Oud 23-11-2009, 18:55
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Jos is gewoon een superglad persoon, iemand die erg graag showt. Met zichzelf vooral. Ik vraag me alleen af of hij en Dycke niet erg snel op elkaar uitgekeken zullen zijn. Het lijken me mensen die zich snel vervelen en altijd op zoek willen naar nieuwe dingen.

Hanneke en Peter zijn inderdaad leuk samen, omdat ze zo hetzelfde zijn. Maar ik vind ze meer overkomen als broer en zus, omdat er nauwelijks romantiek was, daar zijn ze gewoon te lomp voor
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2009, 19:01
Verwijderd
Ik vind Wietse en Neeltje trouwens bij vlagen ook onbegrijpelijk en soms zelfs beschamend, maar toch kan ik er niets aan doen en blijf ik ze leuk vinden. Ik vind het leuk hoe Wietse toch tegen Neeltje zegt dat samenwonen te vroeg is nu, ik vind het vreemd hoe Neeltje zegt dat ze niet verliefd is maar toch wil samenwonen... ik denk echt dat ze meer op elkaar lijken dat je in eerste instantie zou denken, ze tonen hun onzekerheid alleen compleet anders. Ik heb geen idee of hun relatie stand zal houden, maar ik denk dat het voor beiden wel goed is en dat ze toch best veel van elkaar kunnen leren. Ik hoop dat ook echt
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 19:04
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik heb inderdaad het idee dat Neeltje minstens zo onzeker is als Wietse. Ze lacht ook steeds zo onzeker als haar dingen gevraagd worden. En ze geeft ontzettend tegenstrijdige antwoorden. Volgens mij zit ze gewoon ontzettend met zichzelf in de knoop over wat ze met haar leven wil en is ze onzeker over het feit dat ze nog bij haar ouders woont ofzo.
Ik kreeg ook plaatsvervangende schaamte toen ze aan de high tea gingen en ze Wietse naar de andere kant van de tafel stuurde. Wietse wilde maar niet snappen dat Neeltje het echt meende toen ze 'm aan de kant schoof.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 19:10
Verwijderd
Oja, verrek, gister helemaal vergeten te kijken! *heeft weer wat te doen*
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb inderdaad het idee dat Neeltje minstens zo onzeker is als Wietse. Ze lacht ook steeds zo onzeker als haar dingen gevraagd worden. En ze geeft ontzettend tegenstrijdige antwoorden. Volgens mij zit ze gewoon ontzettend met zichzelf in de knoop over wat ze met haar leven wil en is ze onzeker over het feit dat ze nog bij haar ouders woont ofzo.
Ik kreeg ook plaatsvervangende schaamte toen ze aan de high tea gingen en ze Wietse naar de andere kant van de tafel stuurde. Wietse wilde maar niet snappen dat Neeltje het echt meende toen ze 'm aan de kant schoof.
Idd, dat bij die high tea was een beetje beschamend Maar ook wel weer grappig hoe Wietse er mee omging, vond ik, hij klapt iig niet dicht ofzo.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 19:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, die Wietse, ik had het idee dat hij zó verliefd is dat hij er juist weer onzekerder van wordt, maar zelf zei hij dat dat niet zo was en daarna sprak hij zelfs Neeltje tegen in haar plan om maar meteen te gaan samenwonen. Als ze het nu maar rustig aan doen, misschien wordt het dan nog wel wat, maar ik vrees eigenlijk dat Neeltje vooral genoeg heeft van het bij haar ouders wonen

Hans, waar was die nu helemaal mee bezig? Ik heb die scene maar half meegekregen, maar hij zat allemaal te verkondigen dat Audrey meer tegengas moest geven of zo? Echt, hoezo, ze zijn samen op vakantie en pas verliefd, dan hoef je toch niet meteen tegengas te geven en al zou dat moeten, moet je dat dan echt meteen in zo'n heel gesprek zo serieus ter sprake brengen, dat is toch hartstikke gemeen? Want daar kun je toch verder niets mee, daar wordt ze toch alleen maar onzekerder van, je kan toch niet op commando tegengas gaan geven? Ik vond Audrey niet heel leuk, maar zo krijg ik nog het idee dat ze beter verdient dan Hans met al zijn gezever

