Oud 16-08-2012, 23:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik vond het vroeger ook altijd heel spannend en toen snapte ik niet dat hij dronken was, dat kwartje viel veel later pas. Bombo was de enige (kinder)film op video die we hadden en ik heb die kats grijs gedraaid <3
Bombo <3
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 17-08-2012, 14:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hoera voor tikfouten!!!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 18-08-2012, 02:10
Verwijderd
Hard Candy

Gemengde gevoelens. Het is een erg spannende film, interessant uitgangspunt en erg goed geacteerd, maar de look, de montage en het camerawerk zijn veel te geforceerd. Ook de extreme close-ups gaan irriteren. Het is wat te MTV allemaal. Er zitten wat mooie shots bij, maar vaak is het veel te artificieel.

Verhaal slingert soms ook iets teveel alle kanten op, en er zijn wat dingen ongeloofwaardig/onduidelijk.

Verder wel geslaagd in zijn bedoeling, het was spannend, en bleef ondanks dezelfde locatie en acteurs boeiend.

7,5/10
Oud 18-08-2012, 09:56
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Expendables 2.

Ik vond hem op het einde pas echt loskomen. Dat heeft de film gered. Naast het knallen zit er her en der nog wat humor in ook. Leuk om met wat vrienden te kijken die de oude actiehelden houden.

7/10
__________________
Čech is uit zijn doel, Čech is uit zijn doel....!
Oud 18-08-2012, 10:04
Verwijderd
Ringu. Ik had hem geloof ik heel lang geleden wel eens gezien, en toen vond ik hem wel eng, maar nu echt helemaal niet, eigenlijk. Alleen toen
Spoiler
Verder vond ik het een fijne film. Knappe acteurs ook.
Oud 18-08-2012, 15:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dead Man (1995)

Zwaar experimentele western. Geeft continu een onaf gevoel, alsof er iets mist terwijl de sfeer prima in orde is. En met een exceptionele Johnny Depp natuurlijk

7,5/10

Cars 2 (2011)
Heel lang uitgesteld om te kijken aangezien ik er, zeker na het eerste deel, helemaal niets van verwachtte. Het gaat tegen mijn principes in, maar dit deel overtreft zijn voorganger, al haalt hij het bij lange na niet bij bijna alle andere Pixar's.

7,8/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-08-2012, 17:44
Hazel
Hazel is offline
Obsessed (2009) met BEYONCAY!!! lekker slecht, heerlijke catfight aan het einde, prettige inslaapvalfilm, maar vanzelfsprekend een 4/10.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 18-08-2012, 18:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, die heb ik ook ooit gezien ja, wat een vreselijke film is dat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-08-2012, 20:06
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
God Bless America (2011)

Prima film over de bekrompenheid van de gemiddelde Amerikaan, waar zelfs het versterken van de types niet eens heel erg als versterken voelen. Op momenten heerlijke humor en kille actie. Topfilm voor iedereen die de VS geen warm hart toedraagt

8,8/10
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 18-08-2012, 20:06
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
There Will Be Blood 8,6/10

Die tweeëneenhalfuur gaan sneller voorbij dan ik me herinnerde. Sterker nog, tegen het einde voelde hij zelfs wat gehaast. Desalniettemin een mooi verhaal over de competitiedrang van kapitalisten, met natuurlijk een iconische Lewis. En die Dano doet het ook niet verkeerd als zijn (op een andere manier) al even weerzinwekkende tegenpool.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-08-2012, 02:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
New Kids Nitro (2011)

Prima film over de bekrompenheid van de gemiddelde Nederlander, waar zelfs het versterken van de types niet eens heel erg als versterken voelen. Op momenten heerlijke humor en kille actie. Topfilm voor iedereen die Nederland geen warm hart toedraagt

8,8/10
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-08-2012, 02:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Gemengde gevoelens. Het is een erg spannende film, interessant uitgangspunt en erg goed geacteerd, maar de look, de montage en het camerawerk zijn veel te geforceerd. Ook de extreme close-ups gaan irriteren. Het is wat te MTV allemaal. Er zitten wat mooie shots bij, maar vaak is het veel te artificieel.

