Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2008, 18:30
jongen1986
Avatar van jongen1986
jongen1986 is offline
Citaat:
Gatverdamme ik zag het voor me
Ik ook
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2008, 18:32
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ot: ik duim 's nachts.
Hihi

ot: Ik begin vaak aan dingen, maar maak ze niet af, omdat ik er dan geen zin meer in heb. Maar ik weet niet in hoeverre dit een gek trekje is, want volgens mij hebben wel vrij veel mensen dit
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 17-06-2008, 20:02
Verwijderd
roze
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:08
Verwijderd
Me dood ergeren aan de titel van dit topic, keer op keer, dat is wel typisch iets voor mij, ja.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:12
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Me dood ergeren aan de titel van dit topic, keer op keer, dat is wel typisch iets voor mij, ja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:32
Verwijderd
als ik me verveel onder de douch, omdat ik het koud of warm heb en dus vooral douch voor temperatuur, dan ga ik op de beslagen douchramen tekenen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:40
Verwijderd
koop badkrijt, heb je bij de etos, kan je op de muren tekenen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:42
Verwijderd
Jahw geweldig! toen ik 14 was, had ik dat!!


ot ik kan een beetje naief uit de hoek komen!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:42
Verwijderd
neuzen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:42
Verwijderd
ik kauw op tandenstokers, uren lang
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik duim 's nachts EN overdag. Niet in het openbaar, maar als ik bij mensen ben bij wie ik me op m'n gemak voel. Ik maak er ook geen geheim van, want ik schaam me er echt niet voor. Ik heb ook ALTIJD een frummel lapje in m'n broekzak, en als ik dan niet kan duimen frummel ik even stiekem, want dat is rustgevend.

Ik ben verder een ontzettende sarcast, heb een teringhekel aan bijna alles en kan de hele dag 'kankeren' over domme mensen of dingen. Maar ik ben toch meestal vriendelijk en positief.
Ik hou van dingen waar ik geen hol aan heb, zoals gekke (design) poppetjes, keukendingetjes in grappige vormen, koelkast magneetjes, boomerang kaarten, flyers met coole designs... En ik bewaar ALLES.
Echt belachelijk hoeveel zooi ik heb. Mijn nieuwe kamer staat helemaal vol met spullen, maar bij m'n ouders thuis kan je geneens zien dat ik verhuisd ben omdat er nog zoveel troep staat. Kasten vol met videobanden bijvoorbeeld, want vroegah moest ik alles wat ook maar een beetje grappig was opnemen op video, waardoor ik er nu meer dan 100 heb + nog gekochte banden erbij.

Als ik ga winkelen koop ik meestal dezelfde dingen:
sokken, ondergoed, DVD's of boeken. Vooral bij de Donner kan ik uren rondlopen tussen de Engelstalig romans en 'Graphic Novels'. En dan koop ik iets en lees ik 't maar voor de helft, want dan koop ik weer wat nieuws en begin ik daar in.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Bodemdrift.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:51
Verwijderd
Dat van topdrop, maar dan juist totaal niet. Ik laat altijd restjes staan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:54
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dingen moeten leeg ;x
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 00:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik sta erom bekend dat ik op feestjes enzo alles opvreet wat er maar te vreten valt.
Ik test ook altijd alle nieuwe dingen. Als andere mensen het niet durven te proeven, douw ik het zo in m'n mik.

