Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2008, 21:47
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
ik snap trouwens niks van de nederlandse call-out order...
doen ze maj-britt, waarover ze zaten te zeuern dat ze het niet goed deed, als eerste.
en patricia waar ze wel helemaal over waren ergens in t midden..
blijkbaar maakt t hier dus niet uit of je als eerste naar voren wordt geroepen of niet...
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2008, 23:37
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Klopt en ik snap ook niet waarom ze de andere modellen niet bij de beoordeling van de rest laten staan, zodat ze daar ook wat van leren.

3 shoots in één aflevering is trouwens ook overkill. Had die foto`s van hun wel beter willen zien.

En Rosalie is hypocriet. Beetje politiek correct lopen doen. Zo lang Victoria normaal eet en niet te veel sport, maakt het echt niet uit dat ze zo dun is; alleen maar prima voor haar als ze het echt wil maken.
En ik vind Jennifer een muts. Wat een flauwe actie met dat 'Victoria wordt geëlimineerd' en dan daarna lopen mauwen dat je het fijn vind dat ze zo open is. Zelf keer met haar praten zonder vooroordelen over haar uiterlijk is te veel gevraagd? Maar ben indd ook benieuwd wat er komende aflevering gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 07:47
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ja nu zie ik het.. het was de call-out order van die aflevering. Gelukkig maar, anders had Maj-Britt gewonnen.

Jennifer vind ik trouwens de leukste. Misschien niet als model, maar ze is wel de leukste persoonlijkheid van het stel.
En ja Daphne haar haar bij de eliminatie was echt vreemd.
Ja Jennifer vind ik ook zo leuk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 09:13
Verwijderd
Citaat:
ik snap trouwens niks van de nederlandse call-out order...
doen ze maj-britt, waarover ze zaten te zeuern dat ze het niet goed deed, als eerste.
en patricia waar ze wel helemaal over waren ergens in t midden..
blijkbaar maakt t hier dus niet uit of je als eerste naar voren wordt geroepen of niet...
Nee volgens mij doen ze idd niet op volgorde van de beste als eerste. Maar nu denkt Maj-Britt dat ze helemaal geweldig is en wordt ze nog arroganter.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 13:08
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
nou de mooiste meisjes zijn er al uit.. wordt nog leuk.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren waardoor iedereen Victoria weer een kutwijf vindt.
dat vonden ze toch al, en sommige zijn daar gewoon op uit
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 17:02
Kookie_1
Avatar van Kookie_1
Kookie_1 is offline
ik vind het maar een raar seizoen, deze aflevering was echt gaotisch.
2 shoots en een commercial (die echt gewoon te vreemd was )

en idd dat van die call-outs is maar raar, net als yvette vonden ze een van de beste maar riepen ze als een van de laatste
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 22:06
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ehm ik volg geen HNTM maar ik zie alleen blanke zijn er uberhaupte bruine mensen die ook in HNTM voorkomen??
Ik vind ze trouwens allemaal niet zo bijzonder de meiden van ANTM hebben toch iets meer.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 23:38
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Er zat een getint meisje in, maar die werd er direct uitgestuurd en er is nog een Russische (maar wel blank).
Andere jaren er vaak wel donkere meisjes in die redelijk ver kwamen.
Maar wat boeit het wat voor kleur te hebben? Liever dat ze de besten nemen dan dat ze mensen er in gooien om politiek-correcte redenen (en eigenlijk had ik dat idee al een beetje bij Laura )
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 07:44
Verwijderd
Citaat:
Ehm ik volg geen HNTM maar ik zie alleen blanke zijn er uberhaupte bruine mensen die ook in HNTM voorkomen??
Ik vind ze trouwens allemaal niet zo bijzonder de meiden van ANTM hebben toch iets meer.
Zoveel donker(der)e mensen zijn er nou ook weer niet in Nederland?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 12:47
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
kom je wel eens in rotterdam?

haha, nouja, ik vind trouwens ook wat VeGs zegt..
maaar, zo mooi zijn sommige (van deze blanke) meisjes trouwens ook niet...
ik vind bijv patricia echt NIET mooi
ik hou niet zo van krullen bij zulke bleke mensen, denk ik.. kweenie..
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 14:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het allemaal dikke sufkutten, behalve Yvette en Ananda. En Victoria kan ik niet uitstaan. Maar toch kijk ik het graag I <3 drama
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 23:11
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Zoveel donker(der)e mensen zijn er nou ook weer niet in Nederland?
haha, waar woon jij
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Zoveel donker(der)e mensen zijn er nou ook weer niet in Nederland?
Nou, er zijn er best een hoop.. maar ik denk dat het grootste deel ervan zich niet zo snel zal opgeven voor een programma als HNTM.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:16
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
waarom denk je dat? (gewoon interesse)

