Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2008, 20:20
Verwijderd
Advertentie
Oud 15-10-2008, 20:20
Lethe
Lethe is offline
Hallo!

Ik heb morgen een drukke dag, terwijl ik daar eigenlijk geen tijd voor heb, want het is ook al een drukke dag zonder dat ik een drukke dag heb.

Eh..
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Om het drama af te sluiten: ik vind het best kut om de irritante ex te zijn, en ik gun Stefanie en Lucky verder alle goeds, maar ik ben soms net Brian Kubatz als het op het in controle houden van emoties aankomt. Daar wilde ik het graag bij laten. Goedenavond!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:26
Verwijderd
Oe, Brian Kubatz. <3 Die mag me best eens komen doen. :')
Oud 15-10-2008, 20:27
Verwijderd
errr
Oud 15-10-2008, 20:27
Verwijderd
Haha, wat een kutopmerking.

Titel.
Oud 15-10-2008, 20:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Oe, Brian Kubatz. <3 Die mag me best eens komen doen. :')
Papa Brian, binnenkort.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was van plan het nieuwe topic te openen maar ik was net iets heel moois aan het luisteren. Nu wil ik de bladmuziek ervan (ookal heb ik die van de originele al)
Ik heb trouwens een tenor nodig. Een hoge, dramatische tenor. Want anders mag ik sempre libera niet zingen. Nouja, mag wel, maar dat kan dus niet
Of zou het mooi zijn om die mannenstem door een altviool of cello te laten spelen? dat doen ze hier wel:


(vanaf 3:39)

hier is met mannenstem:


(dus de versie die ik ga zingen)


halps?
Oud 15-10-2008, 20:29
Lethe
Lethe is offline
Aangezien ik morgen geen tijd heb, stort ik me nu maar even op mijn arresten.

En het is hier toch stil.

[edit] oh, dat valt wel mee. Maar ik ga toch maar.
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:29
Verwijderd
"Zit je haar te beffa? Zit je haar te neukah?"

"Heb je er een probleem mee?"

"Best wel jaaaa"

Oud 15-10-2008, 20:30
Lethe
Lethe is offline
Haha dat stuk is echt zooo vaak uitgezonden. En dan zit 'ie zo aan Huubs haar.
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:31
Lethe
Lethe is offline
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
In mijn FUCKING GEZICHT! CONJO MAMA!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:31
Verwijderd
Oh my.
Oud 15-10-2008, 20:32
Verwijderd
Kwam er maar een best-of Gouden Kooi dvd uit. <3
Oud 15-10-2008, 20:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
?
Oud 15-10-2008, 20:32
Verwijderd
para brothaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazz!
Oud 15-10-2008, 20:32
Lethe
Lethe is offline
Amanda ga dat fucking eens niet doen.
__________________
Nice
Ads door Google
Oud 15-10-2008, 20:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Kwam er maar een best-of Gouden Kooi dvd uit. <3
Op de RTL-site van de Gouden Kooi kun je de laatste vijf afleveringen bekijken, dat zijn een soort best-of-compilaties aan elkaar gepraat door de bende. Dan zegt Brian zo 'wat voor mij een leermoment was, was...' en dan zie je hem weer even uit zijn dak gaan op wat sportschoolapparatuur.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Op de RTL-site van de Gouden Kooi kun je de laatste vijf afleveringen bekijken, dat zijn een soort best-of-compilaties aan elkaar gepraat door de bende. Dan zegt Brian zo 'wat voor mij een leermoment was, was...' en dan zie je hem weer even uit zijn dak gaan op wat sportschoolapparatuur.
Ikga het meteen doen, that'll improve my mood!
Oud 15-10-2008, 20:33
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Gesprek tussen Brian en Amanda uit de gouden kooi. Ik moest er best wel om lachen dus ik post het maar even. Brian nam Amanda mee naar de serieuze-gesprekken-kamer:

Brian: Ik wil niet dat je pure alcohol drinkt.
Amanda: Zoals martini?
Brian: Ga geen fucking voorbeelden geven
Amanda: Ik vraag gewoon wat.
Brian: Ga je me fucking uit laten praten of niet? Kies.
Amanda: Hahaha, ik vroeg alleen of je martini bedoelt.
Brian: Ga me niet fucking uitlachen.
Amanda: Hahaha, Brian doe normaal.
Brian: Je maakt me agressief. Ik ga zo niet met je verder praten, je doet fucking kinderachtig (loopt naar de deur).
Amanda: Nou jaaaa (steekt middelvinger op).
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:34
Verwijderd
dgk = fail.
Oud 15-10-2008, 20:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Op de RTL-site van de Gouden Kooi kun je de laatste vijf afleveringen bekijken, dat zijn een soort best-of-compilaties aan elkaar gepraat door de bende. Dan zegt Brian zo 'wat voor mij een leermoment was, was...' en dan zie je hem weer even uit zijn dak gaan op wat sportschoolapparatuur.
whaha
Oud 15-10-2008, 20:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En hoi kan iemand me even advies geven over bovenstaande?
Oud 15-10-2008, 20:34
Verwijderd
Brian: Ga geen fucking voorbeelden geven

Advertentie
Oud 15-10-2008, 20:35
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Brian: Ga geen fucking voorbeelden geven

Prachtig.
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:36
Verwijderd
Ik heb zóo gelachen om terror Jaap bij de bruiloft van Huub en Claire.

