Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2011, 21:33
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Horace
idd kut

Citaat:
Gaat wel lekker met m'n pool though, nog geen punten verspild aan afvallers.
idd vet.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2011, 21:35
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
wat is karin irritant bezig, ze deed zoveel fout vanavond en ik ben zoo bang dat ze de mol is, zo'n slechte is het dan.
ik zat heel erg op pepijn, maar dat is veel minder geworden..
art en patrick zijn ook wel verdacht vind ik.

miryanne is het sowieso niet omdat ze Beatrix heeft geraden.
En anna ging daarin mee dus die verdenk ik ook minder.

en jan met zijn groupies.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 21:47
Verwijderd
Karin is bloedirritant. Echt, ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitligt, want als ze de Mol is dan is het aan aanfluiting van jewelste.

Verder vind ik het echt moeilijk. Het kan in principe iedereen nog zijn. Behalve Miryanna, wat mij betreft. De Mol gaat echt Beatrix niet raden.

Ik zit toch best wel op Art. En ik hou Patrick er voor de zekerheid nog even in, weet niet zo goed wat ik van hem moet denken.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 21:47
Verwijderd
Oh, ik schrijf gewoon bijna hetzelfde als Signy
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 22:04
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Waarom gaan Karin en Soundos er niet uit
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 22:35
Verwijderd
Ja, karin moet écht weg. Wat een irritant wijf zeg.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soundos en Karin moeten er echt uit inderdaad, ik erger me kapot aan hun domme gedoe.
En kut van Horace! Ik zat nog hardop tegen mijn telefoon te mompelen dat hij er toch niet uit ging

Denk overigens nog steeds dat Jan de mol is, en nog meer vanwege de tweet van de mol.
Spoiler

Anna is voor mij nog steeds verdacht.

Ik verdenk Pepijn en hoeheetze van Julia's tango niet zo op het moment.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:12
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik vond Karin en Soundos (vooral Soundos) eerst ook ontzettend irritant, maar nu vind ik ze wel grappig

En ik denkd at Myrianne nog steeds heel goed de mol kan zijn. Zij was zowat de enige die op Beatrix kwam, dus dan ze dat prima gezegd hebben om haar zelf in te dekken, of misschien wist ze wel dat er een moeilijke opdracht kwam en dat die 1000 euro er toch uit zou vliegen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Myrianne heet ze ja!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:14
Verwijderd
Miryanna
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:18
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ja, Miryanna ja. Moeilijke naam

Ik denk trouwens niet dat Art de mol is, daar speelt hij - imo - te oprecht voor.

Ow, in de tweet staat dat hij/zij 'de' hoofdrol heeft/had. Maar er was niet echt iemand die echt de enige hoofdrol had. Ze deden allemaal een kunstje. Maar dan springt er voor mij Pepijn uit, omdat hij én ging clown spelen én ging vuurspugen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Whatever. Julia's Tango noem ik haar in mijn hoofd.

Nee, maar Jan had de 'hoofdrol' bij de meisjes. Alle aandacht ging uiteindelijk wel naar hem. Reading between the lines.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:26
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
O, en de mol heeft ook nog getweet (schrijf je dat zo?):

Citaat:
Mijn Mollengeheugen en het Levend Stilleven. Zoek de verschillen tussen mij en de andere negen. Donderdag, 20:30 uur.
Met dat stilleven, aflevering 2.
Het was toch Patrick waarvan ze zeiden dat ie een goed geheugen had? Of was het iemand anders? En weet iemand misschien wie van de 10 de vraag goed had? Juh, ik denk er wel over na, maar ik ben ook wel te lui te lui om dingen echt te gaan opzoeken.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:27
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Whatever. Julia's Tango noem ik haar in mijn hoofd.

Nee, maar Jan had de 'hoofdrol' bij de meisjes. Alle aandacht ging uiteindelijk wel naar hem. Reading between the lines.
Ik zou het echt niet leuk vinden als blijkt dat Jan de mol is.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 23:37
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zou het echt niet leuk vinden als blijkt dat Jan de mol is.
Ik wel. Heetheid tot het einde ftw!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 09:28
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik vind Jan ook wel tof. Mijn hoofdverdachten zijn wel soundoos en miryanna. Volgens mij kan Miry nog wel de mol zijn, zette zij er geen 2008 bij? Bij Beatrix waren er 2 die dachten dat zij het was maar we hebben het groepsproces niet helemaal gezien. Misschien was zij niet degene die er op kwam maar 2 anderen wel en speelde ze safe. Óf de mol wist net zo weinig als de rest en het was bij toeval de goede. Er was niet echt tijd om de mol apart te informeren.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 10:17
Verwijderd
Patrick is nu verdachter voor mij. Miryanna niet inderdaad. Art blijft op mn nummer 1.

