Oud 14-01-2010, 23:59
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Net aflevering 2 gezien, en ik heb denk ik een tunnelvisie richting Hindt.

In aflevering 1 dat gedoe met die rode kleur.
In aflevering 2 viel het me op dat zij bij de test de vraag kreeg:
Was de mol als laatste aan de beurt tijdens holland village (oid).
Ze antwoordde ja, en ze was natuurlijk als laatste aan de beurt tijdens het maken van de test. Zegt ze hier dat ze de mol is ?
__________________
Dus..
Advertentie
Oud 15-01-2010, 01:17
Verwijderd
Aww, weer een leuke eruit.
Oud 15-01-2010, 01:21
Verwijderd
Arjen is ook gestegen op m'n verdachtenlijstje. Als Hind of Kim de mol is, zou ik het echt stom vinden. Soort Yvon Jaspers 2
Sanne zou ik leuk vinden, omdat ik haar gewoon echt gaaf vind, en dan blijft ze er tot het einde in
Oud 15-01-2010, 02:57
Verwijderd
Citaat:
Hindt
Het moet niet veel gekker worden.

Ik keek zo op mn lijstje en dacht, hm, wie vind ik het minst verdacht? Ik kwam uit op Tim, de enige totaal niet verdachte. En jeps, 1 minuut later lag hij eruit. ;d

Maar ik dacht. Mss werd Sanne expres vrienden met Tim, omdat hij de test 't slechtst (van de overigen) gemaakt had vorige week. Dus grotere kans dat hij eruit gaat volgende test. 'Nou dan word ik vrienden en pak ik jokers voor mezelf en gaat hij af." Mja, waarom zou je dat doen? Een bondgenoot heb je nodig, ook als mol. Dus eigenlijk moet dit haar vrijspreken. En je wilt geen verdenkingen aan je broek. Dan valt Kim dus ook af. Manuel blijft toch verdacht. Geen jokers pakken, achteraan rennen bij eerste spel, laptop zien maar niks doen/zeggen. Maar waarom zou je geen jokers pakken als mol? Jokers zijn goed voor je imago en je houdt er langer een bondgenoot in. Maar goed, een weekie om het te laten zakken en mn aantekeningen objectief te bekijken.
Oud 15-01-2010, 07:49
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik vind Arjen, Erik en dus Tim niet verdacht.
En dan gaat Tim weg.... jammer, want het was een leuke kandidaat en ik dacht dat hij bij de laatste 3 zou zitten.

Barbara, Hind ( ) en Kim ( ) vind ik verdacht.

Sanne, Manuel & Frits tussenmoot.

Leuke aflevering btw.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 15-01-2010, 08:08
Verwijderd
Hoe weet je dat Tim vorige keer die test bijna het slechtst gemaakt had?
Oud 15-01-2010, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Net aflevering 2 gezien, en ik heb denk ik een tunnelvisie richting Hindt.

In aflevering 1 dat gedoe met die rode kleur.
In aflevering 2 viel het me op dat zij bij de test de vraag kreeg:
Was de mol als laatste aan de beurt tijdens holland village (oid).
Ze antwoordde ja, en ze was natuurlijk als laatste aan de beurt tijdens het maken van de test. Zegt ze hier dat ze de mol is ?
Maar Frits was als laatste in Holland Village, niet Hind...
Oud 15-01-2010, 10:03
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Ik dacht net: Sanne, deed alsof ze niet kan liegen, omdat ze zo moest glimlachen tijdens het uitwisselen van die schijfjes. Maar ze is actrice toch...

en ze zag de laptop niet staan..
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 15-01-2010, 10:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou zeg, alle mensen die het zéker niet zijn, gaan eruit! Ik vind het wel jammer dat Tim weg is, geloof ik. Ik kan Sanne en Kim niet goed uit elkaar, dus ik hoopte dat een van hen eruit moest, dan heb je dat probleem niet meer
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-01-2010, 11:03
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Citaat:
Maar Frits was als laatste in Holland Village, niet Hind...
In het spel ja, niet tijdens het maken van de test.
En de vraag zei niets over dat het tijdens het spel holland village moest zijn.

