Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Was het 11 geweest, had ik ook een tweede poging gedaan.
Ja logisch
Advertentie
Oud 08-10-2008, 15:53
Verwijderd
welke functies zitten er nu precies in het spel? (of staat dat wel ergens en lees ik er weer over heen?)
Oud 08-10-2008, 16:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
6 = Sherco.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-10-2008, 16:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
heeeeeelemaal in het begin staat alles.
weet nog niet op wie ik ga stemmen, dat is morgen pas
ik heb er zin in
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-10-2008, 16:13
Verwijderd
in die eerste post staan alle functies, maar de spelleiders waren nog aan het overleggen over de jager bijvoorbeeld. en ik wil graag weten of die er in zit. (en nee, ik ben het zelf dus niet, want dan zou ik me deze moeite bespaard hebben)

ik ga ook lekker later pas beslissen op wie ik ga stemmen. ik twijfel tussen soija of random. hoewel het eigenlijk weinig uitmaakt.
Oud 08-10-2008, 17:03
Verwijderd
Ik kwam op sterrenmeisje.
Mijn rondom dinges zei sterrenmeisje.

Laatst gewijzigd op 08-10-2008 om 17:30.
Oud 08-10-2008, 17:21
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Nou, ik stem ook maar random, want er komt verder niet zoveel uit (en ik ben morgen druk met pre-verhuizing activiteiten). Er kwam 14 uit, dat is Heksjuh (what's in a name...).
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 08-10-2008, 17:28
Lethe
Lethe is offline
3, VeGs it is.
__________________
Nice
Oud 08-10-2008, 18:03
Verwijderd
Voorlopig stem ik op Miekjuh, en dat zal ook wel zo blijven.
Oud 08-10-2008, 18:34
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ga voor Sterrenmeisje.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 08-10-2008, 18:42
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
welke functies zitten er nu precies in het spel? (of staat dat wel ergens en lees ik er weer over heen?)
10 dorpelingen, 4 wolven, 2 geliefden, cupido, ziener, tovenaar, wolfsbane, jager, leerling, verrader, heks
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-10-2008, 18:50
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Random dingetje zei 4: Absinthe.
Helft van de stemmen binnen.

Overzichtje (hopelijk compleet):

Kunst
Pippeloen

Fantome~~
Mr. Soija (waarschijnlijk)

Krynn
Fantome

Pippeloen
Matige muis

Sherco
Uice

Sterrenmeisje
Barabas
Hanneke

Heksjuh
Sherco

VeGs
AllureV

Miekjuh
Basjeeh

Absinthe
VeGs
Oud 08-10-2008, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Liever niet, want vanavond kan ik niet stemmen En ja ik weet dat je ook 's middags kan stemmen, maar dan moet ik nu meteen stemmen en ik wacht liever nog even af.
wat een stomme opmerking!

Ik ga nu vast een stem doorgeven want ik wil sterretje er niet uit..

Ik ga voor sherco, geen reden behalve dat ze al eerder genoemd en ik iemand kiezen moet!
Oud 08-10-2008, 19:07
Verwijderd
Morgen is toch eerste stemronde?
Oud 08-10-2008, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Morgen is toch eerste stemronde?
ja maar dat maakt toch niet uit, je kunt net zo goed nu je stem doorgeven
Oud 08-10-2008, 19:09
Verwijderd
volgens mij is ook morgen pas de eerste ronde, dus ik heb nog geen haast. al zou ik het natuurlijk inderdaad wel waarderen om verder te komen dan ronde 1, dus hierbij ga ik dan maar voor één van de mensen die al een stem hebben.
Oud 08-10-2008, 19:10
Verwijderd
Ach, als het zo blijft wijk ik ook af van mijn random stem, maar het duurt nog lang tot de eerste stemronde!
Oud 08-10-2008, 19:30
light fighter
light fighter is offline
mijn huisgenoot riep random nummer 13 dus sterrenmeisje it is
Oud 08-10-2008, 19:31
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Een regenachtige avond, ergens op aarde
Een zwarte gedaante sloop door het struikgewas in de richting van een verderop gelegen gebouw. Behendig schakelde hij het ingewikkelde bewakingssysteem uit. Hierna haalde hij uit zijn broekzak een sleutel en stak deze in het slot. De deur ging moeiteloos open en hij sloop stilletjes naar binnen. Toen hij binnen was, keek hij nog even snel op zijn kaart en daarna sloop hij de trap op. Op de eerste verdieping begon hij de deuren te tellen. ‘Een, twee, drie, hier moet ik zijn.’ Hij opende de deur. Op het bed in de kamer zag hij twee mensen liggen. Hij haalde twee zakdoeken te voorschijn en sprenkelde op elke zakdoek een beetje chloroform. Nadat hij dit gedaan had, sloop hij naar het bed en duwde bij allebei de personen een zakdoek op de mond en neus. Dit deed hij tegelijkertijd, zodat ze niet zouden gaan gillen. Bij de vrouw deed hij tape op de mond en hij bond haar vast aan het bed. Bij de man deed hij ook tape op zijn mond en hij bond de armen en benen vast met touw. Hierna tilde hij de man op en gooide hem over zijn schouder. Stilletjes sloop hij naar buiten en hij verdween weer in de duisternis.