Oh ja, als mensen (vooral mannen) bij een bepaalde klus zeggen dat het niet kan, of heel zwaar is en lopen te miepen, heb ik altijd iets van 'Zout op vent, ik doe het wel'. Ookal is het ECHT heel zwaar en verziek ik m'n poten ermee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 09:05
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik duim 's nachts EN overdag. Niet in het openbaar, maar als ik bij mensen ben bij wie ik me op m'n gemak voel. Ik maak er ook geen geheim van, want ik schaam me er echt niet voor. Ik heb ook ALTIJD een frummel lapje in m'n broekzak, en als ik dan niet kan duimen frummel ik even stiekem, want dat is rustgevend.
Ik duim ook wel overdag, als ik alleen ben. Het liefst met m'n kussen.<3. Maar ik schaam me er wel voor dus ik doe het nooit als er andere mensen bij zijn, op mijn broertje en zusje na, dat maakt me niks uit.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 13:17
Verwijderd
Is die titel nou echt zo vreemd? "Typisch hem" vind ik namelijk véél logischer dan "typisch hij". "Dat is typisch hij", dat zeg je toch niet?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 13:38
Verwijderd
Nee, je zegt "Typisch iets voor hem". En verder vind ik "Typisch jij" ook niet alles, maar "Typisch jou" is in elk geval fout.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Nee, je zegt "Typisch iets voor hem". En verder vind ik "Typisch jij" ook niet alles, maar "Typisch jou" is in elk geval fout.
Wat mij betreft is "typisch jij" sowieso fout, en "typisch jou" twijfelachtig.

*denkt er even over na* Ik hoor het eigenlijk nooit met voornaamwoorden, alleen met namen: "Dat is echt typisch Minke." Kun je niet aan horen welke naamval het is alleen...

Even een vergelijking getrokken met het duits (handig, collega's ), maar die zeggen ook: "Dass ist typisch Minke", als er een voornaamwoord bij komt moet het "Dass ist typisch für sie" zijn. Dat zou ik in het Nederlands ook zeggen, maar dat lost het bij deze vraag nog niet op...

Ik vind "dat is typisch Minke" toch een andere nuance hebben dan "dat is typisch voor Minke", en dat maakt met namen niet uit, maar als je het iemand wil vragen, zit je wel met die voornaamwoorden.

Ahem. Dit is dus typisch mij
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, als mensen (vooral mannen) bij een bepaalde klus zeggen dat het niet kan, of heel zwaar is en lopen te miepen, heb ik altijd iets van 'Zout op vent, ik doe het wel'. Ookal is het ECHT heel zwaar en verziek ik m'n poten ermee.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 17:01
Verwijderd
-Ik wrijf graag door mijn haar, waardoor het aan het eind van de dag een soort rare afro is.
-Ik heb erg veel last van plaatsvervangende schaamte.
-Ik schijn nooit echt vrolijk te kijken. Volgens anderen kijk ik het merendeel van de dag chagrijnig.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 17:04
Verwijderd
Citaat:
-Ik wrijf graag door mijn haar, waardoor het aan het eind van de dag een soort rare afro is.
Ah! Net als Dylan Moran <3

- - -
Ik wil de hele tijd reageren op dit topic maar dan bedenk ik me dat het vast zo'n enorm lange post wordt, waardoor ik direct geen zin meer heb.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 17:52
Verwijderd
Okay, toch maar, want het is dit of een verslag schrijven.

- Als ik buiten ben wil ik altijd iets in m'n hand hebben om vast te houden. Een aansteker, een pen, een stokje dat ik tussen m'n vingers rond laat draaien, maakt niet uit. Als ik niets bij de hand heb houd ik de schouderband van mijn tas vast. Of een knoop aan mijn jas. Of ik trek mijn mouwen over mijn handen heen en houd die vast, maar dat doe ik eigenlijk ook als ik wel iets anders vast heb.

- Ooit heb ik in twee/drie weken oid alle afleveringen van The Simpsons achter elkaar gekeken. Daardoor heb ik het 'Mmmmm, [willekeurig voorwerp]..' van Homer overgenomen. Dat voorwerp is meestal een woord dat iemand gebruikt heeft in een zin, als ik daar iets bij aan het denken ben. Maar vaak ook iets wat ik zie of iets waar ik op dat moment over aan het nadenken ben. Dan krijg je dus dingen als "Mmmmmm.. Cement." enzo.

- Ik moet op m'n evenwicht blijven letten als ik in het openbaar ben. Als ik alleen ben raak ik soms te diep in gedachten verzonken en vergeet ik dat ik dat moet, dus dan val ik om. Dat is altijd heel raar, want dan word je opeens uit je gedachtengang getrokken. Volgens mij kijk ik echt ongelooflijk verbaasd dan.