Ondanks dat ik de kriebels krijg van Victoria heb ik toch wel een beetje respect voor haar gekregen. Als iemand het verdient is zij het. Ze is gewoon echt bezig met de wedstrijd, doet super dr best en doet niet zo achterbaks als andere meisjes.

Ik zat me overigens kapot te ergeren aan Maj-Britt toen ze terugkwamen van dat gratis shoppen. Echt zo nannanananaaaaa *pesterig liedje* Denk niet dat Victoria zo zou doen.

Verder vond ik het wel onterecht dat Danielle eruit ging, vind dat Annika slechter presteert dan zij. Wel een supermooi meisje. (danielle dus)

Patricia vind ik erg leuk en ze is ook goed. Hoewel er wel mooiere meisjes zijn dan zij
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:43
Sinqi
Avatar van Sinqi
Sinqi is offline
Ik denk dat Patricia best ver kan komen.
__________________
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 12:56
Verwijderd
Hahaha het is meer andersom denk ik Als je in de Randstad woont zijn er wel veel donkere mensen (idd vet in Rotterdam, sommige wijken lijken wel buitenland (h)), maar daarbuiten toch echt niet zo. Gemiddeld genomen dénk ik dan ook dat er in Nederland veel minder donkere mensen zijn dan in Amerika, en dus bestaat de kans dat er in een seizoen van HNTM ook (veel) minder donkere meisjes voorkomen. (Eh ik tel Turks/Marokkaans niet bij donker trouwens, die zijn gewoon blank voor zover ik weet, en Aziatisch vind ik ook niet donker dus dat heb ik ook niet meegerekend).
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 13:44
Verwijderd
Oh en ik vind Yvette denk ik het beste vooralsnog, die heeft een gaaf hoofd. En ehm... Patricia had ook een vette foto (...wauw, ik ben het met de jury eens vandaag.) En die Rosalie uit de jury lijkt me een arrogante muts.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 21:19
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
O waarom jankt Patricia elke vijf minuten
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 21:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ze liepen allemaal wel te zeiken op Victoria, omdat ze had gerookt en er consequenties zouden zijn. Maar wat waren die consequenties dan? Heb niets ergs gezien.

En Maj-Britt had echt een vreselijke foto.
Nog steeds raar dat de namen heel random op worden genoemd, niet de beste als eerste.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 22:02
Verwijderd
maj-britt is gewoon vreselijk en ze vindt zichzelf echt te leuk
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 22:20
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Waarom hebben we hier geen foto's trouwens?
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 21-04-2008, 22:22
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ik vind Jennifer echt niet meer op Jennifer lijken

__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 08:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Waarom hebben we hier geen foto's trouwens?
Omdat jij nog niet de moeite hebt genomen ze te posten?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 09:15
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Ze tonen niet! En ja dag hallo, ik heb een druk leven
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ze liepen allemaal wel te zeiken op Victoria, omdat ze had gerookt en er consequenties zouden zijn. Maar wat waren die consequenties dan? Heb niets ergs gezien.

En Maj-Britt had echt een vreselijke foto.
Nog steeds raar dat de namen heel random op worden genoemd, niet de beste als eerste.
Ze hadden zonnebrillen gekregen als er niemand zou roken en toen deed Victoria het wel (en Patricia, maar die loog er gewoon over) en toen waren ze de zonnebrillen weer kwijt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 15:03
Verwijderd
Ik ben voor Victoria hoewel ik vind dat ze een rare mond en tanden heeft. Maar ze laat zich in ieder geval niet gek maken door al die andere valse krengen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 15:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind Victoria stom en ik snap niet dat zij een compliment kreeg over haar 'stoïcijns' zijn. Ze benadrukken keer op keer dat een persoonlijkheid zo belangrijk is. Persoonlijkheid toon je niet door stoïcijns te zijn en heel menselijk kom je niet over als je 100x benadrukt dat niemand je kan breken en dat je in feite over lijken gaat.

