Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2008, 14:21
Verwijderd
Wat maakt jouw ouders zo cool? Wat heeft je mams of paps gedaan of meegemaakt dat hij of zij best mieters is?! Misschien dat die moeke van je de persoonlijke billenveger is van Hare Majesteit. Of misschien dat pappie 24 talen spreekt. Of als je echt een hele jofele heit en mem hebt zijn ze een keer gaan bungeejumpen met Britney Spears.

Vertel, waarom vind je je ouder zo leuk of bende trots op hem/haar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2008, 14:38
Verwijderd
Nouja, paps werkt bij de NS, niet iets waar je trots op kunt zijn.
Maar op de basisschool was hij wel cool omdat 'ie moest bukken om onder de deurpost door de kunnen.

En mams is lerares en veel mensen bij mij in de klas hebben les van d'r gehad, dus die kunnen nu lezen dankzij mijn mama!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 14:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ts begint
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 14:48
Verwijderd
Goedgoed, mijn moeder heeft weleens tegen de paus gelogen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 14:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder voerde actie met Greenpeace en mijn papa was een straatmuzikant. Nu is mijn moeder basisschoollerares en mijn vader burgertrutje die concerten heeft in concertzalen in nette driedelige pakken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 14:53
Verwijderd
Als ik zeg: wat maakt jouw ouders zo cool? Bedoel ik niet: welke saaie beroepen hebben je ouders gehad?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 14:56
prulletje
Avatar van prulletje
prulletje is offline
mijn ouders zijn cool omdat ze mij lief vinden

__________________
For once and for all.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 14:57
prulletje
Avatar van prulletje
prulletje is offline
duh!
__________________
For once and for all.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 15:12
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Mijn ouders zijn cool, omdat ze lekker gek kunnen doen. Mijn mama is cool, omdat ze lief is en omdat ik heel goed met haar kan lachen. Mijn papa is cool, omdat 'ie echt de beroerdste grapjes kan maken. En zo zijn er nog wel tienduizend dingen waarom ze cool zijn.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 15:26
Verwijderd
Ik kan niks bedenken wat mijn ouders cool maakt, maar dat zal wel komen doordat mijn ouders ook niet cool zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niks bedenken wat mijn ouders cool maakt, maar dat zal wel komen doordat mijn ouders ook niet cool zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 15:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
mijn vader is cool, omdat ie van alles kan maken van een paar houten planken. en mijn moeder is gewoon cool omdat ze mijn mamma is en van niemand anders
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 16:39
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Mijn moeder durft zichzelf te zijn. Ze is lekker gek en doet zo tegen iedereen en ze draagt altobroeken en roze jurken! Ze noemt zichzelf de roze koningin (tegen mijn nichtjes en neefjes) en dat is lame, maar ze schaamt zichzelf nergens voor wat dat betreft! Ik vind het wel cool hoe ze zich niets aantrekt wat anderen van haar roze obsessie denken. En sowieso is ze liev&sagt.

Mijn papa is niet cool
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 16:49
Verwijderd
Mijn vader heeft filosofie gestudeerd, luistert naar Tom Waits, Joy Division, The Beatles, The Doors, Madrugada, Radiohead, dEUS etc. etc. (veel goede muziek in elk geval) en heeft een gaaf soort humor. Verder deed ik altijd Rembo en Rembo na met hem, en is ie ook weg van Wim Helsen enzo. Onze smaak komt veel overeen. En hij kan goed experimenteel koken. Oh ja, en hij heeft zich laten uitschrijven bij de kerk en is fijn rebels op z'n tijd.
Mijn moeder is iets minder 'cool', die is gewoon best lief. En ze kan echt gruwelijk melig zijn. Mijn vader ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 16:56
Verwijderd
Mijn echte vader heeft niet echt iets bereikt, maar des te meer ben ik trots op mijn stiefpappie. Die heeft het best ver geschopt bij de vrijwillige brandweer.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:11
Verwijderd
Mijn papa is tof omdat hij overal het beste van maakt en daar tevreden mee is. Mijn mama is cool omdat ze het twee keer negen maanden heeft volgehouden om zwanger van mijn broer en van mij te zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:12
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn vader is cool omdat hij in het leger is, heel veel van geschiedenis en van Engeland weet, hij waardeloze grapjes kan maken, mogelijk de beste schilder in dit stadje is en erg gezellig is. Hij lacht erg hard om dingen die ook weer niet zó grappig zijn. Hij ging met me mee naar Gogol Bordello en nog meer concerten en dat vindt hij erg leuk om mee te maken.
Mijn moeder is cool omdat ze mij betrekt in mijn eigen opvoeding, ik eigenlijk wel heel veel vrijheid van haar krijg en omdat ze me vertrouwt. Zij is ook met me meegeweest naar verschillende concerten, zoals Arctic Monkeys en dat vond ze wel grappig.
Als mens, niet als mijn moeder, is ze trouwens wel erg oncool, met haar managertermen en burgerlijkheid enzo.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:24
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Mijn vader heeft gevaren, en is daarom in zo'n beetje elk kustland met een beetje economie geweest (en heeft paaseiland gezien enz).
Hij heeft in Groningen bij Herman Brood in een huis gewoond, en daarna op Terschelling in de Horeca.
Toen ook nog in Leeuwarden achter de bar, waardoor ik nu op deze aarde loop, en waardoor hij in Leeuwarden zo'n beetje alle ex-kroeggangers van 40+ kent.