Spelers
1. Krynn
2. matige_muis
3. VeGs
4. Absinthe
5. AllureV
6. Sherco
7. Pippeloen
8. Lucky Luciano
9. Light Fighter
10. Daboman
11. Mr Soija
12. Katje
13. sterrenmeisje
14. Heksjuh
15. Hanneke
16. Basjeeh
17. Barabas
18. Uice
19. fizzle-fluffy
20. ~~Fantôme~~
21. *Miekjuh*
22. Kunst

Als mensen nu al opmerkingen of vragen hebben, kunnen ze naar de spelleider pm-en. Dit geldt ook voor tijdens het spel. Wij vinden het niet erg om vragen te beantwoorden, dus aarzel niet.

De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun eerste stem uit te brengen. De geliefden krijgen nu een pm met hun vernieuwde functie.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 08-10-2008, 19:33
Verwijderd
spannend verhaal!!

ik voel de grond onder mijn voeten heet worden, dus dan ga ik maar met kunst en uice mee voor sherco. sorry meis
Oud 08-10-2008, 19:35
Verwijderd
oeh
Oud 08-10-2008, 20:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder zei random nummer 19 dat ben ik zelf. Dus zei ze maar 9. Dus Light Fighter it is! Sorry
Oud 08-10-2008, 22:43
Krynn
Krynn is offline
Kunst
Pippeloen
Krynn

Fantome~~
Mr. Soija (waarschijnlijk)

Krynn
Fantome

Pippeloen
Matige muis

Sherco
Uice
sterrenmeisje

Sterrenmeisje
Barabas
Hanneke
light_fighter

Heksjuh
Sherco

VeGs
AllureV

Miekjuh
Basjeeh

Absinthe
VeGs

light_fighter
fizzle-fluffy
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 09-10-2008, 07:13
Verwijderd
Kunst
Pippeloen
Krynn

Fantome~~
Mr. Soija (waarschijnlijk)

Krynn
Fantome

Pippeloen
Matige muis

Sherco
Uice
sterrenmeisje
kunst

Sterrenmeisje
Barabas
Hanneke
light_fighter

Heksjuh
Sherco

VeGs
AllureV

Miekjuh
Basjeeh

Absinthe
VeGs

light_fighter
fizzle-fluffy


Krynn,.. Je wil wel op me stemmen, maar vergeet mijn stem op Sherco!!
Oud 09-10-2008, 07:56
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Pff, word ik er straks een beetje random uitgestemd! Komt niet zo heel random over hoor mensen!
Nou ja, ik kom ivm pre-verhuisactiviteiten niet meer online, en morgen moet ik de hele dag verhuizen, dus ik zie wel wat het wordt...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 09-10-2008, 08:41
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Uit mijn nummergenerator kwam 5 rollen. Dat is AllureV. Dus ik denk dat ik vanavond maar voor AllureV ga.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-10-2008, 09:10
Verwijderd
ik kom op sterrenmeisje uit
Oud 09-10-2008, 10:36
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Pff, word ik er straks een beetje random uitgestemd! Komt niet zo heel random over hoor mensen!
Nou ja, ik kom ivm pre-verhuisactiviteiten niet meer online, en morgen moet ik de hele dag verhuizen, dus ik zie wel wat het wordt...
Waarom stem je dan niet op Sterrenmeisje ipv Heksjuh? Jullie hadden beiden 3 stemmen. Dan heeft ze een stem meer dan jou (en inmiddels twee door LL). Het is nog lang geen uitgemaakte zaak. Enige reden die ik kan bedenken is dat je stem toch niet mee telt, anders vind ik het wat vreemd.
Oud 09-10-2008, 10:39
Verwijderd
En als je (=Sherco) (beter) had gelezen wist je dat alleen Uice zijn stem random was, die van Kunst en sterrenmeisje niet. Daarom stem ik ook maar op Sherco.
Oud 09-10-2008, 10:41
Verwijderd
Hmm, als het toch tussen die twee gaat, kies ik maar voor Sherco, omdat ik de verdenkingen richting haar nog enigszins logisch vind klinken (van VeGs en Katje). Sherco it is, dus.
Oud 09-10-2008, 12:09
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Krynn,.. Je wil wel op me stemmen, maar vergeet mijn stem op Sherco!!
Ik ben een ster in het over dingen heen lezen, vooral als ik moe ben en eigenlijk naar bed wil, maar ik ga er ook van uit dat mensen dan precies dit doen
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 09-10-2008, 12:42
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik vind wat Vegs zegt eigenlijk wel logisch klinken, eigenlijk. Misschien dat ik mijn random-stem toch minder random maak en Sherco ga stemmen
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-10-2008, 13:10
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Oh de situatie is nu wel een heel klein beetje veranderd. Even een update dus

