
Oud 31-07-2009, 21:11
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Erm, dat is iets dat ik zelf zoek, niet voor jou.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 31-07-2009, 21:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Erm, dat is iets dat ik zelf zoek, niet voor jou.
Oud 01-08-2009, 14:42
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ik zoek de titel van een film.

Het gaat over een man met in het begin een misvormd gezicht, hij betaalt een berg geld bij een mysterieuze organisatie en komt daarna steeds in vreemde situaties terecht. Volgens mij ziet hij er weer normaal uit dan. Ook gaat het over een vrouw waar hij een relatie mee gehad heeft, die hij steeds terug ziet.
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Oud 01-08-2009, 19:38
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vanilla Sky?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 02-08-2009, 00:08
Bubbeldoosje
Avatar van Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Ja, klopt! Bedankt!
__________________
De dorpsjeugd klit wat bij elkaar, in minirok en beatlehaar.
Oud 03-08-2009, 17:20
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ja, of Abre Los Ojos.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 06-08-2009, 18:37
Verwijderd
In de reclame van de RTL8 filmmaand (of iets dergelijks) zit een montage van een hoop fragmenten uit verschillende films. In één van die fragmenten zie je een zilveren bus die door een soort woestijnlandschap rijdt, met op de bovenkant van de bus een lang wapperend zilveren doek (of iets in die richting). Eerder zie je nog een stuk uit dezelfde film, daarin rijdt een rode bus door een prairie (of iets soortgelijks) en wappert er een rood doek aan het dak.

Het ziet er wel interessant uit, dus ik wil weten wat voor film dat is. Iemand?
Oud 07-08-2009, 18:37
Verwijderd
Citaat:
In de reclame van de RTL8 filmmaand (of iets dergelijks) zit een montage van een hoop fragmenten uit verschillende films. In één van die fragmenten zie je een zilveren bus die door een soort woestijnlandschap rijdt, met op de bovenkant van de bus een lang wapperend zilveren doek (of iets in die richting). Eerder zie je nog een stuk uit dezelfde film, daarin rijdt een rode bus door een prairie (of iets soortgelijks) en wappert er een rood doek aan het dak.

Het ziet er wel interessant uit, dus ik wil weten wat voor film dat is. Iemand?
na wat gegoogle: Priscilla, Queen of the Desert?



(Lol, check onze posttijden )
Oud 10-08-2009, 04:22
Verwijderd
Citaat:
na wat gegoogle: Priscilla, Queen of the Desert?

[afbeelding]


(Lol, check onze posttijden )
Oe, dat is 'm. Grappig, want die film stond al op m'n lijstje films die ik wilde zien. Hoewel ik niet meer weet waarom 'm ertussen heb gezet.

Waar heb je eigenlijk op gegoogled?

En ha, posttijden
Oud 10-08-2009, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Oe, dat is 'm. Grappig, want die film stond al op m'n lijstje films die ik wilde zien. Hoewel ik niet meer weet waarom 'm ertussen heb gezet.

Waar heb je eigenlijk op gegoogled?

En ha, posttijden
iets van: 'silver bus desert film' ofzo
Oud 18-08-2009, 10:29
Rationeel
Rationeel is offline
vroegah was er een actieserie over een groepje rebellen die strijden tegen de op dat moment heersende politiestaat in amerika. alles is overgenomen door het leger en zij gaan er tegenin. in de pilot ontsnappen ze uit een gevangenis.

ik kwam er in ene op en kan niet meer op de naam komen. weet iemand toevallig hoe de serie heet?
Oud 18-08-2009, 14:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
The A-team?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-08-2009, 16:55
Rationeel
Rationeel is offline
haha nee schat

toen ik het opschreef moest ik zelf ook een beetje aan the a-team denken, maar dat heeft natuurlijk niets met een politiestaat te maken. het was best een toffe (volgens mij wel B-)serie en de mannelijke hoofdpersoon kende ik ergens anders van, maar dat kan ik dus ook niet meer thuisbrengen...
Oud 19-08-2009, 08:44
Verwijderd
Prison Break?
Oud 19-08-2009, 08:50
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, want er staat "B-serie", niet "C-serie".

Maar zelf zou ik ook niet weten wat het zou kunnen zijn, hoewel het gegeven me wel iets zegt.....
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 19-08-2009, 10:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Prison Break?
#$%#$@%%$@ dat gaat toch ook niet over een politiestaat? en ik ben toch niet debiel?


()

nee dat is hem ook niet...
Oud 19-08-2009, 23:41
Verwijderd
Twas maar een grapske.
Oud 20-08-2009, 08:00
Rationeel
Rationeel is offline
kweet!

maar argh, ik kan er echt niet tegen dat ik er niet op kan komen...
Oud 21-08-2009, 14:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
na wat gegoogle: Priscilla, Queen of the Desert?

[afbeelding]


(Lol, check onze posttijden )
Hij is vanavond iig op RTL8, half 9
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-08-2009, 23:47
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Een of andere serie waar iemand het over had, maar ik weet de titel niet zo goed.