- Het grootste gedeelte van de tijd ben ik geobsedeerd met iets. Of meerdere dingen. Dat kan gewoon een serie/film/boek/gebeurtenis/schrijver/kunstenaar/ander bekend persoon zijn, maar ook een voorwerp, gerecht, handeling, kleur, cijfer, taal of een idee. De uitwerking van zo'n "obsessie" is natuurlijk altijd anders, van het 6 keer per dag kijken van één bepaald stukje in een film tot plotseling een weeklang alleen maar felblauwe kleding aan willen. (Dat was trouwens echt lastig, want ik heb amper blauwe kleding.) Momenteel ben ik geobsedeerd met Zippo's en Zippo-truukjes, het door midden breken van wortels (dat geluidje is zo leuk ), hoge plafonds in kleine huizen, interims en het idee dat je de operatietafel op moet voor een operatie en dat een chirurg dan stiekem iets in één van je botten kerft, waardoor je je hele leven rondloopt met een verborgen boodschap waar je zelf niets van weet.

- Als ik me op m'n gemak voel bij mensen doe ik alles een beetje.. Dansend, oid. Huppeldansend lopen en heen en weer wiebelen enzo.

- Ik praat vaak tegen voorwerpen, want ik vind het zielig dat mensen dat nooit doen. Zodoende heb ik weleens mijn huis geknuffeld en hem bedankt voor dat ik erin mag wonen, knik ik beleefd naar stoplichten als ze op groen gaan, aai ik mijn pc en spreek 'm bemoedigend toe als hij iets zwaars moet laden, groet soms de tram zachtjes als er niemand in de buurt is, etc. Tegen dingen/voorwerpen waar nooit tegen gepraat wordt zeg ik soms ook iets bemoedigends, want anders is het zielig. Zoals de verf aan de muren in metro-tunnels en het ijs achterin andermans vriezers en de behanglijm achter het behang enzo.

- Ik vind het ook zielig dat mensen zelden naar boven kijken, dus dat doe ik zo vaak mogelijk. Volgens mij heb ik dit al weleens verteld, trouwens?

- Ik wil altijd en overal naast het raampje zitten. Of naast het muurtje en het allerliefst zit ik in een hoek, met m'n rug naar een muur en met aan één kant een raam. Ik vind het fijn dat m'n slaapkamer zo klein is, want nu staat m'n bed feitelijk aan drie muren, er is maar één kant waar geen muur/raam staat. Ik slaap overigens het liefst bij de muur en met m'n voeten naar de deuropening.

En deze twee zijn me verteld door anderen, want zelf ik heb ik het zelden door:

- Als ik aan het nadenken ben over iets maak ik vreemde handbewegingen in de lucht. Maar ik weet niet hoe ik die moet omschrijven, dus dat doe ik maar niet.

- Als mij iets overkomt, in de zin van - ik zie iets waar ik een of andere associatie mee heb, als iemand me aanspreekt, als ik me plotseling iets herinner, als ik een mental picture heb, in de war raak van m'n eigen gedachtegang, de bus zie aankomen die ik moet hebben, etc, gewoon bij zo'n beetje álles, maak ik geluid. Van die verbaasde kreetjes en 'hmm' en 'eehh' en 'iiiii' en 'kgg'. Meestal alleen als ik me op m'n gemak voel, maar dat is vaak genoeg ook als ik alleen ergens rondloop.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 18:11
Verwijderd
Oja, ik kijk ook graag hoe ver ik kan gaan in sommige dingen, waarbij je jezelf met wilskracht moet dwingen om iets (niet) te doen. Zoals hééél lang niet eten of hééél lang niet slapen. Als ik zoiets doe zorg ik er ook voor dat ik daarna superlekker eten heb of zo lang kan slapen als ik wil of wat dan ook, om te compenseren voor wat ik mezelf allemaal aandoe.