Kunst
Pippeloen
Krynn

Fantome~~
Mr. Soija (waarschijnlijk)

Krynn
Fantome

Pippeloen
Matige muis

Sherco
Uice
sterrenmeisje
kunst
Hanneke
Absinthe
Katje

Sterrenmeisje
Barabas
Hanneke
light_fighter
Lucky luciano

Heksjuh
Sherco

VeGs
AllureV

Miekjuh
Basjeeh

Absinthe
VeGs

light_fighter
fizzle-fluffy

AllureV
Daboman
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 09-10-2008, 14:26
Verwijderd
Ik vond de stemmen al zo verspreid.

Twee mensen nog maar waar we de stem niet van weten:

Miekjuh en Heksjuh, van Soija is het ook nog niet zeker.

Maar er is ook nog tijd natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 09-10-2008 om 14:31.
Oud 09-10-2008, 14:34
Verwijderd
Ik heb mijn stem ingediend.
Oud 09-10-2008, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ach, als het zo blijft wijk ik ook af van mijn random stem, maar het duurt nog lang tot de eerste stemronde!
Citaat:
Hmm, als het toch tussen die twee gaat, kies ik maar voor Sherco, omdat ik de verdenkingen richting haar nog enigszins logisch vind klinken (van VeGs en Katje). Sherco it is, dus.
En omdat ik Sherco er liever uit heb dan sterrenmeisje, ga ik (ook) voor Sherco.
Oud 09-10-2008, 16:18
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Hmm, als het toch tussen die twee gaat, kies ik maar voor Sherco, omdat ik de verdenkingen richting haar nog enigszins logisch vind klinken (van VeGs en Katje). Sherco it is, dus.
Dus ik stem op Sherco.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 09-10-2008, 16:35
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Niet dat het waarschijnlijk nog wat uitmaakt, maar Sherco verdenken en dan niet op haar stemmen vind ik een beetje hypocriet, dus ik wijzig mijn random stem.

Kunst
Pippeloen
Krynn

Fantome~~
Mr. Soija

Krynn
Fantome

Pippeloen
Matige muis

Sherco
Uice
Sterrenmeisje
Kunst
Hanneke
Absinthe
Katje
Basjeeh
Heksjuh
VeGs

Sterrenmeisje
Barabas
Light_fighter
Lucky Luciano

Heksjuh
Sherco

VeGs
AllureV

light_fighter
Fizzle-fluffy

AllureV
Daboman

Laatst gewijzigd op 09-10-2008 om 16:48.
Oud 09-10-2008, 16:36
Verwijderd
Gelieve mij niet meer als 'waarschijnlijk' in het stemlijstje te zetten.

Overigens vind ik het apart dat Hanneke zo snel van stem verandert, terwijl het natuurlijk quatsch is om te doen alsof Sherco nu al een (serieuze) verdachte is.

Ik heb op Fantome gestemd.
Oud 09-10-2008, 16:50
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Done.
Oud 09-10-2008, 19:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nou... ik denk niet dat dit een verrassende uitslag wordt
Sherco, you better be a bad guy!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-10-2008, 19:37
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Gelieve mij niet meer als 'waarschijnlijk' in het stemlijstje te zetten.

Overigens vind ik het apart dat Hanneke zo snel van stem verandert, terwijl het natuurlijk quatsch is om te doen alsof Sherco nu al een (serieuze) verdachte is.