Staan alle afleveringen gewoon op die site? Dan ga ik het terugkijken.
Oud 15-10-2008, 20:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
dgk = fail.
DGK is, zoals ik laatst in een paper voor mijn opleiding heb betoogd, tot nu toe het belangrijkste en meest geslaagde Nederlandse kunstwerk van het millenium.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zingenzingenzingenzingen!!!! zingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing zingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngeningenzingenzingenzingen!!!! zingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing zingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngen
Oud 15-10-2008, 20:36
Verwijderd


Maar het mooist van alles was toch dat Brian niet meer wilde dat Amanda schaarsgekleed ging (paal)dansen, want "dan ziet iedereen je punanivorm.""

Punanivorm
Oud 15-10-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
DGK is, zoals ik laatst in een paper voor mijn opleiding heb betoogd, tot nu toe het belangrijkste en meest geslaagde Nederlandse kunstwerk van het millenium.
Want?
Oud 15-10-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:

Staan alle afleveringen gewoon op die site? Dan ga ik het terugkijken.
Citaat:
Op de RTL-site van de Gouden Kooi kun je de laatste vijf afleveringen bekijken, dat zijn een soort best-of-compilaties aan elkaar gepraat door de bende. Dan zegt Brian zo 'wat voor mij een leermoment was, was...' en dan zie je hem weer even uit zijn dak gaan op wat sportschoolapparatuur.
Oud 15-10-2008, 20:37
Verwijderd
Citaat:
zingenzingenzingenzingen!!!! zingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing zingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngeningenzingenzingenzingen!!!! zingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzi ngenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing zingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingenzingenzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingzingzingenzingen zingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngzingzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzing enzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzingenzi ngen
Oud 15-10-2008, 20:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een schitterende van Brian is trouwens ook de klassieker "kennis is informatie".
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:


Maar het mooist van alles was toch dat Brian niet meer wilde dat Amanda schaarsgekleed ging (paal)dansen, want "dan ziet iedereen je punanivorm.""

Punanivorm
wtf is een punanivorm
Oud 15-10-2008, 20:38
Verwijderd
Citaat:
wtf is een punanivorm
De vorm van haar vagina, neem ik aan.
Ads door Google
Oud 15-10-2008, 20:38
Lethe
Lethe is offline
Citaat:


Maar het mooist van alles was toch dat Brian niet meer wilde dat Amanda schaarsgekleed ging (paal)dansen, want "dan ziet iedereen je punanivorm.""

Punanivorm
En die keer dat Brian die glazen buitendeur kapot sloeg. :')

En z'n para-uitbarsting in de fitnessruimte.
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De vorm van haar vagina, neem ik aan.
whahahha jamaar jesus XD
Oud 15-10-2008, 20:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:


Maar het mooist van alles was toch dat Brian niet meer wilde dat Amanda schaarsgekleed ging (paal)dansen, want "dan ziet iedereen je punanivorm.""

Punanivorm
Oh ja. <3
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:39
Verwijderd
Citaat:
.
Hij zegt alleen iets over de laatste 5 afleveringen.
En op de site kun je geen afleveringen van heel lang geleden kijken.
Oud 15-10-2008, 20:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Want?
Het is het meest vermakelijke, meest originele, meest extreme en heeft de meeste controverse veroorzaakt. Bovendien is het heel goed in de opzet geslaagd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:40
Lethe
Lethe is offline
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU

Deze discussie vond ik ook mooi.
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij zegt alleen iets over de laatste 5 afleveringen.
En op de site kun je geen afleveringen van heel lang geleden kijken.
Oh, er staan er nog wel een paar op.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-10-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU

Deze discussie vond ik ook mooi.
Dieptriest.
Oud 15-10-2008, 20:42
Verwijderd
Ohja, en dat die doos van een Nadia uitgebreid ging vertellen over het kwakje van Dennis.

"Het was echt zo lekker! Aardbeien, frambozen!"

Right.
Oud 15-10-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
En die keer dat Brian die glazen buitendeur kapot sloeg. :')

En z'n para-uitbarsting in de fitnessruimte.
oja dat had ik ook eens gezien
Oud 15-10-2008, 20:42
Lethe
Lethe is offline
Nadia is overdreven en nep en irritant.
__________________
Nice
Oud 15-10-2008, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ohja, en dat die doos van een Nadia uitgebreid ging vertellen over het kwakje van Dennis.

"Het was echt zo lekker! Aardbeien, frambozen!"

Right.
ja bij jensen was dat
Oud 15-10-2008, 20:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wanneer komt het verhaal en de uitslag van het wwspel nou!
Oud 15-10-2008, 20:44
Verwijderd
"Je bent gewoon een focking lui varken, heks."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine The Saaithon programming language #413
Swlabr
500 09-11-2008 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.