Verhaal slingert soms ook iets teveel alle kanten op, en er zijn wat dingen ongeloofwaardig/onduidelijk.

Verder wel geslaagd in zijn bedoeling, het was spannend, en bleef ondanks dezelfde locatie en acteurs boeiend. 0
Deze recensie past bij een willekeurige thriller
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-08-2012, 17:13
Verwijderd
Swimming Pool

Nou sorry, ik zal hier wel te dom voor zijn ofzo.

Besloot hem te kijken omdat ik hem bij een warme dag als vandaag vond passen, en inderdaad is de sfeer de eerste 20 minuten het aanzien waard. Kabbelt rustig voort, leuke omgeving, lekker relaxed.
Maar zodra Julie ten tonele verschijnt wordt het thriller noch mysterie. Heb geen spanning gevoeld, en wat het mysterie precies was is me nooit helemaal duidelijk geworden. Een moord, die wel of niet gebeurd is, iets met een moeder, iets met een apart meisje, en eenmaal terug in Engeland gaat het helemaal een richting op waar ik helemaal niks van kon maken.

Helaas.

6/10, omdat het uit te kijken was, en voor de sfeer.

edit: heb door her en der wat rondlezen wel wat verduidelijking gekregen, en ik had het inderdaad al wel kunnen bevroeden dat het zo in elkaar zat. Maar goed, cijfer blijft staan.

Laatst gewijzigd op 19-08-2012 om 17:21.
Oud 20-08-2012, 11:00
Verwijderd
Waterworld 7/10

Prima film. Kritiek erop sterk overdreven.
Oud 20-08-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
heb je de scene gemist waarin dombo dronken is dan?
Ehh, nee.
Oud 21-08-2012, 23:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb Anastasia nog maar eens gekeken, blijft een leuke, mooie film. Ik ben heul erg verliefd op Dimitri, vind het fijn dat Vera Mann Anastasia inspreekt (al zie ik soms Esmeralda voor me, maar whatever, die is ook tof) en vooral het 'njemand' en 'je hebt het njet van mai' vind ik leuk

7,8/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-08-2012, 09:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ehh, nee.
naja, ik vind dat werkelijk een meesterlijke scene!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-08-2012, 21:16
Verwijderd
She's too young

een waargebeurde woensdagavondfilm, had ik gewoon even zin in.
En het was slecht. Heel de film is een groot maatschappelijk pamflet, zo cliché als het maar kan.
Het punt is op de helft van de film ook al 30 keer gemaakt, en vanaf daar is het alleen nog maar een herhaling van zetten.
Er gebeurt gewoon eigenlijk niks.
Slecht camerawerk, heel ergelijke montage

3/10
Oud 22-08-2012, 21:18
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
She's too young

Ik heb na het kijken ervan het gevoel dat ik instant syfilis heb opgelopen. Het was wel heel vermakelijk slecht.

2/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 23-08-2012, 12:18
Verwijderd
The Raid Redemption 7,5/10

Goede actie. Beste gevechtscenes die ik in tijden heb gezien, ze bleven zowaar interessant. Zeer vermakelijke film uit the old country
Oud 24-08-2012, 01:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pocahontas

Ja, fijne film, maar ik word altijd zo treurig van het einde Maar fijn verhaal en mooie film. Ik wilde vroeger altijd dat mijn haar net zo zou wapperen in de wind als dat van Pocahontas, maar helaas. Veel grappige dingen van Miko die me eigenlijk nooit zo zijn opgevallen, ik moest om sommige dingen erg hard lachen.