Ik heb op Fantome gestemd.
Willekeurige stem tegen iets minder willekeurig. Bovendien minder kans op gelijkspel.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 09-10-2008, 19:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ mr soija: ik vind hanneke's reactie misschien apart, als je erover nadenkt, maar jou actie om verschillende namen te noemen, vervolgens random te gaan, toch beslissen dat je die persoon er niet uitwilt en dan weer random gaan en dan op mij stemmen, vind ik ook vreemd. niet dat het veel uitmaakt, één stem. maar ik bedoel, dat is net zo goed vreemd gedrag.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-10-2008, 19:45
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
The following takes place between 7 pm and 8 pm

‘Schaakmat’ zei Fizzle met een grijns op haar gezicht. Joost keek vertwijfeld naar het schaakbord en toen naar het meisje dat tegenover hem zat. ‘Gefeliciteerd lieverd’ zei hij toen. Op dat moment kwam Hanneke binnen met een dienblad met kopjes koffie. ‘Heeft ze je alweer verslagen?’ zei ze lachend. ‘Drie keer achter elkaar’ zei het meisje vrolijk tegen haar moeder. ‘Nog een potje, pap?’ Joost schudde zijn hoofd. ‘Ik heb vandaag wel genoeg verloren.’ Hanneke kwam bij hem op schoot zitten en gaf hem een zoen. ‘Arme schat toch’ zei ze lachend. Fizzle trok een vies gezicht. ‘He bah, ouders die klef doen!’ Ze sprong over de bank en zette de TV aan.
Op dat moment ging de telefoon. Joost pakte zijn mobiel uit zijn zak en nam op. ‘Dag Sterrenmeisje. Wat is er aan de hand? Je weet toch dat ik vandaag vrij heb?’ Joost kon aan haar stem horen dat er wat aan de hand was. ‘Sorry Joost, alle verloven zijn ingetrokken. Het is een gekkenhuis hier bij CTU. Heb je het journaal opstaan?’ ‘Nee ogenblikje Sterrenmeisje’ Hij liep naar de TV en zette het journaal op. ‘He, ik was Gilmore Girls aan het kijken!’ protesteerde Fizzle. Maar meteen daarna viel ze stil. ‘Is dat niet…’ zei ze stamelend. Op TV waren drie gemaskerde mannen te zien, alle drie gewapend met Ak-47s. Tussen hen in zat een vierde man vastgebonden op een stoel. Joost herkende de man meteen. Het was Topdrop, de president van de Verenigde Staten. Daarna waren er beelden op TV te zien van mensen die huilend de straat op waren gegaan. Topdrop was heel populair bij het Amerikaanse volk, omdat hij de kredietcrisis, die het land het jaar daarvoor teisterde, had opgelost.
‘Hoe heeft dit kunnen gebeuren?’ vroeg Joost geschokt aan Sterrenmeisje. Hij kon het nog steeds niet geloven. ‘De details zijn nog niet bekend’ antwoordde deze. ‘Kennelijk is er gisternacht iemand het Witte Huis binnengedrongen. De First Lady werd gedrogeerd in haar slaapkamer aangetroffen.’ ‘Iemand kan niet zomaar het witte huis binnensluipen’ zei Joost ‘Hij moet hulp van binnenuit hebben gehad’ ‘Dat denken wij ook’ zei Sterrenmeisje. ‘We zijn al begonnen met het ondervragen van het personeel.’ ‘Ik kan er over een half uur zijn’ zei Joost. ‘Nee’ zei Sterrenmeisje toen. ‘We hebben jou ergens anders nodig. Enkele dagen geleden is er een man gesignaleerd op het vliegveld van LA. Ik stuur nu een foto naar je PDA. Weet je wie dit is?’ Joost pakte zijn PDA en keek naar de foto van een Arabisch uitziende man. ‘Ja, dat is Abdul Kareem Jazeer, de terrorist’ antwoordde Joost toen. ‘Denken jullie dat hij erachter zit?’ ‘We hebben geen idee’ zei Sterrenmeisje. ‘Maar we hebben geen andere aanwijzingen, en als iemand als Jazeer in de VS is beloofd dat sowieso niet veel goeds. We weten dat hij banden heeft met de Orde van de Jihad.’ ‘De orde van de Jihad?’ zei Joost verbaasd. ‘Is dat niet die club waar Sherco al een jaar undercover zit?’ Sherco was een oude vriendin van Joost. Toen Joost nog maar pas bij CTU werkte, had Sherco hem onder haar hoede genomen en hem de kneepjes van het vak geleerd. Nu had Sherco bijna de pensioensgerechtigde leeftijd bereikt. Zijn superieuren wilde dat zij eruit zou stappen, omdat ze haar te oud vonden worden. Daarom had Sherco de undercoverklus bij de orde van de Jihad opgeëist, om te bewijzen dat zij het nog steeds in zich had. ‘Ja, dat is dezelfde groep’ vervolgde Sterrenmeisje. ‘Ik heb een ontmoeting met Sherco geregeld. Je moet over een half uur op het verlaten fabrieksterrein zijn, vlak buiten de stad.’ Joost keek op zijn horloge. Een half uur moest te halen zijn als hij het verkeer mee had. ‘Ok, ik vertrek meteen.’
Hij stopte zijn telefoon weg en liep naar een muurkluis. Daar haalde hij een Glock uit die hij aan een schouderholster bevestigde. ‘Ik moet weg’ zij hij tegen Hanneke en Fizzle, die hem nu allebei bezorgd aankeken. ‘Ik ben over een paar uur terug.’ Hij sprintte naar zijn auto en scheurde weg.
Een half uur later stapte Joost uit zijn auto bij het fabrieksterrein. Het begon al aardig donker te worden en de schemering gaf de verlaten fabriek een spookachtig aanzien. Joost voelde een lichte huivering. Hij kwam hier niet graag. In de verte zag hij in de schaduw een vrouw staan. ‘Sherco?’ zei hij zacht. Hij liep naar de vrouw toe. ‘Ben jij dat?’ De vrouw kwam uit de schaduw tevoorschijn. Toen Joost Sherco’s rimpelige gelaatstrekken herkende, ontspande hij. ‘We hebben niet veel tijd’ zei Sherco. Ze was duidelijk op haar hoede. ‘Als ik te lang wegblijf, worden ze achterdochtig’ Ze haalde een envelop tevoorschijn. ‘Ik heb iets verschrikkelijks ontdekt!’ Op dat moment hoorde Joost wat gekraak achter zich. Zonder na te denken greep hij naar zijn pistool. Toen klonk er een knal. Sherco zakte voor zijn ogen in elkaar. Op haar borst werd een rode vlek zichtbaar. Er klonk een tweede knal en vlak voor Joost zijn voeten spatte zand op. Joost sprong vloekend achter een muurtje en probeerde te ontdekken waar de schoten vandaan kwamen. Toen vielen zijn ogen op Sherco’s lichaam en op de envelop die zij nog steeds in haar dode vingers had geklemd …