__________________
Dus..
Oud 15-01-2010, 11:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Leuke aflevering en Sanne speelt het spel echt tof vind ik, ongeacht of ze wel of niet de mol is. Hind doet echt domme acties als een kaart uitzetten en Kim zet er dan weer eentje aan zonder het door te geven.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-01-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht net: Sanne, deed alsof ze niet kan liegen, omdat ze zo moest glimlachen tijdens het uitwisselen van die schijfjes. Maar ze is actrice toch...

en ze zag de laptop niet staan..
Alsof iedere actrice heel goed kan liegen.
Liegen is echt wel iets anders dan acteren.
Oud 15-01-2010, 12:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Maar ze loog wel erg obvious, met die wenkbrauw omhoog enzo.

Maarja, dan over die laptop, niemand zag hem maar Kim ging er op zitten en merkte nog niks. Dat vond ik ook erg vreemd, maar als zij de mol is dan vind ik het jammer dat ze nu al zo opzichtig zit te mollen.
__________________
you're not my demographic
Oud 15-01-2010, 14:17
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Alsof iedere actrice heel goed kan liegen.
Liegen is echt wel iets anders dan acteren.
Ik wil ook niet zeggen dat dat hetzelfde is, maar ik vond haar aardig 'obvious'...

Handig dat ik bij seizoen tien van een programma denk: goh, dat ik leuk, dat moet ik is volgen
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 15-01-2010, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Maar ze loog wel erg obvious, met die wenkbrauw omhoog enzo.

Maarja, dan over die laptop, niemand zag hem maar Kim ging er op zitten en merkte nog niks. Dat vond ik ook erg vreemd, maar als zij de mol is dan vind ik het jammer dat ze nu al zo opzichtig zit te mollen.
Ja, Kim ging echt op die laptop zitten he? Ik dacht dat ik het niet goed zag, maar ik riep nog dat ze gewoon echt op die laptop neerplofte... en even later had Erik hem ineens op schoot. Dat vond ik heel raar Ze kan die laptop niet gemist hebben, maar 't zag er wel heel onhandig uit, dus ik denk niet dat ze de mol is.
Oud 15-01-2010, 15:01
ac3000
Avatar van ac3000
ac3000 is offline
Ik had niet eens gezien dat Kim erop ging ziiten! Vond het wel een toffe aflevering. Leuke opdrachten ook. Sanne en Kim kan ik ook niet uit elkaar houden. Misschien omdat ik ze allebei niet ken?

Hind is bijna niet in beeld en zegt ook niet veel. Hoop niet dat zij de mol is..
Oud 15-01-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook niet zeggen dat dat hetzelfde is, maar ik vond haar aardig 'obvious'...

Handig dat ik bij seizoen tien van een programma denk: goh, dat ik leuk, dat moet ik is volgen
Je kunt vanaf serie 5 (dus alle BN'er-series) nog terugkijken op uitzendinggemist.
(heb ik laatst nog gedaan, álle series nog eens gezien, die in Argentinië vond ik daarvan het leukst denk ik)
Oud 15-01-2010, 15:12
Verwijderd
Ik wil zoo graag het allereerste seizoen zien, maar helaas En ik zou een seizoen met onbekende mensen ook echt weer leuk vinden, jammer dat de Avro daar niets in ziet...

De Belgische versie (De Mol) is trouwens ook heel leuk om te kijken, en de Australische (The Mole, 5 seizoenen) is ook tof, en daar kan je misschien ook nog heel goed het antwoord vermijden en dus echt meekijken zonder te weten wie de mol is. Aanraders!
Oud 15-01-2010, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet je dat Tim vorige keer die test bijna het slechtst gemaakt had?
Die uitspraak hoorde ook nog bij 'misschien'. Deel van de (onzinnige) theorie.
Oud 15-01-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:

Handig dat ik bij seizoen tien van een programma denk: goh, dat ik leuk, dat moet ik is volgen
Dat heb ik ook! Ik kijk het nu ook voor het eerst, en ik vraag me af waarom nu pas

Dat Kim op de laptop ging zitten had ik ook niet gezien, maar dat sommige mensen de laptop gewoon niet gezien hadden kan ik me wel voorstellen, want dat is iets wat mij ook zo zou kunnen gebeuren.