En Brugge leek me eigenlijk wel leuk, in elk geval leuker dan Porto. Hoewel dat hotel met dat glas in lood echt heel cool was. En Jos en Dycke vind ik maar overdreven verliefd. Ben wel benieuwd hoe dat verder gaat als ze weer thuis zijn en alles met die dochters moeten regelen en zo.

Wim en Astrid waren ook wel heel klef Maar ik vind ze wel leuk samen, aan de ene kant zo pril verliefd en aan de andere kant alsof ze al hun hele leven samen zijn, volgens mij hebben ze het echt gezellig. En die Chinees zag er ongelooflijk smerig uit.

Hanneke en Peter waren dan weer totaal niet klef, haha, die gingen zich alleen maar bezuipen. Ook bij hen: wat een boer niet kent dat eet hij niet (wa n boer nie kent da vrit ie nie ), maar die drank ging dan weer wel Ze zijn allebei nog wat afwachtend, dat lijkt me niet meer dan logisch, ik hoop dat het echt iets gaat worden bij ze.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:32
Verwijderd
Jos en Dycke doen wel steeds alsof ze zo verliefd zijn, maar al dat geanalyseer en benoemen van gevoelens vind ik zo nep overkomen. Als ik die twee zie, 'voelt' het voor mij niet alsof dat nou echt liefde is, terwijl ze dat wel zo graag zo over willen laten komen.

Neeltje en Wietse, ik kan me niet voorstellen dat dat slaagt. Wat een raar koppel.

En bij bezopen Hanneke zat ik echt hardop te lachen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 21:36
Verwijderd
Ik vond dat met dat eten ook heel grappig, Hans en Audrey kregen een prachtige lunch en ze (vooral Hans geloof ik) aten het echt met lange tanden Ook Astrid en Wim met hun Chinees Ik zou echt niet kunnen kiezen van zo'n roomservice kaart in zo'n sjiek hotel! En Hanneke en Peter deden ook lekker moeilijk, maar daar vond ik het wel weer leuk dat ze het allebei niet lekker vonden. (Bij Wim had ik het idee dat hij dat eten in het hotel ook prima had gevonden, en Audrey vond 't volgens mij ook niet vies.)

Ik vind 't ook zo grappig toen Astrid zei dat ze spierpijn kreeg van het roeien, maar dat ze natuurlijk wel nog moesten knuffelen 's avonds
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 22:31
Verwijderd
Hans en Audrey:
beetje pijnlijk, dat Hans dat zegt tegen Audrey. Misschien moest het echt van zijn hart, maar het is wel een beetje een domper.
En dat hij blijft ouwehoeren terwijl ze samen op het strand zitten. Man, hou je bek gewoon ipv alles overanalyseren "dit is romantisch, romantischer dan in een stad, ik hou van het water, het strand, blabla". Ook zie ik ze niet bij elkaar blijven, vanwege dat tegengasgedoe.

Wim & Astrid:
Die vermaken zich wel samen voorlopig, denk ik. Wel allemaal heel oubollig en suf, maar misschien wel leuk voor hun. Wel dom idd dat ze Chinees gingen halen

Jos & Dycke:
Ik had bij Dycke nooit het idee dat ze echt verliefdheid uitstraalde, omdat ze altijd zo serieus en streng kijkt. Maar blijkbaar is het voor haar heel oprecht. Wel extreem zoetsappig en Jos spreekt teveel dingen expliciet uit.

Peter & Hanneke:
Leuk stel, alhoewel ik me blijf irriteren aan Peters lompe manier van praten (Brabants EN in derde persoon). Maar ze passen wel bij elkaar en zitten qua brutaal doen op één lijn.

