Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2009, 11:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Vertel!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2009, 11:39
Verwijderd
Deze wilde ik laatst gaan posten. Ik heb geen specifieke ergernis maar waarom zie je tegenwoordig dat mensen de 'flap' van hun sneakers prominent laten zien. Je ziet er echt uit als super mario
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 11:57
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Mannen die hun (skinny) jeans zo goed als onder hun kont dragen, zodat je hun (Björn Borg) boxershort bijna geheel ziet.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 12:38
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
harem broeken.

lijkt net of je je broek volgescheten hebt
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 14:32
Verwijderd
Bjorn Borgondergoed ja. Met al die VLOTTE kleurtjes en motiefjes. Omdat ze blijkbaar altijd boven broeken moeten uitpiepen zodat iedereen kan zien dat je een vermogen uitgeeft aan smakeloze onderbroeken
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Mannen die hun (skinny) jeans zo goed als onder hun kont dragen, zodat je hun (Björn Borg) boxershort bijna geheel ziet.
Dit vind ik ook altijd naar. Ik draag mijn broeken wel iets lager dat je meestal 1 cm ziet omdat mijn broeken sowieso afzakken maar dat is niet bewust. Mannen waarbij je echt 75% van de kont kunt waarnemen vraag ik me altijd af hoe ze zijn geschapen Ik bedoel, op een gegeven moment blokkeert toch iets je broek+riem zodat het niet verder kan zakken of ben ik nu ron jeremy? Bizarre observatie, I know.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 20:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
(Kleine) vrouwen met een gigantische reet die ook zonodig skinnyjeans moeten dragen en dan van die veels te grote en veels te felle sneakers eronder hebben zodat ze net lijken op een wandelende bijzettafel met geverfde poten. Iets kan best hip zijn, maar als je 't figuur er niet voor hebt moet je 't niet dragen.

Oh ja, ik ben het ook eens met die onderbroeken. Vooral als het een lichtgekleurde is waar je een bilnaad doorheen ziet. eurgh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 21:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Leuk Trimm.

Mijn grootste ergernis vandaag was mijn eigen kleding, want op de uithof waait het altijd zo hard dat mijn rokken omhoog willen. Niet echt charmant, als je het mij vraagt.

Mensen die nu nog op uggs lopen kijk ik een beetje meelevend aan, kan aan mij liggen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 15:21
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Inderdaad die onderbroeken... brrrr

en mensen die steevast maat 36 kopen terwijl ze maat 44 hebben.. bijzonder pijnlijk om aan te zien.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 16:28
Allure
Allure is offline
Ik snap die indianentouwtjes niet zo.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 17:47
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Te dikke konten in legging gedragen als broek.
__________________
we won't need legs to stand.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 02:32
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Jochies die een gewoon overhemd niet even netjes in hun broek stoppen..
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 21:02
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Sokken in slippers of Sandalen zou echt verboden moeten worden!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 22:05
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Citaat:
Sokken in slippers of Sandalen zou echt verboden moeten worden!!
Haha, toen ik dit topic zag, dacht ik daar ook direct aan Mijn leraar biologie heeft dat altijd
Verder vind ik geblondeerd haar bij jongens niks. Bij ons op school lopen er een aantal rond, en ik vind het verschrikkelijk lelijk. Maar, dat kan aan mij liggen natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 09:19
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
leggings gedragen als broek. bij alle maten eigenlijk. brr.
en ik heb ook een beetje een hekel aan mensen die te graag willen; die alle hippe dingen, accesoires, het haar helemaal gedaan, alles on top; met het resultaat dat het er veel te gestyled uitziet.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 10:01
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Cool topic *wrijft in handen*. Eens kijken hoor...

1. Bjorn Borg ondergoed. Die rand is echt bespottelijk. Wie loopt er nou rond met de naam van een ouwe tennisser op zijn kont?
Er zit ook zo'n meisje in de klas die altijd heel stomme vale kleren draagt maar wel steevast een Bjorn Borg onderbroek...
2. Ugg boots. Te lomp en te slofferig. Ik word echt gedeprimeerd als je van die meisjes ziet met van die blote, felle shirtjes, skinny jeans en dan ingekakte Uggs
Ik zag iemand een keer met een paar waar er dan zo 80x 'Uggs' staat over de boots verspreid, huu.
3. Whiggers. Van die magere witte jochies die erbij lopen alsof ze uit een ghetto komen.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 11:29
MissKim
Avatar van MissKim
MissKim is offline
Ook uggs onder een gala jurk naar een Kerstgala of zo!
Uggs als sloffen in huis, of een keer als het weekend is en je ff ergens snel heen moet oke, maar niet in de zomer onder een jurk of bij een gala of ander feest!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 11:44
Verwijderd
Ik erger me nooit aan kleding van andere personen, dat moeten ze natuurlijk zelf weten.