Mijn record qua niet-slapen is ergens in de 70 uur en qua niet-eten een dag of drie/vier. Nu heb ik ook weer sinds het avondeten van gisterenavond niks gegeten en zometeen ga ik echt belachelijk veel uberlekker eten maken en schranzennnnnnnn. Yeah

Het is vast niet gezond, maar oh-zo leuk Hoewel, ik ben ook ooit een jaarlang gestopt met alle drugs incl. alcohol en hevig geminderd met roken. Dus het hangt er maar net van af. Ik denk dat ik dit jaar voor de lol tijdelijk ga stoppen met roken, niet omdat ik wil stoppen maar puur om te kijken of ik het (bijvoorbeeld) een maand kan volhouden.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 18:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind het altijd heel gaaf om naar andere mensen te kijken en om dan te bedenken wat het verhaal achter die persoon is enzo. Het leukste is om dat te doen bij mensen die denken in te blenden in de menigte, maar daardoor stiekem juist heel erg opvallen. Ik zit in de bus dan ook graag op een achterstevorenstoel, omdat je dan zo ongegeneerd voor je uit starend naar allemaal mensen kan kijken. Ook zijn die stoelen gaaf, omdat er geen stoel 'voor' zit, dus ook als je bij het raam zit kun je opstaan bij je halte zonder dat de persoon naast je, je eruit hoeft te laten. En verder hoop ik soms dat de bus eens heel hard moet remmen, of botst ofzo, en dat iedereen uit zn stoel vliegt, en dat ik ze dan kan uitlachen van haha, ik werd er juist ingedrukt! ()

Ik weet inmiddels ook precies waar de bus stopt op het centraal station en waar ik moet gaan staan, zodat als het druk is de deur zo dicht mogelijk voor mijn neus stopt en ik direct in kan stappen en een zitplaats kan bemachtigen waarna de rest binnenstroomt die vervolgens 20+ minuten kan staan.

Op mijn eigen stationnetje loop ik altijd helemaal naar voren, omdat iedereen te lui is om dat te doen en ik dan lekker rustig kan zitten. Het is altijd wel grappig om te zien hoe mensen dan achter mij aan komen. Zo van, hey, die knakkert loopt helemaal door naar voren, nu loop ik achter hem aan he! Dus straks doet iedereen dat
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 21:58
Kryptonite
Avatar van Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
- Ik praat vaak tegen voorwerpen, want ik vind het zielig dat mensen dat nooit doen. Zodoende heb ik weleens mijn huis geknuffeld en hem bedankt voor dat ik erin mag wonen, knik ik beleefd naar stoplichten als ze op groen gaan, aai ik mijn pc en spreek 'm bemoedigend toe als hij iets zwaars moet laden, groet soms de tram zachtjes als er niemand in de buurt is, etc. Tegen dingen/voorwerpen waar nooit tegen gepraat wordt zeg ik soms ook iets bemoedigends, want anders is het zielig. Zoals de verf aan de muren in metro-tunnels en het ijs achterin andermans vriezers en de behanglijm achter het behang enzo.
Aww <3

En dat van die voeten en de deur enzo, dat schijnt een oerinstinct te zijn. Ik heb ergens gelezen dat mensen die neiging hebben omdat je dan altijd kunt zien of er gevaar dreigt en dus snel zou kunnen reageren.
__________________
Als een rommelig bureau staat voor een rommelige geest, waar staat een leeg bureau dan voor? - Tutto il meglio č giŕ qui, sotto le stelle del jazz
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 22:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Als ik nadenk 's nachts ga ik altijd met mijn hoofd naar de kamer toe liggen, want ik vind het dan eng als ik met mijn hoofd naar de muur lig, dan zie ik niet wie er binnen komt lopen. Of dan ziet degene die binnen komt lopen mij niet goed, ofzo. Ik denk, als ik met mijn hoofd naar de kamer lig zien ze in elk geval dat ze de verkeerde komen vermoorden want ik heb niets te maken met een misdaadcircuit.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 23:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
- Ik moet op m'n evenwicht blijven letten als ik in het openbaar ben. Als ik alleen ben raak ik soms te diep in gedachten verzonken en vergeet ik dat ik dat moet, dus dan val ik om. Dat is altijd heel raar, want dan word je opeens uit je gedachtengang getrokken. Volgens mij kijk ik echt ongelooflijk verbaasd dan.