M'n moeder moet ik nog evenover nadenken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2008, 17:28
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Mijn vader is cool omdat hij, ooit, een paar winkels had in Bagdad. Hij was ook één van de weinigen in de eind jaren '80 en begin jaren '90 die werk had en dus geld. Pretty cool.

Mijn moeder is cool omdat ze ons drie jaar lang alleen heeft opgevoed toen mijn vader naar Europa ging voor een nieuw leven.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mijn mamma mag mensen in de echt verbinden, en heeft in een film gespeeld. Mijn pappa heeft twee standbeelden gemaakt die in Roermond op een plein staan.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als ik zeg: wat maakt jouw ouders zo cool? Bedoel ik niet: welke saaie beroepen hebben je ouders gehad?
Ik vind dat het ze cool maakt anders. Je vroeg toch niet: "wat maakt dat Mr Soija jouw ouders cool vindt?"
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en en mijn stiefmama is het coolst want die maakt yorkshire tea met scones en flapjacks op commando en ze kent alle engelse musicals die ik ook ken en dan gaat ze altijd meezingen en dat is leuk
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn mamma mag mensen in de echt verbinden, en heeft in een film gespeeld. Mijn pappa heeft twee standbeelden gemaakt die in Roermond op een plein staan.
oeh, das een dubbele

Mijn moeder is nanny geweest bij Italiaanse filmsterren.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:47
Verwijderd
Mijn ouders hebben Simon Vinkenoog gemeet!!1111~
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:48
Verwijderd
Mijn vader heeft krabbengevist net zoals die stoere mannen in Deadliest Catch \m/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2008, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Als ik zeg: wat maakt jouw ouders zo cool? Bedoel ik niet: welke saaie beroepen hebben je ouders gehad?
Ooh, ik keek eigenlijk alleen naar de titel.

Nouja, m'n moeder zegt altijd waar het opstaat en hierdoor worden sommige ouders (ze is lerares op een basisschool) kwaad en die verhalen krijgen wij thuis te horen. En ze kan ook erg flauw zijn en heeft een behoorlijk goed gevoel voor humor, in ieder geval voor een vrouw van 50+!
En m'n vader is niet echt cool, hij verzamelt gegevens van grotendeels overleden mensen en gaat naar dat soort vergaderingen etc., maar wat wel cool is is dat hij altijd bíjna kaal is als 'ie naar de kapper is geweest, omdat 'ie nooit durft te zeggen dat ze hem moeten knippen, en niet het tondeuse eroverheen halen.
Verder zijn mijn ouders gepassioneerd door tafeltennis en die passie is dan wel hip, ook omdat ze elkaar daardoor hebben ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 17:54
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
mijn ouders zijn cool omdat ze mij lief vinden

__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 18:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik kan niks bedenken wat mijn ouders cool maakt, maar dat zal wel komen doordat mijn ouders ook niet cool zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 19:46
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Mijn vader heeft wel eens wilde verhalen van toen 'ie in dienst zat (dienstplicht), maar verder zijn mijn ouders niet cool.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 19:50
Verwijderd
Mijn vader is gedeserteerd, dat is ook wel cool.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 19:51
Verwijderd
Dat vind ik inderdaad cool.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 19:52
Verwijderd
Wat is dat?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 19:57
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
M'n vader haalt af en toe wel 'ns van die rare streken uit, waardoor hij in belachelijke situaties belandt .

Afgelopen zaterdag wilde hij bijvoorbeeld de nieuwe rolstoel van m'n opa eerst zelf uittesten voor de lol. Hij probeerde ermee 'n klein hellinkje (bij 't ziekenhuis) op te komen, maar dat lukte dus niet echt. 2 Voorbijgangers (die al tamelijk op leeftijd waren) schoten 'm te hulp en eenmaal bovenop de helling stond hij op, klapte de rolstoel met 'n trap in elkaar en sjouwde 'm vrolijk fluitend met zich mee naar beneden. Dat was gaaf .