Annika vond ik leuk, maar begint nu wel veel te zeuren steeds in die stukjes tussendoor. Misschien wordt het zo gemonteerd, maar het irriteert wel. Aan de andere kant waren die schoenen van haar ook wel lullig. Waarom zou je je catwalk mogelijkheden moeten laten zien op schoenen waar je voeten niet in passen? In het echt zul je op de catwalk ook niet altijd perfecte schoenen treffen, maar heus wel een schoen waar je voet in gaat.

Jennifer en Maj-Britt vind ik nog steeds erg leuk. Ananda vind ik erg mooi, maar qua persoonlijkheid een beetje een muts.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 17:01
Noddy
Noddy is offline
Ik vind Jennifer leuk! Ik ergerde me eerst dood aan haar manier van praten, maar daar ben ik nu wel overheen.
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 22-04-2008, 20:57
Narziss
Avatar van Narziss
Narziss is offline
Wauw, wat een stomme trienen die Maj-Britt en Jennifer. Nou ja, ze komen op me over alsof ze net van de basisschool af zijn. Dat kliekjesgedrag, en "wij maken alleen schoon en jullie niet". Ik vind Jennifer wel mooi though. Maj-Britts foto was afschuwelijk.

Ik blijf verder gewoon bij mijn mening. Ik vind Victoria en Yvette het leukst/best. Ook al schrok ik toen je Victoria bij de preview iemand vol op d'r bek zag pakken. Was 't nou Ananda? Kromme tenen moment in ieder geval.
__________________
391
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 17:44
Verwijderd
Ik vind het stuk voor stuk kutwijven!



Bovendien vind ik er niemand uitspringen qua uiterlijk. Zeker Annika en Ananda zien er imo totaal niet modellerig uit.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 18:05
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik vind er idd ook geen topmodel tussen zitten.

Ik vind Yvette wel het leukst, maar ik zie haar er wel uitvliegen à la Bodil, gewoon goed presteren maar vervolgens eruit geknikkerd worden vanwege een stomme reden.

Victoria vind ik gewoon echt ronduit lelijk. Vooral die mond. Sommige modellen zijn idd niet mooi, maar eerder apart waardoor ze model kunnen worden maar daar vind ik Victoria niet tussen horen.

Eigenlijk vind ik Annika en Jennifer wel mooi, maar misschien weer te commercieel. En ik zie Patricia ook wel in de finale, aangezien ze het best goed doet. In Maj-Britt zie ik echt niets, ik vind haar helemaal niet mooi!

Als Yvette de finale haalt wint zij! (Op voorwaarde dat het publiek mee mag bemoeien) Ik snap trouwens niet dat de modellen in spé dat niet beter in hun oren hebben geknoopt. Zorg aub dat je leuk op camera overkomt zodat je iig het publiek achter je hebt staan.

Edit: Ik kon jullie deze niet onthouden:



En op deze foto met haar zus: http://www.pixelpro.nl/frame.php?itemId=49835
__________________
Neti gaat studeren <3

Laatst gewijzigd op 23-04-2008 om 18:26. Reden: extra foto's
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 19:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Als Yvette de finale haalt wint zij! (Op voorwaarde dat het publiek mee mag bemoeien) Ik snap trouwens niet dat de modellen in spé dat niet beter in hun oren hebben geknoopt. Zorg aub dat je leuk op camera overkomt zodat je iig het publiek achter je hebt staan.
Hmm ik vind d'r anders totáál niet knap, dus ik zou zeker niet op haar stemmen.
En tot nu toe vind ik haar persoonlijkheid ook niet zo bijzonder. Misschien verandert het nog in de loop der tijd.

Op die foto's die jij laat zien vind ik d'r wel redelijk mooi trouwens, maar helaas wordt ze in HNTM stom opgemaakt, heeft ze lelijk haar en kijkt ze steeds boos.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2008, 22:09
Verwijderd
Prachtig meisje op die foto's, jammer dat haar haar zit zoals het zit want dat leidt enorm af van haar schoonheid vind ik.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 02:09
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik word af en toe zo simpel van dat gezeur over persoonlijkheid.
Prima dat een model meer moet zijn dan een leuk poppetje zonder enige inhoud, maar zolang iemand sympathiek overkomt, enigzins intelligent is en prettig is om mee te werken, is het toch prima?
Op een sprankelende, interessante persoonlijkheid etc zou ik toch pas gaan selecteren als ze allemaal topfoto`s afleveren en dat doen ze vaker niet dan wel.