Iets als chicks and chucks, ze gaan in een bepaalde aflevering/film naar Nederland en bestellen wiet-thee. Iemand een idee?


En ik zoek er nog een, een Japanse film, schijnt best gruwelijk te zijn en van het concept van Final Destination een beetje. Er zit een scene in van iemand die verbrand is ofzo en dan in een ziekenhuis helemaal in verband ligt en dan komt er iemand zijn kamer binnen en ranselt hem nog meer af, ofzo. Best gruwelijk, wil graag de titel weten
Oud 25-08-2009, 15:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Een of andere serie waar iemand het over had, maar ik weet de titel niet zo goed.

Iets als chicks and chucks, ze gaan in een bepaalde aflevering/film naar Nederland en bestellen wiet-thee. Iemand een idee?
Cheech and Chong up in smoke ofzo?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 25-08-2009, 23:18
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dankje!
Oud 26-08-2009, 18:56
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:

En ik zoek er nog een, een Japanse film, schijnt best gruwelijk te zijn en van het concept van Final Destination een beetje. Er zit een scene in van iemand die verbrand is ofzo en dan in een ziekenhuis helemaal in verband ligt en dan komt er iemand zijn kamer binnen en ranselt hem nog meer af, ofzo. Best gruwelijk, wil graag de titel weten
Ik ken wel een Japans aftreksel van Final Destination genaamd Premonition. Maar daarin komt, als ik het me goed herinner, geen scene voor waarin iemand wordt afgeranseld...
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 26-08-2009, 19:01
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hoe heet trouwens die kinderserie met die vliegende vrachtwagen ook alweer?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 26-08-2009, 20:20
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik zoek een goede film over gangs. Studeer op dit moment aan een universiteit in Amerika en we moeten een paper schrijven over een film waarin gang(s) voorkomen. We kunnen sowieso kiezen uit:
  • Blood In, Blood Out
  • Mi Vida Loca
  • The Outsiders
  • West Side Story
  • Colors
  • Boyz N the Hood
  • City of God
  • Gangs of New York
  • Grease
  • American History X
  • American Me
  • American Gangster
Nu wil ik het liefst een film die de docent niet heeft gezien en waarbij ik dus wat meer creativiteit kwijt kan, het liefst ook nog van Europese oorsprong aangezien hier alles erg Amerikaans is en ik ook benieuwd ben naar de Gang-culture in Europa.

Maar... Misschien moet ik ook maar gewoon uit bovenstaand rijtje kiezen, helaas heb ik alleen Grease ooit gezien dus als iemand tips heeft, let me know . Ik ben niet zo fan van afslachtingen en bloederige scenes.
__________________
Neti gaat studeren <3
Oud 26-08-2009, 20:22
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dan zou ik sowieso American History X niet kijken, die is naar.
Oud 26-08-2009, 20:23
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik ken wel een Japans aftreksel van Final Destination genaamd Premonition. Maar daarin komt, als ik het me goed herinner, geen scene voor waarin iemand wordt afgeranseld...
Ik zal eens kijken, dankje!
Oud 26-08-2009, 21:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik zoek een goede film over gangs. Studeer op dit moment aan een universiteit in Amerika en we moeten een paper schrijven over een film waarin gang(s) voorkomen. We kunnen sowieso kiezen uit:
  • Blood In, Blood Out
  • Mi Vida Loca
  • The Outsiders
  • West Side Story
  • Colors
  • Boyz N the Hood
  • City of God
  • Gangs of New York
  • Grease
  • American History X
  • American Me
  • American Gangster
Nu wil ik het liefst een film die de docent niet heeft gezien en waarbij ik dus wat meer creativiteit kwijt kan, het liefst ook nog van Europese oorsprong aangezien hier alles erg Amerikaans is en ik ook benieuwd ben naar de Gang-culture in Europa.

Maar... Misschien moet ik ook maar gewoon uit bovenstaand rijtje kiezen, helaas heb ik alleen Grease ooit gezien dus als iemand tips heeft, let me know . Ik ben niet zo fan van afslachtingen en bloederige scenes.
the warriors
Oud 26-08-2009, 21:32
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ik zoek een goede film over gangs. Studeer op dit moment aan een universiteit in Amerika en we moeten een paper schrijven over een film waarin gang(s) voorkomen. We kunnen sowieso kiezen uit:
  • Blood In, Blood Out
  • Mi Vida Loca
  • The Outsiders
  • West Side Story
  • Colors
  • Boyz N the Hood
  • City of God
  • Gangs of New York
  • Grease
  • American History X
  • American Me
  • American Gangster
Nu wil ik het liefst een film die de docent niet heeft gezien en waarbij ik dus wat meer creativiteit kwijt kan, het liefst ook nog van Europese oorsprong aangezien hier alles erg Amerikaans is en ik ook benieuwd ben naar de Gang-culture in Europa.