Wietse & Neeltje:
Uuuuh, Neeltje probeert hem nog steeds uit zijn schulp te krijgen, en hoezo 'hij krijgt praatjes'? Hij is nog steeds passief, stil en te meegaand. Dat stukje dat Neeltje zegt: "skiiën, ja dat zou jij wel doen, jij bent niet zo stoer als ik", antwoordt Wietse "Nee..." Argh, bijt nou eens van je af, timide grijnsaap!
Ik krijg de indruk dat Neeltje snel wil settelen omdat ze anders haar interesse gaat verliezen, OF ze forceert zichzelf in een relatie met Wietse omdat ze DENKT dat hij leuk genoeg is. Terwijl ze niet écht verliefd is, want soms ergert ze zich wel aan zijn afwachtende en passieve houding. En dat bij de hightea, beschamend gewoon. Het houdt vast niet lang stand.


Ik zou trouwens een moord doen voor al het lekkere eten wat ze daar krijgen Laten ze alles staan en willen ze liever Chinees of stamppot, stelletje....boeren!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 09:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Volgens mij vindt Neeltje het gewoon heeeeerlijk dat er iemand is daar haar helemaal geweldig vindt en verwart ze dat met verliefd zijn. Of misschien verwart ze dat helemaal niet, want ze heeft zelf nog geen enkele keer gezegd verliefd te zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 09:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij het voorstukje van volgende week zag je volgens mij Wim&Astrid, Peter&Hanneke en Wietse&Neeltje samen binnenkomen of in ieder geval verliefde signalen naar elkaar zenden.

Jos kwam alleen in beeld en Hans&Audrey niet eens gezien. Dus het zou best kunnen dat die twee koppels al uit elkaar zijn.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Bij het voorstukje van volgende week zag je volgens mij Wim&Astrid, Peter&Hanneke en Wietse&Neeltje samen binnenkomen of in ieder geval verliefde signalen naar elkaar zenden.
Klopt ja, die zag je echt hand in hand binnenwandelen of dicht tegen elkaar aanzitten enzo.

Citaat:
Jos kwam alleen in beeld en Hans&Audrey niet eens gezien. Dus het zou best kunnen dat die twee koppels al uit elkaar zijn.
Viel me idd ook op. Maar ja, ze hebben al wel eens eerder raar gemonteerd zodat je dacht dat er iets aan zat te komen wat eigenlijk een hele andere context had (kan niet snel een voorbeeld bedenken, maar ik weet dat eerder op zo'n voorstukje af ben gegaan en toen klopte het niet). Maar ja, hand in hand lopen en zo dicht tegen elkaar aanzitten doe je niet als je geen stel meer bent natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:37
Verwijderd
In de homevideo die op de website staat van Boer zoekt Vrouw vind ik Neeltje en Wietse al heel anders overkomen
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:02
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Hebben ze trouwens van de KRO opdracht gekregen om matchende setjes kleding mee te nemen op citytrip?

Viel me gewoon op
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 15:29
Verwijderd
Citaat:
In de homevideo die op de website staat van Boer zoekt Vrouw vind ik Neeltje en Wietse al heel anders overkomen
Ik vind Wietse echt raar en eng praten. Alsof hij retarded is!

"Okeeee dannnn....Llllekkere champaaagne"
"Met jouuu, saaaamen met jouuuu..."

Ik moet steeds denken aan zombies die "braaaaaaaaaaaaaiiiins" roepen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Wietse echt raar en eng praten. Alsof hij retarded is!

"Okeeee dannnn....Llllekkere champaaagne"
"Met jouuu, saaaamen met jouuuu..."