Over dat huilen van Patricia; ze zit op het forum van de site van het programma. Er is via haar Hyves gecontroleerd of ze het ook is, en ze schijnt het dus echt te zijn. Ze vertelde daar dat ze na de opnames ingezakt is en 5 weken in het ziekenhuis heeft gelegen en waarschijnlijk de ziekte van Crohn heeft. Daar had ze tijdens de opnames al last van, aka chronische buikpijn en daardoor was ze zoveel emotioneler.

En Yvette is zoveel mooier op die foto`s! Hopen dat ze iets aan haar haar gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Hmm ik vind d'r anders totáál niet knap, dus ik zou zeker niet op haar stemmen.
En tot nu toe vind ik haar persoonlijkheid ook niet zo bijzonder. Misschien verandert het nog in de loop der tijd.

Op die foto's die jij laat zien vind ik d'r wel redelijk mooi trouwens, maar helaas wordt ze in HNTM stom opgemaakt, heeft ze lelijk haar en kijkt ze steeds boos.
Wat heeft knapheid er nou weer mee te maken? Zij is met Patricia zo ongeveer de enige die echt foto's met enige kwaliteit aflevert, vind ik. Juist een beetje apart gezicht lijkt me wenselijker in dit vak dan 'gewoon' mooi zijn zoals Ananda of Annika.

En persoonlijkheid... idd, als er maar prettig mee samen te werken valt, lijkt me het belangrijkste. Maar Yvette bevalt me ook wel omdat ze als enige niet zo hysterisch doet. Gaat de jury weer zeuren dat ze te weinig van zichzelf laat zien... eh, wat doet dat er toe, als ze prettig in de omgang is, lekker no-nonsense, en in de foto's meer dan genoeg laat zien?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 12:55
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
En persoonlijkheid... idd, als er maar prettig mee samen te werken valt, lijkt me het belangrijkste. Maar Yvette bevalt me ook wel omdat ze als enige niet zo hysterisch doet. Gaat de jury weer zeuren dat ze te weinig van zichzelf laat zien... eh, wat doet dat er toe, als ze prettig in de omgang is, lekker no-nonsense, en in de foto's meer dan genoeg laat zien?
Eens: Philip Riches (?) was toch enthousiast over Yvette tijdens de fotoshoot? Volgens mij is ze prettig in de omgang. Tijdens HNTM wordt er volgens mij echt veel geknipt en geplakt om alle modellen een bepaalde rol te geven. De bitch (Maj-Britt), de huilebalk (Patricia), de zeikerd (Annika), het buitenbeentje (Victoria), het saaie meisje (Danielle), het teruggetrokken meisje (Yvette) etc.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 13:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Wat heeft knapheid er nou weer mee te maken? Zij is met Patricia zo ongeveer de enige die echt foto's met enige kwaliteit aflevert, vind ik. Juist een beetje apart gezicht lijkt me wenselijker in dit vak dan 'gewoon' mooi zijn zoals Ananda of Annika.
Maar je gaat toch niet op iemand stemmen om topmodel te worden, terwijl je haar niet knap vindt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Maar je gaat toch niet op iemand stemmen om topmodel te worden, terwijl je haar niet knap vindt?
Er wordt zo vaak vanuit gegaan dat "topmodel" gelijk staat aan "superknap", maar dat is toch helemaal niet zo? Het is toch al vaak genoeg bewezen dat meisjes echt heel erg mooi kunnen zijn, maar totaal niet presteren op de catwalk/voor de camera? Het gaat erom hoe je fotografeert en loopt, niet of je door de gemiddelde mens als "knap" gezien wordt. Ik zou het echt raar vinden als je twee finalisten hebt waarvan de één knapper maar minder goede foto's en de ander betere foto's maar minder knap.. en dan gaat stemmen op de eerste. Het is toch geen miss-verkiezing ofzo?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 13:45
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Als ik naar die fotos op de eerste pagina kijk, dan voorspel ik:

Patricia of Victoria.

Zitten die er nog in? Hoeveel zijn er nog over?