Maar... Misschien moet ik ook maar gewoon uit bovenstaand rijtje kiezen, helaas heb ik alleen Grease ooit gezien dus als iemand tips heeft, let me know . Ik ben niet zo fan van afslachtingen en bloederige scenes.
Crows Zero, Shanghai Triad, Election (2005) etc.. Niet Europees, maar in ieder geval ook niet Amerikaans.

Europees: De Bende van Hiernaast, lol.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 26-08-2009, 22:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoe heet trouwens die kinderserie met die vliegende vrachtwagen ook alweer?
Professor Poopsnagle's Steam Zeppelin?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-08-2009, 22:34
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Nee, dat is hem niet. Het ging over een stel kinderen en zo'n oude vent en die zongen samen een heel kazig liedje. Waarschijnlijk als intro, maar dat weet ik niet meer zeker.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 27-08-2009, 03:13
Verwijderd
Hoe heet die surrealistische film/serie(?) ook alweer waarin een meisje/vrouw een brandend huis/appartement huurt, waar een man op bezoek komt? Er is enorme rookontwikkeling maar het schijnt niemand écht te deren.

Uiteindelijk besluit ze toch ergens anders te gaan wonen want het werd toch wel erg warm en rokerig. Bestaat er een film als deze of heb ik het gedroomd? :\

Laatst gewijzigd op 27-08-2009 om 03:21.
Oud 27-08-2009, 15:53
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hoe heet trouwens die kinderserie met die vliegende vrachtwagen ook alweer?
Was het geen vliegende bus?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-08-2009, 18:04
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Hoe heet trouwens die kinderserie met die vliegende vrachtwagen ook alweer?
Citaat:
Was het geen vliegende bus?
The Magic Schoolbus?
__________________
En dat meen ik!
Oud 27-08-2009, 18:58
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Hoe heet die surrealistische film/serie(?) ook alweer waarin een meisje/vrouw een brandend huis/appartement huurt, waar een man op bezoek komt? Er is enorme rookontwikkeling maar het schijnt niemand écht te deren.

Uiteindelijk besluit ze toch ergens anders te gaan wonen want het werd toch wel erg warm en rokerig. Bestaat er een film als deze of heb ik het gedroomd? :\
Synecdoche, New York
Oud 27-08-2009, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Synecdoche, New York
Thanks!
Oud 30-08-2009, 09:56
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Citaat:
Ik zoek een goede film over gangs. Studeer op dit moment aan een universiteit in Amerika en we moeten een paper schrijven over een film waarin gang(s) voorkomen. We kunnen sowieso kiezen uit:
  • Blood In, Blood Out
  • Mi Vida Loca
  • The Outsiders
  • West Side Story
  • Colors
  • Boyz N the Hood
  • City of God
  • Gangs of New York
  • Grease
  • American History X
  • American Me
  • American Gangster
Nu wil ik het liefst een film die de docent niet heeft gezien en waarbij ik dus wat meer creativiteit kwijt kan, het liefst ook nog van Europese oorsprong aangezien hier alles erg Amerikaans is en ik ook benieuwd ben naar de Gang-culture in Europa.

Maar... Misschien moet ik ook maar gewoon uit bovenstaand rijtje kiezen, helaas heb ik alleen Grease ooit gezien dus als iemand tips heeft, let me know . Ik ben niet zo fan van afslachtingen en bloederige scenes.
East Street Hooligans
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 16-09-2009, 16:54
DBZ
Avatar van DBZ
DBZ is offline
Ik heb een paar jaar een film gekeken en ik wou hem mss downloaden en kijken of hij op mijn leeftijd nog leuk is. Het ging over een kerel die zijn vriendin aanzag voor een lekker chickie, maar het was eigenlijk een vreselijk dik en lelijk mens Weten jullie welke dat is?
Oud 16-09-2009, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een paar jaar een film gekeken en ik wou hem mss downloaden en kijken of hij op mijn leeftijd nog leuk is. Het ging over een kerel die zijn vriendin aanzag voor een lekker chickie, maar het was eigenlijk een vreselijk dik en lelijk mens Weten jullie welke dat is?
Shallow Hal.
Oud 06-10-2009, 10:52
justcindy23
justcindy23 is offline
Hee,
ik zag laatst een reclame voor n film maar kan m nu nergens terugvinden.
het is een film waarin de man en de vrouw een soort "strijd" voeren wie beter
is zeg maar, deze film moet recent in de bios komen.

iemand un idee??
groetjes
Oud 06-10-2009, 11:16
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hee,
ik zag laatst een reclame voor n film maar kan m nu nergens terugvinden.
het is een film waarin de man en de vrouw een soort "strijd" voeren wie beter
is zeg maar, deze film moet recent in de bios komen.

iemand un idee??
groetjes
http://www.moviemeter.nl/film/52779
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is! #3
WolterB
72 13-10-2019 20:09
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 17:34
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32
Films, TV & Radio Wie kent ff een goede Dbz Download-site?
Verwijderd
11 01-04-2002 14:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.