En m'n moeder is best grofgebekt, die heeft altijd 't laatste woord. Dat maakt haar ook cool .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Afgelopen zaterdag wilde hij bijvoorbeeld de nieuwe rolstoel van m'n opa eerst zelf uittesten voor de lol. Hij probeerde ermee 'n klein hellinkje (bij 't ziekenhuis) op te komen, maar dat lukte dus niet echt. 2 Voorbijgangers (die al tamelijk op leeftijd waren) schoten 'm te hulp en eenmaal bovenop de helling stond hij op, klapte de rolstoel met 'n trap in elkaar en sjouwde 'm vrolijk fluitend met zich mee naar beneden. Dat was gaaf .
Jep, hij is cool.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
M'n vader haalt af en toe wel 'ns van die rare streken uit, waardoor hij in belachelijke situaties belandt .

Afgelopen zaterdag wilde hij bijvoorbeeld de nieuwe rolstoel van m'n opa eerst zelf uittesten voor de lol. Hij probeerde ermee 'n klein hellinkje (bij 't ziekenhuis) op te komen, maar dat lukte dus niet echt. 2 Voorbijgangers (die al tamelijk op leeftijd waren) schoten 'm te hulp en eenmaal bovenop de helling stond hij op, klapte de rolstoel met 'n trap in elkaar en sjouwde 'm vrolijk fluitend met zich mee naar beneden. Dat was gaaf .

En m'n moeder is best grofgebekt, die heeft altijd 't laatste woord. Dat maakt haar ook cool .

daar doet hij me aan denken
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
andy <3
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-10-2008, 20:39
Verwijderd
mijn papa is gewoon de allercoolste papa van de wereld, dus jullie kunnen dit topic nu wel sluiten hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:45
Verwijderd
Mijn vader is een lul en mijn moeder gaat wel maar haar nieuwe vlam is een lul wat haar dan dus weer niet zo cool maakt. Dus.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mijn vader is een lul en mijn moeder gaat wel maar haar nieuwe vlam is een lul wat haar dan dus weer niet zo cool maakt. Dus.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:48
Verwijderd
Mijn moeder is niet zo cool, ze werkt van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Mijn vader heeft heel veel toffe muziek, maar daar blijft het bij.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:55
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Mijn vader is tof omdat hij de meest oprechte eerlijke man is die ik ken, en daar respecteer ik hem enorm voor.

Mijn moeder is tof omdat als mensen iets zeggen wat haar niet aanstaat, ze hen dreigt te verkrachten met een stoeptegel (wel als geintje natuurlijk hae ;x)
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 20:56
Verwijderd
goed. ik vind mepsteens moeder nu ook geniaal.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 21:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn moeder is cool omdat ik met haar goed Gilmore Girls kan imiteren, we kennen elkaar belachelijk goed en we hebben bijna nooit meer dan een gebaar nodig om iets uit te drukken. En ze bijt, dus als ik lastige helpdeskmedewerkers aan de telefoon heb laat ik haar komen en dan maakt ze die mensen aan het huilen, maar niet zonder dat ze precies gedaan krijgt wat ze wil.
Mijn vader is een soort 007 en bovendien heeft hij voor een groot deel dezelfde interesses als ik. Hij is nu ook begonnen aan een studie psychologie, begint vaak gesprekken over theorieën en onderzoekjes en we wisselen ook qua vrijetijds literatuur tips uit. Erg leuk, als ik weet dat mijn vader een boek leuk vond en hij zegt dat ik het ook leuk zal vinden, dan hoef ik daar niet aan te twijfelen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 21:10
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
grotendeels overleden mensen
Maar ze zijn nog net niet helemaal dood?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 21:11
Verwijderd
Mijn moeder is op haar vijftigste begonnen met vlieglessen. Sinds deze zomer heeft ze een Frans vliegbrevet en kan ze op haar eentje met de parapente vliegen. Ik vind dat wel stoer . Zij heeft in het luchtruim voorrang op iedereen!

...Ja behalve op luchtballonnen, maar die dobberen dan ook maar wat in het rond...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 21:42
Verwijderd
Ik was liever wees geweest .
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Maar ze zijn nog net niet helemaal dood?
Het grootste deel van de mensen is dood. En niet het deel van de mensen maar het deel van de verzameling mensen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Wat maakt jouw ouders zo cool? Wat heeft je mams of paps gedaan of meegemaakt dat hij of zij best mieters is?! Misschien dat die moeke van je de persoonlijke billenveger is van Hare Majesteit. Of misschien dat pappie 24 talen spreekt. Of als je echt een hele jofele heit en mem hebt zijn ze een keer gaan bungeejumpen met Britney Spears.

Vertel, waarom vind je je ouder zo leuk of bende trots op hem/haar?
Hoe verzin-tie-et
Met citaat reageren
Oud 06-10-2008, 22:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik was liever wees geweest .
Jamaar dat is ook stom

:aai:
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2008, 09:41
Verwijderd
Weet iemand waar dat filmpje van de reclame is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Mag Elin3 christen blijven?
Mark52
127 01-05-2016 12:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.