- Het grootste gedeelte van de tijd ben ik geobsedeerd met iets. Of meerdere dingen. Dat kan gewoon een serie/film/boek/gebeurtenis/schrijver/kunstenaar/ander bekend persoon zijn, maar ook een voorwerp, gerecht, handeling, kleur, cijfer, taal of een idee.

- Ik praat vaak tegen voorwerpen, want ik vind het zielig dat mensen dat nooit doen.

- Ik vind het ook zielig dat mensen zelden naar boven kijken, dus dat doe ik zo vaak mogelijk.

- Ik wil altijd en overal naast het raampje zitten. Of naast het muurtje en het allerliefst zit ik in een hoek, met m'n rug naar een muur en met aan één kant een raam.

- Als mij iets overkomt,...., maak ik geluid. Van die verbaasde kreetjes en 'hmm' en 'eehh' en 'iiiii' en 'kgg'. Meestal alleen als ik me op m'n gemak voel, maar dat is vaak genoeg ook als ik alleen ergens rondloop.
Eh... ik ook.
Alleen doe ik vaak van 'oeeh' en 'eehm' en 'huuh'.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 02:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik houd van schrijven. Dus dan ga ik midden in de nacht een blog schrijven, ondanks dat ik geen idee heb waarover ik precies wil gaan schrijven of waarom ik het zou schrijven. Oh well
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 07:00
Verwijderd
Ik luister altijd muziek, en mensen die me niet kennen vinden het vreemd dat ik dan heel veel nummers uit mijn kop ken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 23:22
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Om directe/botte opmerkingen sta ik toch wel om bekent in mijn omgeving.
Oh ja en nu ik de post boven me zie: ik ken al die tekenfilm muziekjes van vroeger nog, die ik dan ook heel enthousiast begin te zingen als mensen het daarover hebben.
__________________
I spent a year in love before I realized it's me
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 00:57
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik loop met m'n ogen gericht op de grond, omdat ik nogal 'n afkeer van hondenpoep heb .
Ik eet appels met 'n fruitmesje: de schil eerst en dan pas 't vruchtvlees.
Ik ga niet de deur uit zonder m'n mp3-speler.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 01:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
- Ik heb altijd een soort van innerlijke monoloog. Vrijwel altijd in het Engels en het komt vooral opzetten bij het zien van nieuwe mensen. Dan zit ik in m'n hoofd de totale 'lameness' of 'awesomeness' van iets te beschrijven.
Als ik alleen ben gaat dat ook wel eens hardop. Dan zit ik een film oid te kijken en roep ik ineens 'huhuh, dude, awesome.'
- Ik leef het liefste 's nachts. Dan is alles stil, heb ik geen gezeik van anderen en ik vind het donker fijn. Doordeweeks zit ik tot heel laat muziek te luisteren en mee te zingen en ben ik duffe dingen aan het kijken op tv. En dan moet ik vroeg op en ben ik niet te genieten. In het weekend vind ik het fijn om na het uitgaan gewoon 's nachts door de stad te lopen en ergens in stilte te gaan zitten. Ik heb me nog nooit zo vredig gevoeld als op het perron, wachtend op de nachttrein in totale stilte terwijl het al een klein beetje licht werd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 11:05
Verwijderd
- Ik moet altijd op mijn rechterzij liggen als ik slaap, met mijn gezicht naar de muur. Ik heb toen ik een jaar of elf was Scream 3 gezien, sindsdien slaap ik altijd met mijn gezicht naar de muur. Bij mijn vriendje is dat een probleem, want hij heeft zijn bed andersom tegen de muur aanstaan, waardoor ik, als ik op mijn rechterzij lig, met mijn gezicht naar de kamer lig. Om de een of andere reden vind ik dat heel eng.
- Als ik in een tent slaap, wil ik liever niet aan de buitenkant slapen. Als we op kamp zijn liggen we met 9 of 10 meidne in een achtpersoonstent, maar ik durf niet zo goed aan de buitenkant te liggen.
- Als het donker is, en ik ben buiten op een grasveld, moet ik er altijd even op gaan liggen. Altijd. Ook als het heel koud is en het gras vochtig.
- Als ik nummers voor het eerst hoor, wil ik daar de tekst van kennen. Dus dan ga ik op google en youtube de tekst en het nummer zoeken en dan ga ik het net zo lang luisteren tot ik het mee kan zingen.
- Ik heb zlef nog geen rijbewijs, maar vind het heerlijk om in de auto te zitten bij mijn vriendje of mijn beste Freund. Dan zet ik mijn voeten tegen het dashboard, gaat er stoere muziek op en steek ik een sigaret aan. En die jongens maar rijden en mijn valse geblér aanhoren.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 12:15
Verwijderd
Viel me gisteren op dat ik films continu van sarcastisch commentaar voorzie, en dat ik zoveel meeleef dat ik dingen roep als "Schiet nou toch op, achter je!" En ik hoop telkens dat er mensen doodgaan omdat ik een hekel heb aan clichématige plots. Behálve als ik escapistisch gedrag vertoon; dan wil ik namelijk dat de goeden de slechten verslaan en de verliefden uiteindelijk bij elkaar komen.