Wel moet ik altijd een beetje lachen om het gepeupel dat nog steeds hip probeert te doen met wayfarer zonnebrillen. Ook van die iele hollandse jongetjes met grote aviators werken op mijn lachspieren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2009, 10:33
Verwijderd
Ik moet inderdaad ook altijd een beetje lachen om die lelijke harembroeken.
En om leggings onder jurkjes/rokjes/tuniekjes bij meisjes die dat niet kunnen hebben.
Jongens die hun haar zo stylen dat het lijkt of er een orkaan langs is geweest.
Of al hun haar naar voren kammen.. DOE NORMAAL.
Mensen met sokken in hun sandalen inderdaad..
En vrouwen in mannenkleding, wth.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 01:48
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
mensen met saaie kleren waar niets maar dan ook niets bijzonders aan is omdat het allemaal net niet te gekleurd, of te hip, of te alternatief, of te netjes, of ook maar iets te is.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 00:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ergernissen kun je het niet noemen, maar ik vind niet dat het straatbeeld er mooier op maakt.
Leggings, die birkenstock teenslippers waar iedereen opeens mee rondloopt. uggs, die pantoffelschoenen (of is dat ook een soort ugg?) En natuurlijk, maar dit is ook geen ergernis maar meer een soort leedvermaak, Vrouwen die vetkwabben hebben en dat proberen te verstoppen onder zo'n brede riem zonder door te hebben dat dat het nou net extra accentueert. En natuurlijk vrouwen met dikke tieten die dan een strak truitje aantrekken in de hoop dat de tieten afleiden van de buik die groter is dan haar borsten. Maar daarmee dus een dun laagje stof over hun buik(en) hebben gespannen waar het dan ook nog eens bijna uitbarst. Sowieso, buik > tieten = afgrijselijk.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 05:36
Lydia Field
Avatar van Lydia Field
Lydia Field is offline
Citaat:
Ik moet inderdaad ook altijd een beetje lachen om die lelijke harembroeken.
En om leggings onder jurkjes/rokjes/tuniekjes bij meisjes die dat niet kunnen hebben.
Jongens die hun haar zo stylen dat het lijkt of er een orkaan langs is geweest.
Of al hun haar naar voren kammen.. DOE NORMAAL.
Mensen met sokken in hun sandalen inderdaad..
En vrouwen in mannenkleding, wth.


Bwhahahahahaha, yeah ik had het niet beter kunnen zeggen.

Hier moest ik gruwelijk om lachen: "Jongens die hun haar zo stylen dat het lijkt of er een orkaan langs is geweest." So bleeding true
__________________
Nee ik heb geen MSN, kun je niet gewoon praten?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 14:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik zag laatst een crossover van een skatebroek en een harembroek. Van spijkerstof. Niet dat ik me daaraan ergerde, maar het was best lelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 07:12
FunkyLyanneXx
Avatar van FunkyLyanneXx
FunkyLyanneXx is offline
Maar die BB vind ik echt stom, zo boven je broek uit
Ik heb er 4 gekregen, ze zitten nieteens lekker!
__________________
Happiness can be found, even in the darkest of times.
If one only remembers to turn on the light. - Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 19:18
kous
Avatar van kous
kous is offline
Dikke vrouwen zonder sportkleding, dat is het enige wat ze zouden moeten doen om hun tijd nuttig te besteden.
__________________
hier staat helemaal niks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2009, 20:49
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
uggs / van die stomme indianenschoentjes / van die stomme eskimo schoentjes met die nepbontballetjes eraan / van die stomme behaarde beenwarmers (vooral in het roze) / verkeerd gestrikte stropdassen / harembroeken / leggings als broek / dikke vrouwen in strakke shirts / sokken in sandalen obviously / die achterlijke zonnebrillen zonder glazen maar met die gleufjes erin / skinny jeans bij vrouwen zonder figuur / vrouwen in de broek van hun vriendje (O_o ga zelf een broek kopen!) / OJA en schoenen met hele hoge hakken en dan zon opening aan de voorkant waar je DIKKE TEEN doorheen steekt (en als je de voet er maar hard genoeg in ramt ook nog de teen ernaast) / BH sluiting te zien bij een (gala)jurk met open rug is ook lelijk.

nouja en zo kan ik nog wel even doorgaan. echt ergeren doe ik niet, maar ik vind het alsnog verrekte lelijk zulke dingen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 21:38
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Die wijde harembroeken die nu hip zijn op zich niks mis mee, maar wel dat ze veels te kort zijn en worden gedragen door meiden met te dikke konten is echt een afknapper!