Vond overigens dat truukje van Soundos, met die blikken, zo stom.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 11:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Waarom gaan Karin en Soundos er niet uit
Als Karin de mol blijkt te zijn ga ik keihard huilen
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 12:39
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Hmm even terug gekeken. Patrick deed zowel de 2008 suggestie, als de Elvis suggestie. Ik wil niet, dat hij de mol is hoor ><
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 13:56
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Vorige week stond er trouwens een hint in de Avro-bode of iets dergelijks: Zoek de verschillen, vind de mol

Combineer met

Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 14:36
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Leuk, die stats, Onait
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 14:38
Verwijderd
Haar shirt bij de foto's.

Edit: tnx @ Röps.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 14:44
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Vorige week stond er trouwens een hint in de Avro-bode of iets dergelijks: Zoek de verschillen, vind de mol

Combineer met

[filmpje]
Nee, niet soundos . Dan zit ze er de rest van het programma nog in.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 15:18
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Nee, niet soundos . Dan zit ze er de rest van het programma nog in.
Ja dat dacht ik er ook van Maar met dit gegeven naar afl. 3 kijkende vond ik haar toch echt heel weinig mollen... nu, wishful thinking is dat haar entree in beeld van rechts, vloeiender loopt dan haar entree van links en dat het dus een toevalligheid bij de hint is.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 16:29
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Vorige week stond er trouwens een hint in de Avro-bode of iets dergelijks: Zoek de verschillen, vind de mol

Combineer met

[filmpje]
Wat erg als dit waar is

Trouwens, Anna tekende geen vulkaan maar een grote molshoop!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ja dat dacht ik er ook van Maar met dit gegeven naar afl. 3 kijkende vond ik haar toch echt heel weinig mollen... nu, wishful thinking is dat haar entree in beeld van rechts, vloeiender loopt dan haar entree van links en dat het dus een toevalligheid bij de hint is.
En het feit dat ze (wrs) een ander shirt aan heeft bij de foto's? Het kan liggen aan diepe kreukels, maar het tweede shirt lijkt iets meer geel te hebben.

Maar goed, men dacht ooit ook dat Hind de mol was, omdat zij als enige een rode sleutelhanger had, tussen alle witte.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 19:36
Verwijderd
Ik hoop echt dat het Jan is, mooiboy. Karin en Patrick mogen er als eerst volgende uit. Daarna Soundos. Miryanna groeit ook als verdachte.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 11:42
Verwijderd
k vind het raar dat horace eruit lag, hij stond niet in mijn top 3 maar ik vond hem toch wel af en toe van die echte rare dingen hebben
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 14:18
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Zucht ik heb nu al twee keer op afvallers gestemd! Vind het jammer dat Horace eruit lag, hij had zich ook al versproken bij de koen en sandershow!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 21:32
Verwijderd
Vanmiddag hoorde ik allemaal theorieën over aanwijzingen dat het anna zou zijn
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 06:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Trouwens, Anna tekende geen vulkaan maar een grote molshoop!
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 07:27
Verwijderd
@spekkie,
dat inderdaad, en blijkbaar heette dat theater met die omschrijvingsopdracht ook sint anna ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 08:43
Verwijderd
Lijkt meer op een vulkaan dan een mollenhoop.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 09:23
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik vind toch Patrick meer en meer verdacht worden eigenlijk... Hmmmzzzz ik ga vanavond de afl maar eens opnieuw bekijken.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 10:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Die parasol van Soundos dan

Jammer dat Horace eruit ligt. En ik ben zo bang dat Karin de mol blijkt te zijn, dat zou ik echt stom vinden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 15:13
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Die parasol van Soundos dan
Dat was een bloem
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 18:50
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
wie had bedacht er 2008 bij te zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 19:01
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Patrick
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 22:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik verdenk Karin toch ook niet zo erg. Zij was ook degene die in de bus zei dat ze beter Beatrix konden nemen omdat die makkelijker te raden zou zijn als ze moesten raden oid. En dat vond ik wel slim, want Rembrandt of die andere knakker (niet Pieter Jan) wiens naam ik even kwijt ben, zou echt lastig te raden zijn.

En idd die 'bloem' van Soundos. Ik vond het bij sommige kandidaten ook echt behoorlijk lang duren voordat het kwartje viel dat ze elkaar niet zagen maar in een kringetje elkaar zagen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 23:21
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ja, Patrick zou ook heel goed de mol kunnen zijn. Ik vind hem daar wel slim genoeg voor.

En ik vond het echt vreemd dat ze die muurschildering niet goed hadden. Die ziet er zo amateuristisch uit vergeleken bij de andere(n?)!