Maar dat heb ik van mijn moeder, want die ging vroegah toen ze net verkering had met mijn vader met hem naar Jaws (I! in de bios) en toen riep ze middenin, op het spannendste stuk, opeens keihard "Pas op, achter je!" door de bioscoop.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 12:30
Verwijderd
Ik heb er een hekel aan als meubels en andere spullen verplaatst worden. Mijn moeder doet dat altijd als ze schoongemaakt heeft, want 'dat staat zo gezellig'. Aah, autistisch he?

En ik vind papieren zakdoekjes zooo vies, vooral als ze nat zijn (nee echt)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 12:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
- Ik moet altijd op mijn rechterzij liggen als ik slaap, met mijn gezicht naar de muur. Ik heb toen ik een jaar of elf was Scream 3 gezien, sindsdien slaap ik altijd met mijn gezicht naar de muur. Bij mijn vriendje is dat een probleem, want hij heeft zijn bed andersom tegen de muur aanstaan, waardoor ik, als ik op mijn rechterzij lig, met mijn gezicht naar de kamer lig. Om de een of andere reden vind ik dat heel eng.
Je kan altijd nog omdraaien en met je kussen aan het voeteneind gaan liggen. (moet hij dat natuurlijk ook wel doen, anders lig je met z'n stinkvoeten in je neus.)
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 19:32
Verwijderd
Ik moet juist met mn rug naar de muur liggen, ik vind het eng als ik niet kan zien wat er achter me in de kamer gebeurt. Ik ben trouwens ook bang in het donker ;x
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Je kan altijd nog omdraaien en met je kussen aan het voeteneind gaan liggen. (moet hij dat natuurlijk ook wel doen, anders lig je met z'n stinkvoeten in je neus.)
Dat hebben we inderdaad wel eens gedaan, maar meestal vallen we zo in zijn bed en na de seks draaien we niet eerst het dekbed e.d. om omdat ik anders niet goed lig.