Wat ik persoonlijk ook niet begrijp is dat de meeste meiden (ook veel jongens hoor) veel kleding (met name T shirts ed) in te kleine maten en veel te strak dragen.

Met te grote merk logo's op kleding zoals Armani ben je net een lopende sullig uitziende reclamezuil.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 05:53
Verwijderd
Broek in laarzen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 17:12
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Ik erger me aan mensen die een kledingstuk weggooien omdat het niet meer 'in' is. Ik erger me aan trends, het alleen dragen omdat iedereen het draagt. Je draagt iets omdat je het leuk/mooi vindt, niet omdat het 'in' of 'uit' is.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 20:35
kous
Avatar van kous
kous is offline
Citaat:
Ik erger me aan mensen die een kledingstuk weggooien omdat het niet meer 'in' is. Ik erger me aan trends, het alleen dragen omdat iedereen het draagt. Je draagt iets omdat je het leuk/mooi vindt, niet omdat het 'in' of 'uit' is.
Nou wat jij leuk/mooi vind word in je gebrainwashed of je het nu wilt of niet. Als je vroeger als hippy door de straten liep was dat doodnormaal, iedereen was zo, stel nu dat jij dat leuk vind en je loopt zo morgen de straat in dan zal iedereen raar naar je kijken en je aanstaren en JIJ als extreem onzekere vrouw, gelijk elk ander, in onze huidige samenleving zal haar de dag nadien METEEN aanpassen. Geloof het of niet, het duurt 21 dagen om aan iets gewoon te worden, nadien voelt het aan als jouw keuze, jouw smaak etc. het word echter opgelegd door de maatschappij. Ur a victim who doesn't think she is one.
__________________
hier staat helemaal niks

Laatst gewijzigd op 30-09-2009 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 21:24
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Nou wat jij leuk/mooi vind word in je gebrainwashed of je het nu wilt of niet. Als je vroeger als hippy door de straten liep was dat doodnormaal, iedereen was zo, stel nu dat jij dat leuk vind en je loopt zo morgen de straat in dan zal iedereen raar naar je kijken en je aanstaren en JIJ als extreem onzekere vrouw, gelijk elk ander, in onze huidige samenleving zal haar de dag nadien METEEN aanpassen. Geloof het of niet, het duurt 21 dagen om aan iets gewoon te worden, nadien voelt het aan als jouw keuze, jouw smaak etc. het word echter opgelegd door de maatschappij. Ur a victim who doesn't think she is one.
Spreek voor jezelf? Ik draag anders echt wel kleding die ik zélf mooi vind, als ik een kledingstuk die 'in' is lelijk vind dan zeg ik dat ook. Ik draag wat ik zelf wil, en daarnaast ontwerp/maak ik ook vaak me eigen kleding.

M'n mening staat los van anderen en laat me er niet door meeslepen. Het zal me een ruk wezen wat mensen van mij vinden, gaat erom wat je zelf van jezelf vind, zolang ik maar lekker blij met mezelf ben.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 21:27
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 03:00
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Ik wou eigenlijk niet reageren, maar ik verveel me en dit maakt inmiddels deel uit van mijn studie.

Iedereen doet mee aan de massacultuur van kleding want iedereen maakt deel uit van de massa.

Je kan nog zo hard brullen dat je niet mee gaat met trends, de feiten zijn als volgt:
Wat jij draagt hangt af van wat je koopt.
Wat je koopt hangt af van wat er te koop is, zelfs in de meest obscure winkels.
Wat er te koop is hangt af van waar er vraag naar is.
Waar vraag naar is hangt af van wat op het huidige moment in de mode is, zij het de korte trend of de langere.

Dit is simpelweg hoe de economie van kleding werkt. Al met al lopen we als individuen allemaal rond in de mode die bepaald is door de massa, of door een subcultuur.

Tevens kun je alleen maar dingen mooi vinden waar je bekend mee bent, en over het algemeen komen wij alleen beelden tegen van dingen die in de mode zijn, moge het Chanel, H&M of een of andere gare subcultuur zijn. Dus wat jij persoonlijk mooi vind is gebaseerd op wat je hiervoor gezien hebt en dus is een deel van wat jij mooi vind gebaseerd op trends.



buh.
Het zal mij een rotzorg wezen of een kledingstuk een trend is of niet. Wat ik wil zeggen is dat ik de kleding draag die IK mooi vind, en dan zal het mij een fuck wezen wat voor verhaal er nou achter zit. Terwijl er wel mensen zijn die bewust voor die ene trui kiezen bv omdat het 'in' is.