En:

Citaat:
Zo op de valreep zorgde Horace er nog even voor dat er € 2000,- uit de pot verdween. Bedankt Horace! Je bent een Mol waardig. Je koos ervoor om de vrouwen hun koffers terug te geven, maar je vergat even dat de grootste ijdeltuiten bij de mannen zitten, dus je kon erop rekenen dat de protesten bij jouw gevolgde tactiek veel harder zouden klinken dan wanneer je de mannen hun koffers had teruggegeven. Hoe dan ook, een fijne aflevering. Bij de eerste opdracht werd de helft van het geld binnengehaald, maar bij de tweede was het best lastig om dat plein leeg te houden. Je weet hoe dat gaat, als er één schaap over de dam is, dan volgen er meer. Toen er eenmaal een clubje stond, liep dat plein gestaag voller en voller. Maar ik moet in alle eerlijkheid wel zeggen dat ook ik heb genoten van de voorstelling. Wat zeg ik? Ik geniet van elke aflevering!
Dagboek v/d mol.

Ging Miryanna niet mee om mensen te werven? En was zij niet degene die goed spaans kon? Dan kan zij prima ontzettend gemold hebben.

Ik heb sinds aflevering 1 een onderbuikgevoel bij Miryanna.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 07:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik verdenk Karin toch ook niet zo erg. Zij was ook degene die in de bus zei dat ze beter Beatrix konden nemen omdat die makkelijker te raden zou zijn als ze moesten raden oid. En dat vond ik wel slim, want Rembrandt of die andere knakker (niet Pieter Jan) wiens naam ik even kwijt ben, zou echt lastig te raden zijn.

En idd die 'bloem' van Soundos. Ik vond het bij sommige kandidaten ook echt behoorlijk lang duren voordat het kwartje viel dat ze elkaar niet zagen maar in een kringetje elkaar zagen.
Ja, maar die eerste twee opdrachten waren voor de mol niet zo heel erg belangrijk, omdat de mol er eigenlijk wel vanuit kon gaan dat die hotelkameropdracht zou mislukken en dat mensen dan toch wel hun bagage zouden willen terugkopen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 10:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vond het trouwens wel een beetje een stomme actie van Horace, met die koffers. Hoeveel moeite was het nu om wat ondergoed en sokken en een schone broek vanuit de mannenbagage bij de vrouwen te stoppen? Daar hoef je toch geen uren over te piekeren. Dan hadden ze die €2000,- kunnen besparen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het trouwens wel een beetje een stomme actie van Horace, met die koffers. Hoeveel moeite was het nu om wat ondergoed en sokken en een schone broek vanuit de mannenbagage bij de vrouwen te stoppen? Daar hoef je toch geen uren over te piekeren. Dan hadden ze die €2000,- kunnen besparen.
Ja, vond ik ook wel. Met z'n 'ik wil niet het ondergoed van de vrouwen gaan sorteren'. Dat hoeft toch ook niet, dan geef je toch iedereen gewoon al hun ondergoed (daarvan neem je toch niet meer mee dan je nodig hebt) en hun toilettas, en de rest vul je aan met wat random kleding.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 11:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou ja, op zich snap ik wel dat je geen zin hebt om in andermans koffer te wroeten. Maar hoort ook wel een beetje bij Wie is de mol, dus ach. En dan wel je eigen koffer meenemen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 12:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb trouwens het vermoeden dat het dagboek van de Mol door een vrouw geschreven is.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens het vermoeden dat het dagboek van de Mol door een vrouw geschreven is.
Ik had dat idd ook
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 13:02
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Oh ja inderdaad
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
maar bij de tweede was het best lastig om dat plein leeg te houden. Je weet hoe dat gaat, als er één schaap over de dam is, dan volgen er meer. Toen er eenmaal een clubje stond, liep dat plein gestaag voller en voller. Maar ik moet in alle eerlijkheid wel zeggen dat ook ik heb genoten van de voorstelling. Wat zeg ik? Ik geniet van elke aflevering!
uit dagboek van de mol,
kun je hieruit niet een stiekem opmaken dat de mol zelf niet echt meespeelde met het stuk? of is dat te twijfelachtig?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 14:57
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Welke phrase bedoel je? Door het "plein leeghouden" (kan ook betekenen: slechte act opvoeren om zodoende het plein leeg te houden imo) of door "ik heb genoten van de voorstelling" (kan zowel van het doen ervan, als van het kijken ernaar, denk ik)?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 14:57
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Het leeghouden bedoel je?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Achtergrondmuziekje Wie is de mol? 2011 ontknoping
matthijssie95
3 24-10-2011 22:09
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.