7,6/10

The Princess and the Frog

Aww, nice. Sowieso leuk dat het arme, gekleurde meisje krijgt wat ze wil en dat het verwende, blanke meisje haar dat gunt. Disney spirit alom in deze film <3 Veel muziek, maar wel erg fijn. Veel grappige momenten en ook zeker veel ontroerende momenten. Leuke film, goed gekozen stemmen.
EDIT: Ik vond die schaduwen best wel creepy voor een kinderfilm hoor.

8/10
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 24-08-2012 om 11:02.
Oud 24-08-2012, 07:32
Verwijderd
Ik ging kijken: een comedy met Jack Black die op IMDb een 6.4 oid had, over een begrafenisondernemer die de dood van een little old lady verborgen probeert te houden: Bernie. De verwachtingen waren dus laaag. Maar ik was heel aangenaam verrast. Het was helemaal geen flauwe haha zzzz film, maar gewoon een heel goede met een beetje zwarte humor. +1 voor Jack Black, .
Normaal geef ik nooit cijfers, maar deze film krijgt er wel een: een 8 met een stickertje.
Oud 24-08-2012, 18:09
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
God Bless America (2011)

Prima film over de bekrompenheid van de gemiddelde Amerikaan, waar zelfs het versterken van de types niet eens heel erg als versterken voelen. Op momenten heerlijke humor en kille actie. Topfilm voor iedereen die de VS geen warm hart toedraagt

8,8/10
Vond het ook wel een lekkere catharsis, maar helaas vervalt het een beetje in een voorspelbare roadmovie. Had graag wat meer gezien over de consequenties van Franks daden.

7/10

Een veel betere film van Bobcat Goldthwait vond ik World's Greatest Dad, die ook in zijn satire op Amerikaanse cultuur een stuk scherper is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-08-2012, 17:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Stewie Griffin: The Untold Story

Herkijk nu ik de FG-serie beter ken. Het is eigenlijk nergens bijzonder, en gewoon een extra lange aflevering, maar wel een incoherente reeks scenes, met daartussen een dun, relatief kort verhaallijntje waarin Stewie zijn toekomstige ik ontmoet. Die verhaallijn is nog het interessantst, want Stewie is een alles-ownende baby-eindbaas, maar de rest van de film bestaat uit flauwe grappen die zelfs nog niet goed genoeg bevonden zou worden voor een normale aflevering.

Van een 7/10 naar een 5/10.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 26-08-2012, 17:43
Verwijderd
Stewie Griffin: The Untold Story

Eens met Noedelhap, het is voor een normale aflevering zelfs nog matig, laat staan een film. Vreemd ook dat hij, zoals de begincredits zeiden, uit drie delen bestaat, met drie verschillende schrijvers. Maakt het nogal onsamenhangend.
Verder duurt het gewoon te lang, voor random ongein. Een aflevering van telkens 20 minuten kan het hebben, dit niet echt.

Van 7/10 naar 5/10
Oud 26-08-2012, 18:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vreemd ook dat hij, zoals de begincredits zeiden, uit drie delen bestaat, met drie verschillende schrijvers. Maakt het nogal onsamenhangend.
Het zijn ook gewoon drie afleveringen die gewoon los op televisie kwamen. Voor de DVD hebben ze de intro's en credits ertussenuit gehaald, er wat extra scènes tussengedaan en het een film genoemd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-08-2012, 18:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
The Iron Lady