Yvette en Annanda zijn eventuele outsiders trouwens.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Er wordt zo vaak vanuit gegaan dat "topmodel" gelijk staat aan "superknap", maar dat is toch helemaal niet zo? Het is toch al vaak genoeg bewezen dat meisjes echt heel erg mooi kunnen zijn, maar totaal niet presteren op de catwalk/voor de camera? Het gaat erom hoe je fotografeert en loopt, niet of je door de gemiddelde mens als "knap" gezien wordt. Ik zou het echt raar vinden als je twee finalisten hebt waarvan de één knapper maar minder goede foto's en de ander betere foto's maar minder knap.. en dan gaat stemmen op de eerste. Het is toch geen miss-verkiezing ofzo?

Ze worden elke week afgerekend op hoe ze op de foto staan, dus ik ga er voor het gemak van uit dat de keuze anders ligt:
- Mooi meisje, mooi op de foto
- Minder mooi meisje, mooi op de foto.
Tja dan kies ik toch echt voor 1.

Tuurlijk ga ik niet stemmen op iemand die lelijk op de foto staat. Maar net zo min zou ik dus stemmen op iemand die irl niet knap is naar mijn mening.
Zeker omdat catwalk er ook bij hoort en dat vind ik wel net een missverkiezing.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ze worden elke week afgerekend op hoe ze op de foto staan, dus ik ga er voor het gemak van uit dat de keuze anders ligt:
- Mooi meisje, mooi op de foto
- Minder mooi meisje, mooi op de foto.
Tja dan kies ik toch echt voor 1.

Tuurlijk ga ik niet stemmen op iemand die lelijk op de foto staat. Maar net zo min zou ik dus stemmen op iemand die irl niet knap is naar mijn mening.
Zeker omdat catwalk er ook bij hoort en dat vind ik wel net een missverkiezing.
Alleen is het hier 'minder mooi meisje, mooi op de foto', 'mooi meisje, minder mooi op de foto'. Tja. Maar ik denk dat Yvette en Patricia prima op de catwalk kunnen, hoewel ik hen niet bijzonder mooi vind. Ze hebben namelijk wél wat, vooral met makeup. Victoria zou ik daar dan weer minder snel neerzetten, maar dat komt omdat ik haar gezicht niet zo zeer apart vind als gewoon niet-echt-mooi (met name d'r mond ja).
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 14:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Alleen is het hier 'minder mooi meisje, mooi op de foto', 'mooi meisje, minder mooi op de foto'. Tja. Maar ik denk dat Yvette en Patricia prima op de catwalk kunnen, hoewel ik hen niet bijzonder mooi vind. Ze hebben namelijk wél wat, vooral met makeup. Victoria zou ik daar dan weer minder snel neerzetten, maar dat komt omdat ik haar gezicht niet zo zeer apart vind als gewoon niet-echt-mooi (met name d'r mond ja).
Nou ja, het blijft ieders smaak. Ik vind Yvet tot nu toe gewoon echt niet knap en op de foto's ook niet mooi (zo boos!) en dan zou ze mijn stem niet krijgen, dat is alles wat ik zei
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 18:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Ik vind het allemaal dikke sufkutten, behalve Yvette en Ananda. En Victoria kan ik niet uitstaan. Maar toch kijk ik het graag I <3 drama
same here.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 21:27
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan Maj-Britt, wat een zeikwijf.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 18:11
Supreme Dutch
Wat the F.. Die Ananda zou ik IRL gewoon lelijk vinden, maar op foto's is ze nog best mooi. En die Victoria vind ik ook alles behalve mooi..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 19:48
PV
PV is offline
kan Annika ook een keer d'r mond houden ik zou gillend gek worden als ik een hele dag naar haar moest luisteren.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 09:09
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Waarom heb ik vannacht voor de ACHTSTE keer (als het niet vaker is) gedroomd dat ik hier aan meedeed Wil ik helemaal niet. Misschien toch maar een keer doen, het is een teken XD
Jennifer mag van mij wel winnen, de rest zijn van die zeikerds.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 19:54
Verwijderd
Yvette of Jennifer mag winnen, de rest mag een eind opflikkeren, wat een mongolen

Laatst gewijzigd op 28-04-2008 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 20:59
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Leuke shoot, zaten mooie jurken bij.
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33
Films, TV & Radio Holland's Next Topmodel
Jahney
500 26-09-2006 15:59
ARTistiek Amsterdam conceptart workshop
Captain N
8 06-04-2004 19:46
Muziek Gagelijst artiesten benelux
Carn
17 25-09-2003 23:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.