Ik moet steeds denken aan zombies die "braaaaaaaaaaaaaiiiins" roepen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 17:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Spoiler
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 18:33
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Spoiler
Kwaliteitsbron!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 23:14
Verwijderd
Idd Mijn neefje zegt dat het na een week uit was. Net zo'n goeie bron! Maar vriendin uit een dorp verderop van hem zegt dat ie een enorme player is en het hele dorp al heeft gehad. Ben benieuwd. Vind ze allebei stomvervelend praten, dat gezemel! Vooral Jos. De kans bestaat dat hij het meent, maar die hele manier waarop hij doet en praat, dat is niet hij, hij voert een act op van wie hij wil zijn of hoe hij wil overkomen. Echt heel erg naar. Zelfs al meent ie wel wat ie zegt, het komt er nog zo onecht uit... brr.

Hans en Audrey, hmm ik vond het wel een beetje suf dat hij dat noemde, omdat HALLO dat had hij kunnen weten, Audrey gaat nooit een scherpgetongde femme fatale worden. Wat dacht hij dan? Maar Audrey pakte het wel goed op, en het zal geen kwaad kunnen voor haar om te proberen wat meer tegenwicht te geven.. maar het moet ook niet geeist worden, want erg veel zit dat er gewoon niet in. Maar! Ze stonden zowaar te vozen in zee, heel goed

Ik vond Hanneke en Peter érg leuk, vooral op het laatst. Die hebben tenminste echt lol samen! Maar die 3e persoon van Peter kan inderdaad echt niet, godgod Maar toch, ook hier werd uiteindelijk gevoosd, heuj

Wim en Astrid vind ik vreselijk lief. Dat komt wel goed.

Wietse en Neeltje... tjaaaa. Ik vind haar maar superirritant, dat stemmetje, jezus praat normaal. En Wietse praat wel meer, maar de helft van wat hij zegt is een letterlijke herhaling van wat zij net gezegd heeft! Brrrrr. Heel vaag allemaal. Heb er totaal geen vertrouwen in.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 23:59
Verwijderd
Prachtig, al die roddels of het nog uit of aan is

Hanneke en Peter zijn ondertussen echt mijn favoriet, briljant setje. Vooral mooi dat ze allebei ook gewoon hardop zeggen dat ze lomp zijn en de romantiek wel nodig hebben. Maar dat zie ik wel goed gaan, Hanneke gaat over een paar jaar wel in die witte jurk denk ik

Astrid en Wim zijn zo heerlijk gemoedelijk, die hebben het prima naar hun zin. Hilarisch toen Wim 's morgens zo hard z'n hoofd aan het raam stootte.

Dycke en Jos vind ik een... ja, apart stel. Ze zouden wel heel goed kunnen zijn, als ze niet telkens die cliché uitspraken gingen doen over dat ze het zo geweldig met elkaar vinden. Volgens mij durft Dycke zich niet helemaal te geven, want ze komt altijd zo stijf over. En Jos is een te grote player. Dus zou niet heel verbaasd zijn als dat niks meer is. Maar ik zou het wel leuk vinden als ze nog bij elkaar zouden zijn, want vindt ze prima passen.

Hans en Audrey waren echt om te kotsen, wat een saai stel. En helemaal met al dat gezemel over romantiek en blegh... Hans ging ook nu al zeuren over dat ze te lief was, dus dat gaat nooit goed. Of ze zijn stiekem al getrouwd en waarom daarom niet in beeld bij de preview van vorige week.

Maar het toppunt natuurlijk: Wietse en Neeltje. Niet te geloven! Wietse kon alleen maar "Neeltje is mijn alles", "Neeltje is geweldig" en "ik ben zo zeker naast Neeltje" uitkramen, terwijl zij maar dubieuze uitspraken deed over niet verliefd zijn en dat ze echt bier nodig had. Wel mooi dat Wietse af en toe een beetje met haar liep te spotten, hij heeft duidelijk wat meer praatjes gekregen. Neeltje heeft echt heel veel haast met settelen, dus die moet vast haar kamer uit, wil een fout exvriendje/verleden vergeten of heeft ernstig rammelende eierstokken. Hier past maar 1 smiley bij:
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 19:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wij krijgen de Weekend in de leesmap, komt mijn moeder vandaag aan met een artikel over boer Jos:
Spoiler
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 20:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O ja, Hanneke en Peter: 'Bij ons moet de romantiek van buitenaf komen'. Geweldige opmerking.