7.58…7.59…8.00


Spelers
1. Krynn
2. matige_muis
3. VeGs
4. Absinthe
5. AllureV
6. Sherco (ziener)
7. Pippeloen
8. Lucky Luciano
9. Light Fighter
10. Daboman
11. Mr Soija
12. Katje
13. sterrenmeisje
14. Heksjuh
15. Hanneke
16. Basjeeh
17. Barabas
18. Uice
19. fizzle-fluffy
20. ~~Fantôme~~
21. *Miekjuh*
22. Kunst

Opgehangen
Opgegeten

De dorpelingen hebben niet echt goed nagedacht en hun ziener opgehangen. Dit houdt in dat de leerling nu leerlingziener wordt.

De wolven hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun eerste maaltijd te kiezen. De tovenaar, (leerling)ziener en heks moeten voor morgenavond 20.30 uur hun kunstjes doorgeven.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 09-10-2008, 19:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wtf onze ziener opgehangen arme sherco! gelukkig is er nog een leerling!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 09-10-2008, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Willekeurige stem tegen iets minder willekeurig. Bovendien minder kans op gelijkspel.
Met andre woorden: geen gegronde reden heb je drvoor?
Oud 09-10-2008, 19:47
Verwijderd
Zo ziet u maar weer.
Oud 09-10-2008, 19:50
Verwijderd
Oh, de ziener. Sorry Sherco! Maar in principe niet heel erg, omdat de leerling nu in elk geval aan de goede kant staat!
Oud 09-10-2008, 19:52
Verwijderd
Kutuitslag, niet te voorkomen, maargoed.

Spelleider naamzoek, wie is Joost?
Oud 09-10-2008, 19:53
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Joost is EoS
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #88
Geel
500 21-09-2011 19:47
De Kantine Weerwolfspel 72
Geel
500 05-09-2010 19:00
De Kantine Weerwolfspel #62!
MartinV
396 17-09-2009 15:03
De Kantine Weerwolfspel #62
VeGs
79 19-08-2009 17:38
De Kantine Weerwolfspel #61
Verwijderd
500 27-07-2009 21:23
De Kantine Weerwolfspel #53
Verwijderd
500 16-11-2008 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.