Mwoh. Beetje chlichématige film over een dementerende Margaret Thatcher die terugkijkt op haar politieke carrière. Het is een beetje jammer dat het nergens echt gaat over de dilemma's en controverse van haar premierschap, maar meer om "Margaret vs. het mannelijk geslacht". Ik had bijvoorbeeld over haar rol bij de Falklandoorlog wel iets uitgebreiders verwacht dan alleen "ik wil mijn eilanden terug" en het schrijven van condoleancebrieven naar de nabestaanden van gesneuvelde soldaten, en haar economische hervormingen komen bijna helemaal niet aan bod. Het is niet echt subjectief of objectief gebracht, maar gaat de discussie een beetje uit de weg.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-08-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Het zijn ook gewoon drie afleveringen die gewoon los op televisie kwamen. Voor de DVD hebben ze de intro's en credits ertussenuit gehaald, er wat extra scènes tussengedaan en het een film genoemd.
Tss wat raar. Niks voor FG ook. Ze steken soms zoveel werk in afleveringen, bijvoorbeeld die Star Wars-episodes, of hele muzikale stukken, en dan maken ze zo'n matige film. Ach ja.
Oud 26-08-2012, 21:13
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Tss wat raar. Niks voor FG ook. Ze steken soms zoveel werk in afleveringen, bijvoorbeeld die Star Wars-episodes, of hele muzikale stukken, en dan maken ze zo'n matige film. Ach ja.
Ik denk dat het een ideetje van Fox was om het zo te doen. Seth schijnt het er niet zo mee eens te zijn hoe de afleveringen op DVD uitgebracht worden, ook niet dat het nooit een heel seizoen in een keer is maar altijd maar een dozijn afleveringen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 27-08-2012, 10:59
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik vind het zo mooi dat er in de intro van die starwars reeks ook een sneer zit naar fox

http://www.youtube.com/watch?v=PVwrSuwQjHk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 27-08-2012, 16:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Fox, the source of all evil

Seth Green komt met een nieuwe Star Wars serie, eens wat clipjes van checken maar.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-08-2012, 14:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Romeo & Juliet (1996)

De tekst van Shakespeare is soms vrij lastig te begrijpen. Maar eenmaal daar aan gewend, gaat het wel.
Ik vind de setting erg gaaf, de aankleding van alles. Daarnaast ook goed geintegreerd in een moderne setting, wat het een surreëele sfeer geeft. De wereld voelt aan als de onze, maar met een alternatieve cultuur.
Minder geslaagd waren de cheesy fastforward-stukjes en dat het soms wat gericht wordt op het jongere publiek, door het wat 'hipper' te maken met tekst, popsongs, flashy montage en meer van dat zulks. Niet voor niets zagen we deze film destijds klassikaal in de bioscoop, als onderdeel van een schoolopdracht over Shakespeare.

Ik geef hem een 6,5/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.

Laatst gewijzigd op 28-08-2012 om 14:54.
Oud 28-08-2012, 20:07
Verwijderd
The Great Mouse Detective

Toch maar weer eens een poging gedaan, nadat ik 'm de eerste keer zelfs uitgezet heb. En nee, het doet het gewoon absoluut niet voor me. Het heeft de Disneyfeeling totaal niet. Het mist het epische, het sprookjesachtige, het betoverende wat vrijwel alle andere Disneys wel hebben. Het zou zo een random tekenfilmserie kunnen zijn op de zaterdagochtend, ook door de tekenstijl.

Het verhaaltje is vrij mager, de personages vind ik niet boeiend. Ik lees nogal lovende woorden over Ratigan, maar een erg speciale villain is hij nou ook weer niet. Basil is aardig, maar ook allesbehalve een Disneykarakter dat je bijblijft. Nauwelijks liedjes, niet gelachen. De klokscene op het laatst is heel aardig, maar dan heb je al een uur naar een saaie film zitten kijken.

Nee, het is me een raadsel waarom een hoop mensen deze toch nog leuk vinden.

4/10
Oud 29-08-2012, 02:19
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
The Great Mouse Detective
Ik lees nogal lovende woorden over Ratigan, maar een erg speciale villain is hij nou ook weer niet. Basil is aardig, maar ook allesbehalve een Disneykarakter dat je bijblijft.
Ratigan is de eerste Disneyschurk met meerdere dimensies en Basil is het enige Disneyhoofdpersonage met karakter.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2012, 08:24
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik vind de Disneyliedjes sowieso vaak .
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 29-08-2012, 11:57
Verwijderd
Wrath of the titans 2/10

Kut met peren.
Oud 29-08-2012, 16:01
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
The Great Mouse Detective

Toch maar weer eens een poging gedaan, nadat ik 'm de eerste keer zelfs uitgezet heb. En nee, het doet het gewoon absoluut niet voor me. Het heeft de Disneyfeeling totaal niet. Het mist het epische, het sprookjesachtige, het betoverende wat vrijwel alle andere Disneys wel hebben. Het zou zo een random tekenfilmserie kunnen zijn op de zaterdagochtend, ook door de tekenstijl.

