Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2011, 20:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb steeds stellig geweigerd om op Art te stemmen, omdat ik hem veel te voor de hand vond liggen als Mol. Met zijn ervaring bij programma's als "Peking Express" weet hij heel goed hoe het er aan toe gaat in een groep bij dit soort reality TV-programma's, hij weet alles van groepsdynamiek - hij zou wat dat betreft dus een ideale Mol zijn. Maar natuurlijk weten de andere kandidaten dat ook (wie van hen heeft nou niet van "Peking Express" of "71° Noord" gehoord?), en dus zal de regie om die reden wel niet voor Art hebben gekozen (anders had je een heel voorspelbaar seizoen gehad). Dacht ik. Misschien dat ze de stoute schoenen hebben aangetrokken en hem tóch tot Mol hebben gemaakt?

Hmm... misschien moet ik toch maar eens op hem gaan stemmen. Maar ik blijf er over twijfelen - straks gaat hij er in de volgende aflevering uit en dan ben ik punten kwijt aan hem. *zucht* Ach ja, ik heb gelukkig nog een week de tijd om hier nog verder over na te denken.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2011, 20:54
Verwijderd
Ik zit een beetje met het dilemma om Soundos ook een keer op 1 te zetten. Dat ik straks niet 0 punten heb als zij de Mol blijkt te zijn. Ook al verdenk ik haar dus niet.

Hoe doet de rest dat eigenlijk met de pool? Speel je ook tactisch, of echt puur wie je verdenkt? Ik vind het zo lastig. Als je teveel spreid kan je sowieso niet winnen.
Of hecht ik teveel waarde aan die pool?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:57
Verwijderd
Wat als het nu Patrick is hè
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:59
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mensen op twitter zeggen dingen als: "Karin zegt: Tweede keer dat mijn mol eruit gaat. Ik snap de hint."
Best een punt, want als zij ingezet heeft op haar mollen, lijkt me logisch, was ze er toch zelf wel uitgegaan?
Hmm.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 21:01
Verwijderd
Ik weet nooit in hoeverre je af kan gaan op wat de kandidaten zeggen te stemmen.

Hebben we daar iets van geleerd, van vorige seizoenen? Want als Jan inderdaad heel de tijd vol op Art zat en nu op Soundos (toch?) en eruit vliegt, dan geeft dat te denken. Maarja, je weet niet of je daar vanuit kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 21:04
Verwijderd
Art en die opmerking over die stijgbeugels net op het moment dat ie dat kokertje zag was ook ontzettend verdacht. Net als zijn fantastische fotografie. En ja hoor alweer een of ander vaag teken op zn shirt.
Patrick is ook wel verdacht.
Weet iemand wie de koeien te vroeg weg liet lopen??
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 21:43
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Hoe doet de rest dat eigenlijk met de pool? Speel je ook tactisch, of echt puur wie je verdenkt? Ik vind het zo lastig. Als je teveel spreid kan je sowieso niet winnen.
Of hecht ik teveel waarde aan die pool?
puur wie ik verdenk
al zijn de nrs 2 en 3 giswerk , die weet ik nooit zo goed..
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla

Laatst gewijzigd op 03-02-2011 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 21:45
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Oh ik verdacht Patrick heel erg, maar bij de laatste opdr deed ie wel goed zn best. Al wilde hij wel geld weggooien...
Pepijn verdenk ik niet, Anna niet, Soundos niet.

Jan weg, neeeeee
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 22:14
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Jan was al sinds aflevering 2 heeeeelemaal zeker van Art, en nu zei hij ineens op Soundos te zitten. Ik weiger dat te geloven, en Soundos is nog steeds mijn mol. Wat een beroerde dan ook meteen

Bij de pool zet ik wel tactisch in, want ik had gezien dat als ik één punt minder op Soundos in zou zetten ik nog steeds het meest op Soundos had gehad

Karin zat ook deels op Patrick dus dat zij er nog in zit kan ook betekenen dat Patrick het is, op zich.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 07:24
Verwijderd
Ik zit nog steeds op Karin. Ik vind haar zó verdacht en er is iets waardoor ik haar nog meer verdenk. Ik weet niet of het een hint is, en of het te ver gedacht is. Maar ik heb het idee dat het écht een hint is.
Art vind ik op een manier ook verdacht, vooral hoe hij gisteren deed. Maar ik heb ook het idee dat hij expres liep te mollen, zodat anderen op hem zouden gaan zitten. Hij zit wel héél vaak te mollen dat het gewoon te veel opvalt voor een mol.

