Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2008, 19:19
Verwijderd
Ik ben Jordy Sweep, 21 jaar, student Recht & Management en Bedrijfseconomie aan de Universiteit van Tilburg én kandidaat Jongerenvertegenwoordiger voor de VN. Op dit moment sta ik in de halve finale. Deze week neem ik het op tegen één tegenstander, degene met de meeste stemmen gaat door naar de finale. Mijn campagne draait om wereldwijd onderwijs.

Ik ben al vanaf mijn 15e actief om jongeren een podium te geven om hun talenten te laten zien. Tijdens mijn reizen door Oost-Europa schokten de zwerfjongeren in Moskou mij. Jonge jochies, sommige zelfs amper puber te noemen, die alcoholverslaafd en al, een zwervend bestaan leiden. Jongeren zonder enige opleiding. Deze kinderen kunnen zomaar je broertje, nichtje of zoon zijn! Er moet wereldwijd onderwijs zijn.

In Boekarest zag ik de malaise van de Roma-bevolking. Kleine kinderen werden door hun ouders niet naar school gestuurd, maar juist de straat op om te bedelen. Hun toekomst staat nu al vast. Hun dromen mogen niet verloren gaan. Onderwijs voor alle kinderen wereldwijd is absolute noodzaak!

Ook JIJ kunt iets doen. Steun mij in mijn streven naar wereldwijd onderwijs en stem nu:

- Sms 'Jordy' naar 5040 (even duur als normaal smsje)

- Stem via deze website op Jordy Sweep. Let op! Je krijgt een e-mail met een link daarin om je stem te bevestigen (kan in junk-mail komen) Stemmen kan één keer per emailadres, verwijder na het stemmen de cookies om de volgende stem uit te brengen.

Stemmen kan 1x per emailadres en 1x per mobiel nummer. Dus minimaal 2x in totaal!

Stuur dit bericht door naar iedereen binnen je netwerk, hoe meer stemmen, hoe beter!
Voor meer informatie, kijk op www.JordynaardeVN.nl

Namens alle kinderen wereldwijd, dankjewel.
Jordy Sweep
Advertentie
Oud 17-10-2008, 19:21
Verwijderd
Mooi initiatief, maar dit mag hier niet.