Het verhaaltje is vrij mager, de personages vind ik niet boeiend. Ik lees nogal lovende woorden over Ratigan, maar een erg speciale villain is hij nou ook weer niet. Basil is aardig, maar ook allesbehalve een Disneykarakter dat je bijblijft. Nauwelijks liedjes, niet gelachen. De klokscene op het laatst is heel aardig, maar dan heb je al een uur naar een saaie film zitten kijken.

Nee, het is me een raadsel waarom een hoop mensen deze toch nog leuk vinden.

4/10
The Great Mouse Detective is juist één van mijn favoriete Disneyfilms. Overigens zijn echt niet alle Disneyfilms sprookjesachtig en ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat jij dan typisch Disney vindt.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 29-08-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat jij dan typisch Disney vindt.
Eigenlijk vrijwel alle andere Disney's (die ik gezien heb). Ze hoeven nog niet eens sprookjesachtig te zijn, of prinsesserig. 101 Dalmatians en Jungle Book hadden bijvoorbeeld ook 'iets' wat het leuk maakte. De sfeer, de liedjes.

Ik lees her en der op internet veel positieve reacties op TGMD, en dat vind ik echt raar, want het heeft nergens het karakter van een Disneyfilm. Het is, zoals ik al zei, echt zo'n tv-tekenfilmpje, met een stel vrij oninteressante hoofdrolspelers en een verhaaltje waar ik als kind waarschijnlijk ook al bij weggezapt had.
Oud 29-08-2012, 16:53
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik lees her en der op internet veel positieve reacties op TGMD, en dat vind ik echt raar, want het heeft nergens het karakter van een Disneyfilm. Het is, zoals ik al zei, echt zo'n tv-tekenfilmpje,
Toen ie uitkwam werd ie juist geprezen om de terugkeer naar de 'volle' animatiestijl van vroeger. Mja, het is niet zo vol als bijvoorbeeld The Lion King en Beaty and the Beast (hoewel ik hem wel mooier vind), maar veel voller dan de Dalmatiërs of Aristokatten.

Citaat:
met een stel vrij oninteressante hoofdrolspelers
Dat snap ik echt niet. Disney moet het zelden of nooit hebben van interessante hoofdrolspelers. TGMD is juist een uitzondering op die regel, met een intelligente, egocentrische held en een theatrale schurk die respect en misschien zelfs liefde voor elkaar hebben.

Wie vind je dan wel interessant? Pinokkio? Ariël? Stampertje? STOETEL?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2012, 16:58
Verwijderd
Tja, ik kan er niks aan doen jongens! Ik probeer juist te begrijpen wat er zo leuk aan is, want ik kan er niks leuks aan ontdekken. Een stelletje antropomorfe muizen doet het gewoon echt niet voor me, en heel het thema ook niet. Het doet me denken aan zo'n tekenfilm van vroeger, weet even niet meer hoe het heette, had je ook een stel detective-dieren die avonturen beleefden, vond ik ook niks aan.

Wie vind ik wel interessant... Naja, zoveel personages. Misschien niet altijd de hoofdpersonages nee, maar in deze film vond ik eigenlijk niemand echt interessant genoeg.
Oud 29-08-2012, 17:02
Verwijderd
Bijna iedereen prijst de humor ook. Nou kan ik met zekerheid zeggen dat ik absoluut geen humorloos persoon ben, maar gelachen heb ik niet. Ja, een keer, met dat foto-moment.