Verder bedenk ik Pepijn en Anna zeker niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 14:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Geen Jan in de regen meer

Het is Soundos niet toch, daar ging Jan toch op?

Ik zou eigenlijk alle terug moeten kijken, en nu zonder Jan tunnelvisie.
Ja, in de aflevering zag je dat Jan op Soundos zat. Maar dat kun je ook niet vertrouwen, want dat kan gewoon montage zijn.

Citaat:
Hij zit wel héél vaak te mollen dat het gewoon te veel opvalt voor een mol
Dat dacht ik vorig seizoen bij Kim ook
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 15:29
Verwijderd
Art doet zo ontzettend verdacht dat hij gewoon opvalt,
als hij de mol is is ie echt mega slecht!
Maar het zou ook kunnen dat hij hetzelfde doet als Aniek een paar seizoenen geleden, gewoon zo ontzettend verdacht gaan doen dat de andere kandidaten de verkeerde kandidaat verdenken en eruit liggen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 15:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik zit nog steeds op Karin. Ik vind haar zó verdacht en er is iets waardoor ik haar nog meer verdenk. Ik weet niet of het een hint is, en of het te ver gedacht is. Maar ik heb het idee dat het écht een hint is.
Art vind ik op een manier ook verdacht, vooral hoe hij gisteren deed. Maar ik heb ook het idee dat hij expres liep te mollen, zodat anderen op hem zouden gaan zitten. Hij zit wel héél vaak te mollen dat het gewoon te veel opvalt voor een mol.

Verder bedenk ik Pepijn en Anna zeker niet.
Wat vind je dan verdacht aan Karin? Ben wel benieuwd.

Ik verdacht Jan totaal niet en nu is Jan eruit. Dus ik ben niet echt iets wijzer geworden, maar heb in elk geval nu geen punten in de pool verspild. Ik stem daarbij wel redelijk tactisch, in die zin dat ik probeer om niet te veel te spreiden, maar juist daardoor loop je ook wel risico dat de mol uiteindelijk iemand is die je totaal geen punten hebt gegeven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 15:57
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik vond art het eerst niet zo 'slecht' doen, als mol zegmaar: juist wel leuk als hij het uberpsychologisch zou spelen. Nu is dat duidelijk omgezet in een bulldozer strategie en die spreekt me helemaal niet aan bij een mol. Heb in de pool nog niets op hem ingezet en daar blijf ik bij tot de finale
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zit nog steeds op Karin. Ik vind haar zó verdacht en er is iets waardoor ik haar nog meer verdenk. Ik weet niet of het een hint is, en of het te ver gedacht is. Maar ik heb het idee dat het écht een hint is.
Art vind ik op een manier ook verdacht, vooral hoe hij gisteren deed. Maar ik heb ook het idee dat hij expres liep te mollen, zodat anderen op hem zouden gaan zitten. Hij zit wel héél vaak te mollen dat het gewoon te veel opvalt voor een mol.