Bovendien ben ik het grotendeels toch niet met je eens, en zal dat ook zo blijven. leuk voor jou die studie, maar wat jij hier zegt geldt niet voor alle winkels en voor alle mensen.

En buiten dat koop ik mijn kleding niet eens in de standaard winkels, simpelweg omdat ik het gewoon niet mooi vind. Ik draag wat ik wil, en waar ik me fijn bij voel, en dan is het voor mij niet van belang of het populair is, en of op dat moment mode is. Je kent mij niet eens dus dat laatste wat je ook zegt ben ik al hélemaal niet mee eens.

Maar mijn mening toch.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Het zal mij een rotzorg wezen of een kledingstuk een trend is of niet. Wat ik wil zeggen is dat ik de kleding draag die IK mooi vind, en dan zal het mij een fuck wezen wat voor verhaal er nou achter zit. Terwijl er wel mensen zijn die bewust voor die ene trui kiezen bv omdat het 'in' is.

Bovendien ben ik het grotendeels toch niet met je eens, en zal dat ook zo blijven. leuk voor jou die studie, maar wat jij hier zegt geldt niet voor alle winkels en voor alle mensen.

En buiten dat koop ik mijn kleding niet eens in de standaard winkels, simpelweg omdat ik het gewoon niet mooi vind. Ik draag wat ik wil, en waar ik me fijn bij voel, en dan is het voor mij niet van belang of het populair is, en of op dat moment mode is. Je kent mij niet eens dus dat laatste wat je ook zegt ben ik al hélemaal niet mee eens.

Maar mijn mening toch.
Wat draag jij dan?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 09:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Niet (globaal) met de mode meegaan is ontzettend moeilijk. Ik draag graag body's onder mijn kleding (zonder cups, zonder string en zonder taillecorrectie) en blijkbaar doen weinig mensen dat. Het resultaat is dat wat ik per se wil erg moeilijk te krijgen valt, tot mijn grote vreugde heb ik onlangs een obscuur internetwinkeltje gevonden dat precies heeft wat ik wil, voorheen liet ik een vriendin ze altijd meenemen uit Turkije, daar struikel je er wel over. En niet om het een of ander, maar ik moet er niet aan denken die zoektocht met al mijn kleding te moeten doormaken. Ik koop wel een broek waarvan de pijpen ieder seizoen net iets anders lopen, en dat mijn truien de kleuren hebben die nu toevallig hip zijn is helemaal niet erg. En nee, ik vind niet alles leuk wat in de mode is (ik heb in 2000 geen rokjes over broeken gedragen en ik heb nooit skinny jeans gehad). Maar er zit altijd wel iets tussen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 10:58
Verwijderd
Mode is één en al ergenis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2009, 14:53
Verwijderd
Ik denk dat ze een boze gothic is!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 17:14
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Idd.

Wat denk jij nou Prinsesje, dat het aanbod van die niet-standaard winkels waar jij je troep koopt niet afhangt van wat de vraag is van de personen die daar hun kleding kopen? Dat is een trend op zichzelf.
Je kent mij niet eens, dus waar de fuck heb jij het over met je niet-standaard winkels troep argument, doos.

En nee ik ben geen boze gothic, een hangende alto, snijdende emo, blowende hippie of watthefuckdanook. Ik geef mezelf geen naam, ik doe waar ik zin in heb, en draag wat ik wil. Laat me niet beinvloeden door groeperingen en subcultuurtjes.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 17:44
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Je kent mij niet eens, dus waar de fuck heb jij het over met je niet-standaard winkels troep argument, doos.

En nee ik ben geen boze gothic, een hangende alto, snijdende emo, blowende hippie of watthefuckdanook. Ik geef mezelf geen naam, ik doe waar ik zin in heb, en draag wat ik wil. Laat me niet beinvloeden door groeperingen en subcultuurtjes.
Goed zo meid.