- Ik praat ook in mezelf. Meestal als ik op de brommer zit. Dan cross ik iedereen voorbij: 'Ja, vandaag vond ik het maar heftig want G. dit en M. zo en toen kwam H. daar ook nog eens bij.' En ik praat tegen alle beesten die ik tegen kom. Alle honden zijn standaard 'Fik' en katten zijn 'Poes'. Onze kippen zijn allemaal Tuut (met een lange u, op z'n dialects uitgesproken), behalve Bert want dat is de kip die we al het allerlangste hebben, helemaal onderaan de pikorde staat, oud en halfkaal is maar wel het liefste van allemaal. Dus dat is Bert. Mijn zusje wordt daar trouwens kwaad om. Alle nieuwe kuikens die we krijgen, krijgen namen, maar ik noem ze allemaal Tuut of Tuutje. En ik praat ook tegen alle beesten die zomaar de weg oversteken of zelfs tegen de dooie egels hier op de weg.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ik moet juist met mn rug naar de muur liggen, ik vind het eng als ik niet kan zien wat er achter me in de kamer gebeurt. Ik ben trouwens ook bang in het donker ;x
Het is heel stom, maar juist met mijn rug naar de muur vind ik doodeng. Ik kan niet eens uitleggen waarom, maar ik vind het heel eng om ze te liggen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 23:26
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Iemand zei net tegen me dat het typisch mij is dat ik me helemaal heb verdiept in de klassiekers, zoals Il Principe.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 23:29
Verwijderd
Ik kan waanzinnig slecht tegen het geluid van mensen die zoenen. Ik kan geen cadeautjes kopen voor vrienden omdat ik niet het idee heb dat ik ze goed ken, maar ik kan wel een brief aan ze schrijven van heel wat kantjes.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2008, 08:50
Verwijderd
Blijkbaar is het ook echt iets voor mij om, wanneer ik totaal bezopen ben, op film te geraken. Dit is nu al de zoveelste keer, .
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 23:41
Verwijderd
ik fluit echt echt echt waanzinnig wáánzinnig hyper.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:51
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik moet niezen van pepermunt.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:54
grazy
Avatar van grazy
grazy is offline
ik ga kijk heel vaak in spiegel of me haar goed zit
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 21:38
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Ik doe altijd belachelijke spelletjes met mezelf als ik op de fiets zit; iemand inhalen voor de 3e lantaarnpaal etc.
__________________
I spent a year in love before I realized it's me
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 22:25
Verwijderd
Als ik een trap oploop de eerste tree overslaan
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:03
Verwijderd
wat een topic <3
- Ik moet onbewust altijd pijn hebben ontdekte ik laatst, ik knijp stoot en krab afwisselend, dan weer haren uittrekken, dan heb ik opeens een elastiekje om mn vingers, of een knijper, of ik drink net-gezette-thee waarop mensen me dan aankijken van 'wat doe jíj nou?'. en ik heb het bijna nooit door, heb echt jaren gedaan om deze lijst te ontdekken van mezelf.
- 'Bodemdrift'
- Ik maak té vaak gemene opmerkingen terwijl ik juist weet dat ik dat niet moet zeggen (mijn gilles de la tourettesyndroom waarschijnlijk)
- Zonder kauwgom en mp3speler ga ik liever niet naar buiten
- Ik kwijl altijd in mijn slaap niks aan te doen, want:
- Ik ben eigenlijk nooit ontspannen, behalve in de buurt van mijn vriendin of onder de douche.
- Als ik stofzuig moet ik altijd muziek aanhebben en (alles wordtdt wel schoon) droom ik altijd weg en zie ik mijn eigen huis in gedachten, en alsof het een of andere spirituele reiniging is. elke keer weer. heel vreemd, wel fijn. alsof je dan voor je onderbewustzijn tegelijk je huis schoonmaakt ofzo.
- Tafels worden door mij onbewust afgeruimd
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 11:10
Verwijderd
Als ik de was ophang, moeten zo mogelijk de wasknijpers dezelfde kleur als het op te hangen kledingstuk hebben. Helaas heb ik geen zwarte wasknijpers, dus zwart doe ik meestal met de kleur die nog het meest over is En verder hang ik niet op kleur maar op soort, dus handdoeken bij elkaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaie Phoebe is aangenomen! #1827
Snebbeltje
500 16-05-2013 16:41
Lifestyle Beste vs. Slechste Gewoonte
acdcfan
54 12-04-2007 18:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kiezer verwelkomt Pastors in Den Haag
Supreme Dutch
49 14-11-2005 17:51
Verhalen & Gedichten Het eiland van groen en grijs
Not for Sale
7 04-08-2005 20:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap scooters discussie
hahahoi
125 18-11-2004 08:18
Verhalen & Gedichten Kleurwereld
Dreamerfly
4 05-02-2004 07:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.