Maar goed, genoeg erover, we worden het toch niet eens!
Vanavond ga ik denk ik Princess and the Frog kijken, eens zien wat ik daar van vind.
Oud 29-08-2012, 17:19
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
STOETEL?
Kom ik nu achter, dat Stoetel gewoon DOPEY is
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 29-08-2012, 18:53
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Maar goed, genoeg erover, we worden het toch niet eens!
Vanavond ga ik denk ik Princess and the Frog kijken, eens zien wat ik daar van vind.
Beter vind je die goed. Je Disneymeningen zijn de laatste tijd tamelijk teleurstellend, Nootje, dit is je laatste kans.
Spoiler
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 29-08-2012, 19:06
Verwijderd
We staan wat Disney betreft gewoon lijnrecht tegenover elkaar, met je Beauty and the Beast lelijk vinden!
Oud 29-08-2012, 23:50
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Toen ie uitkwam werd ie juist geprezen om de terugkeer naar de 'volle' animatiestijl van vroeger. Mja, het is niet zo vol als bijvoorbeeld The Lion King en Beaty and the Beast (hoewel ik hem wel mooier vind), maar veel voller dan de Dalmatiërs of Aristokatten.
The Aristocats heb ik al een tijd niet gezien, maar 101 Dalmatians blijf ik wel een leuke film vinden. Ook al is die niet vol.

Sowieso vind ik ongeveer de helft van de Disneyfilms leuk.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 30-08-2012, 00:09
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Tja, ik kan er niks aan doen jongens! Ik probeer juist te begrijpen wat er zo leuk aan is, want ik kan er niks leuks aan ontdekken. Een stelletje antropomorfe muizen doet het gewoon echt niet voor me, en heel het thema ook niet. Het doet me denken aan zo'n tekenfilm van vroeger, weet even niet meer hoe het heette, had je ook een stel detective-dieren die avonturen beleefden, vond ik ook niks aan.
Dat heb ik nou bijvoorbeeld met Beauty and the Beast. Wordt door bijna iedereen als één van de beste Disneyfilms gezien, maar mij trekt dat hele verhaal niet. De film heeft ook nooit echt indruk op me achter gelaten.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 30-08-2012, 01:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
The Aristocats heb ik al een tijd niet gezien, maar 101 Dalmatians blijf ik wel een leuke film vinden. Ook al is die niet vol.

Oh, zeker. Ik vind de Disney van de jaren zestig en zeventig sowieso veel leuker dan al die ongeïnspireerde zoetigheid uit de renaissance.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-08-2012, 02:06
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
The Great Mouse Detective

Hmmmm, raar. Ik herinner me de film als superleuk en boeiend, maar deze keer kon het me minder boeien dan de eerste keer dat ik hem zag, 5 jaar geleden.
Sommige scenes duurden wat lang. Het is allemaal wel leuk hoor, zeker niet slecht, maar ik ben er minder lovend over dan de eerste keer. Enkele slordige animatiestukjes vielen me op deze keer. Basil is echter nog steeds tof. Ratigan is ook prima. De klokscene heerst nog steeds de pan uit qua stijl en animatie.

Puntje aftrek. 7/10
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 30-08-2012, 09:26
Verwijderd
Ha!
Oud 30-08-2012, 10:54
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Black Lagoon: Roberta's Blood Trail - 7/10

Geen officiele film, maar een fan recut van de vijf OVA's die Roberta's Blood Trail omvat. Dat is dus vijf keer 30+ minuten, wat natuurlijk wel een beetje een lange en volledig ongebalanceerde "film" oplevert. Maar leuk is het verder wel. Goed stemmenwerk van de originele cast, bedachtzame interacties van de immer kleurrijke personages, harde actie en veel Tarantino-achtige verwijzingen enzo. Precies wat je mag verwachten van BL.

Rebecca - 7/10

Vintage Hitch. Bevat net genoeg materiaal om de aandacht vast te houden. Het schuurt aan het einde wel een beetje hoor.

Spoiler
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me.
Dinalfos
500 24-04-2008 18:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.