Ik zat nog wat te denken over Hans en het ligt echt volledig aan hem. Eerst benadrukt hij dat hij op zoek is naar iemand met wie hij kan praten en die gevoelig is en vervolgens gaat hij zich ergeren aan al die liefheid. Ja hallo, gevoelige meisjes zijn nu eenmaal vaak ook dat de wat lievere en timidere, dat had je dan gewoon eerder moeten bedenken
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2009, 23:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Wij krijgen de Weekend in de leesmap, komt mijn moeder vandaag aan met een artikel over boer Jos:
Spoiler
Nu het zoveel roddels zijn en alle bronnen toch allemaal onbetrouwbaar zijn zal ik het wel gewoon zonder spoiler doen
Dat van Ronella legden ze in de privé (jaja ) alsvolgt uit: Ronella en Jos waren op hetzelfde feestje. Aangezien ze allebei met hetzelfde programma hebben meegedaan maakten ze een praatje. De muziek stond zo hard dat ze in elkaars oor moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. En tijdens dat gesprek is er een foto gemaakt waarop lijkt alsof ze intiem bij elkaar staan. Maar die Ronella zou allang een vaste relatie hebben met iemand anders.

Tot zo ver de roddelbladen
Ik ben benieuwd wat er zondag nou echt gezegd wordt. Die twee passen wat mij betreft perfect bij elkaar. Even zweverig en slijmerig. Maar ook allebei wel erg knap vind ik, dus daarin matchen ze ook wel goed.

En Peter vond ik zo grappig toen hij zat te grijnzen over dat derde drankje
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2009, 19:09
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Bij het voorstukje van volgende week zag je volgens mij Wim&Astrid, Peter&Hanneke en Wietse&Neeltje samen binnenkomen of in ieder geval verliefde signalen naar elkaar zenden.

Jos kwam alleen in beeld en Hans&Audrey niet eens gezien. Dus het zou best kunnen dat die twee koppels al uit elkaar zijn.
Ennn vanaf vandaag staat het BZV-journaal op de website en daar zijn Hans & Audrey wel weer in te zien! Dus of dat zo veel zegt...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 20:42
Verwijderd
"Ina, pepermuntje? ...En een kusje!"

Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 21:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik had echt niet verwacht dat alle vijf de stellen nog samen zouden zijn
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 21:17
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
na de aankondiging dat je direct na de uitzending met de boeren kon chatten is de site overbelast
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 21:30
Verwijderd
Jos en Dycke dus tóch nog bij elkaar. Nou, mooi. Ik ben echt fan van Peter en Hanneke, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 21:31
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Wanneer is dit opgenomen dan?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 21:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik had echt niet verwacht dat alle vijf de stellen nog samen zouden zijn
Ik ook niet, maar vond het wel leuk Volgens mij is het drie maanden na die citytrip opgenomen, aan de kleding te zien enzo ergens in de herfst ofzo?

En ik vind het stom dat het nu afgelopen is
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 21:58
Verwijderd
Morgen zitten de boeren bij DWDD, dus dan krijg je helemaal het laatste nieuws

Erg leuk dat ze allemaal nog bij elkaar zijn En Richard met z'n zwangere vriendin
Met citaat reageren
Oud 29-11-2009, 22:35
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ja echt leuk dat ze allemaal nog bij elkaar zijn! En bij de extra filmpjes kun je nu zien hoe hoog de stelletjes scoren met de boer zoekt vrouw quiz.

Neeltje: "het leukste aan Wietse vind ik... zijn borsthaar"
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 00:06
Verwijderd
Citaat:
"Ina, pepermuntje? ...En een kusje!"

Daar moest ik ook echt zo om lachen Maar ik vind het echt heerlijk om te zien hoe tevreden die twee met elkaar zijn. Echt gewoon fijn.