Verder bedenk ik Pepijn en Anna zeker niet.
Omdat Nirak (Karin achterstevoren) het vakantiehuis van de familie de Mol is? :')
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 22:05
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
... Want als Jan inderdaad heel de tijd vol op Art zat en nu op Soundos (toch?) en eruit vliegt, dan geeft dat te denken. Maarja, je weet niet of je daar vanuit kan gaan.
Citaat:
Jan was al sinds aflevering 2 heeeeelemaal zeker van Art, en nu zei hij ineens op Soundos te zitten. Ik weiger dat te geloven, en Soundos is nog steeds mijn mol. Wat een beroerde dan ook meteen
Luister hier naar Jan in de roodshow van de avro.
http://www.avro.nl/player/radio/play...ream=undefined
Hij zegt hier dat hij niet op S. heeft gestemd.
Dusssss, hoogst ws toch wel Art he.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 18:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Als Art de mol is is hij wel enorm slecht, jezus, wat een opzichtig sabotagewerk. Ik stoor me er echt aan, prima dat je een beetje wil mollen, maar op deze manier is het gewoon niet leuk meer.
Op dit moment kan het voor mij iedereen zijn, behalve Anna.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 20:20
Verwijderd
Ja, ik vind het -zeker de laatste paar jaren- nogal jammerlijk dat eigenlijk (bijna) iedereen gewoon mol is, alleen dat er eentje bij zit die toevallig zo genoemd is. Ze mollen allemaal praktisch evenveel. En Art is dus sowieso een jammerlijke speler, maar als mol zou hij ook echt de stomste mol ooit zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 20:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mwoh, er zijn nog wel een paar spelers die echt hun best doen, Anna, Pepijn, Jan en Miryanna bijvoorbeeld. Maar jammer dat er daar al twee van weg zijn.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 20:51
Verwijderd
Pepijn loopt ook wel te mollen hoor. En Anna in het begin ook wel.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 23:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat doen ze ook wel, maar ze zijn ook serieus bezig met het spel en ze doen hun best bij de opdrachten en lopen het niet opzettelijk te verneuken.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 00:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, ik vind het -zeker de laatste paar jaren- nogal jammerlijk dat eigenlijk (bijna) iedereen gewoon mol is, alleen dat er eentje bij zit die toevallig zo genoemd is. Ze mollen allemaal praktisch evenveel. En Art is dus sowieso een jammerlijke speler, maar als mol zou hij ook echt de stomste mol ooit zijn.
Waarom zouden ze gaan mollen als ze de mol niet zijn? Zijn het dan gewoon domme klunzen, of krijgen ze er nog wat voor als men denkt dat ZIJ de mol zijn, terwijl ze dat niet zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 05:55
Verwijderd
Als anderen denken dat jij de mol bent, zitten ze fout, en heb jij dus meer kans om te winnen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 09:17
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Dat ja... maar in het verleden zijn er ook wel kandidaten ver gekomen terwijl ze totaal niet molden zoals Viviënne (winnares), Arjen (bij laatste 5?) en Frits (winnaar). Dus het is een onnodig vervelende strategie imo.

Met onbekende Nederlanders was iedere euro in de pot veel belangrijker en werd er voor zover ik kan beoordelen minder genepmoled.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Mwoh, er zijn nog wel een paar spelers die echt hun best doen, Pepijn, bijvoorbeeld.
Kijk jij op je neus als hij straks de Mol blijkt te zijn.

Ik vind hem best wel Mollen hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 12:14
Verwijderd
Frits niet mollen?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Dat ja... maar in het verleden zijn er ook wel kandidaten ver gekomen terwijl ze totaal niet molden zoals Viviënne (winnares), Arjen (bij laatste 5?) en Frits (winnaar). Dus het is een onnodig vervelende strategie imo.

Met onbekende Nederlanders was iedere euro in de pot veel belangrijker en werd er voor zover ik kan beoordelen minder genepmoled.
Verder eens hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind het -zeker de laatste paar jaren- nogal jammerlijk dat eigenlijk (bijna) iedereen gewoon mol is, alleen dat er eentje bij zit die toevallig zo genoemd is. Ze mollen allemaal praktisch evenveel.
Eens.