Niet alles wat fout gaat is opzettelijk natuurlijk, en je bent eerder geneigd iets als mol-actie te zien wat je zelf echt wel goed gedaan had dan iets waarvan je je kunt voorstellen dat mensen dat missen of verkeerd doen. Wat ook weer niet wil zeggen dat het dan zeker géén mol-actie is natuurlijk. Verwarrend!
Oud 15-01-2010, 17:12
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Pffff. Ik ben echt slecht in het zien van mollen. De hele aflevering door zit ik te schreeuwen : "die is het!" "Nee, die!" "Nu weet ik het zeker!"
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-01-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Pffff. Ik ben echt slecht in het zien van mollen. De hele aflevering door zit ik te schreeuwen : "die is het!" "Nee, die!" "Nu weet ik het zeker!"
In het begin moet je daar eigenlijk nog helemaal niet mee bezig zijn, maar ja dat is moeilijk. Zeker als je meedoet aan de pool.
Oud 15-01-2010, 20:29
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ja, anders kan ik geen lijstje maken
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-01-2010, 21:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind Arjen ineens verdacht en alleen maar omdat hij bij de reactie van groen/rood scherm iets grijnsde en daarna net iets te laat verrast reageerde op zijn groene scherm
__________________
<):o)
Oud 15-01-2010, 21:57
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik hoop dat Kim de volgende is om weg te gaan.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 15-01-2010, 23:01
Verwijderd
Het valt me steeds op dat er een paar bij zijn die niet door rennen op momenten dat het nodig is (Erik, Hind, Barbara). Dat zou mij mateloos irriteren als ik er aan mee zou doen.

Heb geen idee verder, maar het blauwe pak van Sanne was echt heel erg
Oud 15-01-2010, 23:33
Verwijderd
Jeej, ik was dus niet de enige met dat blauwe broekpak
Oud 16-01-2010, 10:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus ja dat pak en dat ze ook echt zei dat ze dat zo graag aan wilde doen... Ouch...

Ik weet het echt niet meer. Vorige week Hind op 1 gezet, maar puur omdat ik niet wil dat ze de mol is, zet ik haar nu op 3. Wie weet helpt het . Ik neig nu te stemmen op mensen die ik juist niet verdacht vind..
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 16-01-2010, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wil zoo graag het allereerste seizoen zien, maar helaas En ik zou een seizoen met onbekende mensen ook echt weer leuk vinden, jammer dat de Avro daar niets in ziet...

De Belgische versie (De Mol) is trouwens ook heel leuk om te kijken, en de Australische (The Mole, 5 seizoenen) is ook tof, en daar kan je misschien ook nog heel goed het antwoord vermijden en dus echt meekijken zonder te weten wie de mol is. Aanraders!
waar kan je de belgische zien? en de australische btw ook
Oud 17-01-2010, 10:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat ik ook erg vreemd vond was dat we de "dood" van Kim in het dorp niet gezien hebben. We weten niet onder welke omstandigheden ze is neergeschoten, ze kan net zo goed daar stil hebben blijven staan, totdat er iemand langskwam om haar neer te schieten terwijl ze door de walkie-talkie deed alsof er een achtervolging plaatsvond.
__________________
you're not my demographic
Oud 17-01-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Wat ik ook erg vreemd vond was dat we de "dood" van Kim in het dorp niet gezien hebben. We weten niet onder welke omstandigheden ze is neergeschoten, ze kan net zo goed daar stil hebben blijven staan, totdat er iemand langskwam om haar neer te schieten terwijl ze door de walkie-talkie deed alsof er een achtervolging plaatsvond.
dat kan ja, en er zal vast nog wel meer uitgelaten zijn , of extra in beeld zijn gebracht.
Oud 18-01-2010, 09:58
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik stelde me zo voor dat ze in haar walkie-talkie heel hijgerig deed alsof ze aan het rennen was, maar eigenlijk gewoon ergens lekker op een bankje van het uitzicht zat te genieten ofzo .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-01-2010, 12:28
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik stelde me zo voor dat ze in haar walkie-talkie heel hijgerig deed alsof ze aan het rennen was, maar eigenlijk gewoon ergens lekker op een bankje van het uitzicht zat te genieten ofzo .
Ja, met zo'n lekkere kerel met headset
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 18-01-2010, 13:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Precies, en dat als zou blijken dat ze de mol is, je dat ook zo zag in de laatste aflevering
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-01-2010, 15:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Het valt me steeds op dat er een paar bij zijn die niet door rennen op momenten dat het nodig is (Erik, Hind, Barbara). Dat zou mij mateloos irriteren als ik er aan mee zou doen.