Heb me erover verbaasd dat Wietse en Neeltje nog samen zijn, maar ik heb wel het idee dat hij iig tegenover haar wel echt los is gekomen. Tegenover de camera nog steeds niet, en andere mensen ;D Maar ben heel benieuwd. Jos en Dycke verbaasde me ook een beetje, maar zal dan ook wel een leuk stel zijn.

Hanneke vind ik echt een leuke meid En ook leuk samen met Peter. En Audrey en Hans had ik ook wel verwacht, die vind ik ook wel een leuke match. En Wim en Astrid natuurlijk, maar daar twijfel ik niet over, die blijven volgens mij heel lang tevreden bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 14:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, een stuk succesvoller dan de laatste keer! En dat meisje van Richard, tjonge, die hadden er wel vaart achter gezet zeg!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 18:46
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ja, een stuk succesvoller dan de laatste keer! En dat meisje van Richard, tjonge, die hadden er wel vaart achter gezet zeg!
Ja alleen de 'werknaam' van de baby vond ik wel een beetje raar...'onze eigen bamischijf'
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 23:51
Verwijderd
Daar moest ik juist heel erg om lachen Ik vatte het op als oosters-in-een-oerhollands-jasje.

Heb trouwens het idee dat dat niet helemaal gepland was, ik bedoel, dat moet echt in de eerste 3 maanden dat ze bij elkaar waren, zijn gebeurd. Nu zijn er veel mensen snel, maar zo snel?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 00:02
Verwijderd
Vandaag in DWDD waren de boeren + aanhang te gast. Ze werden allemaal wel even mooi geconfronteerd (voor zover ze het niet allang gezien hadden) met de 'beschamende' fragmenten
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 09:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja alleen de 'werknaam' van de baby vond ik wel een beetje raar...'onze eigen bamischijf'
Dat vond ik ontzettend grappig, ik denk dat heel veel baby's zo'n rare naam hebben, alleen doen ouders daar goed aan om dat voor zich te houden

Ja, bij DWDD lieten ze echt de beschamendste dingen zien, hehe. Gelukkig konden ze er zelf meteen op reageren daarna.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Dat vond ik ontzettend grappig, ik denk dat heel veel baby's zo'n rare naam hebben, alleen doen ouders daar goed aan om dat voor zich te houden
Inderdaad, soms zie je zo'n koosnaampje ook op een geboortekaartje staan, dat is dan een beetje pijnlijk Maar ik vind 't ook grappig

Citaat:
Ja, bij DWDD lieten ze echt de beschamendste dingen zien, hehe. Gelukkig konden ze er zelf meteen op reageren daarna.
Ik heb 't gisteren gemist, maar 't klinkt wel leuk, dus ga vanavond toch nog even kijken
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 18:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ow, ik heb DWDD nog niet gezien maar dat ga ik dan nog wel ff terug kijken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 21:01
Verwijderd
'k Vond het wel grappig, maar het voegde weinig toe.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 22:38
Verwijderd
Ik vond de laatste aflevering een beetje saai, erg veel herhaling enzo. Wel leuk dat ze allemaal nog samen zijn, al blijf ik Neeltje/Wietse een rare combi vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 22:39
Verwijderd
Ja, het was idd niet erg verhelderend, hooguit grappig.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 22:47
Verwijderd
Ik werd wel een beetje onpasselijk bij dat stuk van Jan en Dycke in Porto bij het eten.
Holy dicks.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 23:07
Verwijderd
Ik vond Jos bij DWDD ineens heel sympathiek, dat vond ik wel grappig van mezelf
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 23:25
Verwijderd
Omdat je opeens heel goed kon zien hoe superonzeker hij is.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2009, 19:41
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Yvon was gisteren bij dwdd en daar zei ze dat ze allemaal nog samen waren... ik ben benieuwd.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009)
Rooster
54 17-03-2008 19:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:43.