Ik vraag me ook af of het eindbedrag daadwerkelijk hoger is als er geen Mol in het spel zou zijn. Ik durf het te betwijfelen.
Eigenlijk is door het Mollen van iedereen de formule een beetje naar z'n grootje, hoewel ik begrijp dat het een goede tactiek is, en het ook een leuker en spannender programma oplevert. Als je 9 kandidaten hebt die normaal hun best doen en een Mol, dan is het aan de ene kant makkelijker om de Mol te ontmaskeren, aan de andere kant is het wel weer een grotere uitdaging voor de Mol om op een meer vindingrijke manier dingen te laten mislukken. Gewoon achter de schermen, iets wat de kijkers pas later tijdens de laatste aflevering zien. Heb het idee dat dat vroeger veel meer gebeurde. Toen waren de ontknopingsafleveringen ook geweldig om te zien, de laatste jaren vond ik die vies tegenvallen.
Je zou in principe ook de Mol-acties van de niet-mollen kunnen laten zien, met het enige verschil dat zij niet aangewezen zijn als Mol.
Nee, het programma gaat wel een klein beetje dood. Het is nog steeds leuk en spannend om te volgen, maar het is elk seizoen toch weer een kleine teleurstelling.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 17:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kijk jij op je neus als hij straks de Mol blijkt te zijn.

Ik vind hem best wel Mollen hoor.
Hij molt ook wel, maar hij haalt ook geld binnen en zet zich serieus in. Hij laat in ieder geval niet blijken dat hij de mol is, en als hij dat dan toch blijkt te zijn, dan kijk ik niet op mijn neus, maar vind ik dat hij een bevredigend resultaat heeft geleverd als mol omdat de mol ook de kijker moet misleiden, en niet alleen zijn medespelers.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Hij molt ook wel, maar hij haalt ook geld binnen en zet zich serieus in.
Daar valt over te discussieren. Zoveel geld heeft hij stiekem niet binnengehaald volgens mij.

Maar dat vind ik ook lastig te beoordelen dit jaar, voor m'n gevoel is het geld steeds een groepsprestatie, en niet echt duidelijk individueel binnen gehaald.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2011, 18:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zie hierboven, zo lang hij het stiekem doet vind ik het juist leuk.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-02-2011, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Eens.

Ik vraag me ook af of het eindbedrag daadwerkelijk hoger is als er geen Mol in het spel zou zijn. Ik durf het te betwijfelen.
Eigenlijk is door het Mollen van iedereen de formule een beetje naar z'n grootje, hoewel ik begrijp dat het een goede tactiek is, en het ook een leuker en spannender programma oplevert. Als je 9 kandidaten hebt die normaal hun best doen en een Mol, dan is het aan de ene kant makkelijker om de Mol te ontmaskeren, aan de andere kant is het wel weer een grotere uitdaging voor de Mol om op een meer vindingrijke manier dingen te laten mislukken. Gewoon achter de schermen, iets wat de kijkers pas later tijdens de laatste aflevering zien. Heb het idee dat dat vroeger veel meer gebeurde. Toen waren de ontknopingsafleveringen ook geweldig om te zien, de laatste jaren vond ik die vies tegenvallen.
Je zou in principe ook de Mol-acties van de niet-mollen kunnen laten zien, met het enige verschil dat zij niet aangewezen zijn als Mol.
Nee, het programma gaat wel een klein beetje dood. Het is nog steeds leuk en spannend om te volgen, maar het is elk seizoen toch weer een kleine teleurstelling.
Volledig qft. helaas.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 14:38
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Er zijn wel manieren te bedenken om te voorkomen dat iedereen molt, op zich. Targets stellen, en worden die niet gehaald, krijgt de mol meer invloed over het spel en de groep. Of zoiets. Of bvb dat er dan twee afvallers zijn of weet ik wat. Maarja dan moeten ze het concept wat aanpassen weet niet of dat per se wenselijk is.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Er zijn wel manieren te bedenken om te voorkomen dat iedereen molt, op zich. Targets stellen, en worden die niet gehaald, krijgt de mol meer invloed over het spel en de groep. Of zoiets. Of bvb dat er dan twee afvallers zijn of weet ik wat. Maarja dan moeten ze het concept wat aanpassen weet niet of dat per se wenselijk is.
Ah, idd, ze moeten het zo doen dat het voor de deelnemers ook van 'levensbelang' is dat er geld in de pot komt. Zodat de niet-mollen alles op alles zetten om dingen te doen slagen ipv te mollen. Dus idd iets als (persoonlijke) doelen afhankelijk van welke rol je in een bepaalde opdracht speelt oid. De gevolgen kun je best per opdracht aanpassen, de ene opdracht leent zich meer voor persoonlijke doelen (anders krijg je bv. minpunten op de test), de andere leent zich meer voor één extra persoon naar huis. (Of juist degene die zich het beste heeft ingezet belonen met een vrijstelling/info over een volgende opdracht, dat soort dingen.)