Citaat:
Wat draag jij dan?
Ik gok op tweedehands kleding.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 17:49
Verwijderd
Citaat:
En nee ik ben geen boze gothic, een hangende alto, snijdende emo, blowende hippie of watthefuckdanook. Ik geef mezelf geen naam, ik doe waar ik zin in heb, en draag wat ik wil. Laat me niet beinvloeden door groeperingen en subcultuurtjes.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 18:27
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
Om terug te komen op het onderwerp

Ik vind de bjorn borg onderbroeken afschuwelijk. Of tenminste, Afschuwelijk als ze boven een broek uitkomen! Ze zitten lekker. Lekker warm in de winter. Maar ik betrapte mezelf erop dat ik bijna de barman wilde complimenteren omdat hij GEEN BB droeg.

http://www.youtube.com/watch?v=7lkRP...layer_embedded Ik denk dat dat filmpje voor zich spreekt.

En de joggingbroek buitenshuis/sportschool/sportveld?

En het mannelijke haar wat hierboven ook al werd genoemd. Het ziet er niet uit!

Oh en (wat heb ik veel ergernissen ) dat schijnt in te zijn. een tuniekje dat (als je mazzel hebt) net over je kont valt en dat als jurkje dragen. In de zomer op het strand Okay maar niet met een legging eronder!! Geen gezicht!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 18:37
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Je probeert wel heel erg grappig over te komen he. Bij deze, mislukt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 19:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik vind trouwens de broek in laarzen best leuk. Niet bij mij, want daar moet een strakke broek bij en ik heb een kont ter grootte van Brazilië (nee niet echt, maar als de spiegel zegt van wel geloof ik dat te snel). Maar bij anderen dan, bij de meisjes die het daadwerkelijk kunnen hebben.

Citaat:
Je kent mij niet eens, dus waar de fuck heb jij het over met je niet-standaard winkels troep argument, doos.

En nee ik ben geen boze gothic, een hangende alto, snijdende emo, blowende hippie of watthefuckdanook. Ik geef mezelf geen naam, ik doe waar ik zin in heb, en draag wat ik wil. Laat me niet beinvloeden door groeperingen en subcultuurtjes.
Toch alto. Goed, hebben we die discussie ook weer gehad.

Nee sorry hoor, je hebt gelijk. Jij bent heel anders dan alle andere mensen, en iedereen die dat niet inziet is traag van begrip.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 19:57
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Ik vind trouwens de broek in laarzen best leuk. Niet bij mij, want daar moet een strakke broek bij en ik heb een kont ter grootte van Brazilië (nee niet echt, maar als de spiegel zegt van wel geloof ik dat te snel). Maar bij anderen dan, bij de meisjes die het daadwerkelijk kunnen hebben.



Toch alto. Goed, hebben we die discussie ook weer gehad.

Nee sorry hoor, je hebt gelijk. Jij bent heel anders dan alle andere mensen, en iedereen die dat niet inziet is traag van begrip.
Alto? Wil je zeggen dat ik alto ben, okee wat jij fucking wil. Ik weet toch beter.

En idd, ik heb gelijk, ik plaats hier me eigen mening neer en als mensen de neiging hebben erop te gaan reageren met bullcrap argumenten dan zijn ze idd traag van begrip.

Want je kent me niet, je hebt me nooit gezien, ik zet hier neer wat ik zelf vind, dus kom dan niet dumbass oordelen. Punt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:14
Verwijderd
Oh man wat een herkenning van uitdrukkingen van toen ik zelf nog alto was
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:22
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Grappig om te zien hoe de meeste hier rond de 20 zo stoer en 'intelligent' proberen te doen achter hun pc en dan denken dat ze heel de wereld aankunnen, en dat ik hier de o zo boze gOtHiC, aLt00 ben met een identiteitscrisis, hahaha. alleen maar omdat ik m'n mening plaats. Fuck off gek.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:26
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Boos ben je in ieder geval.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:27
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
oh man wat een herkenning van uitdrukkingen van toen ik zelf nog alto was
qft
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:30
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Citaat:
Boos ben je in ieder geval.
Nee geirriteert. Ben allergisch voor kortzichtige domme mensen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Grappig om te zien hoe de meeste hier rond de 20 zo stoer en 'intelligent' proberen te doen achter hun pc en dan denken dat ze heel de wereld aankunnen, en dat ik hier de o zo boze gOtHiC, aLt00 ben met een identiteitscrisis, hahaha. alleen maar omdat ik m'n mening plaats. Fuck off gek.
Waaruit leid je af dat de posters hier van rond de 20 denken dat ze "heel de wereld aankunnen"? Overigens heeft niemand gezegd dat je een identiteitscrisis hebt, maar aangezien je er zelf mee komt zal dat ook wel zo zijn.

Ontopic: uggs, broek in laarzen, hoogwaterbroeken. En die gordijnen die meisjes tegenwoordig weleens dragen waardoor ze helemaal geen taille meer hebben, vreselijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.