Heb geen idee verder, maar het blauwe pak van Sanne was echt heel erg
Of ze hebben gewoon niet zo'n goede conditie?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 18-01-2010, 15:47
Verwijderd
Ze liepen toen ook al best lang rond, geloof ik. Ik zou zelf ook niet zo sportief rond gaan rennen, denk ik, dus ik vind het niet per definitie verdacht. Maar een mol kan er natuurlijk wel gebruik van maken...
Oud 18-01-2010, 16:15
Verwijderd
Ik bedoelde ook niet dat ik het verdacht vind, maar het zou me wel irriteren als zo iemand in mijn team zou zitten
Oud 18-01-2010, 16:35
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Ik stelde me zo voor dat ze in haar walkie-talkie heel hijgerig deed alsof ze aan het rennen was, maar eigenlijk gewoon ergens lekker op een bankje van het uitzicht zat te genieten ofzo .
Maar is het als mol niet veel voordeliger om zo lang mogelijk uit handen te blijven? Des te meer tijd kun je verspillen.

Tot nu toe is Arjen mijn mol.
Oud 18-01-2010, 17:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar is het als mol niet veel voordeliger om zo lang mogelijk uit handen te blijven? Des te meer tijd kun je verspillen.

Tot nu toe is Arjen mijn mol.
Oh, dat zou best kunnen, maar dat was niet helemaal mijn punt . Ik bedoelde überhaupt bij dit soort dingen, dat de mol misschien wel ergens een ijsje zit te eten met zijn voeten omhoog, terwijl wij dat als kijkers natuurlijk helemaal niet meekrijgen. En dat vind ik grappig .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 18-01-2010, 18:49
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
aankomende donderdag: uitzending om 22.00 uur ivm inzamelingsactie Haïti
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 18-01-2010, 19:44
Verwijderd
Oh dankje! Ik had anders zeker de video verkeerd ingeprogrammeerd!
Oud 18-01-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat zou best kunnen, maar dat was niet helemaal mijn punt . Ik bedoelde überhaupt bij dit soort dingen, dat de mol misschien wel ergens een ijsje zit te eten met zijn voeten omhoog, terwijl wij dat als kijkers natuurlijk helemaal niet meekrijgen. En dat vind ik grappig .
Idd, de mol zou natuurlijk weten waar hij buiten het zicht van de camera's die de spelers hadden zou zitten en zou vervolgens kunnen doen wat hij wilde, lekker zitten en af en toe iets door wie walkietalkies schreeuwen ofzo Misschien zat hij/zij wel te chillen met een van die mannen in het zwart
Oud 19-01-2010, 09:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja dat bedoel ik precies!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-01-2010, 09:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
aankomende donderdag: uitzending om 22.00 uur ivm inzamelingsactie Haïti
Oh thanks for the heads-up!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 19-01-2010, 11:28
Verwijderd
Misschien wil de productie dat wij er iets achter zoeken, terwijl er niets is.
Oud 19-01-2010, 16:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat dacht ik ook al. Maarja, je moet toch ergens vanuit gaan, anders kun je iedere aanwijzing wel verwerpen omdat het zo gemonteerd kan zijn dat het verdacht lijkt.
__________________
you're not my demographic
Oud 19-01-2010, 18:20
Verwijderd
Daarom baseer ik mijn stemmingen ook liever niet op montages.
Oud 19-01-2010, 21:21
Verwijderd
waar kan ik de buitenlandse mol programma's vinden? ik wil niet te veel googlen, dan kom ik de mollen tegen
Oud 19-01-2010, 22:09
Verwijderd
Geen idee.
Oud 20-01-2010, 10:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Daarom baseer ik mijn stemmingen ook liever niet op montages.
Hoe kun je anders je stemming baseren? Het hele programma hangt aan elkaar van montages
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin De Speld - waarderingstopic
Bob the Bear
204 19-12-2015 12:52
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 20:33
Films, TV & Radio Wie is de Mol, seizoen 2010 lid 2
Verwijderd
88 30-03-2010 13:49
Films, TV & Radio "In a world"........The Filmtopic Strikes Back
Dinalfos
495 01-02-2010 17:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.