Ik vind er nog maar weinig aan op de manier hoe het nu gaat, jammer!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 16:14
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ging het in de series met onbekende mensen ook zo? of werd er toen veel meer voor het geld gegaan?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 16:24
Verwijderd
Daarom hoop ik nu ergens dat Art het is. Dan hebben wel wel een obvious mol, en dat is niet leuk, maar een kandidaat die de hele tijd gemold heeft, maar toch niet de Mol was? Dat vind ik eigenlijk nog stommer.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 17:42
Verwijderd
Citaat:
ging het in de series met onbekende mensen ook zo? of werd er toen veel meer voor het geld gegaan?
Voor mijn gevoel waren de spelers toen fanatieker en moest de mol ook écht z'n best doen niet op te vallen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 22:27
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
dan vind ik dat de volgende serie niet met bekenden is en dan wil ik meedoen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2011, 22:30
Verwijderd
Citaat:
dan vind ik dat de volgende serie niet met bekenden is en dan wil ik meedoen
ik ook, ik wil de Mol zijn

Ik durf niks, dus ik weet m'n tactiek al
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 10:05
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Voor mijn gevoel waren de spelers toen fanatieker en moest de mol ook écht z'n best doen niet op te vallen.
Idd en toen slaagden er ook veel meer opdrachten voor mijn gevoel. Nu zijn ze bij voorbaat vaak al kansloos omdat niemand 100 percent geeft.

Ik zou echt super graag meedoen en dan als kandidaat. En dan ben ik veel te fanatiek met een opdracht te laten slagen vrees ik lol.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 11:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
ik ook, ik wil de Mol zijn

Ik durf niks, dus ik weet m'n tactiek al
Dat zou inderdaad ook mijn tactiek worden...

Maarre, in die serie met onbekenden die ik nu volg, mislukken ook best veel opdrachten hoor. En daarbij denken ze ook dat andere mensen zitten te mollen, alleen gebeurt dat expres mollen nog wel iets minder. Wat vooral opvalt, is dat ze niet echt aan spreiden doen, de meesten vullen zo'n test volledig op één kandidaat in
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 11:29
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Kijk je seizoen 3? Over wat er mislukte/niet mislukte en het geld dat binnen kwam (maar even in spoiler)
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Kijk je seizoen 3? Over wat er mislukte/niet mislukte en het geld dat binnen kwam (maar even in spoiler)
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Voor mijn gevoel waren de spelers toen fanatieker en moest de mol ook écht z'n best doen niet op te vallen.
Citaat:
dan vind ik dat de volgende serie niet met bekenden is en dan wil ik meedoen
Doen jullie nog mee aan de pool trouwens?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:19
Verwijderd
Wat een stomme tactiek bij dat mastermindspel.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:27
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Weer dinges er niet uit
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Pff, wat hebben er een paar lopen mollen vandaag zeg

En nog eens extra jammer zijn dat dat de mensen zijn die ik al weken verdenk, schiet ik nog niets mee op
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:29
Alice Rosenbaum
Avatar van Alice Rosenbaum
Alice Rosenbaum is offline
Citaat:
Wat een stomme tactiek bij dat mastermindspel.
Idd, ze hadden het sneller kunnen raden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:32
Verwijderd
Vond het een stomme aflevering. Ben ook weer niks wijzer geworden.
En Art doet het hoe dan ook kut, of hij nou een kandidaat is of de Mol
Met citaat reageren
Oud 10-02-2011, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Vond het een stomme aflevering. Ben ook weer niks wijzer geworden.
En Art doet het hoe dan ook kut, of hij nou een kandidaat is of de Mol
Wederom volledig qft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Achtergrondmuziekje Wie is de mol? 2011 ontknoping
matthijssie95
3 24-10-2011 22:09
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.